Weissenseequote:
tot op de grond afgebroken?quote:Op maandag 8 juli 2019 09:50 schreef brother52 het volgende:
Zo, weekendhuisje afgebroken. Nu weer op weg naar mijn eigen huis.
Ja, helemaal, en netjes ingepakt, strikje erom en alles.quote:
trots op jequote:Op maandag 8 juli 2019 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, helemaal, en netjes ingepakt, strikje erom en alles.
Oh ja, daar heb ik een deel van gezien op de ARDquote:Op maandag 8 juli 2019 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Weissensee
Oost-Berlijn ten tijde van de Koude Oorlog. Een familie die trouw is aan de Stasi en een familie met overtuigde dissidenten komen in contact door een onverwachte romance.
[..]
tot op de grond afgebroken?
Hier is het gelukkig nog droog.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, met zo’n stortbui wordt de was nooit droog natuurlijk
quote:
en wat voor kleur is het geworden ?quote:
Iets minder rood dan de vorige keer, terug naar de vorige kleur, iets meer oranje. Ben tevreden, dit spul is iets minder schadelijk voor mijn haar. Op vakantie in Duitsland maar weer een paar pakjes inslaan. En vrijdag naar de kapper, ik overweeg om het een heel stuk korter te laten knippenquote:Op maandag 8 juli 2019 14:12 schreef just me het volgende:
[..]
en wat voor kleur is het geworden ?
Junior en kabouter zijn weer naar huis, die kleine kabouter wordt steeds leuker
Na gisteren is de oranje haarverf hier ook in de uitverkoop...quote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iets minder rood dan de vorige keer, terug naar de vorige kleur, iets meer oranje. Ben tevreden, dit spul is iets minder schadelijk voor mijn haar. Op vakantie in Duitsland maar weer een paar pakjes inslaan. En vrijdag naar de kapper, ik overweeg om het een heel stuk korter te laten knippen
Nog korterquote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iets minder rood dan de vorige keer, terug naar de vorige kleur, iets meer oranje. Ben tevreden, dit spul is iets minder schadelijk voor mijn haar. Op vakantie in Duitsland maar weer een paar pakjes inslaan. En vrijdag naar de kapper, ik overweeg om het een heel stuk korter te laten knippen
quote:
nee dat nog niet en je moet wel zijn taal spreken om hem te verstaan, bah bah is prullenbak, to is dicht, en zo heeft hij wel meer woordjes waarvan je de klank moet herkennen. Papa, mama, oma komt er wel duidelijk uitquote:Op maandag 8 juli 2019 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan de kleinste kabouter al liedjes zingen?
Dat zijn ook de belangrijkste woorden, toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:06 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat nog niet en je moet wel zijn taal spreken om hem te verstaan, bah bah is prullenbak, to is dicht, en zo heeft hij wel meer woordjes waarvan je de klank moet herkennen. Papa, mama, oma komt er wel duidelijk uit
Nog even een paar jaartjes wachten voordat ze "witwassen", "belastingontduiking" en "I'm gonna make you an offer you can't refuse" moeten leren.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat zijn ook de belangrijkste woorden, toch?
Gewoon voor de gein eens doen en dan de reactie van Symph filmenquote:Ik zit al dagen een blog te lezen van iemand die zich voornamelijk kleedt als in de jaren 40-50. Zo leuk. De kapsels zijn me echt te veel gedoe, maar ze maken de look wel af
Die vindt dat alleen maar leuk, die moedigt me ook aan om zelf een blog te beginnen. Ik moet er niet aan denken, brrrquote:Op maandag 8 juli 2019 15:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog even een paar jaartjes wachten voordat ze "witwassen", "belastingontduiking" en "I'm gonna make you an offer you can't refuse" moeten leren.
[..]
Gewoon voor de gein eens doen en dan de reactie van Symph filmen
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die vindt dat alleen maar leuk, die moedigt me ook aan om zelf een blog te beginnen. Ik moet er niet aan denken, brrr
Precies, en mezelf op de foto (laten) zetten is al helemaal niks voor mijquote:Op maandag 8 juli 2019 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lijkt me wel een heel gedoe, zo'n blog. Je moet er ook een lange adem voor hebben, want als je 1 blog post en dan 3 maanden niks, dan hou je geen bezoekers vast.
Goed bezig Raf.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
ma en haar man vonden het heel leuk dat ik een bosje rozen had laten bezorgen. (voor hun trouwdag).
Morgen is hij jarig en we doen in principe niet aan cadeaus dan, dus dit was lekker onverwacht en werd gewaardeerd
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
ma en haar man vonden het heel leuk dat ik een bosje rozen had laten bezorgen. (voor hun trouwdag).
Morgen is hij jarig en we doen in principe niet aan cadeaus dan, dus dit was lekker onverwacht en werd gewaardeerd
Wel grappig, bleek ook nog een lustrum te zijn. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig Raf.![]()
Pluspunten gescoord bij moeders.
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
Nog iets meer dan 2 uur, dan start mijn 200e uitzending, in het teken van Slipstream Hits
[ afbeelding ]
Kan gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2019 17:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kan niet luisteren.
Ik krijg moeders op bezoek.
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel grappig, bleek ook nog een lustrum te zijn. Dat wist ik dan weer niet.
Maar ik geef 100x liever iets spontaan en onverwacht dan "verplicht". Sorry dames 14 februari zal nooit iemand wat van mij krijgen.
Gelijk heb je. Ik doe ook niet aan verplichte nummers als Moederdag en Vaderdag. Ik geef veel liever onverwachts eens wat.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar ik geef 100x liever iets spontaan en onverwacht dan "verplicht". Sorry dames 14 februari zal nooit iemand wat van mij krijgen.
Ja, maar dit lijkt me een hele leuke show.quote:
Dan zou het juist des te spontaner en onverwacht zijn als je toch op 14 februari iets geeft.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Op de verpakking van mijn "double chocolate "NON STOP!" mini chocolate chip cookies" staat een leugen.
"NON STOP!" klopt niet. Het is op nu.....
Ergo voorspelbaar. Want door de onwaarschijnlijkheid wordt het weer waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zou het juist des te spontaner en onverwacht zijn als je toch op 14 februari iets geeft.
Wel leuk als je aan moet komen, dan maar snaaien. Niet de beste manier, maar zit weer rond de 70 kiloquote:
Je zal een relatie met Raf krijgen en op 14 februari jarig zijn...quote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haal dat "kleine" maar weg..quote:
Ja, dat geldt zeker voor mijn dochter, vind ik. Maar mijn dochter zegt dat zij nog geen vrouw is, maar een jongvolwassene, dus dat het voor haar niet geldt.quote:
Nou, dan luister ik alvast wat muziek vooraf.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait vast wat muziek vooraf
Zo te lezen klopt het dus voor jullie allebei.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat geldt zeker voor mijn dochter, vind ik. Maar mijn dochter zegt dat zij nog geen vrouw is, maar een jongvolwassene, dus dat het voor haar niet geldt.
Zij herkent mij er dan gek genoeg weer in, maar dat zie ik weer niet.
Ik ben nog ff koken en eten maar daarna schakel ik in.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig draait vast wat muziek vooraf
Ik las mijn antwoord toch andersquote:Op maandag 8 juli 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo te lezen klopt het dus voor jullie allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |