Mijn favoriete Queen nummerquote:Op maandag 8 juli 2019 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Tranen, altijd. Vooral de liveversie. Zo gruwelijk mooi.
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef Dave het volgende:
Ben. Of Ruurd.
Ik slaap er nog even een nachtje over.
Nogmaals:quote:
Hoe kunnen Snollebollekes en Mumford & Sons lager staan op je overrated lijstje?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ga mij niet populair maken hier, maar ik vind Bowie een van de meest overrated artiesten ooit. Samen met de Beatles toch wel bovenaan mijn "overrated" lijstje.
Sigur Rós.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:53 schreef Kyran het volgende:
Als jullie alle muziek zouden moeten "deleten" en nog maar 1 band / artiest over zou mogen blijven. Wie zou dat dan zijn?
Dat is er nou net eentje waar ik wat minder mee heb, maar dat komt omdat ik Game of Thrones nooit gezien heb en omdat hun IJslandse liedjes vaak een stuk sterker zijn.quote:
Ooh, ja, ik heb er idd ook vooral wat mee vanwege GoT denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is er nou net eentje waar ik wat minder mee heb, maar dat komt omdat ik Game of Thrones nooit gezien heb en omdat hun IJslandse liedjes vaak een stuk sterker zijn.
Dit liedje heeft ook wel een fijn sfeertje:quote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ooh, ja, ik heb er idd ook vooral wat mee vanwege GoT denk ik.Maar vind het sfeertje ook zo fijn. Lekker spooky.
30 euro is een erg mooie prijs voor schoenen! Zeker van zo'n merk.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had schoenen besteld in de aanbieding, vandaag opgehaald en nu vraag ik me af of ze niet te kakker zijn. Alsof me dat zou moeten verbazen als je schoenen koopt van Tommy Hilfiger
Zijn die niet heel erg duur dan? Neuh. 30 euro in de uitverkoop. Morgen maar een beetje in huis proberen of ze lekker lopen, als dat zo is hou ik ze gewoon
Vond ik ookquote:Op maandag 8 juli 2019 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
30 euro is een erg mooie prijs voor schoenen! Zeker van zo'n merk.
O-Yoko-Oh-no-Ya!quote:
O-Yoko-Oh-no-Yakayoooohoooohooooquote:
Is het het terugkijken waard?quote:
Plaatje?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had schoenen besteld in de aanbieding, vandaag opgehaald en nu vraag ik me af of ze niet te kakker zijn. Alsof me dat zou moeten verbazen als je schoenen koopt van Tommy Hilfiger
Zijn die niet heel erg duur dan? Neuh. 30 euro in de uitverkoop. Morgen maar een beetje in huis proberen of ze lekker lopen, als dat zo is hou ik ze gewoon
Deze. De kleur ziet er op mijn monitor overigens heftiger uit dan in het echtquote:
Oh haha, waren niet de schoenen die ik had verwacht. Heftig kleurtje wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze. De kleur ziet er op mijn monitor overigens heftiger uit dan in het echt
Van wat ik las in het stedentopic ga ik morgen zeker terugkijken. Geer had z'n huiswerk gedaan kennelijk.quote:
Ik vind ze tof.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze. De kleur ziet er op mijn monitor overigens heftiger uit dan in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |