SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jullie betalen toch? Als ze het willen houden, laat ze dan dokken.
Wij zijn zwakquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
De stem van je man en jou telt toch als 1,5 omdat jullie de rekening betalen.
quote:
Ik ken Amazon Prime niet eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn zwak![]()
Maar we hadden eigenlijk gedacht dat ze het ook wel zat waren. Ja. mijn zoon vond het goed als we Netflix zouden vervangen door Amazon Prime en mijn dochter voor Videoland, maar daar schoten we weinig mee op.
Ik moest het gisteren ook opzoeken.quote:
Eenzelfde soort dienst, maar deze is van *tromgeroffel* Amazon.quote:
Ik zou het vervangen door Huiswerk channelquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn zwak![]()
Maar we hadden eigenlijk gedacht dat ze het ook wel zat waren. Ja. mijn zoon vond het goed als we Netflix zouden vervangen door Amazon Prime en mijn dochter voor Videoland, maar daar schoten we weinig mee op.
Gewoon op allemaal een abonnement nemen. Iedereen blij. Nou ja, behalve jullie dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:17 schreef livelink het volgende:
Wij zijn zwak![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon op allemaal een abonnement nemen. Iedereen blij. Nou ja, behalve jullie dan.
Nogal jaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Girl From Ipanema is wereldberoemd.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Girl From Ipanema is wereldberoemd.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Night in New York, maar van wie geen idee
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Elbow Bones and the Racketeers.. ja, dat lag op het puntje van m'n tong
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Elbow Bones and the Racketeers.. ja, dat lag op het puntje van m'n tong
Ik twijfelde ook. Verkeerd gegokt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Wings.
[ afbeelding ]
Met gokken krijg je geen punten, dat blijkt maar weer!quote:
En ook geen geldquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met gokken krijg je geen punten, dat blijkt maar weer!
Dank je wel en welterusten Melting.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:31 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bedje opzoeken.![]()
Fijne avond nog.
[ afbeelding ]
Alvast welterusten dan spijkerbroek.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga nog even 3% kijken (op Netflix) en dan ook naar bedje toe.
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Pfff... wat ben ik moe. Helemaal niet lekker geslapen.
Goedemorgen Symphonic en Melting.quote:
Gaat vast goed komen. Vanmiddag naar de bioscoop.quote:Op zondag 7 juli 2019 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Symphonic en Melting.
Ik hoop dat je nog wat rust kan pakken vandaag Melting.
Niet in slaap vallen tijdens de film! Welke film ga je naartoe?quote:Op zondag 7 juli 2019 08:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen. Vanmiddag naar de bioscoop.
En goedemorgen Symph.
Ik pik 2 films mee.quote:Op zondag 7 juli 2019 09:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen tijdens de film! Welke film ga je naartoe?
En ik was keurig voor 24.00 uur binnen gisterenavond na 'n verjaardag en daarna prima geslapenquote:
Dat was nog behoorlijk laat.quote:Op zondag 7 juli 2019 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
En ik was keurig voor 24.00 uur binnen gisterenavond na 'n verjaardag en daarna prima geslapen
Het begon pas vanaf 21.00 uurquote:
Je hebt dus maar 3 uurtjes kunnen drinken?quote:
Ook dat viel mee, ik moest nog 'n eindje naar huis fietsenquote:Op zondag 7 juli 2019 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt dus maar 3 uurtjes kunnen drinken?
quote:Op zondag 7 juli 2019 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ook dat viel mee, ik moest nog 'n eindje naar huis fietsen
Ik zit net de mail te lezen over het Rammstein optreden (praktische info) er staat ook in dat je oordoppen moet meenemen omdat het nogal luid kan zijnquote:
Ik heb dat nooit begrepen..... zet op concerten de muziek wat minder hard.quote:Op zondag 7 juli 2019 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit net de mail te lezen over het Rammstein optreden (praktische info) er staat ook in dat je oordoppen moet meenemen omdat het nogal luid kan zijn
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen..... zet op concerten de muziek wat minder hard.
Dan is het probleem toch ook opgelost?
Ja, zo praktisch denk ik ook. Maar zo blijkt het niet te gaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen..... zet op concerten de muziek wat minder hard.
Dan is het probleem toch ook opgelost?
Maar niemand heeft me ooit uit kunnen leggen waarom die logica niet gewoon gevolgd wordt.quote:Op zondag 7 juli 2019 09:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo praktisch denk ik ook. Maar zo blijkt het niet te gaan.
Toen mijn zoon laatst naar het concert van Metallica was heb ik hem ook oordopjes laten dragen. Mijn man vond het voor zichzelf niet zo nodig en had dus wel last van een piep in zijn oren de volgende dag
Je hebt nog even.quote:Op zondag 7 juli 2019 09:51 schreef just me het volgende:
Ik moet echt goed zoeken waar ik ze ergens verstopt heb
Nee, niet in mijn oor
Jij weet niet hoeveel plekjes ik in huis heb waarvan ik denk, oh dat is 'n handige plekquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel plekjes ik in huis heb waarvan ik denk, oh dat is 'n handige plek
Is altijd nog een optiequote:
Omdat je muziek niet alleen met je oren beleefd...quote:Op zondag 7 juli 2019 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar niemand heeft me ooit uit kunnen leggen waarom die logica niet gewoon gevolgd wordt.
Ze zijn ook te koop bij het concert zelf neem ik aan.quote:Op zondag 7 juli 2019 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel plekjes ik in huis heb waarvan ik denk, oh dat is 'n handige plek
Ja, maar vaak slechte kwaliteit voor een te hoge prijs...quote:Op zondag 7 juli 2019 10:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn ook te koop bij het concert zelf neem ik aan.
Klopt. Dat doe ik ook. Maar daarvoor hoeft de muziek niet eens hard te staan.quote:Op zondag 7 juli 2019 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je muziek niet alleen met je oren beleefd...
https://www.alpine.nl/gehoorbescherming/partyplug/
Goedemorgen!
Ik had even een helder momentjequote:
Ja, begrijp ik. Maar in geval van nood. Ik dacht dat just me het concert vanavond al had, maar begrijp nu dat dat niet het geval was.quote:Op zondag 7 juli 2019 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar vaak slechte kwaliteit voor een te hoge prijs...
Nope, het concert is woensdag.quote:Op zondag 7 juli 2019 10:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik. Maar in geval van nood. Ik dacht dat just me het concert vanavond al had, maar begrijp nu dat dat niet het geval was.
Dan kun je helemaal niet gaan.quote:
De kabouters komen straks en ik zal even vertellen dat af en toe Oma's wil ook wet isquote:Op zondag 7 juli 2019 10:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal niet gaan.
Ik heb begrepen dat de kabouters dan weer naar Jokie en Jet willen.
quote:Op zondag 7 juli 2019 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouters komen straks en ik zal even vertellen dat af en toe Oma's wil ook wet is
Hoe beleef jij dan (live) muziek anders dan met je oren als het zacht staat?quote:Op zondag 7 juli 2019 10:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dat doe ik ook. Maar daarvoor hoeft de muziek niet eens hard te staan.
Het hoeft niet zacht te zijn. Gewoon minder hard.quote:Op zondag 7 juli 2019 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe beleef jij dan (live) muziek anders dan met je oren als het zacht staat?
OK, ik ben toch meer van de bassen dan en die wil ik wel kunnen voelen.quote:Op zondag 7 juli 2019 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Het hoeft niet zacht te zijn. Gewoon minder hard.
Ik beleef het door een gevoel.
Ik hoef mijn ingewanden niet te voelen trillen van de bassen bijvoorbeeld.
En bij Reina?quote:Op zondag 7 juli 2019 11:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinds jaren draag ik bij dat soort shows ook oordoppen, anders piepen mijn oren behoorlijk de dag erna.
Oordopjes zijn daar niet nodigquote:
zet ik op mijn lijstjequote:Op zondag 7 juli 2019 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem ook een blusdeken mee...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2019 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem ook een blusdeken mee...
[ afbeelding ]
Zo gaat het hier met alles, ook qua huishouden.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:20 schreef livelink het volgende:
Elke keer als ik weer een paar uur bezig ben om mijn tuin van onkruid te verwijderen, neem ik me voor om het vanaf nu regelmatig bij te houden.
Om me elke keer weer opnieuw te beseffen dat er weer niks van dat voornemen terecht is gekomen
Elk jaar 1 keer is óók regelmatigquote:Op zondag 7 juli 2019 14:20 schreef livelink het volgende:
Elke keer als ik weer een paar uur bezig ben om mijn tuin van onkruid te verwijderen, neem ik me voor om het vanaf nu regelmatig bij te houden.
Om me elke keer weer opnieuw te beseffen dat er weer niks van dat voornemen terecht is gekomen
Ja, dat kan ik van jou wel leren. Dat ik rustig andere dingen moet gaan doen, terwijl er nog zoveel werk ligt. Maar dat vermogen heb ik nog niet, waardoor ik elk weekend eigenlijk alleen maar bezig ben met tuin en huishouden ipv met leuke dingen.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo gaat het hier met alles, ook qua huishouden.
Ach ja, vanochtend lekker gewandeld over de kofferbakmarkt, het was kouhoud, maar goed, wel weer beweging gehad en nog een stapeltje tijdschriften en panty’s gescoord en gezellige gesprekjes gehad.
En dat thema had ik moeten raden?quote:
Is ook morgen pas, maar denk dat het hit zijn die meeliftten op het succes van anderen.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat thema had ik moeten raden?![]()
Ik weet eigenlijk niet eens goed wat er mee bedoeld wordt
Ik denk dat je het wel had kunnen raden.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat thema had ik moeten raden?![]()
Ik weet eigenlijk niet eens goed wat er mee bedoeld wordt
In dit geval richt ik me op dezelfde artiest. Maar je zou ook nog een stap verder kunnen gaan, inderdaad. Dan is "Kaplaarzen" van Dingetje bijvoorbeeld een slipstream hit van de Rode Schoentjes.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook morgen pas, maar denk dat het hit zijn die meeliftten op het succes van anderen.
Ja, ik weet wel wat slipstream op zich betekent, maar eigenlijk zeg je dan dat de tweede hit waarschijnlijk geen hit was geworden zonder de eerste hit? Of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op zondag 7 juli 2019 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel had kunnen raden.
Slipstream Hits zijn eigenlijk de nummers die volgen op grote hits, vaak met ongeveer dezelfde sound. Vaak zijn ze net wat minder succesvol dan de eerste hit, maar in sommige gevallen zelfs succesvoller.
En ja, ik ga koppeltjes draaien; ook een unicum.Steeds twee bij elkaar horende nummers.
Dat zullen we nooit wetenquote:Op zondag 7 juli 2019 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel wat slipstream op zich betekent, maar eigenlijk zeg je dan dat de tweede hit waarschijnlijk geen hit was geworden zonder de eerste hit? Of is dat niet wat je bedoelt?
Die is inderdaad ook aanwezigquote:Op zondag 7 juli 2019 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Carl Douglas als ultiem voorbeeld? Leuk dat de show komt, ik ga intunen
En nu doorselecteren op sommige posities.quote:
Te beginnen bij de commentatoren.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu doorselecteren op sommige posities.
Ik zou Miedema en Van de Sanden sowieso niet meer oproepen.quote:
Van de Sanden was zo goed, omdat ze snel was.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Miedema en Van de Sande zijn bij hun clubs wel goed, dus ik vermoed dat het aan het spelsysteem ligt. Dan is er de keus tussen of het spelsysteem van het Nederlands Elftal aanpassen of idd andere spelers oproepen voor het systeem dat gespeeld wordt.
Ze is nog steeds wel snel, maar 1) daar wordt te weinig gebruik van gemaakt (fout aangespeeld) en 2) ze wil zelf te veel voetballen, en dat kan ze niet (goed genoeg). Ze moet de bal achter de verdediging krijgen, waar ze er achteraan rent en dan meteen een voorzet geeft. Meer moet ze niet willen.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de Sanden was zo goed, omdat ze snel was.
Maar dat heeft ze ook niet meer.
Hoe kan het dan, dat ze er regelmatig wordt uitgelopen in een sprintduel?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is nog steeds wel snel, maar 1) daar wordt te weinig gebruik van gemaakt (fout aangespeeld) en 2) ze wil zelf te veel voetballen, en dat kan ze niet (goed genoeg). Ze moet de bal achter de verdediging krijgen, waar ze er achteraan rent en dan meteen een voorzet geeft. Meer moet ze niet willen.
Verkeerd moment gestart met lopen en/of niet goed genoeg aangespeeld. Ik vond haar ook bar slecht dit toernooi, maar ik wil niet zeggen dat ze niet meer kan rennen.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan het dan, dat ze er regelmatig wordt uitgelopen in een sprintduel?
Ik heb geen idee over welk groot internationaal toernooi je het hebt.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grote internationaal honkbaltoernooi hier lijkt niet meer door te gaan.
Ben jij daar wel eens geweest MM? Bij Robur.
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welk groot internationaal toernooi je het hebt.
Robur speelt geen hoofdklasse, dus op dat niveau zal het niet zijn.
Enig idee wat de naam van dat toernooi is?
quote:
Zegt me zo niks.quote:
Ken het verder zelf ook niet, maar dacht dat je er wellicht wel eens geweest was. Ook door de Amerikaanse tea,s die er wel eens waren.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me zo niks.
De enige 2 toernooien die ik heb bezocht zijn de Haarlem Honkbalweek en het World Port Tournament.
Beide zijn met landenteams. Verder zijn er veel internationale 'amateur' toernooien her en der in het land, ook in Amsterdam. Maar daar ben ik ook nog nooit bij aanwezig geweest...
Ik heb in Amerika amateur wedstrijden gezien die het aanzien eigenlijk niet waard waren.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ken het verder zelf ook niet, maar dacht dat je er wellicht wel eens geweest was. Ook door de Amerikaanse tea,s die er wel eens waren.
Succes met de drilpuddinkjes!quote:Op zondag 7 juli 2019 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog 1 optreden (Agar Agar) en dan weer naar huis.
En dan morgen een vrije dag ?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog 1 optreden (Agar Agar) en dan weer naar huis.
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja even een dagje bijkomen en dan de rest van de week werken.
Goedemorgen. Hier is het ook koud, maar wel droog.quote:
Weissenseequote:
tot op de grond afgebroken?quote:Op maandag 8 juli 2019 09:50 schreef brother52 het volgende:
Zo, weekendhuisje afgebroken. Nu weer op weg naar mijn eigen huis.
Ja, helemaal, en netjes ingepakt, strikje erom en alles.quote:
trots op jequote:Op maandag 8 juli 2019 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, helemaal, en netjes ingepakt, strikje erom en alles.
Oh ja, daar heb ik een deel van gezien op de ARDquote:Op maandag 8 juli 2019 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Weissensee
Oost-Berlijn ten tijde van de Koude Oorlog. Een familie die trouw is aan de Stasi en een familie met overtuigde dissidenten komen in contact door een onverwachte romance.
[..]
tot op de grond afgebroken?
Hier is het gelukkig nog droog.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, met zo’n stortbui wordt de was nooit droog natuurlijk
quote:
en wat voor kleur is het geworden ?quote:
Iets minder rood dan de vorige keer, terug naar de vorige kleur, iets meer oranje. Ben tevreden, dit spul is iets minder schadelijk voor mijn haar. Op vakantie in Duitsland maar weer een paar pakjes inslaan. En vrijdag naar de kapper, ik overweeg om het een heel stuk korter te laten knippenquote:Op maandag 8 juli 2019 14:12 schreef just me het volgende:
[..]
en wat voor kleur is het geworden ?
Junior en kabouter zijn weer naar huis, die kleine kabouter wordt steeds leuker
Na gisteren is de oranje haarverf hier ook in de uitverkoop...quote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iets minder rood dan de vorige keer, terug naar de vorige kleur, iets meer oranje. Ben tevreden, dit spul is iets minder schadelijk voor mijn haar. Op vakantie in Duitsland maar weer een paar pakjes inslaan. En vrijdag naar de kapper, ik overweeg om het een heel stuk korter te laten knippen
Nog korterquote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iets minder rood dan de vorige keer, terug naar de vorige kleur, iets meer oranje. Ben tevreden, dit spul is iets minder schadelijk voor mijn haar. Op vakantie in Duitsland maar weer een paar pakjes inslaan. En vrijdag naar de kapper, ik overweeg om het een heel stuk korter te laten knippen
quote:
nee dat nog niet en je moet wel zijn taal spreken om hem te verstaan, bah bah is prullenbak, to is dicht, en zo heeft hij wel meer woordjes waarvan je de klank moet herkennen. Papa, mama, oma komt er wel duidelijk uitquote:Op maandag 8 juli 2019 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan de kleinste kabouter al liedjes zingen?
Dat zijn ook de belangrijkste woorden, toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:06 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat nog niet en je moet wel zijn taal spreken om hem te verstaan, bah bah is prullenbak, to is dicht, en zo heeft hij wel meer woordjes waarvan je de klank moet herkennen. Papa, mama, oma komt er wel duidelijk uit
Nog even een paar jaartjes wachten voordat ze "witwassen", "belastingontduiking" en "I'm gonna make you an offer you can't refuse" moeten leren.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat zijn ook de belangrijkste woorden, toch?
Gewoon voor de gein eens doen en dan de reactie van Symph filmenquote:Ik zit al dagen een blog te lezen van iemand die zich voornamelijk kleedt als in de jaren 40-50. Zo leuk. De kapsels zijn me echt te veel gedoe, maar ze maken de look wel af
Die vindt dat alleen maar leuk, die moedigt me ook aan om zelf een blog te beginnen. Ik moet er niet aan denken, brrrquote:Op maandag 8 juli 2019 15:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog even een paar jaartjes wachten voordat ze "witwassen", "belastingontduiking" en "I'm gonna make you an offer you can't refuse" moeten leren.
[..]
Gewoon voor de gein eens doen en dan de reactie van Symph filmen
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die vindt dat alleen maar leuk, die moedigt me ook aan om zelf een blog te beginnen. Ik moet er niet aan denken, brrr
Precies, en mezelf op de foto (laten) zetten is al helemaal niks voor mijquote:Op maandag 8 juli 2019 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lijkt me wel een heel gedoe, zo'n blog. Je moet er ook een lange adem voor hebben, want als je 1 blog post en dan 3 maanden niks, dan hou je geen bezoekers vast.
Goed bezig Raf.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
ma en haar man vonden het heel leuk dat ik een bosje rozen had laten bezorgen. (voor hun trouwdag).
Morgen is hij jarig en we doen in principe niet aan cadeaus dan, dus dit was lekker onverwacht en werd gewaardeerd
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
ma en haar man vonden het heel leuk dat ik een bosje rozen had laten bezorgen. (voor hun trouwdag).
Morgen is hij jarig en we doen in principe niet aan cadeaus dan, dus dit was lekker onverwacht en werd gewaardeerd
Wel grappig, bleek ook nog een lustrum te zijn. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig Raf.![]()
Pluspunten gescoord bij moeders.
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
Nog iets meer dan 2 uur, dan start mijn 200e uitzending, in het teken van Slipstream Hits
[ afbeelding ]
Kan gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2019 17:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kan niet luisteren.
Ik krijg moeders op bezoek.
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel grappig, bleek ook nog een lustrum te zijn. Dat wist ik dan weer niet.
Maar ik geef 100x liever iets spontaan en onverwacht dan "verplicht". Sorry dames 14 februari zal nooit iemand wat van mij krijgen.
Gelijk heb je. Ik doe ook niet aan verplichte nummers als Moederdag en Vaderdag. Ik geef veel liever onverwachts eens wat.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar ik geef 100x liever iets spontaan en onverwacht dan "verplicht". Sorry dames 14 februari zal nooit iemand wat van mij krijgen.
Ja, maar dit lijkt me een hele leuke show.quote:
Dan zou het juist des te spontaner en onverwacht zijn als je toch op 14 februari iets geeft.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Op de verpakking van mijn "double chocolate "NON STOP!" mini chocolate chip cookies" staat een leugen.
"NON STOP!" klopt niet. Het is op nu.....
Ergo voorspelbaar. Want door de onwaarschijnlijkheid wordt het weer waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zou het juist des te spontaner en onverwacht zijn als je toch op 14 februari iets geeft.
Wel leuk als je aan moet komen, dan maar snaaien. Niet de beste manier, maar zit weer rond de 70 kiloquote:
Je zal een relatie met Raf krijgen en op 14 februari jarig zijn...quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haal dat "kleine" maar weg..quote:
Ja, dat geldt zeker voor mijn dochter, vind ik. Maar mijn dochter zegt dat zij nog geen vrouw is, maar een jongvolwassene, dus dat het voor haar niet geldt.quote:
Nou, dan luister ik alvast wat muziek vooraf.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait vast wat muziek vooraf
Zo te lezen klopt het dus voor jullie allebei.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat geldt zeker voor mijn dochter, vind ik. Maar mijn dochter zegt dat zij nog geen vrouw is, maar een jongvolwassene, dus dat het voor haar niet geldt.
Zij herkent mij er dan gek genoeg weer in, maar dat zie ik weer niet.
Ik ben nog ff koken en eten maar daarna schakel ik in.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait vast wat muziek vooraf
Ik las mijn antwoord toch andersquote:Op maandag 8 juli 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo te lezen klopt het dus voor jullie allebei.
Ik ben er zowaar weer eens bijquote:Op maandag 8 juli 2019 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
Nog iets meer dan 2 uur, dan start mijn 200e uitzending, in het teken van Slipstream Hits
[ afbeelding ]
Wees welkomquote:
Het voorafje valt al lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees welkom
Thema-show over slipstream hits. Met o.a. de meest schandalige slipstream-hit ooit, maar ook mijn favoriete.
Je hebt er al een paar verraden; dat zijn waarschijnlijk ook de enige die ik zal weten.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie mogen natuurlijk slipstream hits gaan raden nuEr zijn 0 punten te verdienen. Wel eeuwige roem.
quote:
Welkomquote:
Ik vind Rainbow Country eigenlijk leuker.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
01 Bob Marley vs. Funkstar De Luxe - Sun Is Shining (Radio De Luxe edit)
02 Bob Marley vs. Funkstar De Luxe - Rainbow Country (radio edit)
Rainbow Country was in Nederland geen groot succes. Het bleef in de tipparade steken, terwijl Sun Is Shining een #7-hit was.
Ik zal er zo even eentje draaien drie teruggrijpt op mijn vorige show. Echt een schoolvoorbeeld-sliptstreamhit. Eerst de eerste hit....quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt er al een paar verraden; dat zijn waarschijnlijk ook de enige die ik zal weten.
Geef je even aan wat je draait? Ik weet het niet altijd.
edit; ik zie dat mijn vraag overbodig was.
Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Rainbow Country eigenlijk leuker.
So truequote:
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 8 juli 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
So true
Maar wel een beetje een vlak nummer. Bij zo'n titel verwacht ik wat meer.
Toen nog gewoon Guru Josh zelf, zonder project.quote:
De tweede single is altijd de mindere t.o.v. de eerste single?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Heel goed. Het eerste punt is binnen
Ik ben een paar voorbeelden tegengekomen waar dat misschien wel andersom is....quote:Op maandag 8 juli 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tweede single is altijd de mindere t.o.v. de eerste single?
Van wat ik gelezen heb, ken ik namelijk de 2e track zelden...
Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben een paar voorbeelden tegengekomen waar dat misschien wel andersom is....
Dat was Clivilles & Cole...quote:Op maandag 8 juli 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
RIGHT THE DEEPER LOVE, RIGHT THE DEEPER LOVE
ofzo
Verderop in de show nog zo'n nummerquote:Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Ah, we gebruiken de eerdere pingel gewoon nog een keer in een remix...
Je kan het hele Stock, Aitken & Waterman oeuvre wel draaien op die manier...quote:Op maandag 8 juli 2019 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verderop in de show nog zo'n nummer
Ik had vele, vele, vele uren kunnen vullen. Er komt straks nog een SAW-product voorbij (2 dus).quote:Op maandag 8 juli 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het hele Stock, Aitken & Waterman oeuvre wel draaien op die manier...
Dat zei ik...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Deze man had 1974 precies twee hits en daarna in Nederland nooit meer.
We willen het filmpje zien.quote:
Heeft Symph weer wat te lang in de zon gelegen?quote:
Het aller, aller, allerergste voorbeeld moet nog komen. Dat is zó erg dat het eigenlijk gewoon schandalig is.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt zo bizar, schoolvoorbeeld van recyclen
In dit geval is het niet zo vreemd, vanwege het Kung Fu thema en dus het typische Aziatische pingeltje...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt zo bizar, schoolvoorbeeld van recyclen
Dit eigenlijk ook welquote:Op maandag 8 juli 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het aller, aller, allerergste voorbeeld moet nog komen. Dat is zó erg dat het eigenlijk gewoon schandalig is.
Kom maar door met die PSB songs...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het aller, aller, allerergste voorbeeld moet nog komen. Dat is zó erg dat het eigenlijk gewoon schandalig is.
Laat me raden: iets van Frank Farianquote:Op maandag 8 juli 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het komt ook uit de 90s.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laat me raden: iets van Frank Farian
Die hebben geen slipstream-hits gehadquote:
Terugkomend onderwerp vanavondquote:Op maandag 8 juli 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Snap je nu mijn uitspraak over die goedkope sequencers?
Ik heb er al veel gehoord vanavond. Waarom zou je een nieuwe pingel verzinnen als je die al een keer met enig succes gebruikt hebt.
Idem hier zo met ' No More'...
Uh iets met Naadloos hetzelfde?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
De hierop volgende slipstream-hit was in enkele landen een grotere hit dan dit nummer. ...
quote:
Tnx.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
Laterquote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Elfletterig/DJ11 bedankt voor de show tot op heden, maar ik ben er vandoor.
quote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
A-Ha, Take On Me...quote:Op maandag 8 juli 2019 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een nummer dat in z'n originele versie volledig flopte, vervolgens een grote hit werd in radicaal geremixte vorm. Uiteraard kwam er daarna nog een remix van zijn hand.
De remixer in kwestie is trouwens nog steeds erg actief, 20 jaar later...
Tot de volgende keerquote:Op maandag 8 juli 2019 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |