Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x doorquote:Op maandag 8 juli 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Zalando en Asos. Te veel keuze.
Gelukkig snap jij dit welquote:Op maandag 8 juli 2019 10:36 schreef Harmankardon het volgende:
Als dat kutjoch zo slim is dat kan ie ondertussen ook begrijpen dat acties gevolgen hebben. Zoals rete-irritant zijn de hele dag.
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x door
dat trekt dino nietquote:Op maandag 8 juli 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.
Hoe gaat ie met je date?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Ligt eraan wat je besteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Die van zaterdag was toch niks?quote:
Uitquote:Op maandag 8 juli 2019 10:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die ene die je niet meer leuk vond en daarna wel weer. Maar nu toch niet denk ik dan.
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicatedquote:
Daten moet leuk zijn, zonder gezeur. En ja, ik laat me nog steeds ook weleens verleiden tot gezeur.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Uit
En ik vind hem wel leuk maar het werkt gewoon niet. Andere ideeën over hoe het zou moeten zijn
[..]
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicated
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren nietquote:
Je loopt altijd te miepen mensquote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren niet
Volgens mij is mijn trackrecord daarmee een stuk beter dan een boel van de monogamen als ik in het datingtopic kijk bijvoorbeeld
Miep miepquote:Op maandag 8 juli 2019 11:03 schreef Allures het volgende:
Love de judginess people, keep it going!
maar wel zonder mij![]()
huehuehuehuequote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, leuke jurkjes als je zo'n lichaam hebt.
And how's that working for ya...?quote:
Waarom ga je er dan ook heen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kwam weer even in POL AMV, man man man.
Ben weer 3 IQ punten kwijt geraakt.
Meer openminded mensen denk ik. Ik weet niet of ik polyamoreus zou kunnen zijn... weet wel dat ik een open relatie wel zou kunnen handelen, ben wat dat betreft niet jaloers ingesteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat open relaties relatief meer aparte mensen aantrekken.
Ik dacht: even kijken of er mensen praten over Epstein.quote:
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer openminded mensen denk ik. Ik weet niet of ik polyamoreus zou kunnen zijn... weet wel dat ik een open relatie wel zou kunnen handelen, ben wat dat betreft niet jaloers ingesteld.
Clinton zat wel lekker smullend naar Ariane te gluren, kan me wel iets voorstellen bij z'n vriendschap met Epstein.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: even kijken of er mensen praten over Epstein.
Maar het is nog steeds: Orange man bad, hurdur.
Je mag nog steeds van alles verzinnen, hoe samenzwerend ook, over hem. Maar zodra je iets zegt over bijvoorbeeld Clinton, wordt het binnen 5 minuten verwijderd omdat het niet staat in een bron die de mods serieus nemen.
Zijn vriendschap met hem is bekend, er is bekend dat hij regelmatig het pedo eiland aandeed, en dat hij geregeld op de Lolita expres zat. Alle media doodstil.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Clinton zat wel lekker smullend naar Ariane te gluren, kan me wel iets voorstellen bij z'n vriendschap met Epstein.
Zie je idd veel nu dat mensen zich openminded noemen, dat ik zoiets heb van oke wat versta je daar onderquote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap dat statement dat ze 'meer openminded' zouden zijn nooit. Zo een breed begrip wat voor zo'n beperkt concept gebruikt wordt.
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!quote:Op maandag 8 juli 2019 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je idd veel nu dat mensen zich openminded noemen, dat ik zoiets heb van oke wat versta je daar onder
Iemand die negatieve ervaringen heeft met bijvoorbeeld open relaties is dan opeens niet meer openminded? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!
Openminded betekent voor mij o.a. het niet negatief oordelen omtrent seksualiteit, gender en (liefdes-)relaties.
Maar mensen die geen behoefte hebben aan een niet-monogame relatie zijn dan minder open minded?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Het is een breed begrip wat OOK bij zo'n (in jouw ogen) beperkt concept gebruikt wordt!
Openminded betekent voor mij o.a. het niet negatief oordelen omtrent seksualiteit, gender en (liefdes-)relaties.
De vraag is of die wel monogaam zijn. Misschien moeten ze wel monogaam leven, omdat ze te instabiel en communicatief beperkt zijn voor een open relatie.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren niet
Volgens mij is mijn trackrecord daarmee een stuk beter dan een boel van de monogamen als ik in het datingtopic kijk bijvoorbeeld
Nee, ik ben een viswijf jeweet.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je de 2 jaar redden dit keer denk je?
We hebben hier wel gezien dat open relaties het toonbeeld van stabiliteit en constructieve communicatie zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
De vraag is of die wel monogaam zijn. Misschien moeten ze wel monogaam leven, omdat ze te instabiel en communicatief beperkt zijn voor een open relatie.
Stabiele mensen op Fokquote:Op maandag 8 juli 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
De vraag is of die wel monogaam zijn. Misschien moeten ze wel monogaam leven, omdat ze te instabiel en communicatief beperkt zijn voor een open relatie.
Tuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar mensen die geen behoefte hebben aan een niet-monogame relatie zijn dan minder open minded?
Echt hequote:Op maandag 8 juli 2019 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We hebben hier wel gezien dat open relaties het toonbeeld van stabiliteit en constructieve communicatie zijn.
Natuurlijk zijn er ook genoeg gekkies die de gok wel wagen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We hebben hier wel gezien dat open relaties het toonbeeld van stabiliteit en constructieve communicatie zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adeptquote:Op maandag 8 juli 2019 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Het zijn mensen die lichamelijke en emotionele behoeften hebben en dat verantwoorden door zich voor te doen als seksueel en relationeel verlichtte mensen.
Al willen ze een "relatie" met 100 mensen, prima. Maar doe nou niet alsof dat je een beter mens maakt dan een ander.
Ik ben ook niet zo progressief als ik zou willen zijn doordat ik helaas vrijwel volledig heteroseksueel ben georiënteerd.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar mensen die geen behoefte hebben aan een niet-monogame relatie zijn dan minder open minded?
Bekrompen witte cis gender vrouwquote:Op maandag 8 juli 2019 12:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo progressief als ik zou willen zijn doordat ik helaas vrijwel volledig heteroseksueel ben georiënteerd.
Ik ook niet. Ik vind een monogame relatie heerlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo progressief als ik zou willen zijn doordat ik helaas vrijwel volledig heteroseksueel ben georiënteerd.
Ik zou het beledigend vinden voor Loka als ik een deel van mijn tijd, moeite, aandacht en liefde zou besteden aan een andere vrouw, of Paxcon.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
edit verkeerd gelezenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind een monogame relatie heerlijk.
Gewoon doen alsof Infinity Wars de laatste was.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:20 schreef Harmankardon het volgende:
Avengers Endgame eindelijk gezien, wat een kutte Deus Ex Machina zeg
Gewoon geen een van die films kijkenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof Infinity Wars de laatste was.
Ik.zie dit meer voor mensen die prikkels niet kunnen onderdrukken.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat open relaties relatief meer aparte mensen aantrekken.
Top. Wel serieel dan hè. Bij elkaar blijven om het voor altijd bij elkaar blijven heb ik niks mee.quote:
Hoe is jouw relatiestatus eigenlijk, boerenwiefke?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Top. Wel serieel dan hè. Bij elkaar blijven om het voor altijd bij elkaar blijven heb ik niks mee.
Onveranderd.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatiestatus eigenlijk, boerenwiefke?
quote:Op maandag 8 juli 2019 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik.zie dit meer voor mensen die prikkels niet kunnen onderdrukken.
De wilskracht niet kunnen opbrengen om elke perverse honger naar seks, etenswaar, jurkjes en alle andere onderwaardige vormen van entertainment.
Net zoals in donker Afrika waar mannen 8 vrouwen hebben maar je die met een spiegeltje kunt verleiden hun dorp te verkopen.
Zou Netflix misschien een agenda hebben?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Die prikkels onderdrukken is juist tegennatuurlijk.
Dat hele construct van monogamie leggen we onszelf op.
We zijn toch zeker geen pinguins
Kijk die docu op Netflix maar eens over monogamie.
Heel verfrissend.
Bijna net zo erg als de witte cis gender hetero man!quote:
Gaan we nu luisteren naar een bevolkingsgroep die een dodelijke ziekte niet meer schuwt en voor de kicks Bareback gaat?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Heel verfrissend.
Whehe. KNIP, and done.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof Infinity Wars de laatste was.
Probeer je me nu uit de tent te lokken?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan we nu luisteren naar een bevolkingsgroep die een dodelijke ziekte niet meer schuwt en voor de kicks Bareback gaat?
Netflix zou ik niet als 'ongekleurde' bron gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Heel verfrissend.
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Netflix zou ik niet als 'ongekleurde' bron gebruiken.
Gewoon terug naar de apenrots, alle vrouwtjes voor de grootste aap.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat je ook doet als mens, het is een keuze, die niks zegt over gunstige of ongunstige strategieën.
Maar aangezien trouwen en bij elkaar blijven nog een groot ding is in de menselijke cultuur, en het voor mannen erg ongunstig is om hun energie te verspillen aan een kind dat geen DNA deelt met hen, is monogamie voor mannen de beste strategie, evolutionair gezien.
Voor vrouwen polygamie, aangezien ze toch weten dat het kind van hen is. Ze moeten alleen een goede partner weten te vinden.
Dan zou heel Fok zonder vrou... o wacht. Niets andersquote:Op maandag 8 juli 2019 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon terug naar de apenrots, alle vrouwtjes voor de grootste aap.
Dit vind ik een mooie uitleg, dank voor je inbreng.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat je ook doet als mens, het is een keuze, die niks zegt over gunstige of ongunstige strategieën.
Maar aangezien trouwen en bij elkaar blijven nog een groot ding is in de menselijke cultuur, en het voor mannen erg ongunstig is om hun energie te verspillen aan een kind dat geen DNA deelt met hen, is monogamie voor mannen de beste strategie, evolutionair gezien.
Voor vrouwen polygamie, aangezien ze toch weten dat het kind van hen is. Ze moeten alleen een goede partner weten te vinden.
Komen natuurlijk substrategieën bij kijken, zoals stiekem vreemdgaan dat voor de man positief kan zijn. Hij kan hiermee zijn fitness verhogen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie uitleg, dank voor je inbreng.
Biologisch gezien zijn mannen wel geprogrammeerd om hun zaad te verspreiden bij veel vrouwen. Maar cultureel gezien niet.
Moslims hebben het ultieme bereikt, de vrouw wordt zwaar toezicht op gehouden. En de man doet wat ie wil.
Nee lekker lakoniek omgaan met epidemieën. Beetje zelfde als anti-vaxxers.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer je me nu uit de tent te lokken?
Daar moet je echt iets meer mans voor zijn.
Plus: Dodelijke ziekte? We zitten niet meer in de 80s-90s he?
Wetenschap belde, of je ff bij wil blijven.
Ja, ik denk dat ik me idd de les laat lezen door jouquote:Op maandag 8 juli 2019 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee lekker lakoniek omgaan met epidemieën. Beetje zelfde als anti-vaxxers.![]()
Nieuws update voor je:
https://www.google.nl/amp(...)emie-voorbij-is.html
Welke prikkels onderdrukken? Ik heb totaal niet de behoefte met iemand anders te seksenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Heel verfrissend.
Nee, maar we zijn hier goed door de volledige soort over 1 kam te scheren. Dus ik denk dat doe ik ook ffquote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke prikkels onderdrukken? Ik heb totaal niet de behoefte met iemand anders te seksen.
Nou ik had een stille hoop dat jij de intelligente had niet mee te doen aan de stille voortgang van een epidemie.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me idd de les laat lezen door jou
Fat chance Dop, fat chance.
Ik denk eigenlijk wel dat de mensheid gebaat is bij het onderdrukken van bepaalde prikkels en eerst eens goed na te denken voor men halsoverkop ergens in duikt onder het mom van prikkels negeren is tegennatuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn hier goed door de volledige soort over 1 kam te scheren. Dus ik denk dat doe ik ook ff
Zie pedofilie.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel dat de mensheid gebaat is bij het onderdrukken van bepaalde prikkels en eerst eens goed na te denken voor men halsoverkop ergens in duikt onder het mom van prikkels negeren is tegennatuurlijk.
Keuze voor het een is altijd geen keuze voor het ander. Als semi-autist gedij ik toch wel goed bij monogamie. Ik zie mezelf geen polygamie in praktijk brengen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |