Ze kwam binnen met de wens om te werken aan haar modellenwerk. Ze was te lui om er iets voor te doen en nu Merel iets heeft vind ze ineens dat zij alle rechten daarop had en jankt ze als het verwende kreng dat ze is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee, want dat is niet waarom ze utopia in gegaan is. Ze doet al modellenwerk buiten.
Ik vind dat ze kinderfeestjes heel goed voorbereid en organiseert, daar doet ze echt moeite voor, om het goed en leuk te maken voor die kinders.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is maar 1 voorbeeld. Heb jij ooit bij haar iets gezien van het 'willen'? Er moeite voor doen?
Ze staat ingeschreven bij een promotie bureau. Beetje mooi staan zijn bij een auto of zo denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee, want dat is niet waarom ze utopia in gegaan is. Ze doet al modellenwerk buiten.
Als ze de datum kan onthoudenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:59 schreef Zeyina het volgende:
Z
[..]
Ze staat ingeschreven bij een promotie bureau. Beetje mooi staan zijn bij een auto of zo denk ik.
Dat is toch niet echt al model zijn denk ik.
Maar boeit ook niet.
Ze wilde ook een make up lijn. Zie je haar ook helemaal niks voor doen.
Eigenlijk doet ze helemaal niks. Om haar verblijf daar nog enigszins te verantwoorden doet ze soms wat administratie werk voor WRTW, maar dat is het dan.
Oh ja en 2x kinderfeestje gehad
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus.
En ja dan heeft bijv. in dit geval een Lex het wel gehad met 'hulp' of motivatie aanbieden
Klopt. Is eigenlijk het enige. Maar ja. 2 kinderfeestjes in al die maanden dat ze daar zitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze kinderfeestjes heel goed voorbereid en organiseert, daar doet ze echt moeite voor, om het goed en leuk te maken voor die kinders.
quote:
Fijn. Zo'n vrolijke Kaylee dan naast je hebbenquote:
En alweer commentaar op de volgende die in zijn ogen niets doet. Je kunt er maar druk mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
King Jessie van het grote NIETS!![]()
![]()
Het ging ietsjes anders, Merel confronteerde Mylène er niet zo fijntjes op, en natuurlijk waar iedereen bij zat - hele lelijke eigenschap - dat zij het wel voor elkaar heeft en Mylène niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kwam binnen met de wens om te werken aan haar modellenwerk. Ze was te lui om er iets voor te doen en nu Merel iets heeft vind ze ineens dat zij alle rechten daarop had en jankt ze als het verwende kreng dat ze is.
Die vind dat je echt naar huis moet gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Fijn. Zo'n vrolijke Kaylee dan naast je hebben
Daar bespeelt hij een groep van 14 mensen mee, blijft een wonder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een niks en het blijft een niks, het enige wat hij heeft zijn praatjes
Zo zag ik het niet gebeuren. Merel heeft dit niet zelf geregeld. Het kwam zelfs te vroeg zei ze. Leen moet gewoon van die luie verwende reet afkomen en zelf wat regelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het ging ietsjes anders, Merel confronteerde Mylène er niet zo fijntjes op, en natuurlijk waar iedereen bij zat - hele lelijke eigenschap - dat zij het wel voor elkaar heeft en Mylène niet.
Daar heeft ze écht plezier in inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze kinderfeestjes heel goed voorbereid en organiseert, daar doet ze echt moeite voor, om het goed en leuk te maken voor die kinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |