Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x doorquote:Op maandag 8 juli 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Zalando en Asos. Te veel keuze.
Gelukkig snap jij dit welquote:Op maandag 8 juli 2019 10:36 schreef Harmankardon het volgende:
Als dat kutjoch zo slim is dat kan ie ondertussen ook begrijpen dat acties gevolgen hebben. Zoals rete-irritant zijn de hele dag.
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x door
dat trekt dino nietquote:Op maandag 8 juli 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.
Hoe gaat ie met je date?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Ligt eraan wat je besteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Die van zaterdag was toch niks?quote:
Uitquote:Op maandag 8 juli 2019 10:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die ene die je niet meer leuk vond en daarna wel weer. Maar nu toch niet denk ik dan.
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicatedquote:
Daten moet leuk zijn, zonder gezeur. En ja, ik laat me nog steeds ook weleens verleiden tot gezeur.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Uit
En ik vind hem wel leuk maar het werkt gewoon niet. Andere ideeën over hoe het zou moeten zijn
[..]
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicated
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren nietquote:
Je loopt altijd te miepen mensquote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren niet
Volgens mij is mijn trackrecord daarmee een stuk beter dan een boel van de monogamen als ik in het datingtopic kijk bijvoorbeeld
Miep miepquote:Op maandag 8 juli 2019 11:03 schreef Allures het volgende:
Love de judginess people, keep it going!
maar wel zonder mij![]()
huehuehuehuequote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, leuke jurkjes als je zo'n lichaam hebt.
And how's that working for ya...?quote:
Waarom ga je er dan ook heen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kwam weer even in POL AMV, man man man.
Ben weer 3 IQ punten kwijt geraakt.
Meer openminded mensen denk ik. Ik weet niet of ik polyamoreus zou kunnen zijn... weet wel dat ik een open relatie wel zou kunnen handelen, ben wat dat betreft niet jaloers ingesteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat open relaties relatief meer aparte mensen aantrekken.
Ik dacht: even kijken of er mensen praten over Epstein.quote:
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer openminded mensen denk ik. Ik weet niet of ik polyamoreus zou kunnen zijn... weet wel dat ik een open relatie wel zou kunnen handelen, ben wat dat betreft niet jaloers ingesteld.
Clinton zat wel lekker smullend naar Ariane te gluren, kan me wel iets voorstellen bij z'n vriendschap met Epstein.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: even kijken of er mensen praten over Epstein.
Maar het is nog steeds: Orange man bad, hurdur.
Je mag nog steeds van alles verzinnen, hoe samenzwerend ook, over hem. Maar zodra je iets zegt over bijvoorbeeld Clinton, wordt het binnen 5 minuten verwijderd omdat het niet staat in een bron die de mods serieus nemen.
Zijn vriendschap met hem is bekend, er is bekend dat hij regelmatig het pedo eiland aandeed, en dat hij geregeld op de Lolita expres zat. Alle media doodstil.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Clinton zat wel lekker smullend naar Ariane te gluren, kan me wel iets voorstellen bij z'n vriendschap met Epstein.
Zie je idd veel nu dat mensen zich openminded noemen, dat ik zoiets heb van oke wat versta je daar onderquote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!quote:Op maandag 8 juli 2019 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je idd veel nu dat mensen zich openminded noemen, dat ik zoiets heb van oke wat versta je daar onder
Iemand die negatieve ervaringen heeft met bijvoorbeeld open relaties is dan opeens niet meer openminded? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!
Openminded betekent voor mij o.a. het niet negatief oordelen omtrent seksualiteit, gender en (liefdes-)relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |