Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x doorquote:Op maandag 8 juli 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Zalando en Asos. Te veel keuze.
Gelukkig snap jij dit welquote:Op maandag 8 juli 2019 10:36 schreef Harmankardon het volgende:
Als dat kutjoch zo slim is dat kan ie ondertussen ook begrijpen dat acties gevolgen hebben. Zoals rete-irritant zijn de hele dag.
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je nog een wishlist bij houden en dat werkt bij fashion nova maar niet dus je moet zeg maar in 1x door
dat trekt dino nietquote:Op maandag 8 juli 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hier foto’s posten en dat als wish list gebruiken.
Hoe gaat ie met je date?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Ligt eraan wat je besteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
dat trekt dino niet
Maar zal speciaal voor jou wat echte toppers delen
Als ik er een bestel neem jij me er dan mee in uit?
Die van zaterdag was toch niks?quote:
Uitquote:Op maandag 8 juli 2019 10:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die ene die je niet meer leuk vond en daarna wel weer. Maar nu toch niet denk ik dan.
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicatedquote:
Daten moet leuk zijn, zonder gezeur. En ja, ik laat me nog steeds ook weleens verleiden tot gezeur.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Uit
En ik vind hem wel leuk maar het werkt gewoon niet. Andere ideeën over hoe het zou moeten zijn
[..]
complicated. En misschien moet ik eens kappen met complicated
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren nietquote:
Je loopt altijd te miepen mensquote:Op maandag 8 juli 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Er zijn genoeg mensen waarmee het niet ingewikkeld is. Ik heb alleen nu 2x op een rij 'pech' en daarvoor jaren niet
Volgens mij is mijn trackrecord daarmee een stuk beter dan een boel van de monogamen als ik in het datingtopic kijk bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |