leuk tochquote:Op maandag 8 juli 2019 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zijn wel vaak... uh.... weinig verhullende niemandalletjes
Die kan toch gewoon overal?quote:Op maandag 8 juli 2019 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ze alleen maar in de slaapkamer durven dragen denk ik.
Die maxi dress met de split is wel echt supermooi.
Die maxi? Zeker.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon overal?
Ik ga die laatste met die opening tussen de tieten ook echt niet kopen hoor
Pics aubquote:Op maandag 8 juli 2019 17:50 schreef Allures het volgende:
Ik heb er nu 2 jurken van
1 had ik aan met kerst en zelfs mijn oma had geen commentaar en die houd echt niet haar mond normaal hoor
en mijn andere is wel wat erger, daar zou ze wel wat van vindendie draag ik meer op dates en de laatste keer was de reactie 'Wooooooooow'
Dus die doet ook precies zijn werk
Met of zonder promotie?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:20 schreef Californium het volgende:
Nou, mijn aanstelling is de deur uit. Alles is akkoord, contract wordt opgemaakt
Sowieso zit er een wachttijd op van 3 maanden dus jaquote:
Heb je nu die rotziekte opgelost?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Sowieso zit er een wachttijd op van 3 maanden dus ja
Uiteraardquote:
Jeuj, gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:20 schreef Californium het volgende:
Nou, mijn aanstelling is de deur uit. Alles is akkoord, contract wordt opgemaakt
Heb mezelf weer aangepraat dat ik studentje oppas doe dus heb een vieze salade van de kantinequote:
Een neutrale datequote:Op maandag 8 juli 2019 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in een neutrale date, gewoon om te zien hoe het is om jou te zijn
hoe zie je op een date hoe het is om iemand te zijn?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in een neutrale date, gewoon om te zien hoe het is om jou te zijn
Dat valt niet uit te leggen, dat zie je of je ziet het nietquote:Op maandag 8 juli 2019 18:45 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe zie je op een date hoe het is om iemand te zijn?
Gewoon ipv Chantal blijft slapen, MCH blijft slapen. Dat hij 24u meedraait in jouw leven.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:45 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe zie je op een date hoe het is om iemand te zijn?
Geef eens antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 8 juli 2019 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
Eerste dag voorbij op het nieuwe werk. En mijn team wordt getrakteerd op taart. Timing, timing is alles
Dan liever 24 uur met al neukte hij wel met 1 van z'n deelnemers geloof ikquote:Op maandag 8 juli 2019 18:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon ipv Chantal blijft slapen, MCH blijft slapen. Dat hij 24u meedraait in jouw leven.
Ben praktisch de hele week in het buitenland. Maar volgend mij zit in Eindhoven ook wel een goede.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:47 schreef Allures het volgende:
[..]
boooh Libanees is lekker
Niet in Eindhoven toch? Anders wil ik een adres!
En een date
tnx but no Tnxquote:Op maandag 8 juli 2019 18:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon ipv Chantal blijft slapen, MCH blijft slapen. Dat hij 24u meedraait in jouw leven.
Stang moet niet in je nek liggen, maar op je schouders / deltsquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef Allures het volgende:
[..]
tnx but no Tnx
Krijg jij trouwens ook altijd zo'n last in je nek van de stang van de gewichten? Of heb jij zon dingetje voor daar?
Dan kom ik ookquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben praktisch de hele week in het buitenland. Maar volgend mij zit in Eindhoven ook wel een goede.
Sowieso de cocktailmeet nog eens plannen.
in Utrecht in hoog Catharijne zit een lekkerequote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben praktisch de hele week in het buitenland. Maar volgend mij zit in Eindhoven ook wel een goede.
Sowieso de cocktailmeet nog eens plannen.
Jaquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef Allures het volgende:
[..]
tnx but no Tnx
Krijg jij trouwens ook altijd zo'n last in je nek van de stang van de gewichten? Of heb jij zon dingetje voor daar?
Ja het is ook niet in mijn nek maat er onder zeg maarquote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stang moet niet in je nek liggen, maar op je schouders / delts
Howaboutno.gifquote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja het is ook niet in mijn nek maat er onder zeg maar
Beetje lastig uit leggen. Als je het plekje even komt masseren dan kan ik het precies aanwijzen
Dat doen alleen pussy's.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:52 schreef Allures het volgende:
[..]
zag een meisje dr handdoek er onder doen maar dat is ook zo klungelig
Dat ene knobbeltje onderaan je nek dan. Bij high bar squats.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stang moet niet in je nek liggen, maar op je schouders / delts
Ik vind dit geen sport voor vrouwen tenzij ze een snor hebbenquote:Op maandag 8 juli 2019 18:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat ene knobbeltje onderaan je nek dan. Bij high bar squats.
Dan ligt hij verkeerdquote:Op maandag 8 juli 2019 18:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat knobbeltje doet zeer!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Welke sport? Powerlifting?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind dit geen sport voor vrouwen tenzij ze een snor hebben
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind dit geen sport voor vrouwen tenzij ze een snor hebben
Wut?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja of mensen die een uur lang met dat schijt ding lopen te zeulen
Ik doe geen powerlifting he maar bodypumpquote:
Het moet wel een beetje pijn doen.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik doe geen powerlifting he maar bodypump
Dat is gewoon een uur op muziek met een halter
Oké hij ligt geen uur op je schouders maar wel veel langer dan bij die setjes bij powerliften en dan is iets zachts er tussen rcht wel fijn
Smoothquote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja het is ook niet in mijn nek maat er onder zeg maar
Beetje lastig uit leggen. Als je het plekje even komt masseren dan kan ik het precies aanwijzen
quote:Op maandag 8 juli 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze meerdere mannen tegelijk kan handelen.
Even namens Allures, want zo'n bazin is ze dus wel:quote:Op maandag 8 juli 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze meerdere mannen tegelijk kan handelen.
Ook niet in een maat groter? Indien droomjurkje, dan is innemen niet heel erg duurquote:Op maandag 8 juli 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
Droomjurkje gevondenBijna op het eind van die website ook gewoon
Is ie er niet in mijn maat
Nee hij gaat maar tot een maat kleiner dan ik nodig hebquote:Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook niet in een maat groter? Indien droomjurkje, dan is innemen niet heel erg duur
Mja te klein is meestal kansloos... dus ik zou maar afscheid nemen van dat jurkje voorlopigquote:Op maandag 8 juli 2019 21:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee hij gaat maar tot een maat kleiner dan ik nodig heb
Ik zal alles straks wel eens goed meten maar ik denk niet dat het gaat passen
[ afbeelding ]
Welk onderdeel mis je?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:44 schreef HeatWave het volgende:
Heb je alles binnen om een PC te bouwen voor iemand, lekker aan het knutselen, mis ik 1 klein onderdeel waardoor het totaal onmogelijk is om de hele PC te bouwen
.
3 dagen wachten ipv morgen cashen.
Ach, gelukkig zat het mobo er nog niet in, zoals al zo vaak gebeurd isquote:
Haha, dit is iets anders dan een pinnetje dat gebogen is waardoor er niets meer past. Maar kan gebeuren joh.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zat het mobo er nog niet in, zoals al zo vaak gebeurd is.
Ebay heeft em voor een paar euro, maar ik wou vandaag klaar zijn.
Been there, done that, en na 3 uur pielen deed ie het weerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, dit is iets anders dan een pinnetje dat gebogen is waardoor er niets meer past. Maar kan gebeuren joh.
Had m al gezien op Facebook. Lijkt me lastig klaarmaken omdat elk onderdeel een andere kooktijd heeft.quote:
Party pooper.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had m al gezien op Facebook. Lijkt me lastig klaarmaken omdat elk onderdeel een andere kooktijd heeft.
Ow leek me wel leuk voor een vreetmeetquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had m al gezien op Facebook. Lijkt me lastig klaarmaken omdat elk onderdeel een andere kooktijd heeft.
gcjoel?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that, en na 3 uur pielen deed ie het weer.
Maar ik zou het snel doen, ze wil gaan twitchen en ze is cute AF.
Ik moet ook niets van die beesten hebben. Paar jaar geleden ging ik er op een staan en die stak me in mijn voetzool.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Kutwespen zijn er weer vroeg bij. “Als ik niets doe gaat hij vanzelf weg” om vervolgens bijna je neus in te kruipen
Nogal wiedes als je erop gaat staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook niets van die beesten hebben. Paar jaar geleden ging ik er op een staan en die stak me in mijn voetzool.
En hommels ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè. Zelfs een lieve bij steekt in zo'n geval uit zelfverdediging.
Je hebt ook wel de leeftijd dat je er meerdere keren per nacht uit moet.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:02 schreef Q. het volgende:
Van die nachten dat je eigenlijk naar de wc moet maar geen zin hebt om op te staan en dan niet kan slapen omdat je naar de wc moet.
Moet je maar opletten he.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had dat beestje niet gezien en het voelde alsof ik in glas ging staan.
en schoenen aantrekkenquote:
klaagt die in het vlaams?quote:
Volgens mij niet...quote:
Oh gezellig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:29 schreef Q. het volgende:
Vervelende Collega is weer aan het werk maar het klinkt alsof hij kinkhoest heeft.
Gelukkig duurt dat maar drie dagen en dan ben je doodquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:29 schreef Q. het volgende:
Vervelende Collega is weer aan het werk maar het klinkt alsof hij kinkhoest heeft.
jezus. Ik ben blijkbaar al lang niet meer in de bioscoop geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Was gewoon een beetje verbaasd dat een kaartje 13 euro kost. Zo vaak ga ik niet naar de bios
.
Kon ook nog niet eens kiezen voor 2Dquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus. Ik ben blijkbaar al lang niet meer in de bioscoop geweest.
Dat vind ik ook best duur.
welke film is het?quote:
The Lion King. Maar volgens mij is het juist alles 3D.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke film is het?
ik dacht dat 3d films wel een stille dood zou zijn gestorven nu..
Ja die slokte (huehue) ff alle aandacht op, maakte Faxie helemaal wild en is weer vertrokken met de oosterzon.quote:
Je bent ook niet altijd verliefdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Was gewoon een beetje verbaasd dat een kaartje 13 euro kost. Zo vaak ga ik niet naar de bios
.
The sweet release of death!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat maar drie dagen en dan ben je dood
Ik ga niet alleen naar de bios als ik verliefd ben hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent ook niet altijd verliefd
Bedankt @Faxiequote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die slokte (huehue) ff alle aandacht op, maakte Faxie helemaal wild en is weer vertrokken met de oosterzon.
True that.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt ook wel de leeftijd dat je er meerdere keren per nacht uit moet.
Faxie is niet mijn vriend. Goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je nou al kunnen bewijzen dat jij niet de secret lover bent van Sammmz?
Bedankt.quote:
Ik ben niet van streekquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Raak toch niet zo van streek gelijk lieverd
Weet je het zeker?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:57 schreef Ang3l het volgende:
"Heb je voor mij de Q3 cijfers? Wil ze morgen voor de OR presenteren."
Nee, want Juni is nog niet afgesloten, dus heb de cijfers van Q3 nog niet.
"Ja maar ik moet iets hebben. Heb gezegd ze morgen te presenteren!"
Uh... ja... ik heb ze niet. Wat wil je dat ik doe? Ze verzinnen?
Heb je dan al wel een draft van de presentatie van Q3?
Uh... nee. Want Q3 is niet af! Die mist een maand!
Hoe duidelijk kan ik zijn?
Klinkt als de VvE-vergadering van laatst. Waren de jaarcijfers een dag voor de vergadering aangeleverd. Nu hebben we in oktober geloof ik een nieuwe vergadering.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Dus wat is de wijze les?quote:
Oke....quote:Beste OR,
Na het checken met Finance zijn de cijfers nog niet klaar van de consolidatie, blijkbaar is ofwel… finance te traag… of staat onze meeting een weekje te vroeg.
Na overleg met xxx beslist voor deze naar volgende week te verzetten.
Excuses voor het eventuele ongemak
Gewoon cijfers van 2 maanden optellen en delen door drie. Kijken of hij het doorheeftquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus wat is de wijze les?
Niet meer dingen beloven die er nog niet zijn.
Dus de OR presentatie een week verzetten (ik verwacht nl morgen de cijfers te hebben ongeveer).
Ze zijn gewoon te vroeg!
My hands are tied. Ik ben verder klaar, maar corporate moet alle allocaties nog doen en er dan ff overheen pissen. Pas dan krijg ik de cijfers te zien en kan ik starten. Tot die tijd..... heb ik niks. Helaas pindakaas. Wil best iets verzinnen hoor
Je bent gewoon te traag, opa.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Mail van de directeur:
[..]
Oke....
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
En adem in, adem uit.
Nou ben ik officieel geen Finance, maar toch
Ik ben finance nietquote:
Omdat we een beursgenoteerd bedrijf zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Het is al 9 juli, hoezo zijn er nog geen cijfers
Klopt, want onze 2020 start in Oktober 2019quote:
Ben je zomaar ineens drie maanden ouder.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, want onze 2020 start in Oktober 2019
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je zomaar ineens drie maanden ouder.
Heeft die persoon moeite met begrijpenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende project: fijne sportleggings
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
Gelukt
Jurkjes besteld
De buit:Hoe lang ben je bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende project: fijne sportleggings?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wel even. Ik denk dat ze rond de 5000 jurken hebben als je de sale mee telt. En ze hebben niet dat je dingen op je wishlist kunt zetten. Nou ja kan wel, maar werkt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schiet op met verzenden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:07 schreef Allures het volgende:
Maar deze dus. En had hem gewoon moeten kopen
VOORAL MET BUY ONE GET ONE FREEDie wil ik wel gratis jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou je vast goed staan iddquote:
Ik had een andere kortingscode. 20% kortingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Dus 1 dag nadat je een zooi dingen gekocht hebt gaat alles in de aanbieding?
Ik zou ze ff een mail sturen of ze niet wat voor je kunnen doen, dit is wel lullig zo.
Ja dit iddquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Dus 1 dag nadat je een zooi dingen gekocht hebt gaat alles in de aanbieding?
Ik zou ze ff een mail sturen of ze niet wat voor je kunnen doen, dit is wel lullig zo.
Ah ok, maar toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik had een andere kortingscode. 20% korting
Omg, denk niet dat dat kanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon allemaal bestellen en dan 4996 gratis weer terugsturen
Zou alsnog een bericht sturen of ze wat voor je kunnen betekenenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:25 schreef Allures het volgende:
Ze hebben sowieso niet gratis terug sturen en de verzendkosten zijn best hoog
En volgens mij krijg je bij een return ook alleen store credit
Dan zou ik er echt nooit bestellenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:25 schreef Allures het volgende:
Ze hebben sowieso niet gratis terug sturen en de verzendkosten zijn best hoog
En volgens mij krijg je bij een return ook alleen store credit
Godsamme wat knulligquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:05 schreef Allures het volgende:
Godverdomme![]()
Wil de plaatje zoeken van 1 jurk die ik na lang twijfelen toch niet heb gekocht dus ga naar de site hebben ze vanaf vandaag buy one get one free![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
Gelukt
Jurkjes besteld
De buit:Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende project: fijne sportleggings![]()
al gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou alsnog een bericht sturen of ze wat voor je kunnen betekenen.
Nou ja knullig, kan gebeuren toch. Zij prikken gewoon een datum en houden daarin weinig rekening met wanneer ik tijd heb om te bestellen gok ikquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme wat knulligkan je nog je bestelling cancellen?
Had je de nieuwe Jacques Meerman al in het vizier?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme wat knulligkan je nog je bestelling cancellen?
Gewoon ophalen, je was laatst ook in Groningenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
En bij mijn bestelling wilde ze een deel niet opsturen omdat ze het alleen in Denemarken versturen en niet daarbuiten
Waarom versturen ze niet naar t buitenland?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
En bij mijn bestelling wilde ze een deel niet opsturen omdat ze het alleen in Denemarken versturen en niet daarbuiten
over een paar maanden misschienquote:
Dat is inderdaad bijna Denemarken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon ophalen, je was laatst ook in Groningen
Dat merk wil blijkbaar "exclusief" blijven voor Denemarken via die webshop.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom versturen ze niet naar t buitenland?
Nou, de weg er naartoe is ongeveer net zo langquote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna Denemarken.
Brabanders welke Groningen ver weg vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de weg er naartoe is ongeveer net zo lang
Owquote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna Denemarken.
[..]
Dat merk wil blijkbaar "exclusief" blijven voor Denemarken via die webshop.
Nou, qua bereikbaarheid met t OV.....quote:
Dan nog. Wel flauwquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat het iets goedkoops was om gratis verzendkosten te krijgen, maar evengoed.
Er gaat tenslotte niets boven Groningenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ongeveer het einde van de wereld
JE NE PARLE PAS CROISSANT GVD!!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel een beetje klaar met mensen die Frans spreken vandaag; halve dag heel hard mijn best doen om mensen een beetje te verstaan omdat ze te pas en onpas overschakelen op een taal die ze zelf makkelijk vinden.
Ik reageer ook gewoon in het Engels; vertik het om Frans te spreken. Vooral omdat mijn Frans bijzonder matig is.quote:
Wij hebben Belgische gasten die alleen maar Frans praten. Tenzij t om geld gaat, dan snappen ze opeens wel Nederlandsquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel een beetje klaar met mensen die Frans spreken vandaag; halve dag heel hard mijn best doen om mensen een beetje te verstaan omdat ze te pas en onpas overschakelen op een taal die ze zelf makkelijk vinden.
Ik heb het 7 jaar gehad op de middelbare school en spreek het ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik reageer ook gewoon in het Engels; vertik het om Frans te spreken. Vooral omdat mijn Frans bijzonder matig is.
Plat Nederlands terugpraten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kutvolkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had hij een grote lul?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:32 schreef Scary_Mary het volgende:
Over Denemarken gesproken, op Roskilde werd er een man oraal bevredigd. In de pit tijdens een concert van Behemoth.
Epstein?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel genieten voor jou om het nieuws te lezen momenteel of niet?
Geen idee, de foto's zijn nogal onduidelijk. Ik ben meer benieuwd op welk nummer, zou het deze zijn?quote:
good for themquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:32 schreef Scary_Mary het volgende:
Over Denemarken gesproken, op Roskilde werd er een man oraal bevredigd. In de pit tijdens een concert van Behemoth.
Een waddeneiland of zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er gaat tenslotte niets boven Groningen
Wij hebben wel eens klanten die vertikken in een andere dan hun eigen taal te communiceren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben Belgische gasten die alleen maar Frans praten. Tenzij t om geld gaat, dan snappen ze opeens wel Nederlands.
Nog niet aan toegekomen vandaag.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel genieten voor jou om het nieuws te lezen momenteel of niet?
Ja sorry, ik vond Behemoth wat matig en was dus afgeleid.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:32 schreef Scary_Mary het volgende:
https://loudwire.com/behe(...)x-act-roskilde-2019/quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen idee, de foto's zijn nogal onduidelijk. Ik ben meer benieuwd op welk nummer, zou het deze zijn?
Wat toevállig!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens klanten die vertikken in een andere dan hun eigen taal te communiceren.
Typisch. Zijn vooral Franse klanten. En t is ook meestal als men belt over hun openstaande rekeningen
dan heb je vast geen baan om te verliezenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://loudwire.com/behe(...)x-act-roskilde-2019/
Hier. T filmpje is iets duidelijker
Ah, dat zal de zanger wel jammer vinden, die dacht dat zijn muziek zo een positief effect hadquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond Behemoth wat matig en was dus afgeleid.
Zij lijkt ook wel topless. Progressief heurquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://loudwire.com/behe(...)x-act-roskilde-2019/
Hier. T filmpje is iets duidelijker
Anderen de schuld geven van je eigen falenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:39 schreef Q. het volgende:
Manmanman, wat kost die nieuwe collega mij toch een teringzooi energie.Hij was er vandaag weer voor het eerst en ik ben in weken niet zo kapot geweest.
Wat vond je eigenlijk van de Nederlandse Love Island?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:41 schreef Allures het volgende:
[..]
dan heb je vast geen baan om te verliezen
Kopkaas slurpen na een paar dagen festivalquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, dat zal de zanger wel jammer vinden, die dacht dat zijn muziek zo een positief effect had
[..]
Zij lijkt ook wel topless. Progressief heur
saai. Na 1 week afgehaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van de Nederlandse Love Island?
Ik kan dat!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Anderen de schuld geven van je eigen falen
Nee?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had je de nieuwe Jacques Meerman al in het vizier?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
E-mail met werkvoorwaardenMeer verdienen
maar ook veel meer inleveren
![]()
Aanstellingsgesprek staat er. Even kijken of ik die naar voren kan verplaatsenFormulieren invullen en medische shit etc.
Morgen maar even wat tijd aan bestedenStroomversnelling nu
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
![]()
Aanstellingsgesprek staat er. Even kijken of ik die naar voren kan verplaatsenFormulieren invullen en medische shit etc.
IN ANDER NIEUWSDe baas is traag
Eindelijk een beetje schot er in, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
![]()
De baas is traag klinkt bekendquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
![]()
Had jij ook weer een nieuwe baan? Ik hou het allemaal niet meer zo bijquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De baas is traag klinkt bekend
Gefeliciteerd
Moet maar kijken of ik vrijdag overal in kan hiero. Laptop v/d zaak draait, heb al kunnen meedraaien met collega's om de systemen te zien. Na morgen gaan we los.
Naja toch een jaartje bij gezeten. Maar als de baas in de ochtend nog zegt: goed bezig ga zo door en na een overlegje met seniors precies het tegenovergestelde was ik er wel klaar mee. Dat naast dat ie de rest wel en mij geen doorgroeimogelijkheden bood. Dan is 1 en 1 2 en ben ik pleite.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had jij ook weer een nieuwe baan? Ik hou het allemaal niet meer zo bijVoor mijn gevoel zat je ook nog niet zo lang bij je laatste..
Een jaar alweer joh? Jeetje.. Wel klote zulke tegenstrijdige feedback, maar tof dat het dan weer tot een aardige verbetering heeft geleidquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja toch een jaartje bij gezeten. Maar als de baas in de ochtend nog zegt: goed bezig ga zo door en na een overlegje met seniors precies het tegenovergestelde was ik er wel klaar mee. Dat naast dat ie de rest wel en mij geen doorgroeimogelijkheden bood. Dan is 1 en 1 2 en ben ik pleite.
Heb nu nauwelijks reistijd en ik verdien flink meer. Winwin dus ik vind het wel best.
Over deze is nagedachtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie wisselen sneller van baan dan Lotusss van bedpartners.
Ik doe nu iets totaal anders. Van ambtenaar naar bankierquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een jaar alweer joh? Jeetje.. Wel klote zulke tegenstrijdige feedback, maar tof dat het dan weer tot een aardige verbetering heeft geleidDoe je iets vergelijkbaars nu?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik doe nu iets totaal anders. Van ambtenaar naar bankier
Je hoort nu bij het grootkapitaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik doe nu iets totaal anders. Van ambtenaar naar bankier
Naja grootkapitaal.. Zit meer bij de poortwachterfunctie van de bank. Wie wel of niet geaccepteerd wordt als klant. Dat moet ik dadelijk gaan bepalen met het team van 40/50 man. Best een jonge club in mijn tak van de bank, grotendeels allemaal 20/30'ers en maar weinig mensen tegen pensioenleeftijd aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort nu bij het grootkapitaal.
Jammer, ik mocht je wel.
Watwatquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over grootkapitaal gesproken, waar is die slet van een Dino?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat was er nou qua nieuws vanmiddag? Was even in slaap gedommeld en toen was je weg.quote:
Ik snap echt helemaal niks van dat hele bankenwezen. Alles klinkt zo nodeloos en overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja grootkapitaal.. Zit meer bij de poortwachterfunctie van de bank. Wie wel of niet geaccepteerd wordt als klant. Dat moet ik dadelijk gaan bepalen met het team van 40/50 man. Best een jonge club in mijn tak van de bank, grotendeels allemaal 20/30'ers en maar weinig mensen tegen pensioenleeftijd aan.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Epstein nieuws gaat redelijk hard.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er nou qua nieuws vanmiddag? Was even in slaap gedommeld en toen was je weg.
[..]
Ik snap echt helemaal niks van dat hele bankenwezen. Alles klinkt zo nodeloos en overgewaardeerd.
Desalniettemin gefeliciteerd hoor, hopelijk heb je het er naar je zin.
Eerste vraag die ik aan dates stel: Heb je Air gedaan?quote:
Wat is er vandaag allemaal bij gekomen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Epstein nieuws gaat redelijk hard.
Zonder banken / leenstelsel zouden we nog ergens in het bronzentijdperk zitten
GBBOquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Toch geen Rabo hè
Over bankers gesproken, ik volg nu GBBO en vond Anthony wel veel belovend
Grote hoeveelheden kiddieporn aangetroffen in zijn woning, Clinton in de ontkenning geschoten etcquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste vraag die ik aan dates stel: Heb je Air gedaan?
[..]
Wat is er vandaag allemaal bij gekomen?
Als je de afdeling waarop ik beland ben nodeloos en overgewaardeerd noemt en dus weg doet dan faciliteer je de onderwereld met witwassenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van dat hele bankenwezen. Alles klinkt zo nodeloos en overgewaardeerd.
Desalniettemin gefeliciteerd hoor, hopelijk heb je het er naar je zin.
Lekker schelpjes en zout hamsterenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Epstein nieuws gaat redelijk hard.
Zonder banken / leenstelsel zouden we nog ergens in het bronzentijdperk zitten
Was gisteravond al geloof ik. 100den, zo niet 1000den foto's in zijn kluis, en Slick Willy gelijk straatje schoonvegen iddquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grote hoeveelheden kiddieporn aangetroffen in zijn woning, Clinton in de ontkenning geschoten etc
Knus.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint hier verdorie wel druk te worden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint hier verdorie wel druk te worden.
Beetje kriebels als ik hem hoor kletsen en dan niet de leuke kriebels zeg maarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Whaha wel helemaal mee eens en ik wil het niet met die meneer eens zijn
quote:
Grazzi! 1 augustus alquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eindelijk een beetje schot er in, gefeliciteerdWanneer ga je beginnen?
1 keer in de 6 jaar is best langquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Naarmate die serie langer loopt, hoe onbegrijpelijker ik dat vind. Even afgezien van scripted y/n, maar goed. Je kan natuurlijk ook nog een heel stuk slechter doen dan hem..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:30 schreef Allures het volgende:
De grap is dat toch een half dozijn vrouwen een ander soort kriebels krijgt
Oh dat is al best snelquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Grazzi! 1 augustus aldus even wat druk erachter pushen
Heb een boel lijntjes uitgegooid. Maar heb officieel nog geen contract dus moet er even achteraan mailen of ze me iets kunnen geven voor een tijdelijk ietsquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is al best snelLukt de huizenjacht al?
anders heeft hosti nog wel een plekje in zn bedstee tochquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb een boel lijntjes uitgegooid. Maar heb officieel nog geen contract dus moet er even achteraan mailen of ze me iets kunnen geven voor een tijdelijk iets
Maar vriendin gaat 2 weken van augustus op vakantie dus kan de eerste 2 weken al overbruggen
Ik heb wel wat connecties ook dus als het moet lukt het altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
anders heeft hosti nog wel een plekje in zn bedstee toch
Oh dat is fijn, zit je de eerste twee weken in ieder geval onder de pannenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb een boel lijntjes uitgegooid. Maar heb officieel nog geen contract dus moet er even achteraan mailen of ze me iets kunnen geven voor een tijdelijk iets
Maar vriendin gaat 2 weken van augustus op vakantie dus kan de eerste 2 weken al overbruggen
Jup!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, zit je de eerste twee weken in ieder geval onder de pannenGa je nou verder met het onderzoeken van dezelfde ziekte?
quote:
Dat zou heel erg mooi zijn jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]Hoop dat het ooit wat gaat doen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |