Ben geen psycholoog maar ze is in elk geval intelligenter dan veel mensen denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Omdat ze altijd de bevestiging van een ander nodig heeft, zal ze haar ware emotie onderdrukken.
Dat is ze zeker!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben geen psycholoog maar ze is in elk geval intelligenter dan veel mensen denken.
Okay... ik dacht dat het een kort antwoord zou zijn. Het is er eigenlijk ook veel te warm voor. Pffff...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Duidelijk wat anders dan jij vindt, kom er later nog wel een keer op terug. Nu geen puf voor
Een stukje aan haar breien?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:28 schreef zodeju het volgende:
Merel gaat een stukje aan haar breien voor de lengte.....het zal haar niet komen aanwaaien.....ben benieuwd hoeveel afwijzingen ze kan hebben.
Wie is dat?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben geen psycholoog maar ze is in elk geval intelligenter dan veel mensen denken.
Geen idee , ze komt regelmatig dansen bij Tranny toch?quote:
Angel. Ze heeft dans ambities,quote:
O, das die dochter waarvan de moeder zo enthousiast is dat je zomaar gaat denken dat moeder zélf haar dansskils heeft gemist.quote:
Ze danste alquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Staat dat meiske nou op iemand te wachten en komt er niemand?
Graag gedaan.quote:
Ze is ook te klein volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Maten van het plus-size model
Wil je nu plus-size model worden? Kijk dan of je aan de volgende voorwaarden voldoet:
Plus-size modellen hebben een confectiemaat van tussen maat 40 en 46.
De minimale lengte van een plus-size model is circa 1.74m.
Een plussize model heeft een lichaam dat in proportie is.
![]()
Merel
Ik ga dat niet zomaar denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, das die dochter waarvan de moeder zo enthousiast is dat je zomaar gaat denken dat moeder zélf haat dansskils heeft gemist.
En Franny maar roepen...SCHUDDEN, SCHUDDEN!!! Het arme kind heeft weinig te schuddenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wie is dat?
Edit zie het al, dansen met Franny en Jens
Moeder heeft gezegd " jij wordt een danseres, dat kun je. Je kunt alles worden wat je maar wil, kijk maar naar Merel" Nou en daar ga je dan met je roze tutu en balletschoentjes naar de studio. Maar het wil maar niet lukken en dus maak je een switch naar "modern dansen" en waar anders zitten zulke professionals als in Utopia.quote:
Dan is het opeens een heel brutaal meiske. Leuk om te zien hoe iemand open bloeit als ze iets kan doen wat ze leuk vindt.quote:
Vind het positief van Ma dat ze het dansen/bewegen van dochter stimuleert (maar dat kan ook buiten de streams lijkt mij, gewoon lekker samen dansen in de woonkamer)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, das die dochter waarvan de moeder zo enthousiast is dat je zomaar gaat denken dat moeder zélf haat dansskils heeft gemist.
-edit, doe maar niet-quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Moeder heeft gezegd " jij wordt een danseres, dat kun je. Je kunt alles worden wat je maar wil, kijk maar naar Merel" Nou en daar ga je dan met je roze tutu en balletschoentjes naar de studio. Maar het wil maar niet lukken en dus maak je een switch naar "modern dansen" en waar anders zitten zulke professionals als in Utopia.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ga dat niet zomaar denken.
Ik weet het (bijna) zeker.
Had ze het niet tegen Shelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Franny maar roepen...SCHUDDEN, SCHUDDEN!!! Het arme kind heeft weinig te schudden
Das ook weer waar...Utopia...nieuwe samenleving enzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Moeder heeft gezegd " jij wordt een danseres, dat kun je. Je kunt alles worden wat je maar wil, kijk maar naar Merel" Nou en daar ga je dan met je roze tutu en balletschoentjes naar de studio. Maar het wil maar niet lukken en dus maak je een switch naar "modern dansen" en waar anders zitten zulke professionals als in Utopia.
Zo zie ik het ook maar het meisje schijnt er zélf wel lol in te hebben en het helpt goed tegen haar verlegenheid denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat ook wel maar inderdaad beetje vreemd om dat kind bloot te gaan stellen aan de streams van Utopia. Daarom schreef ik al dat het wel een wens van de moeder zélf is die is misgelopen in het verleden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vind het positief van Ma dat ze het dansen/bewegen van dochter stimuleert (maar dat kan ook buiten de streams lijkt mij, gewoon lekker samen dansen in de woonkamer)
Kijk uit met dat soort opmerkingen hier, voor je het weet krijg je in rood #me too achter je usernaamquote:
Is het daar niet heet?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
shaken
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou juist niet. Meer een zoutpilarenfiguur, alles rechtdoor.
Is inderdaad niet zo handig beschreven maar wist ff niks anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Alles rechtdoor....never heard of...houden we erin
Thuis. 1 om te dragen en 1 in de kast.quote:
Leuk hè die meiduhhhhh dat vegan!?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
rijst met rauwe spinazie?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Thuis. 1 om te dragen en 1 in de kast.
Hup op de pijnbankquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat en daar kan ze niets aan veranderen, ze is 1.65m![]()
Harde werkers hè..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, waar laten die lui dat toch allemaal? Zijn zeker nog in de groei?
Ze zal wel weer in een uitzonderingspositie zitten. Ze is natuurlijk the queen of Utopia.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat en daar kan ze niets aan veranderen, ze is 1.65m![]()
Ja, het is echt een aparte jongen. Hij neemt zichzelf niet zo serieus.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:51 schreef Chea49 het volgende:
Leuk dat Jens óók mee doet met dansen. Dat vind ik dan weer leuk aan hem, niets is hem te gek.
Pure dommigheid. 's middags inspanningen gaan leveren als het heet is??? Het is tijd voor een siesta of zippen aan een drankje in de schaduw. ......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zit binnen vanwege de koelte en zij staan te swingen in de hitte? Complimenten hoor.
Daar kan ik wel jaloers op worden op dat niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, het is echt een aparte jongen. Hij neemt zichzelf niet zo serieus.
Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pure dommigheid. 's middags inspanningen gaan leveren als het heet is??? Het is tijd voor een siesta of zippen aan een drankje in de schaduw. ......
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom al de prints die ze ontwerpen zo achterlijk groot moeten zijn?![]()
![]()
Het ontbreekt ze echt allemaal aan gevoel voor verhoudingen en een beetje smaak.
Ja, is het druk?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
reguliersdwarsstraat zit aan de streams vastgezogen nu
Soms, heel soms.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel jaloers op worden op dat niet zo serieus nemen.
Oja, die waren het.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef Mumbojumbo het volgende:
Yes! Mark en Janine het tantra stel uit uto1
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Ze zal wel blij zijn dat ze weer vriendjes is met Franny. Dat heeft zo toch zijn voordelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
shine pakken, spotlights/zon warrum!
[ link | afbeelding ]
Ook een zandloper figuurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
plussize modellenscout, kijk je mee?!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Boyd?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
Jessie gaat een leermeester regelen voor Klly en Dil
Mjaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bedoelen jullie geen zandzakken figuur i.p.v. zandloper figuur
Laat deze maar komen! Ze worden tot de grond toe afgemaaktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef puzziepie het volgende:
Jessie gaat een leermeester regelen voor Klly en Dil
Oh dat zou kunnen ...maar ik heb hier wel een keer gelezen dat Jessie en Boyd ruzie hebben oid ?quote:
Oliverquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat deze maar komen! Ze worden tot de grond toe afgemaakt![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij kan Boyd Jessie's bloed wel zuipen ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen ...maar ik heb hier wel een keer gelezen dat Jessie en Boyd ruzie hebben oid ?
Bij hen welquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
Bijwerken hoort er bij volgens Kalie..BS....
Ah dan klopt dat verhaal wel dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij kan Boyd Jessie's bloed wel zuipen ...
Die hebben ook geen van tweeen ooit alleen mogen prikken. Verder dan koffie zetten, de afwas doen en meekijken zijn ze nooit gekomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je hoort ze ook nooit over combinatie naalden,etc.. Geen progressie..
Zoute haring tussen haar tetten zal inmiddels wel in staat van ontbinding zijn en meurenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
shine pakken, spotlights/zon warrum!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |