Ik ben er zowaar weer eens bijquote:Op maandag 8 juli 2019 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
Nog iets meer dan 2 uur, dan start mijn 200e uitzending, in het teken van Slipstream Hits
[ afbeelding ]
Wees welkomquote:
Het voorafje valt al lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees welkom
Thema-show over slipstream hits. Met o.a. de meest schandalige slipstream-hit ooit, maar ook mijn favoriete.

Je hebt er al een paar verraden; dat zijn waarschijnlijk ook de enige die ik zal weten.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie mogen natuurlijk slipstream hits gaan raden nuEr zijn 0 punten te verdienen. Wel eeuwige roem.
quote:
Welkomquote:
Ik vind Rainbow Country eigenlijk leuker.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
01 Bob Marley vs. Funkstar De Luxe - Sun Is Shining (Radio De Luxe edit)
02 Bob Marley vs. Funkstar De Luxe - Rainbow Country (radio edit)
Rainbow Country was in Nederland geen groot succes. Het bleef in de tipparade steken, terwijl Sun Is Shining een #7-hit was.
Ik zal er zo even eentje draaien drie teruggrijpt op mijn vorige show. Echt een schoolvoorbeeld-sliptstreamhit. Eerst de eerste hit....quote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt er al een paar verraden; dat zijn waarschijnlijk ook de enige die ik zal weten.
Geef je even aan wat je draait? Ik weet het niet altijd.
edit; ik zie dat mijn vraag overbodig was.
Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Rainbow Country eigenlijk leuker.
Wanneer jullie het principe een beetje snappen en zelf een geniaal koppeltje hebben, opper het gerust. En raden staat vrij, natuurlijk?

So truequote:
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 8 juli 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
So true
Maar wel een beetje een vlak nummer. Bij zo'n titel verwacht ik wat meer.
Toen nog gewoon Guru Josh zelf, zonder project.quote:

De tweede single is altijd de mindere t.o.v. de eerste single?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Heel goed. Het eerste punt is binnen
Ik ben een paar voorbeelden tegengekomen waar dat misschien wel andersom is....quote:Op maandag 8 juli 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tweede single is altijd de mindere t.o.v. de eerste single?
Van wat ik gelezen heb, ken ik namelijk de 2e track zelden...
Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben een paar voorbeelden tegengekomen waar dat misschien wel andersom is....
Dat was Clivilles & Cole...quote:Op maandag 8 juli 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
RIGHT THE DEEPER LOVE, RIGHT THE DEEPER LOVE
ofzo
Het nummer hierna heeft een albumversie die duidelijk afwijkt van de single-versie. In die single-versie wordt heel nadrukkelijk teruggegrepen op dit nummer.

Feel What You Want piekte op #5 in 1994. One More Try kwam tot #16 in 1996. Daarna was Land Of The Living nog een bescheiden hitje, daarna was het over qua commercieel succes.
Verderop in de show nog zo'n nummerquote:Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Ah, we gebruiken de eerdere pingel gewoon nog een keer in een remix...
Je kan het hele Stock, Aitken & Waterman oeuvre wel draaien op die manier...quote:Op maandag 8 juli 2019 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verderop in de show nog zo'n nummer
Ik had vele, vele, vele uren kunnen vullen. Er komt straks nog een SAW-product voorbij (2 dus).quote:Op maandag 8 juli 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het hele Stock, Aitken & Waterman oeuvre wel draaien op die manier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |