Is ook morgen pas, maar denk dat het hit zijn die meeliftten op het succes van anderen.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat thema had ik moeten raden?![]()
Ik weet eigenlijk niet eens goed wat er mee bedoeld wordt
Ik denk dat je het wel had kunnen raden.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat thema had ik moeten raden?![]()
Ik weet eigenlijk niet eens goed wat er mee bedoeld wordt
In dit geval richt ik me op dezelfde artiest. Maar je zou ook nog een stap verder kunnen gaan, inderdaad. Dan is "Kaplaarzen" van Dingetje bijvoorbeeld een slipstream hit van de Rode Schoentjes.quote:Op zondag 7 juli 2019 15:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook morgen pas, maar denk dat het hit zijn die meeliftten op het succes van anderen.
Ja, ik weet wel wat slipstream op zich betekent, maar eigenlijk zeg je dan dat de tweede hit waarschijnlijk geen hit was geworden zonder de eerste hit? Of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op zondag 7 juli 2019 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel had kunnen raden.
Slipstream Hits zijn eigenlijk de nummers die volgen op grote hits, vaak met ongeveer dezelfde sound. Vaak zijn ze net wat minder succesvol dan de eerste hit, maar in sommige gevallen zelfs succesvoller.
En ja, ik ga koppeltjes draaien; ook een unicum.Steeds twee bij elkaar horende nummers.
Dat zullen we nooit wetenquote:Op zondag 7 juli 2019 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel wat slipstream op zich betekent, maar eigenlijk zeg je dan dat de tweede hit waarschijnlijk geen hit was geworden zonder de eerste hit? Of is dat niet wat je bedoelt?
Die is inderdaad ook aanwezigquote:Op zondag 7 juli 2019 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Carl Douglas als ultiem voorbeeld? Leuk dat de show komt, ik ga intunen
En nu doorselecteren op sommige posities.quote:
Te beginnen bij de commentatoren.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu doorselecteren op sommige posities.
Ik zou Miedema en Van de Sanden sowieso niet meer oproepen.quote:
Van de Sanden was zo goed, omdat ze snel was.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Miedema en Van de Sande zijn bij hun clubs wel goed, dus ik vermoed dat het aan het spelsysteem ligt. Dan is er de keus tussen of het spelsysteem van het Nederlands Elftal aanpassen of idd andere spelers oproepen voor het systeem dat gespeeld wordt.
Ze is nog steeds wel snel, maar 1) daar wordt te weinig gebruik van gemaakt (fout aangespeeld) en 2) ze wil zelf te veel voetballen, en dat kan ze niet (goed genoeg). Ze moet de bal achter de verdediging krijgen, waar ze er achteraan rent en dan meteen een voorzet geeft. Meer moet ze niet willen.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de Sanden was zo goed, omdat ze snel was.
Maar dat heeft ze ook niet meer.
Hoe kan het dan, dat ze er regelmatig wordt uitgelopen in een sprintduel?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is nog steeds wel snel, maar 1) daar wordt te weinig gebruik van gemaakt (fout aangespeeld) en 2) ze wil zelf te veel voetballen, en dat kan ze niet (goed genoeg). Ze moet de bal achter de verdediging krijgen, waar ze er achteraan rent en dan meteen een voorzet geeft. Meer moet ze niet willen.
Verkeerd moment gestart met lopen en/of niet goed genoeg aangespeeld. Ik vond haar ook bar slecht dit toernooi, maar ik wil niet zeggen dat ze niet meer kan rennen.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan het dan, dat ze er regelmatig wordt uitgelopen in een sprintduel?
Ik heb geen idee over welk groot internationaal toernooi je het hebt.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grote internationaal honkbaltoernooi hier lijkt niet meer door te gaan.
Ben jij daar wel eens geweest MM? Bij Robur.
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welk groot internationaal toernooi je het hebt.
Robur speelt geen hoofdklasse, dus op dat niveau zal het niet zijn.
Enig idee wat de naam van dat toernooi is?
quote:
Zegt me zo niks.quote:
Ken het verder zelf ook niet, maar dacht dat je er wellicht wel eens geweest was. Ook door de Amerikaanse tea,s die er wel eens waren.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me zo niks.
De enige 2 toernooien die ik heb bezocht zijn de Haarlem Honkbalweek en het World Port Tournament.
Beide zijn met landenteams. Verder zijn er veel internationale 'amateur' toernooien her en der in het land, ook in Amsterdam. Maar daar ben ik ook nog nooit bij aanwezig geweest...
Ik heb in Amerika amateur wedstrijden gezien die het aanzien eigenlijk niet waard waren.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ken het verder zelf ook niet, maar dacht dat je er wellicht wel eens geweest was. Ook door de Amerikaanse tea,s die er wel eens waren.
Succes met de drilpuddinkjes!quote:Op zondag 7 juli 2019 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog 1 optreden (Agar Agar) en dan weer naar huis.
En dan morgen een vrije dag ?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nog 1 optreden (Agar Agar) en dan weer naar huis.
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja even een dagje bijkomen en dan de rest van de week werken.
Goedemorgen. Hier is het ook koud, maar wel droog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |