quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
Hier warm?
Mwah.
Daaro veel warmer
Jesus, Nederlandse dames weer gewonnen? De hitte daar is erger dan hier inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bedoelen jullie geen zandzakken figuur i.p.v. zandloper figuur
Dylan tattoeert al vijf jaar? Dan wordt het tijd om te stoppen..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben ook geen van tweeen ooit alleen mogen prikken. Verder dan koffie zetten, de afwas doen en meekijken zijn ze nooit gekomen.
Jessie ook bij hem een grote bek en Boyd kon het werk doen. Niets veranderd die Jessie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij kan Boyd Jessie's bloed wel zuipen ...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dylan tattoeert al vijf jaar? Dan wordt het tijd om te stoppen..
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, Nederlandse dames weer gewonnen? De hitte daar is erger dan hier inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor de aanhangers en straks voor de meiden op het bloedhete veld. Eigenlijk onverantwoord maar we zullen zien.[/spoiler]
wie kent ze?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Maris geeft toe dat ze hem kent.
Jess: ok ik zal er over ophouden
Maris: Je weet genoeg toch?
Gert-Jan uit Utu1 , daar heeft ze een relatie mee gehad. Uto-groepie.quote:
Ze jankte omdat er dingen gebeurde of niet gebeurde die beloofd waren, veel begreep ik er niet van de streams haperde als een gekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Wat is gebeurd zeg? Mariska heeft blijkbaar zitten janken.
Hm... valt dan tegen. Niets mis met janken, maar ze heeft mij in ieder geval niet overtuigd. Ik vond haar instelling okay, maar dat wordt dan lekker met Jessie, die ruikt vast bloed als hij dat hoort.
Ik dacht echt dat ze verder zouden komen (weet niet waarom, want ze verdienen het toch niet), maar ik krijg mijn twijfels Weet het nog niet .
Precies! Dat mokkel moet gewoon zelf eens wat regelen in plaats van op Jens kruipen, zuipen en uitslapen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, Miloontje janken, eerst zeiken dat ze niet geroepen is bij de Dikke Modellen Show van Merel, vervolgens klemgeluld omdat ze niets aan modellenwerk doet
En zo maar je TV
Ik vind van niet. Laat ze zelf eens wat doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Goed dat Myleentje zich uitspreekt maar Mereltje had wel een punt
Oorzaak drank.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
Mylene is wel een emotioneel wrak op het moment.
Merel heeft geen punt?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Laat ze zelf eens wat doen.
Jens maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
dat dus,ze doet de hele dag niks en nu ineens wil zij ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Laat ze zelf eens wat doen.
Ze red het prima met Jensieneuken en kinderfeessies tot nu toequote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh Merel. Dan ben ik het met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat Leen gelijk had.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel heeft geen punt?
Ik vind van wel
Meerdere keren per dag in tranen uitbarsten lijkt me niet zo een goed teken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze red het prima met Jensieneuken en kinderfeessies tot nu toe
Nee ik zei dat ik het goed vind dat ze zich daarover uitsprak , maar dat Merel een punt heeftquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh Merel. Dan ben ik het met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat Leen gelijk had.
Het helpt wel want ze ligt nog steeds 3x p/d in bed met Jensiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Meerdere keren per dag in tranen uitbarsten lijkt me niet zo een goed teken.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik het goed vind dat ze zich daarover uitsprak , maar dat Merel een punt heeft
Volgens mij is er heel wat anders aan de hand.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het helpt wel want ze ligt nog steeds 3x p/d in bed met Jensie
Mylenequote:
Debiel 'stel'.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:27 schreef Dotteke het volgende:
IK ben zo trots op je, zegt Jessie tegen Merel
[ afbeelding ]
dat bedoelde ze naar Merelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
Lex: Ze zegt het wel een beetje hard maar ze heeft wel een beetje gelijk
Leen: MAAR HELP ME DAN GODVERDOMMME
Ja natuurlijk, 4 kindjes per maand feessie en elke dag Jensieneuken en de Ex van Gerrie zijn is geen bestaansrechtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is er heel wat anders aan de hand.
Nee naar Lex. Die moest haar kop houden dat Merel een punt had.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee naar Lex. Die moest haar kop houden dat Merel een punt had.
Powervrouw laat zich neuken door de baas van Utopia die haar ook nog eens 20 kilo te zwaar vindt. Trotse sterke powervrouw ben je dan.quote:
Ze zei:quote:
Verwend tuig is het allemaalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:30 schreef krabje het volgende:
en daarom zou het goed zijn als er meer oudere komen in plaats van dat jonge luie grut.
Waarom schreeuwt u zoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei:
MAAR HELP ME DAN GODVERDOMME IN PLAATS VAN ME TE BEKRITISEREN
Lex: Ja maar zo bedoel ik het ook niet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:31 schreef schizolientje het volgende:
Merel kan steeds haar taille niet vinden, zat haar handen steeds onder haar boezem
Neptieten en dan model willen worden? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Sta ik al eens model, vraagt de over het paard getilde verwende mokkel
[ afbeelding ]
Jens is niet op de hoogte denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
jens niet zijn vriendinnetje troosten?
[ link | afbeelding ]
hoor merel zeggen: sta ik als een model?
zonnesteek zeker
Jessie en Merel hebben niemand naar huis te sturen toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:32 schreef schizolientje het volgende:
ik denk zo maar dat Jessie en Merel Adriaan naar huis gaat sturen
Walgelijk stel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:33 schreef Alocanda het volgende:
De 2 bazen ook weer keihard aan het roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |