Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x doorquote:Op maandag 8 juli 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Zalando en Asos. Te veel keuze.
Gelukkig snap jij dit welquote:Op maandag 8 juli 2019 10:36 schreef Harmankardon het volgende:
Als dat kutjoch zo slim is dat kan ie ondertussen ook begrijpen dat acties gevolgen hebben. Zoals rete-irritant zijn de hele dag.
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x door
dat trekt dino nietquote:Op maandag 8 juli 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.
Hoe gaat ie met je date?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Ligt eraan wat je besteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Die van zaterdag was toch niks?quote:
Uitquote:Op maandag 8 juli 2019 10:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die ene die je niet meer leuk vond en daarna wel weer. Maar nu toch niet denk ik dan.
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicatedquote:
Daten moet leuk zijn, zonder gezeur. En ja, ik laat me nog steeds ook weleens verleiden tot gezeur.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Uit
En ik vind hem wel leuk maar het werkt gewoon niet. Andere ideeën over hoe het zou moeten zijn
[..]
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicated
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren nietquote:
Je loopt altijd te miepen mensquote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren niet
Volgens mij is mijn trackrecord daarmee een stuk beter dan een boel van de monogamen als ik in het datingtopic kijk bijvoorbeeld
Miep miepquote:Op maandag 8 juli 2019 11:03 schreef Allures het volgende:
Love de judginess people, keep it going!
maar wel zonder mij![]()
huehuehuehuequote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, leuke jurkjes als je zo'n lichaam hebt.
And how's that working for ya...?quote:
Waarom ga je er dan ook heen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kwam weer even in POL AMV, man man man.
Ben weer 3 IQ punten kwijt geraakt.
Meer openminded mensen denk ik. Ik weet niet of ik polyamoreus zou kunnen zijn... weet wel dat ik een open relatie wel zou kunnen handelen, ben wat dat betreft niet jaloers ingesteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat open relaties relatief meer aparte mensen aantrekken.
Ik dacht: even kijken of er mensen praten over Epstein.quote:
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer openminded mensen denk ik. Ik weet niet of ik polyamoreus zou kunnen zijn... weet wel dat ik een open relatie wel zou kunnen handelen, ben wat dat betreft niet jaloers ingesteld.
Clinton zat wel lekker smullend naar Ariane te gluren, kan me wel iets voorstellen bij z'n vriendschap met Epstein.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: even kijken of er mensen praten over Epstein.
Maar het is nog steeds: Orange man bad, hurdur.
Je mag nog steeds van alles verzinnen, hoe samenzwerend ook, over hem. Maar zodra je iets zegt over bijvoorbeeld Clinton, wordt het binnen 5 minuten verwijderd omdat het niet staat in een bron die de mods serieus nemen.
Zijn vriendschap met hem is bekend, er is bekend dat hij regelmatig het pedo eiland aandeed, en dat hij geregeld op de Lolita expres zat. Alle media doodstil.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Clinton zat wel lekker smullend naar Ariane te gluren, kan me wel iets voorstellen bij z'n vriendschap met Epstein.
Zie je idd veel nu dat mensen zich openminded noemen, dat ik zoiets heb van oke wat versta je daar onderquote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!quote:Op maandag 8 juli 2019 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je idd veel nu dat mensen zich openminded noemen, dat ik zoiets heb van oke wat versta je daar onder
Iemand die negatieve ervaringen heeft met bijvoorbeeld open relaties is dan opeens niet meer openminded? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!
Openminded betekent voor mij o.a. het niet negatief oordelen omtrent seksualiteit, gender en (liefdes-)relaties.
Maar mensen die geen behoefte hebben aan een niet-monogame relatie zijn dan minder open minded?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!
Openminded betekent voor mij o.a. het niet negatief oordelen omtrent seksualiteit, gender en (liefdes-)relaties.
De vraag is of die wel monogaam zijn. Misschien moeten ze wel monogaam leven, omdat ze te instabiel en communicatief beperkt zijn voor een open relatie.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren niet
Volgens mij is mijn trackrecord daarmee een stuk beter dan een boel van de monogamen als ik in het datingtopic kijk bijvoorbeeld
Nee, ik ben een viswijf jeweet.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je de 2 jaar redden dit keer denk je?
We hebben hier wel gezien dat open relaties het toonbeeld van stabiliteit en constructieve communicatie zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
De vraag is of die wel monogaam zijn. Misschien moeten ze wel monogaam leven, omdat ze te instabiel en communicatief beperkt zijn voor een open relatie.
Stabiele mensen op Fokquote:Op maandag 8 juli 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
De vraag is of die wel monogaam zijn. Misschien moeten ze wel monogaam leven, omdat ze te instabiel en communicatief beperkt zijn voor een open relatie.
Tuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar mensen die geen behoefte hebben aan een niet-monogame relatie zijn dan minder open minded?
Echt hequote:Op maandag 8 juli 2019 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We hebben hier wel gezien dat open relaties het toonbeeld van stabiliteit en constructieve communicatie zijn.
Natuurlijk zijn er ook genoeg gekkies die de gok wel wagen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We hebben hier wel gezien dat open relaties het toonbeeld van stabiliteit en constructieve communicatie zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adeptquote:Op maandag 8 juli 2019 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Het zijn mensen die lichamelijke en emotionele behoeften hebben en dat verantwoorden door zich voor te doen als seksueel en relationeel verlichtte mensen.
Al willen ze een "relatie" met 100 mensen, prima. Maar doe nou niet alsof dat je een beter mens maakt dan een ander.
Ik ben ook niet zo progressief als ik zou willen zijn doordat ik helaas vrijwel volledig heteroseksueel ben georiënteerd.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar mensen die geen behoefte hebben aan een niet-monogame relatie zijn dan minder open minded?
Bekrompen witte cis gender vrouwquote:Op maandag 8 juli 2019 12:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo progressief als ik zou willen zijn doordat ik helaas vrijwel volledig heteroseksueel ben georiënteerd.
Ik ook niet. Ik vind een monogame relatie heerlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo progressief als ik zou willen zijn doordat ik helaas vrijwel volledig heteroseksueel ben georiënteerd.
Ik zou het beledigend vinden voor Loka als ik een deel van mijn tijd, moeite, aandacht en liefde zou besteden aan een andere vrouw, of Paxcon.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
edit verkeerd gelezenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind een monogame relatie heerlijk.
Gewoon doen alsof Infinity Wars de laatste was.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:20 schreef Harmankardon het volgende:
Avengers Endgame eindelijk gezien, wat een kutte Deus Ex Machina zeg
Gewoon geen een van die films kijkenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof Infinity Wars de laatste was.
Ik.zie dit meer voor mensen die prikkels niet kunnen onderdrukken.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat open relaties relatief meer aparte mensen aantrekken.
Top. Wel serieel dan hè. Bij elkaar blijven om het voor altijd bij elkaar blijven heb ik niks mee.quote:
Hoe is jouw relatiestatus eigenlijk, boerenwiefke?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Top. Wel serieel dan hè. Bij elkaar blijven om het voor altijd bij elkaar blijven heb ik niks mee.
Onveranderd.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatiestatus eigenlijk, boerenwiefke?
quote:Op maandag 8 juli 2019 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik.zie dit meer voor mensen die prikkels niet kunnen onderdrukken.
De wilskracht niet kunnen opbrengen om elke perverse honger naar seks, etenswaar, jurkjes en alle andere onderwaardige vormen van entertainment.
Net zoals in donker Afrika waar mannen 8 vrouwen hebben maar je die met een spiegeltje kunt verleiden hun dorp te verkopen.
Zou Netflix misschien een agenda hebben?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Die prikkels onderdrukken is juist tegennatuurlijk.
Dat hele construct van monogamie leggen we onszelf op.
We zijn toch zeker geen pinguins
Kijk die docu op Netflix maar eens over monogamie.
Heel verfrissend.
Bijna net zo erg als de witte cis gender hetero man!quote:
Gaan we nu luisteren naar een bevolkingsgroep die een dodelijke ziekte niet meer schuwt en voor de kicks Bareback gaat?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Heel verfrissend.
Whehe. KNIP, and done.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof Infinity Wars de laatste was.
Probeer je me nu uit de tent te lokken?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan we nu luisteren naar een bevolkingsgroep die een dodelijke ziekte niet meer schuwt en voor de kicks Bareback gaat?
Netflix zou ik niet als 'ongekleurde' bron gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Heel verfrissend.
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Netflix zou ik niet als 'ongekleurde' bron gebruiken.
Gewoon terug naar de apenrots, alle vrouwtjes voor de grootste aap.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat je ook doet als mens, het is een keuze, die niks zegt over gunstige of ongunstige strategieën.
Maar aangezien trouwen en bij elkaar blijven nog een groot ding is in de menselijke cultuur, en het voor mannen erg ongunstig is om hun energie te verspillen aan een kind dat geen DNA deelt met hen, is monogamie voor mannen de beste strategie, evolutionair gezien.
Voor vrouwen polygamie, aangezien ze toch weten dat het kind van hen is. Ze moeten alleen een goede partner weten te vinden.
Dan zou heel Fok zonder vrou... o wacht. Niets andersquote:Op maandag 8 juli 2019 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon terug naar de apenrots, alle vrouwtjes voor de grootste aap.
Dit vind ik een mooie uitleg, dank voor je inbreng.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat je ook doet als mens, het is een keuze, die niks zegt over gunstige of ongunstige strategieën.
Maar aangezien trouwen en bij elkaar blijven nog een groot ding is in de menselijke cultuur, en het voor mannen erg ongunstig is om hun energie te verspillen aan een kind dat geen DNA deelt met hen, is monogamie voor mannen de beste strategie, evolutionair gezien.
Voor vrouwen polygamie, aangezien ze toch weten dat het kind van hen is. Ze moeten alleen een goede partner weten te vinden.
Komen natuurlijk substrategieën bij kijken, zoals stiekem vreemdgaan dat voor de man positief kan zijn. Hij kan hiermee zijn fitness verhogen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie uitleg, dank voor je inbreng.
Biologisch gezien zijn mannen wel geprogrammeerd om hun zaad te verspreiden bij veel vrouwen. Maar cultureel gezien niet.
Moslims hebben het ultieme bereikt, de vrouw wordt zwaar toezicht op gehouden. En de man doet wat ie wil.
Nee lekker lakoniek omgaan met epidemieën. Beetje zelfde als anti-vaxxers.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer je me nu uit de tent te lokken?
Daar moet je echt iets meer mans voor zijn.
Plus: Dodelijke ziekte? We zitten niet meer in de 80s-90s he?
Wetenschap belde, of je ff bij wil blijven.
Ja, ik denk dat ik me idd de les laat lezen door jouquote:Op maandag 8 juli 2019 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee lekker lakoniek omgaan met epidemieën. Beetje zelfde als anti-vaxxers.![]()
Nieuws update voor je:
https://www.google.nl/amp(...)emie-voorbij-is.html
Welke prikkels onderdrukken? Ik heb totaal niet de behoefte met iemand anders te seksenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Heel verfrissend.
Nee, maar we zijn hier goed door de volledige soort over 1 kam te scheren. Dus ik denk dat doe ik ook ffquote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke prikkels onderdrukken? Ik heb totaal niet de behoefte met iemand anders te seksen.
Nou ik had een stille hoop dat jij de intelligente had niet mee te doen aan de stille voortgang van een epidemie.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me idd de les laat lezen door jou
Fat chance Dop, fat chance.
Ik denk eigenlijk wel dat de mensheid gebaat is bij het onderdrukken van bepaalde prikkels en eerst eens goed na te denken voor men halsoverkop ergens in duikt onder het mom van prikkels negeren is tegennatuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn hier goed door de volledige soort over 1 kam te scheren. Dus ik denk dat doe ik ook ff
Zie pedofilie.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel dat de mensheid gebaat is bij het onderdrukken van bepaalde prikkels en eerst eens goed na te denken voor men halsoverkop ergens in duikt onder het mom van prikkels negeren is tegennatuurlijk.
Keuze voor het een is altijd geen keuze voor het ander. Als semi-autist gedij ik toch wel goed bij monogamie. Ik zie mezelf geen polygamie in praktijk brengen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kent me niet. Dus je weet niets over mijn al dan niet stille hoop, noch mijn intelligentie.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik had een stille hoop dat jij de intelligente had niet mee te doen aan de stille voortgang van een epidemie.
Ik denk dat het culturele construct van monogamie een hoop gezeik met zich meebrengt.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel dat de mensheid gebaat is bij het onderdrukken van bepaalde prikkels en eerst eens goed na te denken voor men halsoverkop ergens in duikt onder het mom van prikkels negeren is tegennatuurlijk.
Een bepaalde seksuele voorkeur hebben betekent niet dat dat je voorkeur is ten koste van de grenzen van anderen.quote:
Triggeredquote:Op maandag 8 juli 2019 13:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Een bepaalde seksuele voorkeur hebben betekent niet dat dat je voorkeur is ten koste van de grenzen van anderen.
Als gezonde heteroseksueel die niet aan zijn/haar trekken komt ga je ook niet 'vanwege' je seksualiteit dan vervolgens andere mensen wil aanranden en verkrachten. Of zodanig groomen zodat ze erin meegaan.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 8 juli 2019 13:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Een bepaalde seksuele voorkeur hebben betekent niet dat dat je voorkeur is ten koste van de grenzen van anderen.
Als gezonde heteroseksueel die niet aan zijn/haar trekken komt ga je ook niet 'vanwege' je seksualiteit dan vervolgens andere mensen wil aanranden en verkrachten. Of zodanig groomen zodat ze erin meegaan.
Ah, zo.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat het weinig met het onderdrukken van prikkels te maken heeft als je van kinderen afblijft.
Ik denk het niet. Ik denk dat mensen gewoon niet meer kunnen communiceren.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het culturele construct van monogamie een hoop gezeik met zich meebrengt.
Net zoals t religieuze construct van celibatie.
Staat overigens los van t feit of ik voor mezelf een open relatie zou willen.
En al helemaal los van t al dan niet veilig seks hebben en verspreiden van epidemieen, LosPedrosa
Pedofilie is inderdaad niet per se aanranden of verkrachten en komt voort uit een oprechte liefde voor een kind, het willen zorgen voor, een gelijkwaardige relatie opbouwen met.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, zo.
Pedofilie (of is het in zo'n geval pedoseksualiteit?) is niet altijd aanranden of verkrachten toch?
Althans, dat is wat ik begrijp van mensen die er over willen praten.
En dus is t niet naleven van deze gevoelens toch het onderdrukken van die prikkels?quote:Op maandag 8 juli 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pedofilie is inderdaad niet per se aanranden of verkrachten en komt voort uit een oprechte liefde voor een kind, het willen zorgen voor, een gelijkwaardige relatie opbouwen met.
Alsnog is het ongewenst gedrag, uiteraard.
-filie is alleen de gevoelens hebben, -seksualiteit is het handelen er ook bij.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, zo.
Pedofilie (of is het in zo'n geval pedoseksualiteit?) is niet altijd aanranden of verkrachten toch?
Ja volgens mij is er niets mee doen pedofiel en er wel iets mee doen pedoseksueel. Maar voor een pedofiel is het ook gewoon zijn seksualiteit, dus het zijn gewoon verwarrende definities.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, zo.
Exact.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus is t niet naleven van deze gevoelens toch het onderdrukken van die prikkels?
Ik ben t daarom ook niet met Chia eens.
Ik kan wel seks willen met Ryan Gosling, maar als hij dat niet met mij wil hoef ik geen prikkels te onderdrukken om seks met hem te forceren hoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus is t niet naleven van deze gevoelens toch het onderdrukken van die prikkels?
Ik ben t daarom ook niet met Chia eens.
Waarom is het verwarrend? Het gaat om voorkeuren op liefdesgebied. Alleen de één handelt naar die voorkeur en de ander niet omdat die de prikkels wel onderdrukt.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja volgens mij is er niets mee doen pedofiel en er wel iets mee doen pedoseksueel. Maar voor een pedofiel is het ook gewoon zijn seksualiteit, dus het zijn gewoon verwarrende definities.
Niet echt vergelijkbaar. Pedofielen/pedoseksuelen zijn namelijk in de veronderstelling dat kinderen wel seks met hen willen, een relatie met hen willen aangaan.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan wel seks willen met Ryan Gosling, maar als hij dat niet met mij wil hoef ik geen prikkels te onderdrukken om seks met hem te forceren hoor.Mijn wens om seks te hebben bestaat namelijk wel bij de gratie van vrijwillige deelname en dat de ander het ook wil.
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat, ook al voelt iemand zich zelf fijner bij een monogame relatie, diegene niet negatief oordeelt als andere mensen voor een andere relatievorm kiezen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin langzaam te denken dat jij degene bent die de teringzooi achterlaat en je zelf meer tijd nodig hebtquote:Op maandag 8 juli 2019 13:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb ze wat langer gegeven om de teringzooi nog een beetje op orde te krijgen voordat ik weg ben.
[ afbeelding ]
Dan moet je nog steeds die prikkels onderdrukken om er achteraan te blijven gaanquote:Op maandag 8 juli 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan wel seks willen met Ryan Gosling, maar als hij dat niet met mij wil hoef ik geen prikkels te onderdrukken om seks met hem te forceren hoor.Mijn wens om seks te hebben bestaat namelijk wel bij de gratie van vrijwillige deelname en dat de ander het ook wil.
quote:Op maandag 8 juli 2019 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin langzaam te denken dat jij degene bent die de teringzooi achterlaat en je zelf meer tijd nodig hebt
Precies. Jouw keuze is niet de enige keuze die er is.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat, ook al voelt iemand zich zelf fijner bij een monogame relatie, diegene niet negatief oordeelt als andere mensen voor een andere relatievorm kiezen.
Best een hoop gedocumenteerd hier, er is alleen niemand om het aan over te dragenquote:Op maandag 8 juli 2019 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik ooit wegga gaat iedereen er ook achterkomen dat er vrij weinig gedocumenteerd is
#teamAng3lquote:Op maandag 8 juli 2019 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Jouw keuze is niet de enige keuze die er is.
Dat geldt voor iemand die voor een open relatie kiest, EN voor iemand die monogamie kiets.
quote:Op maandag 8 juli 2019 13:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb ze wat langer gegeven om de teringzooi nog een beetje op orde te krijgen voordat ik weg ben.
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik even rondbellen in de vakantie, kijken of ik betere deal kan krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon gaat over
Onbekend nummer
Durf niet op te nemen want het is vast een energiebedrijf
Terecht, ik neem ze ook nooit op behalve als ik iets verwacht. Zoek het maar uit met je anonieme nummerquote:Op maandag 8 juli 2019 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon gaat over
Onbekend nummer
Het is niet anoniem, maar uit Rotterdam en daar heb ik geen opdrachtgevers, en ik kan me herinneren dat ik vaker ben gebeld door een klotebedrijf uit Rotterdam.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, ik neem ze ook nooit op behalve als ik iets verwacht. Zoek het maar uit met je anonieme nummer.
Ah ok. Ik heb er verder eigenlijk nooit last van, ik word nooit gebeld, mensen die me kennen weten wel beter inmiddelsquote:Op maandag 8 juli 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet anoniem, maar uit Rotterdam en daar heb ik geen opdrachtgevers, en ik kan me herinneren dat ik vaker ben gebeld door een klotebedrijf uit Rotterdam.
Heb het nummer nu ook gegoogled en het is inderdaad een opdringerig kutbedrijf.
Laatst ook weer 1 aan de deur.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon gaat over
Onbekend nummer
quote:Op maandag 8 juli 2019 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alhoewel het met 3 aquaria nu wel hard gaat.
Zijn dat de symptomen van dat Jumbo Visma virus waar men het over had?quote:
Melding maken?quote:Op maandag 8 juli 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet anoniem, maar uit Rotterdam en daar heb ik geen opdrachtgevers, en ik kan me herinneren dat ik vaker ben gebeld door een klotebedrijf uit Rotterdam.
Heb het nummer nu ook gegoogled en het is inderdaad een opdringerig kutbedrijf.
Oeh, leuke schoenenquote:
1 aquarium, 2 aquaria, 3 aquaria's ;'(quote:
Ik eentje van Unicef ofzo. Wie laat die lui ook binnen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatst ook weer 1 aan de deur.Zo'n kutbaan lijkt me dat.
Iedere keer dat ze bellen vies gaan hijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lappen het bel-me-niet-register aan hun laars, verder kan ik weinig.
Gewoon even een appje sturen naar je energiebedrijf; hallo ik wil minder betalen en dan zegt het energiebedrijf; ja oke is goed.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even rondbellen in de vakantie, kijken of ik betere deal kan krijgen.
Voel me afgezet.
Ah bagger. Naam doorgeven aan de instanties?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lappen het bel-me-niet-register aan hun laars, verder kan ik weinig.
Welke instanties?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah bagger. Naam doorgeven aan de instanties?
ACM he. Of via Consuwijzer, want je bent geen eenmanszaak, VOF of maatschap toch?quote:
Ik ken de Jumbo alleen van de overname van de Emtequote:Op maandag 8 juli 2019 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn dat de symptomen van dat Jumbo Visma virus waar men het over had?.
Ik weet inmiddels dat het een wielerploeg is, lekker vloeiende teamnaam ookquote:Op maandag 8 juli 2019 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken de Jumbo alleen van de overname van de Emte
Als dat zou helpen, zouden zulke bedrijven niet meer bestaan.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
ACM he. Of via Consuwijzer, want je bent geen eenmanszaak, VOF of maatschap toch?
Nee dit is seizoen..... 9? Volgens mij.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leuke schoenen. Is dit uit t nieuwe seizoen?
Ik heb zondag een stukje vrouwen-WK gekeken.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat het een wielerploeg is, lekker vloeiende teamnaam ook.
Hup Jumbo Visma.
Ik heb de meeste wedstrijden van de vrouwen wel gezien, maar wielrennen heeft me nog nooit kunnen boeien eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zondag een stukje vrouwen-WK gekeken.
Ik weiger ook nog wielersport erbij te doen!
Mij ook niet. Idem bij F1.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de meeste wedstrijden van de vrouwen wel gezien, maar wielrennen heeft me nog nooit kunnen boeien eigenlijk.
Lotto doet blijkbaar niet meer mee.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat het een wielerploeg is, lekker vloeiende teamnaam ook.
Hup Jumbo Visma.
Combined school, comprehensive school, school community.....quote:Op maandag 8 juli 2019 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, wat is een scholengemeenschap in het Engels?
F1 vind ik nog wel boeiend, races kunnen idd saai zijn, maar dat valt meestal ook wel weer mee als je niet alleen naar de koploper kijkt. En de hele wereld eromheen is wel grappig om te volgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij ook niet. Idem bij F1.
Totaal niet boeiend/spannend.
De eerste twee lijken zo raar, en de laatste lijkt alsof het een gemeenschap is op een school.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Combined school, comprehensive school, school community.....
Tenminste, dat zegt google me
quote:Op maandag 8 juli 2019 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het in het Nederlands is.
https://en.wikipedia.org/wiki/Comprehensive_schoolquote:Op maandag 8 juli 2019 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste twee lijken zo raar, en de laatste lijkt alsof het een gemeenschap is op een school.
Is dat hetzelfde als een groep van meerdere scholen op meerdere locaties die onder dezelfde noemer paraplu vallen en eenzelfde bestuur hebben?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Comprehensive_school
De Engelse uitleg komt voor geen meter overeen met de Nederlandsequote:Op maandag 8 juli 2019 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een groep van meerdere scholen op meerdere locaties die onder dezelfde noemer paraplu vallen en eenzelfde bestuur hebben?
Misschien is scholengroep beter. Maar consortium klinkt al heel aardig.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom ook a consortium of schools tegen, maar is scholengemeenschap wel het juiste Nederlandse woord?
Negen cent per woordquote:Op maandag 8 juli 2019 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Snap nu wel waarom je percentages altijd zo langzaam gaan, CL
Jij hebt je handig uit de hele monogamie discussie gemanoeuvreerd en houdt het bij een simpel gesprek over jurkjes.quote:
Ik voer hem liever met mensen die het willen/kunnen begrijpenquote:Op maandag 8 juli 2019 14:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt je handig uit de hele monogamie discussie gemanoeuvreerd en houdt het bij een simpel gesprek over jurkjes.
Dat gaat best snel dan toch?quote:
Op de website van school staat scholengroep, maar ja.quote:
Met jaknikkers bedoel jequote:Op maandag 8 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik voer hem liever met mensen die het willen/kunnen begrijpen
Mag jij zelf bepalen in welke categorie je valt, zo aardig ben ik dan ook weer wel
Ahum,. ik bedoel, ga doorquote:Op maandag 8 juli 2019 15:04 schreef Allures het volgende:
Deze gaat zelfs mij te ver
Duidelijke naam wel deze jurk: Gotta show it all
(wilde net zeggen dat de jurken daar zulke leuke namen hebben 'what you're missing' 'Not holding back' 'What could have been')
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon een onderjurk?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:04 schreef Allures het volgende:
(wilde net zeggen dat de jurken daar zulke leuke namen hebben 'what you're missing' 'Not holding back' 'What could have been')
[ afbeelding ]
Wat is een jak nikker nou weer?quote:
Nee ik vind het prima als je zegt 'niks voor mij' maar je eigen beeld blijven projecteren en dan vanuit daar je aannames blijven doen is gewoon een beetje beperktquote:
Wij drukken ijsdoosjes op het werk voor een of ander Scandinavisch land, en die heten Noggers. Moet altijd even gniffelen.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wij drukken ijsdoosjes op het werk voor een of ander Scandinavisch land, en die heten Noggers. Moet altijd even gniffelen.
Draag je ook meerdere jurkjes tegelijk?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee ik vind het prima als je zegt 'niks voor mij' maar je eigen beeld blijven projecteren en dan vanuit daar je aannames blijven doen is gewoon een beetje beperkt
vooral als ik het al heel vaak met heel veel geduld heb uitgelegd, ook al word mijn relatie en manier van naar liefde kijken hier zelden met respect benaderd dus ik blijf dat niet doen nee. Dan hou ik het inderdaad maar bij jurkjes
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wij drukken ijsdoosjes op het werk voor een of ander Scandinavisch land, en die heten Noggers. Moet altijd even gniffelen.
Oh, nou dan is het datquote:Op maandag 8 juli 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gaat best snel dan toch?
[..]
Op de website van school staat scholengroep, maar ja.
Dat is geen jurk meer hoorquote:Op maandag 8 juli 2019 15:04 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die het altijd me je eens zijn bedoel je? Snap ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik voer hem liever met mensen die het willen/kunnen begrijpen
Mag jij zelf bepalen in welke categorie je valt, zo aardig ben ik dan ook weer wel
Hahaatjesquote:Op maandag 8 juli 2019 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen die het altijd me je eens zijn bedoel je? Snap ik.
Jezus, wat ben jij BEKROMPEN!!!quote:
Er is een verschil met de discussie het gesprek aangaan met mensen die daadwerkelijk ook zinnige en onderbouwde opvattingen aandragen (ongeacht of ze t met je eens zijn of niet), en dan uit elkaar te gaan met een "Agree to disagree", of continu dezelfde discussie aan moeten gaan met mensen met een erg beperkt inlevingsvermogen en een halsstarrige en onbuigzame mening die weigeren het ook eens van een andere kant te zien.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen die het altijd me je eens zijn bedoel je? Snap ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook wel super slaperig de laatste tijd.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef Allures het volgende:
Jurk gevonden die praktisch voor mij gemaakt is![]()
Hij heet ook 'Queen of attention'![]()
Maar ja waar draag je dat he.
Ik zal ze onder spoilers doen voor de mensen die de jurkjes al beu zijn trouwens
Ik moet er nog maar ongeveer 3500en er staan er al 26 op de shortlist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje een prom-vibe krijg ik er van.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef Allures het volgende:
Jurk gevonden die praktisch voor mij gemaakt is![]()
Hij heet ook 'Queen of attention'![]()
Maar ja waar draag je dat he.
Ik zal ze onder spoilers doen voor de mensen die de jurkjes al beu zijn trouwens
Ik moet er nog maar ongeveer 3500en er staan er al 26 op de shortlist
Ik kan geen gelegenheid bedenken om die aan te trekken, buiten een gala of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik gok erop dat het bij mij gewoon aan het bier van gistermiddag/avond ligtquote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ook wel super slaperig de laatste tijd.
Ligt aan t weer denk ik
Is er ook nietquote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan geen gelegenheid bedenken om die aan te trekken, buiten een gala of zo.
Oeh, ik had vrijdag wel 2 nieuwe lekkere biertjes gevonden:quote:Op maandag 8 juli 2019 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het bij mij gewoon aan het bier van gistermiddag/avond ligt
Vervolgens enorm slecht geslapen vanacht.
Ja!quote:Op maandag 8 juli 2019 15:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Is er ook niet
Behalve misschien een bruiloft van iemand die je haat upstagen
Of mee doen aan dragrace
Mag wel als vrouw!quote:
Uhmmm, ja is een beetje een glad ijs gebied.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Mag wel als vrouw!
Dat deel snap ik serieus niet helemaal, maar ik accepteer het wel
maar ik kan dus dragqueen zijn?
Ziet er beide niet uit alsof ik het lekker zou vindenquote:Op maandag 8 juli 2019 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, ik had vrijdag wel 2 nieuwe lekkere biertjes gevonden:
Choir of Pixies (Chocolate milkshake IPA)
[ afbeelding ]
Till death do us burn (Imperial Chili Stout)
[ afbeelding ]
Ik had er weinig van verwacht, maar die laatste was behoorlijk pittig
Ik vind t wel leuk, beetje speciaalbiertjes proberenquote:Op maandag 8 juli 2019 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ziet er beide niet uit alsof ik het lekker zou vinden
Ik heb het gewoon bij Grolsch gehouden
Ik vind dat op een terras ofzo altijd zo jammer, betaal je een kapitaal voor een speciaalbiertje dat je nog niet kent om er na 1 slok achter te komen dat je het niet te hachelen vindtquote:Op maandag 8 juli 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t wel leuk, beetje speciaalbiertjes proberen
Zou die Burn ook niet 3 of 4 moeten hebben, maar zo 1 was wel lekker.
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:44 schreef Allures het volgende:
Wat was die mening dan?
Ik kan me ergens wel indenken dat drag anders is als vrouw zijn in het dagelijks leven. De helft van wat zij doen en dragen 'kan' ik ook niet zomaar dragen
Ik laat die jurk nu dus ook hangen, als je snapt wat ik bedoel?
quote:“You can identify as a woman and say you’re transitioning, but it changes once you start changing your body,” he said. “It takes on a different thing; it changes the whole concept of what we’re doing.”
Waarbij hij doelde op transgenders die meedoen aan Dragrace.quote:You can take performance enhancing drugs and still be an athlete, just not in the Olympics.
Tja, risico van t vakquote:Op maandag 8 juli 2019 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind dat op een terras ofzo altijd zo jammer, betaal je een kapitaal voor een speciaalbiertje dat je nog niet kent om er na 1 slok achter te komen dat je het niet te hachelen vindt
hmm ja goeie. Er zaten wat versleutelde (Maar prachtige) lijven tussen jaquote:Op maandag 8 juli 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarbij hij doelde op transgenders die meedoen aan Dragrace.
En daar is nogal wat backlash op gekomen. Want die laatste tweet bv; er zijn legio dragqueens die meegedaan hebben en bv botox, wang-implantaten, ass-implantaten etc gehad hebben. Dat zou dan wel oke zijn? Maar borsten niet?
Dus inmiddels is ie er wel op teruggekomen.
Maar hoe t nu precies zit met de "deelname regels" weet ik niet.
Ik vind t ook een beetje een grijs gebied. Want als je je lijf volledig laat "verbouwen" tot vrouw en zo dagelijks leeft, waar is dan t "Dressed a Girl" aspect nog? Natuurlijk is een Dragqueen een erg aangedikte versie van Girl, puur voor de performance. Maar snap wel dat er commentaar op kan komen. Je komt nu gewoon op gebieden waar de "regels" niet echt duidelijk zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 15:49 schreef Allures het volgende:
[..]
hmm ja goeie. Er zaten wat versleutelde (Maar prachtige) lijven tussen ja
Ik vind eigenlijk dat vrouwen ook drag kunnen doen want het gaat over een over the top versie van vrouw zijn, als je het mij vraagtquote:Op maandag 8 juli 2019 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook een beetje een grijs gebied. Want als je je lijf volledig laat "verbouwen" tot vrouw en zo dagelijks leeft, waar is dan t "Dressed a Girl" aspect nog? Natuurlijk is een Dragqueen een erg aangedikte versie van Girl, puur voor de performance. Maar snap wel dat er commentaar op kan komen. Je komt nu gewoon op gebieden waar de "regels" niet echt duidelijk zijn(net als trans in de sportwereld)
Onzekere vrouwen zien er pas onaantrekkelijk uitquote:Op maandag 8 juli 2019 16:02 schreef Samzz het volgende:
Meeste van die draggers zien er beter uit dan ik![]()
.
Dat jaquote:Op maandag 8 juli 2019 16:02 schreef Samzz het volgende:
Meeste van die draggers zien er beter uit dan ik![]()
.
Als je ziet wat voor tijd er in en product er op gaat, dan is t ook meer schminken dan make-upquote:Op maandag 8 juli 2019 16:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat ja
Ze zijn sowieso beter met make up dan ik ben
Whaha, Farrah Moan.quote:En de billetjes van Farrah Moan jeetje
Goeie motivatie om vanavond weer te gaan squatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Ja echt hequote:Op maandag 8 juli 2019 16:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat ja
Ze zijn sowieso beter met make up dan ik ben
En de billetjes van Farrah Moan jeetje
Goeie motivatie om vanavond weer te gaan squatten
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor tijd er in en product er op gaat, dan is t ook meer schminken dan make-up
[..]
Whaha, Farrah Moan.
Wel een beetje een zeurpier, hence the name.ja maar wel op een schattife manier hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Mja, toen ze in allstars zat dacht ik op den duur: Ja nou weet ik t wel, met je gejankquote:Op maandag 8 juli 2019 16:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar wel op een sexy manier hoor.
Wil je er toch gewoon uit meppen
Wie's je favo kandidaat trouwens?quote:
quote:
Stomme hetero'squote:Op maandag 8 juli 2019 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t 2x gedaan, beide voor carnaval.
De ene keer met iets meer aandacht dan de andere.
Zo veel blijkbaar, dat ik om de haverklap versierd werd door nietsvermoedende (vast ook beschonken) hetero's.
Was t leuk? Sure.
Is t verder iets voor mij? Neh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit verkopen ze ook
het is een buttlifter
het werd aangeraden bij 1 van de jurkjes
Lijkt me een goed begin in ieder geval!quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:33 schreef Allures het volgende:
Heb je je jurk al uitgezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit verkopen ze ook
het is een buttlifter
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:33 schreef Allures het volgende:
Soort jockstrap voor vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit verkopen ze ook
het is een buttlifter
L'Amour menaçant:
Nee ik moet nog ongeveer 2950 jurkjes bekijkenquote:
Tijd voor een fatsoenlijke PC danquote:Op maandag 8 juli 2019 16:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee ik moet nog ongeveer 2950 jurkjes bekijkenen mijn computer word heel traag
Ik gok van de shortlist aan tabbladen die open staan(30 jurkjes)
Spreken we dan in Oktober af?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee ik moet nog ongeveer 2950 jurkjes bekijkenen mijn computer word heel traag
Ik gok van de shortlist aan tabbladen die open staan(30 jurkjes)
nee want dit is letterlijk het enige waar ik hem voor gebruikquote:
Ik had verwacht dat die zin gevolgd werd door "Pssst, laptop kopen?"quote:
Nee! Het moet vandaag af! Als je het weg klikt staan ze niet meer op volgorde dus dan moet je op pagina 1 opnieuw beginnen!!!!!quote:
iPad Pro kopen?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want dit is letterlijk het enige waar ik hem voor gebruik
En als deze webwinkel zorgt dat hun wishlist weer werkt kan het ook via de tablet
Maar dit werkt toch alleen met nep boobies![]()
nee want op de ipad kun je gewoon niet chill meer dan 40 tabbladen naast elkaar open hebben en goed er tussen schakelen, anders deed ik het nu wel op mijn eigen ipad hequote:
Ik heb er niks mee. ged... o wacht, dan lieg ik.quote:
Een gewone iPad is geen Proquote:Op maandag 8 juli 2019 16:52 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want op de ipad kun je gewoon niet chill meer dan 40 tabbladen naast elkaar open hebben en goed er tussen schakelen, anders deed ik het nu wel op mijn eigen ipad he
Sup?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee. ged... o wacht, dan lieg ik.
Hoi!
Ja ik was een keer bij een turkse bruiloft en daar was het ook heel normaalquote:Op maandag 8 juli 2019 17:08 schreef gcjoel het volgende:
@ allures. Zoek een Griekse bruiloft. Daar kun je die glitterjurk wel aan. Daar kun je de bruid niet zomaar outshinen. Veel meiden hadden zo'n jurk.
Of een gypsy weddingquote:Op maandag 8 juli 2019 17:08 schreef gcjoel het volgende:
@ allures. Zoek een Griekse bruiloft. Daar kun je die glitterjurk wel aan. Daar kun je de bruid niet zomaar outshinen. Veel meiden hadden zo'n jurk.
Geen idee meer wat we toen zo leuk vonden eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik was een keer bij een turkse bruiloft en daar was het ook heel normaal
daar was ik underdressed en dat gebeurd me niet vaak
Wil je trouwens wat mee bestellen?
Jouw gaywereld is vol glitterquote:Op maandag 8 juli 2019 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja, Grieks en Turks is 1 en al over the top glitter
Zou ook echt een Turkse trouwjurk willen als ik nog eens zou trouwen.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja, Grieks en Turks is 1 en al over the top glitter
Jij bent toch niet zo'n oom die in de tent van de kinderen van je zus sluipt?quote:Op maandag 8 juli 2019 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
M'n schoonzusje heeft ook hoog begaafde kinderen. We gaan samen op vakantie. Hoop zo dat ik geen discussie met haar aan ga.
Is dat wel classy glitter dan? Ik zie bij glitter voornamelijk gypsy's voor mequote:Op maandag 8 juli 2019 17:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ook echt een Turkse trouwjurk willen als ik nog eens zou trouwen.
Zo af en toe jaquote:
Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat wel classy glitter dan? Ik zie bij glitter voornamelijk gypsy's voor me.
Alles met kant en glitterquote:Op maandag 8 juli 2019 17:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee meer wat we toen zo leuk vonden eigenlijk.
Goeie fakesquote:Op maandag 8 juli 2019 17:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Alles met kant en glitter
Was het niet deze? daar ga ik denk ik sowieso voor
[ afbeelding ]
O, die vind ik wel mooiquote:Op maandag 8 juli 2019 17:21 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet van die over the top poef jurken. Maar wel heel glitterig.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat wel classy glitter dan? Ik zie bij glitter voornamelijk gypsy's voor me.
Die had open rug toch? Denk het wel.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:21 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 8 juli 2019 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n oom die in de tent van de kinderen van je zus sluipt?
nee, wel ingewikkelde bh rug maar niet openquote:
Holy Slit?quote:Op maandag 8 juli 2019 17:24 schreef Allures het volgende:
[..]
nee, wel ingewikkelde bh rug maar niet open
hier is de link
https://www.fashionnova.c(...)holy-slit-dress-navy
nee die mevrouw heeft fakes geloof ik hoorquote:
Als ik op die site een beetje kijk, zijn al die borsten digitaal bewerktquote:
Even googelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet van die over the top poef jurken. Maar wel heel glitterig.
Irritante site mobiel.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:24 schreef Allures het volgende:
[..]
nee, wel ingewikkelde bh rug maar niet open
hier is de link
https://www.fashionnova.c(...)holy-slit-dress-navy
T zijn wel vaak... uh.... weinig verhullende niemandalletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |