Thuis. 1 om te dragen en 1 in de kast.quote:
Leuk hè die meiduhhhhh dat vegan!?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
rijst met rauwe spinazie?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Thuis. 1 om te dragen en 1 in de kast.
Hup op de pijnbankquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat en daar kan ze niets aan veranderen, ze is 1.65m![]()
Harde werkers hè..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, waar laten die lui dat toch allemaal? Zijn zeker nog in de groei?
Ze zal wel weer in een uitzonderingspositie zitten. Ze is natuurlijk the queen of Utopia.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat en daar kan ze niets aan veranderen, ze is 1.65m![]()
Ja, het is echt een aparte jongen. Hij neemt zichzelf niet zo serieus.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:51 schreef Chea49 het volgende:
Leuk dat Jens óók mee doet met dansen. Dat vind ik dan weer leuk aan hem, niets is hem te gek.
Pure dommigheid. 's middags inspanningen gaan leveren als het heet is??? Het is tijd voor een siesta of zippen aan een drankje in de schaduw. ......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zit binnen vanwege de koelte en zij staan te swingen in de hitte? Complimenten hoor.
Daar kan ik wel jaloers op worden op dat niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, het is echt een aparte jongen. Hij neemt zichzelf niet zo serieus.
Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pure dommigheid. 's middags inspanningen gaan leveren als het heet is??? Het is tijd voor een siesta of zippen aan een drankje in de schaduw. ......
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom al de prints die ze ontwerpen zo achterlijk groot moeten zijn?![]()
![]()
Het ontbreekt ze echt allemaal aan gevoel voor verhoudingen en een beetje smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |