Ben geen psycholoog maar ze is in elk geval intelligenter dan veel mensen denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Omdat ze altijd de bevestiging van een ander nodig heeft, zal ze haar ware emotie onderdrukken.
Dat is ze zeker!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben geen psycholoog maar ze is in elk geval intelligenter dan veel mensen denken.
Okay... ik dacht dat het een kort antwoord zou zijn. Het is er eigenlijk ook veel te warm voor. Pffff...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Duidelijk wat anders dan jij vindt, kom er later nog wel een keer op terug. Nu geen puf voor
Een stukje aan haar breien?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:28 schreef zodeju het volgende:
Merel gaat een stukje aan haar breien voor de lengte.....het zal haar niet komen aanwaaien.....ben benieuwd hoeveel afwijzingen ze kan hebben.
Wie is dat?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben geen psycholoog maar ze is in elk geval intelligenter dan veel mensen denken.
Geen idee , ze komt regelmatig dansen bij Tranny toch?quote:
Angel. Ze heeft dans ambities,quote:
O, das die dochter waarvan de moeder zo enthousiast is dat je zomaar gaat denken dat moeder zélf haar dansskils heeft gemist.quote:
Ze danste alquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Staat dat meiske nou op iemand te wachten en komt er niemand?
Graag gedaan.quote:
Ze is ook te klein volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Maten van het plus-size model
Wil je nu plus-size model worden? Kijk dan of je aan de volgende voorwaarden voldoet:
Plus-size modellen hebben een confectiemaat van tussen maat 40 en 46.
De minimale lengte van een plus-size model is circa 1.74m.
Een plussize model heeft een lichaam dat in proportie is.
![]()
Merel
Ik ga dat niet zomaar denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, das die dochter waarvan de moeder zo enthousiast is dat je zomaar gaat denken dat moeder zélf haat dansskils heeft gemist.
En Franny maar roepen...SCHUDDEN, SCHUDDEN!!! Het arme kind heeft weinig te schuddenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wie is dat?
Edit zie het al, dansen met Franny en Jens
Moeder heeft gezegd " jij wordt een danseres, dat kun je. Je kunt alles worden wat je maar wil, kijk maar naar Merel" Nou en daar ga je dan met je roze tutu en balletschoentjes naar de studio. Maar het wil maar niet lukken en dus maak je een switch naar "modern dansen" en waar anders zitten zulke professionals als in Utopia.quote:
Dan is het opeens een heel brutaal meiske. Leuk om te zien hoe iemand open bloeit als ze iets kan doen wat ze leuk vindt.quote:
Vind het positief van Ma dat ze het dansen/bewegen van dochter stimuleert (maar dat kan ook buiten de streams lijkt mij, gewoon lekker samen dansen in de woonkamer)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, das die dochter waarvan de moeder zo enthousiast is dat je zomaar gaat denken dat moeder zélf haat dansskils heeft gemist.
-edit, doe maar niet-quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Moeder heeft gezegd " jij wordt een danseres, dat kun je. Je kunt alles worden wat je maar wil, kijk maar naar Merel" Nou en daar ga je dan met je roze tutu en balletschoentjes naar de studio. Maar het wil maar niet lukken en dus maak je een switch naar "modern dansen" en waar anders zitten zulke professionals als in Utopia.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ga dat niet zomaar denken.
Ik weet het (bijna) zeker.
Had ze het niet tegen Shelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Franny maar roepen...SCHUDDEN, SCHUDDEN!!! Het arme kind heeft weinig te schudden
Das ook weer waar...Utopia...nieuwe samenleving enzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Moeder heeft gezegd " jij wordt een danseres, dat kun je. Je kunt alles worden wat je maar wil, kijk maar naar Merel" Nou en daar ga je dan met je roze tutu en balletschoentjes naar de studio. Maar het wil maar niet lukken en dus maak je een switch naar "modern dansen" en waar anders zitten zulke professionals als in Utopia.
Zo zie ik het ook maar het meisje schijnt er zélf wel lol in te hebben en het helpt goed tegen haar verlegenheid denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat ook wel maar inderdaad beetje vreemd om dat kind bloot te gaan stellen aan de streams van Utopia. Daarom schreef ik al dat het wel een wens van de moeder zélf is die is misgelopen in het verleden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vind het positief van Ma dat ze het dansen/bewegen van dochter stimuleert (maar dat kan ook buiten de streams lijkt mij, gewoon lekker samen dansen in de woonkamer)
Kijk uit met dat soort opmerkingen hier, voor je het weet krijg je in rood #me too achter je usernaamquote:
Is het daar niet heet?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
shaken
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou juist niet. Meer een zoutpilarenfiguur, alles rechtdoor.
Is inderdaad niet zo handig beschreven maar wist ff niks anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Alles rechtdoor....never heard of...houden we erin
Thuis. 1 om te dragen en 1 in de kast.quote:
Leuk hè die meiduhhhhh dat vegan!?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
rijst met rauwe spinazie?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Thuis. 1 om te dragen en 1 in de kast.
Hup op de pijnbankquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat en daar kan ze niets aan veranderen, ze is 1.65m![]()
Harde werkers hè..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, waar laten die lui dat toch allemaal? Zijn zeker nog in de groei?
Ze zal wel weer in een uitzonderingspositie zitten. Ze is natuurlijk the queen of Utopia.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat en daar kan ze niets aan veranderen, ze is 1.65m![]()
Ja, het is echt een aparte jongen. Hij neemt zichzelf niet zo serieus.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:51 schreef Chea49 het volgende:
Leuk dat Jens óók mee doet met dansen. Dat vind ik dan weer leuk aan hem, niets is hem te gek.
Pure dommigheid. 's middags inspanningen gaan leveren als het heet is??? Het is tijd voor een siesta of zippen aan een drankje in de schaduw. ......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zit binnen vanwege de koelte en zij staan te swingen in de hitte? Complimenten hoor.
Daar kan ik wel jaloers op worden op dat niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, het is echt een aparte jongen. Hij neemt zichzelf niet zo serieus.
Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pure dommigheid. 's middags inspanningen gaan leveren als het heet is??? Het is tijd voor een siesta of zippen aan een drankje in de schaduw. ......
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom al de prints die ze ontwerpen zo achterlijk groot moeten zijn?![]()
![]()
Het ontbreekt ze echt allemaal aan gevoel voor verhoudingen en een beetje smaak.
Ja, is het druk?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
reguliersdwarsstraat zit aan de streams vastgezogen nu
Soms, heel soms.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel jaloers op worden op dat niet zo serieus nemen.
Oja, die waren het.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef Mumbojumbo het volgende:
Yes! Mark en Janine het tantra stel uit uto1
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Ze zal wel blij zijn dat ze weer vriendjes is met Franny. Dat heeft zo toch zijn voordelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
shine pakken, spotlights/zon warrum!
[ link | afbeelding ]
Ook een zandloper figuurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
plussize modellenscout, kijk je mee?!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Boyd?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
Jessie gaat een leermeester regelen voor Klly en Dil
Mjaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bedoelen jullie geen zandzakken figuur i.p.v. zandloper figuur
Laat deze maar komen! Ze worden tot de grond toe afgemaaktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
Jessie gaat een leermeester regelen voor Klly en Dil
Oh dat zou kunnen ...maar ik heb hier wel een keer gelezen dat Jessie en Boyd ruzie hebben oid ?quote:
Oliverquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat deze maar komen! Ze worden tot de grond toe afgemaakt![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij kan Boyd Jessie's bloed wel zuipen ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen ...maar ik heb hier wel een keer gelezen dat Jessie en Boyd ruzie hebben oid ?
Bij hen welquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
Bijwerken hoort er bij volgens Kalie..BS....
Ah dan klopt dat verhaal wel dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij kan Boyd Jessie's bloed wel zuipen ...
Die hebben ook geen van tweeen ooit alleen mogen prikken. Verder dan koffie zetten, de afwas doen en meekijken zijn ze nooit gekomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je hoort ze ook nooit over combinatie naalden,etc.. Geen progressie..
Zoute haring tussen haar tetten zal inmiddels wel in staat van ontbinding zijn en meurenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
shine pakken, spotlights/zon warrum!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
Hier warm?
Mwah.
Daaro veel warmer
Jesus, Nederlandse dames weer gewonnen? De hitte daar is erger dan hier inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bedoelen jullie geen zandzakken figuur i.p.v. zandloper figuur
Dylan tattoeert al vijf jaar? Dan wordt het tijd om te stoppen..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben ook geen van tweeen ooit alleen mogen prikken. Verder dan koffie zetten, de afwas doen en meekijken zijn ze nooit gekomen.
Jessie ook bij hem een grote bek en Boyd kon het werk doen. Niets veranderd die Jessie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij kan Boyd Jessie's bloed wel zuipen ...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dylan tattoeert al vijf jaar? Dan wordt het tijd om te stoppen..
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, Nederlandse dames weer gewonnen? De hitte daar is erger dan hier inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor de aanhangers en straks voor de meiden op het bloedhete veld. Eigenlijk onverantwoord maar we zullen zien.[/spoiler]
wie kent ze?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Maris geeft toe dat ze hem kent.
Jess: ok ik zal er over ophouden
Maris: Je weet genoeg toch?
Gert-Jan uit Utu1 , daar heeft ze een relatie mee gehad. Uto-groepie.quote:
Ze jankte omdat er dingen gebeurde of niet gebeurde die beloofd waren, veel begreep ik er niet van de streams haperde als een gekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Wat is gebeurd zeg? Mariska heeft blijkbaar zitten janken.
Hm... valt dan tegen. Niets mis met janken, maar ze heeft mij in ieder geval niet overtuigd. Ik vond haar instelling okay, maar dat wordt dan lekker met Jessie, die ruikt vast bloed als hij dat hoort.
Ik dacht echt dat ze verder zouden komen (weet niet waarom, want ze verdienen het toch niet), maar ik krijg mijn twijfels Weet het nog niet .
Precies! Dat mokkel moet gewoon zelf eens wat regelen in plaats van op Jens kruipen, zuipen en uitslapen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, Miloontje janken, eerst zeiken dat ze niet geroepen is bij de Dikke Modellen Show van Merel, vervolgens klemgeluld omdat ze niets aan modellenwerk doet
En zo maar je TV
Ik vind van niet. Laat ze zelf eens wat doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Goed dat Myleentje zich uitspreekt maar Mereltje had wel een punt
Oorzaak drank.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
Mylene is wel een emotioneel wrak op het moment.
Merel heeft geen punt?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Laat ze zelf eens wat doen.
Jens maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
dat dus,ze doet de hele dag niks en nu ineens wil zij ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Laat ze zelf eens wat doen.
Ze red het prima met Jensieneuken en kinderfeessies tot nu toequote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh Merel. Dan ben ik het met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat Leen gelijk had.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel heeft geen punt?
Ik vind van wel
Meerdere keren per dag in tranen uitbarsten lijkt me niet zo een goed teken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze red het prima met Jensieneuken en kinderfeessies tot nu toe
Nee ik zei dat ik het goed vind dat ze zich daarover uitsprak , maar dat Merel een punt heeftquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh Merel. Dan ben ik het met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat Leen gelijk had.
Het helpt wel want ze ligt nog steeds 3x p/d in bed met Jensiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Meerdere keren per dag in tranen uitbarsten lijkt me niet zo een goed teken.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik het goed vind dat ze zich daarover uitsprak , maar dat Merel een punt heeft
Volgens mij is er heel wat anders aan de hand.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het helpt wel want ze ligt nog steeds 3x p/d in bed met Jensie
Mylenequote:
Debiel 'stel'.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:27 schreef Dotteke het volgende:
IK ben zo trots op je, zegt Jessie tegen Merel
[ afbeelding ]
dat bedoelde ze naar Merelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
Lex: Ze zegt het wel een beetje hard maar ze heeft wel een beetje gelijk
Leen: MAAR HELP ME DAN GODVERDOMMME
Ja natuurlijk, 4 kindjes per maand feessie en elke dag Jensieneuken en de Ex van Gerrie zijn is geen bestaansrechtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is er heel wat anders aan de hand.
Nee naar Lex. Die moest haar kop houden dat Merel een punt had.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee naar Lex. Die moest haar kop houden dat Merel een punt had.
Powervrouw laat zich neuken door de baas van Utopia die haar ook nog eens 20 kilo te zwaar vindt. Trotse sterke powervrouw ben je dan.quote:
Ze zei:quote:
Verwend tuig is het allemaalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:30 schreef krabje het volgende:
en daarom zou het goed zijn als er meer oudere komen in plaats van dat jonge luie grut.
Waarom schreeuwt u zoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei:
MAAR HELP ME DAN GODVERDOMME IN PLAATS VAN ME TE BEKRITISEREN
Lex: Ja maar zo bedoel ik het ook niet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:31 schreef schizolientje het volgende:
Merel kan steeds haar taille niet vinden, zat haar handen steeds onder haar boezem
Neptieten en dan model willen worden? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Sta ik al eens model, vraagt de over het paard getilde verwende mokkel
[ afbeelding ]
Jens is niet op de hoogte denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
jens niet zijn vriendinnetje troosten?
[ link | afbeelding ]
hoor merel zeggen: sta ik als een model?
zonnesteek zeker
Jessie en Merel hebben niemand naar huis te sturen toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:32 schreef schizolientje het volgende:
ik denk zo maar dat Jessie en Merel Adriaan naar huis gaat sturen
Walgelijk stel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:33 schreef Alocanda het volgende:
De 2 bazen ook weer keihard aan het roddelen.
klopt, beetje in de war, maar aansturen danquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie en Merel hebben niemand naar huis te sturen toch?
Ga dan in de leer, ipv onzeker lijntjes trekken op een wildvreemde..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Kweelie moet het nog leren, vandaar dat de lijnen nog een beetje vaag en onzeker gezet zijn.
En haar excuus is: Maar ik heb het toch gezegd toen ik binnen kwam, dat ik het nog moest leren. Dat ik nog nooit in een tattoo shop heb gewerktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Kweelie moet het nog leren, vandaar dat de lijnen nog een beetje vaag en onzeker gezet zijn.
Ja als die twee wat willen dan gaat het vaak ook zo gebeuren helaasquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt, beetje in de war, maar aansturen dan
En volkomen terechte opmerkingen van Jessie. Dat je van alles aan promoten kunt doen, maar dat dat zinloos is als je slecht werk aflevertquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Ha Jessie is al over Maris aan het pissen hoor ik
Kay zegt alles wat we met Maris hebben gesproken, doet Jessie weer teniet![]()
Die komt weer met andere dingen![]()
WIe had dat kunnen denken, Jessie jaloers of zo, of bang dat hij van zijn troon gestoten wordt???
Ze gaan een leermeester zoekenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ga dan in de leer, ipv onzeker lijntjes trekken op een wildvreemde..
Heeft ze ook gezegd, ze is nog maar een beginner, en als mensen het dan toch aandurven moeten ze niet klagenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En als het hun niet gezegd was (door Jessie) zouden ze dat nooit doen, want ze vinden het zelf volkomen normaal dat mensen voortdurend terug moeten komen omdat de tattoo niet goed gezet isquote:
Hamsterennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:41 schreef BloesBloes het volgende:
Ik zie Merel wel model worden bij AH,,... een paar veren in haar dikke hol en luid tokken. Deze week 2e kiloknaller voor de halve prijs!
Dat laatste denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Ha Jessie is al over Maris aan het pissen hoor ik
Kay zegt alles wat we met Maris hebben gesproken, doet Jessie weer teniet![]()
Die komt weer met andere dingen![]()
WIe had dat kunnen denken, Jessie jaloers of zo, of bang dat hij van zijn troon gestoten wordt???
Hiske praat echt op de Jens manier, ook hele korte afgekapte zinnenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske spreekt weer in halve zinnen tegen Lexy, iets met Adje om 3 uur.
Dylan zei het al, Jessie wil er zijn plasje weer over heen doenquote:
Maar dan die van de Kaap en niet die griezel van de Pleinweg.quote:
Echt he. Gewoon logisch nadenken is best moeilijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
Hoe durft Jessie ook te zeggen dat ze niet goed genoeg zijn? Het is niet alsof er mensen terug komen met onstekingen en verdwenen lijnen
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:41 schreef BloesBloes het volgende:
Ik zie Merel wel model worden bij AH,,... een paar veren in haar dikke hol en luid tokken. Deze week 2e kiloknaller voor de halve prijs!
Jessie zegt het nu omdat Maris ze wil helpen, stukje jaloezie van dat mannetjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
Hoe durft Jessie ook te zeggen dat ze niet goed genoeg zijn? Het is niet alsof er mensen terug komen met onstekingen en verdwenen lijnen
Doe der meteen maar 3quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:45 schreef mazaru het volgende:
Ahhh zielig hoor. Leentje jankt bijna nooit. Breng dat kind een flesje wodka of zo.
Tja. De twee flessen die op het kastje stonden zijn al weer opquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:45 schreef mazaru het volgende:
Ahhh zielig hoor. Leentje jankt bijna nooit. Breng dat kind een flesje wodka of zo.
Wat is er gebeurd dat ze zo ontzettend verdrietig is, alleen om dat er iemand voor volle model werk bij Merel is geweest?quote:
Verdampt. Zoveel drinken ze nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. De twee flessen die op het kastje stonden zijn al weer op
Ja. Dat denk ik ook wel. Want wij en ook de inwoners daar denken alleen maar dat ze zoveel drinkenquote:
En dat valt echt reuze mee. Ze drinken alleen siroopquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat denk ik ook wel. Want wij en ook de inwoners daar denken alleen maar dat ze zoveel drinken
Misschien wordt ze 'achter' wel tegengewerkt, je weet het niet. Merel krijgt altijd alles voor elkaar, is erg opvallend.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Ach ik ben zo verdrietig, zo verdrietig was ik nooit
[ afbeelding ]
Die is zo bipolar als de pest op het moment.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat ze zo ontzettend verdrietig is, alleen om dat er iemand voor volle model werk bij Merel is geweest?
ja zo ontzettend jaloers,er zelf niks voor doen en wel willen meeliften op een ander,merel heeft dit ook niet zelf geregeld,maar het er wel steeds over gehad,en ik weet nog dat mylene al paar keer heeft gezegd voorlopig geen modellenwerk te willen doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat ze zo ontzettend verdrietig is, alleen om dat er iemand voor volle model werk bij Merel is geweest?
Yep. Merel had moeten vragen of zij er ook bij kwam zitten. Leen wil ook vol model wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mylène heeft gisteren ook een aanbod gehad van Mariska. Ze komt er totaal niet op terug en doet er helemaal niks meequote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze 'achter' wel tegengewerkt, je weet het niet. Merel krijgt altijd alles voor elkaar, is erg opvallend.
Als iemand met een goed idee komt dan gaat hij meteen alles regelen en doet dan alsof het zijn idee was. Akelige gewoonte van die omhooggevallen bal.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zegt het nu omdat Maris ze wil helpen, stukje jaloezie van dat mannetje
Dylan zit het goed, Jessie moet zijn plasje er weer overheen doen
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep. Merel had moeten vragen of zij er ook bij kwam zitten. Leen wil ook vol model worden
dus dat,dus niet achteraf zeiken en zeuren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mylène heeft gisteren ook een aanbod gehad van Mariska. Ze komt er totaal niet op terug en doet er helemaal niks mee
Ja, niet te geloven, alles komt haar aangewaaid.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze 'achter' wel tegengewerkt, je weet het niet. Merel krijgt altijd alles voor elkaar, is erg opvallend.
Je zag het al bij de FHM. Het leek Mylène totaal niet te boeien.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus dat!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als iemand met een goed idee komt dan gaat hij meteen alles regelen en doet dan alsof het zijn idee was. Akelige gewoonte van die omhooggevallen bal.
Je vergeet 1 ding, mylene IS al model. En zoiets als die fhm waar iedereen zich kan opgeven heb je dan echt niks aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je zag het al bij de FHM. Het leek Mylène totaal niet te boeien.
Als je zo graag model wilt worden ga je er dan toch voor.
Ook de acties om het onder de aandacht te brengen. Oké. Ze deed wel mee, maar meer omdat ze wel moest voor haar idee dan dat ze het wilde of leuk vond dat er aandacht aan geschonken werd
Helemaal niets, maar in 1 ook niet en in zijn prive leven ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat!
Want wat heeft Jessie eigenlijk gepresteerd in zijn Uto2 tijd, de financiën, die door de Febo worden gedaan?
Eigenlijk is Jessie gewoon de grootste loser, met de grootste muil, want ze staan nog steeds niet in de plus, Bitcoin Bluffer.
Dat maakt mij dus argwanend. Alex bood eerder al aan mooie foto's met haar te willen maken en daar ging Mylene op in. Volgende dag werd Alex opeens afgesnauwd door Mylene. Snap er helemaal niets van. Wat mankeert die meid toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mylène heeft gisteren ook een aanbod gehad van Mariska. Ze komt er totaal niet op terug en doet er helemaal niks mee
Het is maar 1 voorbeeld. Heb jij ooit bij haar iets gezien van het 'willen'? Er moeite voor doen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding, mylene IS al model. En zoiets als die fhm waar iedereen zich kan opgeven heb je dan echt niks aan.
Nou nee, want dat is niet waarom ze utopia in gegaan is. Ze doet al modellenwerk buiten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is maar 1 voorbeeld. Heb jij ooit bij haar iets gezien van het 'willen'? Er moeite voor doen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat maakt mij dus argwanend. Alex bood eerder al aan mooie foto's met haar te willen maken en daar ging Mylene op in. Volgende dag werd Alex opeens afgesnauwd door Mylene. Snap er helemaal niets van. Wat mankeert die meid toch?
Het zal toch niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
Misschien maar weer een zwangerschapstestje laten aanrukken?
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je zag het al bij de FHM. Het leek Mylène totaal niet te boeien.
Als je zo graag model wilt worden ga je er dan toch voor.
Ook de acties om het onder de aandacht te brengen. Oké. Ze deed wel mee, maar meer omdat ze wel moest voor haar idee dan dat ze het wilde of leuk vond dat er aandacht aan geschonken werd
King Jessie van het grote NIETS!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar in 1 ook niet en in zijn prive leven ook niet
Jens en drank!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is maar 1 voorbeeld. Heb jij ooit bij haar iets gezien van het 'willen'? Er moeite voor doen?
Dat moest ze ook samen met Shelley doen en die 2 hadden toen heftige ruzie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding, mylene IS al model. En zoiets als die fhm waar iedereen zich kan opgeven heb je dan echt niks aan.
Het is een niks en het blijft een niks, het enige wat hij heeft zijn praatjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
King Jessie van het grote NIETS!![]()
![]()
Ze kwam binnen met de wens om te werken aan haar modellenwerk. Ze was te lui om er iets voor te doen en nu Merel iets heeft vind ze ineens dat zij alle rechten daarop had en jankt ze als het verwende kreng dat ze is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee, want dat is niet waarom ze utopia in gegaan is. Ze doet al modellenwerk buiten.
Ik vind dat ze kinderfeestjes heel goed voorbereid en organiseert, daar doet ze echt moeite voor, om het goed en leuk te maken voor die kinders.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze staat ingeschreven bij een promotie bureau. Beetje mooi staan zijn bij een auto of zo denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee, want dat is niet waarom ze utopia in gegaan is. Ze doet al modellenwerk buiten.
Als ze de datum kan onthoudenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:59 schreef Zeyina het volgende:
Z
[..]
Ze staat ingeschreven bij een promotie bureau. Beetje mooi staan zijn bij een auto of zo denk ik.
Dat is toch niet echt al model zijn denk ik.
Maar boeit ook niet.
Ze wilde ook een make up lijn. Zie je haar ook helemaal niks voor doen.
Eigenlijk doet ze helemaal niks. Om haar verblijf daar nog enigszins te verantwoorden doet ze soms wat administratie werk voor WRTW, maar dat is het dan.
Oh ja en 2x kinderfeestje gehad
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus.
En ja dan heeft bijv. in dit geval een Lex het wel gehad met 'hulp' of motivatie aanbieden
Klopt. Is eigenlijk het enige. Maar ja. 2 kinderfeestjes in al die maanden dat ze daar zitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze kinderfeestjes heel goed voorbereid en organiseert, daar doet ze echt moeite voor, om het goed en leuk te maken voor die kinders.
quote:
Fijn. Zo'n vrolijke Kaylee dan naast je hebbenquote:
En alweer commentaar op de volgende die in zijn ogen niets doet. Je kunt er maar druk mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
King Jessie van het grote NIETS!![]()
![]()
Het ging ietsjes anders, Merel confronteerde Mylène er niet zo fijntjes op, en natuurlijk waar iedereen bij zat - hele lelijke eigenschap - dat zij het wel voor elkaar heeft en Mylène niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kwam binnen met de wens om te werken aan haar modellenwerk. Ze was te lui om er iets voor te doen en nu Merel iets heeft vind ze ineens dat zij alle rechten daarop had en jankt ze als het verwende kreng dat ze is.
Die vind dat je echt naar huis moet gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Fijn. Zo'n vrolijke Kaylee dan naast je hebben
Daar bespeelt hij een groep van 14 mensen mee, blijft een wonder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een niks en het blijft een niks, het enige wat hij heeft zijn praatjes
Zo zag ik het niet gebeuren. Merel heeft dit niet zelf geregeld. Het kwam zelfs te vroeg zei ze. Leen moet gewoon van die luie verwende reet afkomen en zelf wat regelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het ging ietsjes anders, Merel confronteerde Mylène er niet zo fijntjes op, en natuurlijk waar iedereen bij zat - hele lelijke eigenschap - dat zij het wel voor elkaar heeft en Mylène niet.
Daar heeft ze écht plezier in inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze kinderfeestjes heel goed voorbereid en organiseert, daar doet ze echt moeite voor, om het goed en leuk te maken voor die kinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |