quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
Hier warm?
Mwah.
Daaro veel warmer
Jesus, Nederlandse dames weer gewonnen? De hitte daar is erger dan hier inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bedoelen jullie geen zandzakken figuur i.p.v. zandloper figuur
Dylan tattoeert al vijf jaar? Dan wordt het tijd om te stoppen..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben ook geen van tweeen ooit alleen mogen prikken. Verder dan koffie zetten, de afwas doen en meekijken zijn ze nooit gekomen.
Jessie ook bij hem een grote bek en Boyd kon het werk doen. Niets veranderd die Jessie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij kan Boyd Jessie's bloed wel zuipen ...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dylan tattoeert al vijf jaar? Dan wordt het tijd om te stoppen..
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, Nederlandse dames weer gewonnen? De hitte daar is erger dan hier inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor de aanhangers en straks voor de meiden op het bloedhete veld. Eigenlijk onverantwoord maar we zullen zien.[/spoiler]
wie kent ze?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Maris geeft toe dat ze hem kent.
Jess: ok ik zal er over ophouden
Maris: Je weet genoeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |