abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187807051
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is Tiny Jag trouwens die niet met dit festival geassocieerd wil worden:

[ afbeelding ]
Dappere opstelling van deze dame. Zeker in het huidige extreme sociale discours in Amerika. Bewonderenswaardig en consequent. Discriminatie is NIET een exclusief blank dingetje.
pi_187807731
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vind het wel een goed actie eigenlijk. De motivatie staat duidelijk in het bericht. Het gaat erom om minder kapitaalkrachtigen (wat de zwarten duidelijk zijn in Detroit) een eerlijke kans op een ticket te gunnen. Helemaal prima. Grondwet en zwaardere middelen hebben daar niets mee te maken lijkt me.

Vroeger hadden we zo'n zelfde systeem ook in Nederland. Een werkloze betaalde een stuk minder voor een kaartje voor een voetbalwedstrijd b.v. Zie niet wat daar mis mee is. Zij geven gewoon aan dat ze weten wat de arme doelgroep is. En die hebben doorgaans een ander kleurtje. Ook dat mag benoemd worden.
In nl hebben steden meedoen regelingen waarbij mensen met een uitkering hiervoor in aanmerking komen. In detroit de donkere multimiljonair wel en blanke pauper niet. Dat is nogal een verschil.
pi_187807807
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 19:53 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het is geen wedstrijd. Tenminste niet voor mij. Ik ventileerde enkel dat ik het een sympathiek uitgangspunt vond. Dat mag gelukkig nog net tegenwoordig. Maar dus liever niet hier en zeker niet in de Telegraaf. :)
Dat mag prima. Alleen moet ie niet klagen dat mensen commentaar geven op het ventileren daarvan.

Er is niemand die jou vervolgt om je steun aan racistische uitspraken in dit topic.
Whatever...
  maandag 8 juli 2019 @ 07:56:50 #104
168739 Red_85
'echt wel'
pi_187807916
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:37 schreef SeLang het volgende:
Wat een racisme weer in dit topic. Er automatisch vanuit gaan dat iemand met een donkere huidskleur een pauper is die geen kaartje kan betalen.

De USA heeft zelfs een zwarte president gehad maar het racisme zit kennelijk diep geworteld.
Iedere manier hoe je het uitlegt, is het discriminatie van de blanke naar de zwarte?

Als de poc meer had moetem betalen waren de policorjankballen niet aan te slepen..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_187807968
Wat racistisch :')

Dus blanke mensen betalen meer dan donkere mensen, fijn dat er zo'n jongedame meteen aan de bel trekt i.t.t. die Sylvana typetjes die het landschap beginnen te domineren en dit gerechtigheid vinden tegenover de gehate blanke man.
pi_187808003
quote:
Ik vind het wel een goed actie eigenlijk. De motivatie staat duidelijk in het bericht. Het gaat erom om minder kapitaalkrachtigen (wat de zwarten duidelijk zijn in Detroit) een eerlijke kans op een ticket te gunnen. Helemaal prima. Grondwet en zwaardere middelen hebben daar niets mee te maken lijkt me.
En als iemand heel arm is en toevallig ook blank?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_187808051
quote:

Vroeger hadden we zo'n zelfde systeem ook in Nederland. Een werkloze betaalde een stuk minder voor een kaartje voor een voetbalwedstrijd b.v. Zie niet wat daar mis mee is. Zij geven gewoon aan dat ze weten wat de arme doelgroep is. En die hebben doorgaans een ander kleurtje. Ook dat mag benoemd worden.
Behalve dat je dus niet selecteert op inkomen, maar op ras.
  maandag 8 juli 2019 @ 08:20:28 #108
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_187808060
De oplossing van het probleem is simpel. Blanke mannen moeten in Detroit zoveel mogelijk negerinnen bevruchting. De mulatten die daaruit voortkomen moeten ook weer door blanke mannen bevrucht worden. Met 4 generaties is het armoede probleem dus opgelost.
Non possumus non loqui
pi_187808102
Is het niet gewoon een (te) verregaande publiciteitsstunt om een punt te maken en tegelijkertijd aandacht voor het festival? Dat in de praktijk iedereen een POC-ticket kan kopen en daarmee toegang kan krijgen tot het festival.

Zoals Bart al suggereerde
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Bart2002 het volgende:
En misschien kan een blanke ook gewoon een POC-ticket bestellen
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:58 schreef Spanky78 het volgende:
Je zit gewoon fout.
Hoe weet je zeker dat blanken geen POC-ticket kunnen bestellen? :? Juist dat kopen moet nog wel lukken. Of je vervolgens ook binnengelaten wordt is een tweede.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2019 08:30:38 ]
pi_187808147
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 08:30 schreef Chia het volgende:
Is het niet gewoon een (te) verregaande publiciteitsstunt om een punt te maken en tegelijkertijd aandacht voor het festival? Dat in de praktijk iedereen een POC-ticket kan kopen en daarmee toegang kan krijgen tot het festival.

Zoals Bart al suggereerde
[..]

[..]

Hoe weet je zeker dat blanken geen POC-ticket kunnen bestellen? :? Juist dat kopen moet nog wel lukken. Of je vervolgens ook binnengelaten wordt is een tweede.
Heel logisch ja.
Whatever...
pi_187808159
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 08:30 schreef Chia het volgende:
Misschien als Danspiet...

pi_187808191
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 08:38 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Heel logisch ja.
Want deze actie is verder wel volkomen logisch en doordacht inderdaad.
pi_187808224
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2019 08:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Onderschat de logica van een SJW'er niet
pi_187808325
quote:

Ten eerste is wat jij zegt onwaar. Detroit wemelt van de arme mensen, blank, zwart, asian, enz.

Jij vindt het normaal dat de zwarte miljonair minder betaalt dan de blanke sloeber.

Daarnaast is de redegeving ook dat ze vooral zwarte mensen naar dit festival willen lokken. Bizar.

Korting geven aan mensen die van de bijstand rond moeten komen, ok. Maar dan gewoon ongeacht afkomst.
pi_187808349
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2019 08:45 schreef Chia het volgende:

[..]

En daarom moeten we het er maar mee eens zijn?
Whatever...
pi_187808388
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat mag prima. Alleen moet ie niet klagen dat mensen commentaar geven op het ventileren daarvan.

Er is niemand die jou vervolgt om je steun aan racistische uitspraken in dit topic.
Dat ligt voor Geert wel even anders.....
pi_187808393
Bij racisme zie wel heel verschrikkelijk vaak dat niet het principe afgekeurd wordt, maar dat het vrijwel uitsluitend gaat om het al dan geen slachtoffer ervan zijn.
  maandag 8 juli 2019 @ 09:21:38 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187808500
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ten eerste is wat jij zegt onwaar. Detroit wemelt van de arme mensen, blank, zwart, asian, enz.

Jij vindt het normaal dat de zwarte miljonair minder betaalt dan de blanke sloeber.

Daarnaast is de redegeving ook dat ze vooral zwarte mensen naar dit festival willen lokken. Bizar.

Korting geven aan mensen die van de bijstand rond moeten komen, ok. Maar dan gewoon ongeacht afkomst.
Volgens Bart is 80% van de bevolking van Detroit arm, en de 10% die blank is, niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187808601
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:10 schreef Jigzoz het volgende:
Bij racisme zie wel heel verschrikkelijk vaak dat niet het principe afgekeurd wordt, maar dat het vrijwel uitsluitend gaat om het al dan geen slachtoffer ervan zijn.
Ok, dan ga ik een festival organiseren waar blanke mensen 10 euro entree betalen, oost europeanen 15 euro, overig 20 euro en mensen uit het midden oosten en afrika 30.

Ik weet zeker dat er rellen ontstaan als ik dat zou doen, terwijl dit festival precies hetzelfde doet. Het is niets meer dan racisme, gecombineerd met racistische apartheid.

Jarenlang is er gestreden tegen dit soort zaken, waar zwarte mensen achterin de bus moesten zitten, andere kraantjes voor drinkwater moesten gebruiken en niet naar sommige evenementen en zelfs scholen mochten gaan. Dan gaan ze dat nu even omdraaien en weer opnieuw invoeren.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187808620
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:31 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik een festival organiseren waar blanke mensen 10 euro entree betalen, oost europeanen 15 euro, overig 20 euro en mensen uit het midden oosten en afrika 30.

Ik weet zeker dat er rellen ontstaan als ik dat zou doen, terwijl dit festival precies hetzelfde doet. Het is niets meer dan racisme, gecombineerd met racistische apartheid.

Jarenlang is er gestreden tegen dit soort zaken, waar zwarte mensen achterin de bus moesten zitten, andere kraantjes voor drinkwater moesten gebruiken en niet naar sommige evenementen en zelfs scholen mochten gaan. Dan gaan ze dat nu even omdraaien en weer opnieuw invoeren.
Je bedoelt dat je niet begrijpt wat ik schreef?
pi_187808627
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Volgens Bart is 80% van de bevolking van Detroit arm, en de 10% die blank is, niet.
Je moet volgens mij wel een steekje los hebben als je in Detroit blijft wonen als je geld hebt, dus arm zijn is in Detroit de norm.

Wat dat betreft is het echt een rampgebied. Nog steeds.

Het zou bedrijven als Amazon, Apple, enz. sieren als ze daar werkgelegenheid naartoe gingen brengen. Maar goed, gaat niet gebeuren.
pi_187810294
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 00:52 schreef ToT het volgende:
"The Afro-future is female."
Dat is al zó progressief en deugend dat ze zich heel wat kunnen veroorloven voor men zou mogen durven te klagen.
Valt nog mee dat ze niet ook een hogere prijs vragen aan alle mannen. Misschien een idee voor volgend jaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187810368
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je niet begrijpt wat ik schreef?
Juist wel, daarom schrijf ik het
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187810372
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:45 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Juist wel, daarom schrijf ik het
Hm. Merkwaardig.
pi_187810487
Goed bezig weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: