abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:56:59 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187616158
Wat staat er nu weer op het menu? :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187616259
@realAIVD

In het Nederlands heb je daar geen recept van.

Dit is hoe ik het doe:

Eerst uitjes in olijfolie garen (als je dat wilt), tomatenpasta toevoegen en een saus van maken, en als laatste de gewassen boekweit toevoegen, 2 minuten met de lepel alles marineren, en dan kokend water toevoegen. Nu koken totdat het water is weg is.

pi_187616340
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:05 schreef Atak het volgende:
@:RealAIVD

In het Nederlands heb je daar geen recept van.

Dit is hoe ik het doe:

Eerst uitjes in olijfolie garen (als je dat wilt), tomatenpasta toevoegen en een saus van maken, en als laatste de gewassen boekweit toevoegen, 2 minuten met de lepel alles marineren, en dan kokend water toevoegen. Nu koken totdat het water is weg is.

[ afbeelding ]
Dat klinkt niet ingewikkeld, ik ga het zeker proberen. Heb ook nog nooit zo boekweit gemaakt (dat ken ik alleen als meel). Lijkt me superlekker en het is volgens mij ook erg gezond.
Ik ga meteen even naar de Perzische supermarkt hier, die heeft vast boekweit staan!

Heel erg bedankt, Atak!! :)
pi_187616948
Thee (rooibos)
pi_187616999
Zin in pittig eten dat het zweet je uitbreekt

vandaag banaan, appel

boterhammen met huzarensalade

Denk dat ik vanavond indiaas bestel
pi_187617154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:08 schreef Karzai het volgende:
Zin in pittig eten dat het zweet je uitbreekt

vandaag banaan, appel

boterhammen met huzarensalade

Denk dat ik vanavond indiaas bestel
Het jammere is is dat ik nooit zweet van pittig eten. Hoogstens heel eventjes een loopneus.

We hadden zojuist een ijsproeverij op werk. Zeer welkom! 14 Soorten ijs, maar heb (maar) 4 soorten geproefd. 3 Stukjes en een heel ijsje (soort magnums) :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:31:48 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187617307
Ik ga morgen een vlaams vispannetje maken. het water loopt me nu al in de mond. :9~
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187617591
Zal ik bij de lidl een zak zweedse gehaktballetjes halen?
Ik twijfel.
pi_187617602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:12 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Dat klinkt niet ingewikkeld, ik ga het zeker proberen. Heb ook nog nooit zo boekweit gemaakt (dat ken ik alleen als meel). Lijkt me superlekker en het is volgens mij ook erg gezond.
Ik ga meteen even naar de Perzische supermarkt hier, die heeft vast boekweit staan!

Heel erg bedankt, Atak!! :)
Dat hebben Iraniėrs niet. Het is inderdaad heel erg gezond. En het is zonder GMO.
pi_187617606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:54 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:
Zal ik bij de lidl een zak zweedse gehaktballetjes halen?
Ik twijfel.
neh maak je eigen gehaktballetjes, jij keuken koning!
https://eten-en-drinken.i(...)ktballen-recept.html
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:04:19 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187617686
Hollandse Nieuwe op het strand was weer erg lekker. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:26:20 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187619746
Thaise wokmaaltijd laten komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187619894
Roerbakschotel van de visboer, met stukken zalm, kabeljauw en garnalen, champignons, broccoli en rode ui. Met rijst erbij :9

Toe perzik roomyoghurtje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187620196
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat hebben Iraniėrs niet. Het is inderdaad heel erg gezond. En het is zonder GMO.
De Perzische supermarkt bij mij in de buurt is een soort Toko....daar kan ik niet alleen Perzische, maar ook allerhande Japanse, Koreaanse, Mexicaanse, en nog heel erg veel meer zaken krijgen, veel uitgebreider dan een normale toko trouwens. (de hoeveelheid en variėteit Mexicaanse gedroogde pepers ben ik nog nooit ergens anders tegen gekomen bijvoorbeeld)

Ik moet toegeven dat ik even flink heb moeten zoeken (het stond niet tussen de dure quinoa in allerhande kleuren, of tussen de zakjes haver en gort en honderd soorten linzen, haha), maar uiteindelijk vond ik het in hun "zelfbedieningswand", waar je ook allerhande noten en ontbijtgranen kunt vinden.

(ik heb er een foto van gemaakt omdat het zo'n onverwachte plek was, superleuk!)


Ik heb nu dus een mooi zakje boekweit staan en ik heb ontzettend veel zin om het te proberen. Tot en met het weekend is het eten al klaar, dus ik denk dat ik me even in ga houden tot maandag, ik laat sowieso iets weten als ik het eenmaal gemaakt heb! Altijd leuk om iets nieuws te prberen (en dit klinkt als iets dat wel eens een blijvertje kan zijn)
pi_187621194

Toch maar eens geprobeerd.
Bevalt goed :)

(En op weg van werk naar huis; handy!)
pi_187621406
Spaghetti
pi_187621539
Lunch:Turkse pizza (Lahmacun) gehaald, zonder knoflooksaus, maar met alle groenten en extra pittige/rode saus.

Avond: noodle-salade met kip, groenten en een pittige pinda-limoen dressing.
pi_187621663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:49 schreef realAIVD het volgende:

[..]

De Perzische supermarkt bij mij in de buurt is een soort Toko....daar kan ik niet alleen Perzische, maar ook allerhande Japanse, Koreaanse, Mexicaanse, en nog heel erg veel meer zaken krijgen, veel uitgebreider dan een normale toko trouwens. (de hoeveelheid en variėteit Mexicaanse gedroogde pepers ben ik nog nooit ergens anders tegen gekomen bijvoorbeeld)

Ik moet toegeven dat ik even flink heb moeten zoeken (het stond niet tussen de dure quinoa in allerhande kleuren, of tussen de zakjes haver en gort en honderd soorten linzen, haha), maar uiteindelijk vond ik het in hun "zelfbedieningswand", waar je ook allerhande noten en ontbijtgranen kunt vinden.

(ik heb er een foto van gemaakt omdat het zo'n onverwachte plek was, superleuk!)
[ afbeelding ]

Ik heb nu dus een mooi zakje boekweit staan en ik heb ontzettend veel zin om het te proberen. Tot en met het weekend is het eten al klaar, dus ik denk dat ik me even in ga houden tot maandag, ik laat sowieso iets weten als ik het eenmaal gemaakt heb! Altijd leuk om iets nieuws te prberen (en dit klinkt als iets dat wel eens een blijvertje kan zijn)
Eigenlijk moet je Turkse tomatenpasta gebruiken. Daar zit niet alleen tomaat in maar ook kruiden en pepers etc. Niet zuinig doen met tomatenpasta.
  woensdag 26 juni 2019 @ 20:25:50 #19
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_187621790

Chinese gestoomde kokosbroodjes met sateh en sweet chilli saus :9
De eerste batch was mislukt, maar dit is lékker O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_187621961
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:18 schreef Atak het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je Turkse tomatenpasta gebruiken. Daar zit niet alleen tomaat in maar ook kruiden en pepers etc. Niet zuinig doen met tomatenpasta.
Dat is goed om te weten, vooral heel erg veel Turkse winkels hier om me heen, maar dat soort informatie mis ik dan! :)

Ondertussen heb ik trouwens een Koreaanse gefermenteerde peper"dressing" gemaakt voor andere doeleinden, maar nu heb ik zin om de boekweit te maken en het dan aan te maken met die gefermenteerde peperpasta :-D

Niet boos worden hoor, want ik doe dat hooguit om wat sneller de boekweit te testen. Ben van plan er op jouw manier uiteindelijk een volwaardige maaltijd van te maken, bij voorkeur volledig Turks! (gevulde gegrilde groenten en/of iets met aubergine...ik moet nog een beetje rondzoeken ;) )
pi_187621970
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:25 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Chinese gestoomde kokosbroodjes met sateh en sweet chilli saus :9
De eerste batch was mislukt, maar dit is lékker O+
O+ O+ O+
pi_187622256
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar eens geprobeerd.
Bevalt goed :)

(En op weg van werk naar huis; handy!)
Maar wat is het?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187622300
Bakkie thee c_/
pi_187622619
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:51 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Maar wat is het?
Poke bowl.
Zalm, ademame, mais, avocado en zeewier met sushi rijst er onder.
pi_187625004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Poke bowl.
Zalm, ademame, mais, avocado en zeewier met sushi rijst er onder.
Vind t best ok, maar wil wel een ton saus :D Anders wat flauw. Niet zout of pittig of iets anders.

Ik had net nog thee met plak kandijkoek.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:16:17 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187625042
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Poke bowl.
Zalm, ademame, mais, avocado en zeewier met sushi rijst er onder.
En watermeloen en nog 3 bakjes met :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187625189
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vind t best ok, maar wil wel een ton saus :D Anders wat flauw. Niet zout of pittig of iets anders.

Ik had net nog thee met plak kandijkoek.
Zaten 3 sausjws bij... waarvan eentje enigzins pittig en superlekker..
die andere 2 best lekker... maar minder goede combi.
Maar ik gok dat als ik het vriendelijk vraag... ik ook wel 3x hetzelfde sausje mag ipv 3 verschillende :)
pi_187625210
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En watermeloen en nog 3 bakjes met :?
Vage sausjes..
- pikant en erg lekker.
- iets kaasachtigs.. lekker maar geen combi.
- ui/soja-achtig... lekker wederom en een betere combi dan die 2e... maar 3x nummer 1 was beter geweest.
pi_187627088
Brood met kaas en een kop thee.
pi_187627092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 07:07 schreef stokj het volgende:
Brood met kaas en een kop thee.
Doe eens voor de verandering een kom Brinta :P
pi_187627103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 07:08 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Doe eens voor de verandering een kom Brinta :P
Alsjeblieft zeg...
Een broodje kaas is uitstekend om de dag mee op te starten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187627118
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 07:12 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg...
Een broodje kaas is uitstekend om de dag mee op te starten.
Ik zei 'voor de verandering' :P
pi_187627172
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 07:08 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Doe eens voor de verandering een kom Brinta :P
Brrrr bah
  donderdag 27 juni 2019 @ 07:26:18 #34
80382 manny
30 is best veel
pi_187627176
ontbijt tegenwoordig met een banaanpannenkoek (banaan, 2 ei, beetje kaneel en tomaatje ofzo door de blender) i.p.v. brood. bevalt me goed en langer energie / geen trek.

dus on topic: banaanpannenkoek en koffie
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_187627198
Koffie
pi_187628504
Zit de rest van de noten te eten. Vanavond bij mijn vader op bezoek, hij gaat in de haven tongetjes halen en vanavond bakken op de plaat.
pi_187628543
Soepje en broodje met ham, kaas en komkommer
pi_187630661
Turkse pizza met sucuk en kaas :9
Spoilers!
pi_187632241
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Turkse pizza met sucuk en kaas :9
Lekker!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187632258
Vanmiddag had ik kipsalade en bakje Betuwe kersen :9

Net paar soepstengels (met zout en rozemarijn) met spianata en prosciutto omwikkeld :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187632272
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zaten 3 sausjws bij... waarvan eentje enigzins pittig en superlekker..
die andere 2 best lekker... maar minder goede combi.
Maar ik gok dat als ik het vriendelijk vraag... ik ook wel 3x hetzelfde sausje mag ipv 3 verschillende :)
Jep zag ze, had ze er alledrie doorheen gedaan :D Begrijp dat die enigszins pittige meeste smaak had/lekkerste was. Hoe duur is zo'n bowl?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187632320
Koffie en water, banaan, wilde perziken en boterhammen met oude kaas en komkommer

vanavond schuif ik een pizzaatje in de oven, paprika en salami, doe er nog wat extra mozzarella op
pi_187632384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:34 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Dat is goed om te weten, vooral heel erg veel Turkse winkels hier om me heen, maar dat soort informatie mis ik dan! :)

Ondertussen heb ik trouwens een Koreaanse gefermenteerde peper"dressing" gemaakt voor andere doeleinden, maar nu heb ik zin om de boekweit te maken en het dan aan te maken met die gefermenteerde peperpasta :-D

Niet boos worden hoor, want ik doe dat hooguit om wat sneller de boekweit te testen. Ben van plan er op jouw manier uiteindelijk een volwaardige maaltijd van te maken, bij voorkeur volledig Turks! (gevulde gegrilde groenten en/of iets met aubergine...ik moet nog een beetje rondzoeken ;) )
Ik word niet makkelijk boos hoor. Als jij het niet maakt dan word ik er niet minder op. Probeerde alleen te helpen. :'( Als ik jou was zou ik boekweit combineren met vlees en salade; bijvoorbeeld Turkse hamburgers (köfte). In dolma (gevulde groente zit al rijst in) zit vezels en in boekweit ook. Dan zal je maaltijd erg zwaar op de maag voelen.
pi_187632747
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jep zag ze, had ze er alledrie doorheen gedaan :D Begrijp dat die enigszins pittige meeste smaak had/lekkerste was. Hoe duur is zo'n bowl?
9¤ met zalm.
Met tonijn 12,50.

Was ruimschoots genoeg voor een complete maaltijd trouwens. Heb niet alleen een deel rijst laten staan maar ook een beetje van de groenten.
pi_187633103
Manti met tomatensaus en yoghurtsaus met knoflook.

pi_187633149
Ik hoop dat met die ham pesto en tomaatjes @Wereldgozer
-
pi_187633292
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 15:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik word niet makkelijk boos hoor. Als jij het niet maakt dan word ik er niet minder op. Probeerde alleen te helpen. :'( Als ik jou was zou ik boekweit combineren met vlees en salade; bijvoorbeeld Turkse hamburgers (köfte). In dolma (gevulde groente zit al rijst in) zit vezels en in boekweit ook. Dan zal je maaltijd erg zwaar op de maag voelen.
Ik kon gewoon niet wachten, dus ik heb zojuist een klein portie gemaakt om te proeven (had het avondeten al klaar staan).

Ik heb het uiteindelijk zo'n 22 minuten gekookt (op een heeeel laag pitje, het was namelijk maar 50 gram, met 100 mL water), aan het eind nog een klein beetje peperdressing meegekookt om het op smaak te brengen.

Ik weet nu hoe boekweit smaakt....en dat is dus ge-wel-dig!!
Het was goed gaar, maar had een heerlijke bite en smaakte enorm notig (een term die wel vaker gebruikt wordt om de smaak van iets te omschrijven, maar die hier nu eens echt van toepassing is!).

Voor iedereen die nog nooit boekweit gemaakt heeft (zoals ik voor vandaag), het is een echte aanrader!! :9

En Atak, bedankt!! Ik ga de boekweit volgende keer maken zoals jij eerder aangaf (met een uitje en tomatenpasta), een salade lijkt me sowieso lekker hier bij, maar kofte is ook een goeie suggestie! (dat heb ik in het verleden al wel eens gemaakt, dus ik heb ergens een recept en ik weet dat ik nog koftekruiden in huis heb ^O^ )

oh, en het schaaltje:



Het was heerlijk, ga ik in de toekomst vast veel vaker eten O+
pi_187633390
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 16:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

9¤ met zalm.
Met tonijn 12,50.

Was ruimschoots genoeg voor een complete maaltijd trouwens. Heb niet alleen een deel rijst laten staan maar ook een beetje van de groenten.
Vind ik heel erg meevallen voor een grote gevulde bowl. Afhaalpizza is duurder/even duur.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187633391
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 16:42 schreef Atak het volgende:
Manti met tomatensaus en yoghurtsaus met knoflook.

[ afbeelding ]
Ziet er geweldig uit.

Ik haal bij de Afghaan hier om de hoek graag Mantu, lijkt hier erg op denk ik?
Die zijn gevuld met gehakt, uien en kruiden, met een rode saus met linzen erover en een yoghurt knoflook dressing.

Heb je dit zelf gemaakt? En zijn de manti gevuld met gehakt of iets anders?
Hoe dan ook: eet smakelijk!! :9
pi_187633397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 16:42 schreef Atak het volgende:
Manti met tomatensaus en yoghurtsaus met knoflook.

[ afbeelding ]
Ik hou van alle dumplings O+
Dumplings O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187634091
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vind ik heel erg meevallen voor een grote gevulde bowl. Afhaalpizza is duurder/even duur.
Ik ook hoor :)
  donderdag 27 juni 2019 @ 18:15:13 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187634483
Een couscous salade gevuld met baby spinazie, komkommer, tomaat, mozzarella, koriander, munt en avocado.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187634783
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een couscous salade gevuld met baby spinazie, komkommer, tomaat, mozzarella, koriander, munt en avocado.
Klinkt lekker
pi_187634930
Al een paar dagen vergeten te posten geloof ik…

Maar, eergisteren:



Gisteren:



Vandaag:

Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187635097
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:44 schreef Sicstus het volgende:
Al een paar dagen vergeten te posten geloof ik…

Maar, eergisteren:

[ afbeelding ]

Gisteren:

[ afbeelding ]

Vandaag:

[ afbeelding ]
Ja joh, dat zijn heerlijke plaatjes, maar daar wil ik toch een beetje extra intel bij, hoor! ;)

Als dat allemaal niet uit komt en je hebt maar anderhalve seconde tijd vandaag....vertel me dan minimaal wat er op bordje numero 2 op links ligt (iets met linzen denk ik, maar WAT precies? ziet er zo lekkerrrr uit!!)


edit:

en zit je daar nou gepaneerde paling bij te eten?

serieus, ik heb informatie nodig! :P
pi_187635385
Aardappelschotel en vissticks
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187635546
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 16:54 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Ik kon gewoon niet wachten, dus ik heb zojuist een klein portie gemaakt om te proeven (had het avondeten al klaar staan).

Ik heb het uiteindelijk zo'n 22 minuten gekookt (op een heeeel laag pitje, het was namelijk maar 50 gram, met 100 mL water), aan het eind nog een klein beetje peperdressing meegekookt om het op smaak te brengen.

Ik weet nu hoe boekweit smaakt....en dat is dus ge-wel-dig!!
Het was goed gaar, maar had een heerlijke bite en smaakte enorm notig (een term die wel vaker gebruikt wordt om de smaak van iets te omschrijven, maar die hier nu eens echt van toepassing is!).

Voor iedereen die nog nooit boekweit gemaakt heeft (zoals ik voor vandaag), het is een echte aanrader!! :9

En Atak, bedankt!! Ik ga de boekweit volgende keer maken zoals jij eerder aangaf (met een uitje en tomatenpasta), een salade lijkt me sowieso lekker hier bij, maar kofte is ook een goeie suggestie! (dat heb ik in het verleden al wel eens gemaakt, dus ik heb ergens een recept en ik weet dat ik nog koftekruiden in huis heb ^O^ )

oh, en het schaaltje:

[ afbeelding ]

Het was heerlijk, ga ik in de toekomst vast veel vaker eten O+
Alsjeblieft.
pi_187635581
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:01 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Ziet er geweldig uit.

Ik haal bij de Afghaan hier om de hoek graag Mantu, lijkt hier erg op denk ik?
Die zijn gevuld met gehakt, uien en kruiden, met een rode saus met linzen erover en een yoghurt knoflook dressing.

Heb je dit zelf gemaakt? En zijn de manti gevuld met gehakt of iets anders?
Hoe dan ook: eet smakelijk!! :9
Van mijn moeder. En mijn oma maakt het ook. Het is inderdaad gevuld met dat. In Afghanistan zitten Turkmenen. Zij eten dat ook.
  donderdag 27 juni 2019 @ 19:24:08 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187635677
Wat kipdijfilet gekruid en saté van geregen, rest pindasaus , grillbrood opgebakken, maļskolven op de grill, tzatziki, kruidenboter, salade.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187635749
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:54 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Ja joh, dat zijn heerlijke plaatjes, maar daar wil ik toch een beetje extra intel bij, hoor! ;)

Als dat allemaal niet uit komt en je hebt maar anderhalve seconde tijd vandaag....vertel me dan minimaal wat er op bordje numero 2 op links ligt (iets met linzen denk ik, maar WAT precies? ziet er zo lekkerrrr uit!!)

edit:

en zit je daar nou gepaneerde paling bij te eten?

serieus, ik heb informatie nodig! :P
Haha

Dat op bordje 2 met linzen is dit:

https://www.ah.nl/producten/product/wi457169/ah-pittige-aardappelsalade-klein

En daarbij geen gepaneerde paling maar braadharing
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187636490
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:20 schreef Atak het volgende:

[..]

Van mijn moeder. En mijn oma maakt het ook. Het is inderdaad gevuld met dat. In Afghanistan zitten Turkmenen. Zij eten dat ook.
Wat heerlijk dat je moeder en je oma dat maken, het zag er zo ontzettend lekker uit!
pi_187636523
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Haha

Dat op bordje 2 met linzen is dit:

https://www.ah.nl/producten/product/wi457169/ah-pittige-aardappelsalade-klein

En daarbij geen gepaneerde paling maar braadharing
HAHAHA...die aardappel-linzen salade heb ik zelf geproefd...maar dat herkende ik nu dus niet :D

en ja, braadharing. Ook dat had ik moeten raden. Al heb ik nu dus zin in gepaneerde paling, LOL

Al je bordjes zien er trouwens heerlijk uit
pi_187636567
eeeen on topic:

hier wilde ik na het eten een klein stukje...of een paar stukjes...emping blado nemen

en nu is het hele pak op -O-
pi_187636631
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:59 schreef realAIVD het volgende:

[..]

HAHAHA...die aardappel-linzen salade heb ik zelf geproefd...maar dat herkende ik nu dus niet :D

Ik vond hem zelf niet zo. Niet veel smaak en niet pittig.

Maar verder bedankt voor de complimenten :)
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187636643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:01 schreef realAIVD het volgende:
eeeen on topic:

hier wilde ik na het eten een klein stukje...of een paar stukjes...emping blado nemen

en nu is het hele pak op -O-
Oei dat zijn veel calorieen
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187636654
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Oei dat zijn veel calorieen
Noem je me nou dik? :P
pi_187636674
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:05 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Noem je me nou dik? :P
Als je hele zakken emping blijft eten wel >:)
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187636725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:06 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Als je hele zakken emping blijft eten wel >:)
Haha, touché!
Ik doe de rest van de dag wel gewoon water ;)
pi_187636739
On topic:

een glas water. :9
pi_187636861
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat kipdijfilet gekruid en saté van geregen, rest pindasaus , grillbrood opgebakken, maļskolven op de grill, tzatziki, kruidenboter, salade.
Mag ik vragen wat 'grillbrood' is? Ik ben die term nog nooit tegengekomen geloof ik :@
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187637438
Na een hele dag weg, was ik blij dat ik gisteren al had gekookt. Chili, rijst, tortillachips, avocado, tomaat, lente ui, jalapeno, creme fraiche en cheddar.

Straks een stukje baklava :9
Spoilers!
pi_187637979
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:57 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Wat heerlijk dat je moeder en je oma dat maken, het zag er zo ontzettend lekker uit!
Je bent zo aardig. Ben je toevallig vrouw? :D
Edit: net profiel bekeken. Ik wist het.
pi_187638020
Water
pi_187640313
Gebakken aardappelkrieltjes met witte bonen in tomatensaus en een vega worstje en een glas water.
pi_187640322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:10 schreef aloa het volgende:
Water
Heb je niet gegeten?
pi_187642476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 23:16 schreef stokj het volgende:

[..]

Heb je niet gegeten?
Jawel. Broodje gezond. :9

Nu koffie.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 06:03:37 #77
186611 Haags
pi_187642670
Melk
Zonder wrijving geen glans
pi_187642950
Brood met hagelslag en een kop thee.
pi_187643486
Bruin brood met leverworst + appel/perensap. Als 'toetje' een kop koffie.
pi_187643586
Cruesli met verse aardbeitjes
pi_187643761
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:54 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Ja joh, dat zijn heerlijke plaatjes, maar daar wil ik toch een beetje extra intel bij, hoor! ;)
Verder:

bord 1: John West gerookte sardines mediterraans, een eierslaatje (zo'n klein vierkant bakje), en 200 gram gemixte groente (broccoli, bloemkool, worteltjes) die ik gestoomd heb. Daar heb ik wat barbecuekruiden over gestrooid.

bord 1: 2 stukken braadharing, de aardappel-linzensalade dus, en 250 gram grove 'Chinese' roerbakmix die ik, je raad het al, geroerbakt heb (afgeblust met een scheut lichte sojasaus).

bord 3: twee heerlijke Hollandse nieuwe haringkjes die ik vier fileetjes heb gesneden, met een bakje Soba-noodles met radijs, paksoi en aubergine-wasabidressing, (nieuw bij AH) en een half blikje groene bonen in tomatensaus uit de Griekse weken van Lidl.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187644385
Koffie en koude pasta.
pi_187646376
Kaassoep met noedels, champignons en chili :9

Vanavond uit eten bij de Braziliaan. Lekker vlees van spiezen met hopelijk wat Braziliaanse bijgerechten (feijoada, pao de queijo :9)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187646473
Pistoletje met pittig gehakt en uitjes

Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187647084
koffie, water, banaan, boterhammen met oude kaas en komkommer

cassave met bakkeljauw en een biertje

vanavond tjauw min moksi meti
  vrijdag 28 juni 2019 @ 14:25:59 #86
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187647499
Turks brood met kibbeling. Straks rendang, rijst, paksoi en zure komkommer.
Spoilers!
pi_187647823
Bakje Thee c_/
pi_187649158
Als je vis met maļsmeel maakt smaakt het net naar kfc. :*

pi_187651149
Pizza :Y)
pi_187651525
Tussendoor wat emping manis pedis en cola buiten terwijl ik geniet van mensen kijken op Scheveningen 8-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187652177
Rijst met sperziebonen en chicken tonight saus en een gebakken zalm en een glas water.
pi_187652186
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:22 schreef stokj het volgende:
Rijst met sperziebonen en chicken tonight saus en een gebakken zalm en een glas water.
Gadverdamme _O- _O- _O-
pi_187652193
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Tussendoor wat emping manis pedis en cola buiten terwijl ik geniet van mensen kijken op Scheveningen 8-)
Je kijkt naar mensen via hier zeker _O- _O- _O- :

Ontopic: je bent dus aan het vooreten.
pi_187652197
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:23 schreef Karzai het volgende:

[..]

Gadverdamme _O- _O- _O-
Welke van die dingen vind je gatverdamme Hamid _O- _O- _O-
pi_187652202
Een e-pizza.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187652214
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:24 schreef stokj het volgende:

[..]

Welke van die dingen vind je gatverdamme Hamid _O- _O- _O-
Ik doe jouw reactie na op alles pikkie
pi_187652227
maar lijkt me niet te vreten
pi_187652234
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:25 schreef Karzai het volgende:

[..]

Ik doe jouw reactie na op alles pikkie
_O- _O- _O- fa2mang!
pi_187652240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:26 schreef Karzai het volgende:
maar lijkt me niet te vreten
Mwah je moet wat he als je honger hebt.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 00:19:31 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187656934
Wij gingen naar de steakhouse.
Kipshoarma, kebab en slaslick met tatten.
3 enorme grote sauskommen erbij. Knoflook, cocktail (lekkerder heb ik ze nog nooit gehad)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187659483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:24 schreef Sigaartje het volgende:
Een e-pizza.
Wat is dat? Ik dacht automatisch een elektrische pizza :')

Braziliaan was super. Picanha, rosbief, buffel, ribs en worstjes van de spies gegeten met idd pao de queijo en feijoada plus allerlei groenten. Kregen gebakken banaan erbij maar dit laten staan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187659627
Koffie
pi_187659706
Brood met kaas en een kop thee.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 08:54:38 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187659810
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 07:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat is dat? Ik dacht automatisch een elektrische pizza :')

Braziliaan was super. Picanha, rosbief, buffel, ribs en worstjes van de spies gegeten met idd pao de queijo en feijoada plus allerlei groenten. Kregen gebakken banaan erbij maar dit laten staan.
Oh O+
Spoilers!
pi_187659848
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 07:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat is dat? Ik dacht automatisch een elektrische pizza :')

Braziliaan was super. Picanha, rosbief, buffel, ribs en worstjes van de spies gegeten met idd pao de queijo en feijoada plus allerlei groenten. Kregen gebakken banaan erbij maar dit laten staan.
Economic pizza. Dat is maar een halve pizza met weinig beleg. Ik ben namelijk vanavond uitgenodigd bij een bbq en dan vliegen de calorietjes me weer tegemoet, dus effe rustig aan.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187659855
Vanavond barbecuen is wel een idee... :9
  zaterdag 29 juni 2019 @ 09:07:59 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187659881
Voor de lunch maak ik tosti's op Turksbrood met sucuk, mozzarella en aioli.

Vanavond gaan we uit eten bij een barbecuerestaurant :9~
Spoilers!
pi_187660124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:03 schreef aloa het volgende:
Vanavond barbecuen is wel een idee... :9
In mijn eentje is niet leuk. Maar soms lanceert een vriend het idee in ons voetbalclubje en dan lappen we allemaal bij en wassen we aan het eind samen af, maken de boel schoon en eindigen met een sigaartje en een koud pilsje. Heel gezellig!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187660140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:40 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

In mijn eentje is niet leuk. Maar soms lanceert een vriend het idee in ons voetbalclubje en dan lappen we allemaal bij en wassen we aan het eind samen af, maken de boel schoon en eindigen met een sigaartje en een koud pilsje. Heel gezellig!
Ga het regelen :) Perfecte dag vandaag voor een barbecue.
pi_187660171
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:41 schreef aloa het volgende:

[..]

Ga het regelen :) Perfecte dag vandaag voor een barbecue.
En vanavond is Italie - Nederland, perfecte setting.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 09:57:46 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187660314
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:44 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En vanavond is Italie - Nederland, perfecte setting.
15:00 uur al :)

Nu twee boterhammen met flinterdunne kipfilet, beschuit met aardbeien, zacht gekookt eitje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187660921
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

15:00 uur al :)


Oew dat is jammer...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Spellchecker zaterdag 29 juni 2019 @ 11:27:35 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187661273
Koffie en een haverkoekje.
-edit- twee haverkoekjes.
pi_187661462
Gekookt eitje
pi_187661613
ik ga zilvervlies rijst iets overkoken, wordt het zachter van, ik laat het ook eerst een uur ofzo, in een pannetje water opnemen, dan wordt de korrel wat langer
in tegenstelling tot gewone rijst wordt het toch geen papje, die 15 minuten koken wordt 20 minuten
op het laatst doe ik er doperwten bij, 1 minuutje mee koken
alles in zo min mogelijk water, voor de smaak

dan heb ik balinese schouderkarbonades, 2,5 uur geslowcookde schouderkarbonades in een boemboe van vooral veel geelwortel en kokos en nog een zooi andere kruidenboemboe, die ik ook zelf gemaakt had

verder heb nog zelfgemaakte tempeh goreng pedis in de vriezer

en ik heb
en ik had van wijnazijn bruine suiker en zout, komkommer rode ui en een peper in een bakje in de koelkast gedaan

dus, het wordt indisch :9
pi_187661669
Mango kwark met bramen en handje hagel.

Vanmiddag lekker picknicken met stokbrood, kruidenkaas, serranoham, knoflookgarnaaltjes en carpaccio.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187661697
mijn plan om niet zo'n heftige sateh/pinda saus wordt ook nog wat

bijna alle recepten die ik tegenkom op het internet, gaan flink tekeer met veel te veel pinda kaas en olie

ik heb een basis hete indische boemboe gemaakt en die flink aangelengd met water, zodat het een sterke soep wordt, dan dik maken met 'rijstbloem'

waarom geen maizena of bloem,omdat dat als een beton blok op je maag gaat vallen
ik ga nog aardappel proberen als dikmaker voor die saus, maar voorlopig vind ik 'rijstbloem' echt het beste wat ik tot nu toe geprobeert heb, het is smaakloos kleurloos en geurloos
maar maakt de saus wel dikker
dan op het allerlaatst pindakaas erbij, 100% pindakaas, zonder extra olie of iets erin
en op kleur brengen (donkermaken )met ketjap

en nu komt het, het geheel moet je niet laten koken nadat je de pindakaas(minder dan je denkt) hebt toegevoegd
voor het kookpunt houd het een hele mooi struktuur, nadat je het kookt gaat het een egale saus worden en ik wil een betje verschil in dikte van de saus

om te compenseren gebruik ik wat kokosrasp om het toch weer wat struktuur tegeven
wat tauge eroverheen en misschien wordt het toch nog wat, met mijn zoektocht naar de perfecte sateh/pindasaus
pi_187662695
voorbereiding voor morgen, gedroogde bonen weken
voor een of ander bonen gerecht

ik ga zwarte, bruine en kindney bonen mixen
24 uur in de week en dan 1,5 uur ligtjes koken

ik hoop een iets donkere bonen massa te krijgen, wat kookvocht met veel zetmeel om later te gebruiken wordt dan misschien een soort donker bruine verf, dus dat weet ik nog niet
pi_187663580
BBQ vanavond op een feestje. Geen zin in het feest want hekel aan druktes, wel zin in BBQ
  zaterdag 29 juni 2019 @ 14:40:07 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187663725
Nu: portie escargots met kruidenboter.
Vanavond: gebakken kabeljauwhaas, fondant aardappeltjes, salade van de groentenjuwelier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 29 juni 2019 @ 16:06:09 #121
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_187665544
Een bakje yoghurt van de plaatselijke kaasboer :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 29 juni 2019 @ 16:51:18 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187666662
Snoepen van vers brood van de Lidl met salade en roomkaas.

Vanavond, sinds 3 jaar, weer een bbq... Groentespiezen zijn gemaakt, straks nog kipsate , teryaki biefstuk en gemarineerde varkenshaas spiezen., verse grillburgers
Daarbij dus lekker brood, zelfgemaakte satesaus en een frisse ijsbergsla salade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187666731
Ik wil echt nooit bbquen bij deze vreselijke hitte.
Ik maak lekker een broodje filet americain speciaal. Koud eten werkt voor mij beter :P
pi_187666906
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 16:06 schreef Muck het volgende:
Een bakje yoghurt van de plaatselijke kaasboer :9
Oooh lekker!! We hebben ook nog aardbeien en komkommer hier in de zon aan t water :9

En laat vanavond gaan we naar de dönertent.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187666954
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 14:40 schreef golfer het volgende:
de groentenjuwelier.
wablief?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187667085
vanavond braadworst, gebakken krieltjes, tomaat, komkommer en feta
pi_187667199
frambozenijsje :9
  zaterdag 29 juni 2019 @ 19:43:39 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187669266




Plaattaart :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187670284
Broodje döner met kaas :9
Nu een splitijsje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187670418
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Plaattaart :9.
:o
Nog nooit gezien, zoiets. Waar komt dat vandaan?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:03:17 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187670521
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 20:54 schreef Sicstus het volgende:

[..]

:o
Nog nooit gezien, zoiets. Waar komt dat vandaan?
Uit mijn oven :@.

Nee, geen idee waar het zijn (haar?) oorsprong heeft. Ik heb t vandaag voor de eerste keer gemaakt. Het is zo klaar en je kunt er van alles op gooien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:14:55 #132
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_187670735
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oooh lekker!! We hebben ook nog aardbeien en komkommer hier in de zon aan t water :9

En laat vanavond gaan we naar de dönertent.
Ja, was heerlijk!
Ik heb ook graskaas meegenomen :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:22:09 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187670829
Tartaar van tonijn op salade.
Moot tonijn kleingesneden in 5*5 mm grote stukjes ongeveer, of iets groter, aangemaakt met zout, peper, citroensap en olijfolie. Kappertjes erdoor, met fijngesneden augurkjes en peterselie
Uurtje of 2 in de koelkast laten trekken, proeven en evt afsmaken
Sla op bord, garneren met tomaatjes, net niet hardgekookt ei,
Tonijn in een vorm persen in het midden, zo een stalen ring van 8c doorsnee en 4 hoog,
Dressing van olie, azijn, zout peper en mosterd over de sla. Smullen
Eventueel serveren met toast of frietjes
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:37:48 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187671040
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Plaattaart :9.
Dat ziet er lekker uit :9
Spoilers!
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:43:34 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187671133
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat ziet er lekker uit :9
Was het ook :9. Zou voor vier personen zijn, maar we hebben m met twee schoon op :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:49:25 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187671236
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Was het ook :9. Zou voor vier personen zijn, maar we hebben m met twee schoon op :P.
Dat doen wij ook vaak met vierpersoons gerechten. Ik rol het bladerdeeg tegenwoordig maar dun uit, dan dikt het niet zo aan.
Spoilers!
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:52:49 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187671297
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat doen wij ook vaak met vierpersoons gerechten. Ik rol het bladerdeeg tegenwoordig maar dun uit, dan dikt het niet zo aan.
Ik denk dat mijn bladerdeeg 2 mm dik was... Die was eigenlijk perfect vond ik. Het was meer de grootte van de plaattaart. De hoeveelheid was niet genoeg voor vier personen iig :P.

Ga ik snel weer maken. Simpel. Lekker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187671818
[img][img=605,454]https://i.imgur.com/FQUmeuz.png[/img][/img]
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187671827
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187671880
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Tartaar van tonijn op salade.
Moot tonijn kleingesneden in 5*5 mm grote stukjes ongeveer, of iets groter, aangemaakt met zout, peper, citroensap en olijfolie. Kappertjes erdoor, met fijngesneden augurkjes en peterselie
Uurtje of 2 in de koelkast laten trekken, proeven en evt afsmaken
Sla op bord, garneren met tomaatjes, net niet hardgekookt ei,
Tonijn in een vorm persen in het midden, zo een stalen ring van 8c doorsnee en 4 hoog,
Dressing van olie, azijn, zout peper en mosterd over de sla. Smullen
Eventueel serveren met toast of frietjes
Rauwe tonijn? :o
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187675439
koffie en een ham/kaas tosti
pi_187675799
Omelet met tomaat, kaas, ui en rucola op brood en een kop thee.
pi_187675893
Koffie
pi_187676172
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 22:29 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Rauwe tonijn? :o
Rauwe tonijn :9

OT: water
pi_187677058
Vanavond vistaco's! Natuurlijk met foto's!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187678048
Stokbroodje ham kaas
pi_187678815
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef Sicstus het volgende:
Vanavond vistaco's! Natuurlijk met foto's!
Leuk!! *O*

Ik zit nu aan schaaltje heerlijke kersen van Flipje :Y)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187679077
Broodje kaas nu.
Straks plakje appelcake

En vanavond whatever voor creatiefs we nog uit de koelkast kunnen trekken.
Morgen weer naar huis van weekendje weg... dus vanavond de koelkast maar eens leeg eten.

Ik hoor dingen over huzarensalade met ei en frikadellen.
Ben benieuwd wat er nog bij elkaar geschraapt gaat worden.
pi_187679268
Boterham met chorizo en een kommetje yoghurt

straks wat toastjes met humus-tomaat

vanavond biefstuk met champignons, gebakken krieltjes, tomaat, komkommer en feta
  zondag 30 juni 2019 @ 14:51:20 #150
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_187680221
Ik maak straks butter chicken met gestoomde kokosbroodjes :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_187680227
Mam's goed gevulde groentesoep met afbakbroodjes.

Verder vandaag naar een tuinfeest. Dus vast veel hapjes, drankjes en buffet.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187680252
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:51 schreef Muck het volgende:
Ik maak straks butter chicken met gestoomde kokosbroodjes :9
yum, ook wel trek in :9
pi_187680339
Borrelplankje :9
pi_187682176
Stuk meloen :9
pi_187682301
Pakketje meegekregen van alles wat er over was van de bbq gisteravond. :Y)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 30 juni 2019 @ 17:09:14 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187683715
Een curry madras met kip.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 30 juni 2019 @ 17:35:21 #157
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_187684257
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:53 schreef Karzai het volgende:

[..]

yum, ook wel trek in :9
Ik wil je niet jaloers maken, maar het is echt lekker :9~

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_187686211
Pitjel en een glas water
pi_187686658
Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter :9
pi_187688575
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:25 schreef Sicstus het volgende:
Vanavond vistaco's! Natuurlijk met foto's!
Deze gaat even niet door wegens technische problemen met de ingredienten... :(
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187688711
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef stokj het volgende:
Pitjel en een glas water

🇸🇷
pi_187688764
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:23 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

🇸🇷
Inderdaad! Wat heb jij gegeten brokkie
pi_187688794
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:25 schreef stokj het volgende:

[..]

Inderdaad! Wat heb jij gegeten brokkie
Kapsalon, want ik ben nog brak van vannacht en ik had geen zin om zelf te koken.
pi_187688882
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Kapsalon, want ik ben nog brak van vannacht en ik had geen zin om zelf te koken.
Lekker man! Hier bij de turku heb je verschillende kapsalons: met kip, lams, kalf. Welke variant vind je het lekkerst?
pi_187688947
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:31 schreef stokj het volgende:

[..]

Lekker man! Hier bij de turku heb je verschillende kapsalons: met kip, lams, kalf. Welke variant vind je het lekkerst?
Ik had shoarma lams. :Y)
pi_187688963
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:34 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Ik had shoarma lams. :Y)
Baas _O_
  Spellchecker zondag 30 juni 2019 @ 21:37:04 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187689007
Lekker botersla met garnaaltjes, beetje peper, beetje whiskycoctailsaus en paar stukjes brood :9

pi_187689713
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:37 schreef maily het volgende:
Lekker botersla met garnaaltjes, beetje peper, beetje whiskycoctailsaus en paar stukjes brood :9

[ afbeelding ]
Ziet er prima uit, schat.
pi_187690128
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 17:35 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik wil je niet jaloers maken, maar het is echt lekker :9~

[ afbeelding ]
Lekker!! :9

Die garnalensalade hierboven ook!

Idd lekkere hapjes zoals carpaccio wrapje, komkommer met brie en walnoot, caprese spiesjes en gevuld ei.

Vanavond stond er een snackkar waar je onbeperkt mocht bestellen O+
Ik in de hemel dus een kroket met mosterd, frikandel speciaal, portie kipnuggets met curry en kaassouffle met pindasaus. En een mars ijsreep.

Nu thee en broek los :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187690726
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Lekker!! :9

Die garnalensalade hierboven ook!

Idd lekkere hapjes zoals carpaccio wrapje, komkommer met brie en walnoot, caprese spiesjes en gevuld ei.

Vanavond stond er een snackkar waar je onbeperkt mocht bestellen O+
Ik in de hemel dus een kroket met mosterd, frikandel speciaal, portie kipnuggets met curry en kaassouffle met pindasaus. En een mars ijsreep.

Nu thee en broek los :')
Waar laat je het _O-

Fijn dat je hebt genoten :)

Hier in een restaurant gesteengrillt... was echt lekker.
Zal morgen eens kijken of ik een foto kan regelen.
pi_187693265
Koffie :O
pi_187693428
Brood met kaas en een kop thee.
pi_187694628
Broodje hagelslag
  maandag 1 juli 2019 @ 10:27:38 #174
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187694781
banaan een paar abrikozen en een kaneelbroodje. vanavond zelfgemaakte shaslicks met cassavefrietjes.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187696668
Champignonsoep, crackers smeerkaas, komkommer.

Vanavond noodles met zalm.

Tussendoor een stuk appeltaart :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 1 juli 2019 @ 12:29:09 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187696755
Marmercake met aardbeien.
Spoilers!
  maandag 1 juli 2019 @ 12:37:49 #177
221912 minilot
Nancy boy
pi_187696889
Nu:
Omelet. Gebakken appelpartjes met honing en kaneel. Koffie. Banaan.

Vanavond couscous met geroosterde groenten en gegrilde varkensworstjes + citroenlimonade met een scheutje wodka :)
Galiameloen toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_187699215
Thee en eierkoek.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 1 juli 2019 @ 15:25:38 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187699294
Maaltijdsalade geitenkaas en aardbei van AH. Saai :{
Spoilers!
pi_187699312
https://www.optimavita.nl/voeding/review-yes-gezonde-repen/

quote:
Een gemengd gevoel dus, maar ik ben overdonderd door de heerlijke smaak van de sea salt & almond repen :). Ze hebben toch een beetje mijn hart verovert. De anderen vergeet ik denk ik gelijk weer.


die onderste moet je hebben, kost een euro per stuk maar dan heb je ook wat
nam nam nam, wat is die goed gelukt zeg
  maandag 1 juli 2019 @ 15:37:32 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187699449
Vanavond; paddenstoelen risotto. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187701126
Vanavond paarse rijst, pittige tonijn en geroosterde broccoli
pi_187703698
Gekookte aardappelen met bloemkool en vega stuckjes en een glas water.
pi_187703789
Spinazie į la creme, gekookte aardappelen en kaasschnitzel

Ijsje iets met caramel ofzoiets... was wél lekker :9

Koffie c_/
pi_187704132
Vistaco's dus…

De ingredienten:



Heerlijke gerookte makreel van de visboer:



Taco's gebouwd:





En eten!!!!



Mmmmmm :9
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187704175
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 20:08 schreef Sicstus het volgende:
Vistaco's dus…

De ingredienten:

[ afbeelding ]

Heerlijke gerookte makreel van de visboer:

[ afbeelding ]

Taco's gebouwd:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En eten!!!!

[ afbeelding ]

Mmmmmm :9
_O_ _O_

Net gegeten en heb nu ik dit zie alweer trek ... ;)
pi_187704352
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 20:10 schreef realAIVD het volgende:

[..]

_O_ _O_

Net gegeten en heb nu ik dit zie alweer trek ... ;)
Thnx ;) Ze waren zalig!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187704771
Opgebakken aardappeltjes :9
pi_187710768
Brood met kaas en een kop thee.
pi_187710941
Koffie en stuk meloen :9~
pi_187713293
Voor vanavond; een biefstukje met champignons, gebakken aardappeltjes en boontjes
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_187713388
nu ff een boterham met een dikke laag groffe mosterd en salami vd aldi, die extreem naar knoflook stinkt, vanavond chili con carne maken, alles staat al klaar
met gepofte aardappel met een kwark/knoflook saus

en in de chili gaat ook extra knoflook
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:23:53 #193
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187713564
vanavond draadjesstoofvlees met brödekes en tuinboontjes.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:29:06 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187713623
Ontbeten met een Hollandse Nieuwe.
Vanavond: paella van onze visjuwelier en een half gegrild kreeftje. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187713640
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:29 schreef golfer het volgende:
Ontbeten met een Hollandse Nieuwe.
Vanavond: paella van onze visjuwelier en een half gegrild kreeftje. :9
zo dan, toe maar
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:31:57 #196
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187713657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:09 schreef christmastsunami het volgende:
nu ff een boterham met een dikke laag groffe mosterd en salami vd aldi, die extreem naar knoflook stinkt, vanavond chili con carne maken, alles staat al klaar
met gepofte aardappel met een kwark/knoflook saus

en in de chili gaat ook extra knoflook
:') je moet je collega's best wel haten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187713743
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:31 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

:') je moet je collega's best wel haten.
misschien wordt wel ik nooit gestoken door muggen of insecten, omdat van knoflook hou

familie van me eten, die tenen in olie, vind ik iets te gortig, maar ik begrijp het wel, knoflook is lekker
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:41:28 #198
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187713765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:39 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

misschien wordt wel ik nooit gestoken door muggen of insecten, omdat van knoflook hou

familie van me eten, die tenen in olie, vind ik iets te gortig, maar ik begrijp het wel, knoflook is lekker
Ik maak wel eens een kip klaar op een bedje van verse jonge knoflook. :9
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187714333
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:29 schreef golfer het volgende:
Ontbeten met een Hollandse Nieuwe.
Vanavond: paella van onze visjuwelier en een half gegrild kreeftje. :9
Visjuwelier? Is dat net zo hip als een haararchitect?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_187714387
Een maaltijdsalade zalm van de Lidl.
pi_187714466
Hier voor de lunch mini-courgette-pizza's gemaakt, met dank aan @fespo die me op het idee bracht

pré-oven:


bodem van courgette, beetje "hot pasta sauce" van Heinz, schijfje jalapeno uit een potje, wat geraspte kaas erover en een paar pijnboompitjes op iedere "pizza"

15 minuten op 180 graden en klaar is de lunch:


nu wat haast dus nog een boterham, maar vanavond maak ik dit nog een keer voor bij het eten of als avond-snack.
Bijzonder lekker! O+
pi_187714945
Ik heb nog een blik spaghettimix van de slager die ik ooit in een pakket gewonnen had. Nou is dat ding 1000ml, complete mix met groenten, gehakt en saus.
Nu wil ik dat klaar maken, maar is 500 gram spaghetti (droog, moet nog koken) niet te weinig?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187714978
Lijkt me juist eerder veel.
pi_187715000
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 14:16 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me juist eerder veel.
Ja mij ook, volgens mij heb ik een gigapan nodig. Maar er staat 500 gram op de verpakking. Dan bedoelen ze droog toch?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187715017
Ja, ik denk dat Myraela gelijk heeft.

Voor een volwassen persoon reken je meestal 100 gram droge spaghetti,
dan is dat dus 200 mL saus inclusief groenten en vlees per portie....dat lijkt me naar verhouding wat weinig saus
  dinsdag 2 juli 2019 @ 14:37:21 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187715226
Restjes op een wrap: tzaziki, gerookte zalm en avocado. Veel lekkerder dan verwacht, dit ga ik morgen weer eten.
Spoilers!
pi_187715506
koffie, water banaan, peer en boterhammen met kip rollade

nu een boterham met een kalfskroketje

straks zelf een Indiase curry maken met kippendijen ipv het te bestellen
knoflooknaans wel kant en klaar
pi_187717066
Raketje
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 juli 2019 @ 18:38:00 #209
22592 crew  Ole
pi_187718470
Radler
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_187719100
Szechuan roerbak met nasi.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187719603
Toe een ben & jerry pint slice.
God wat zijn die dingen lekker! O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187720576
Gebakken aardappeltjes met bloemkool en een gebakken zalm en een glas water.

Zalm :9~ :9~ :9~
pi_187720863
Broodje hamburger
pi_187727153
Koffie, kommetje yoghurt met banaan

straks eitjes bakken met bacon en kaas
pi_187728569


kerriesoepje
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187728772
Ontbijt: Soyayoghurt met bosvruchten :9
Lunch: vezelwit brood met vruchtensjam
Tussendoor: rijstwafels met smeerkaas
Diner: speklapjes, boontjes en rijst
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 3 juli 2019 @ 12:31:06 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187729898
Minestrone soup, bolletje ham en een kaki.

Vanavond uit eten. Mosselpan!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 3 juli 2019 @ 12:40:22 #218
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187730012
kipspiesjes nu.

vanavond zalm met spinazie en roomsaus in bladerdeeg.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187730388
boterham met aardbeien en eentje met kip rollade

vanavond weer curry., ditmaal met kikkererwten en kip en een roti
pi_187733226
Dim sum vanavond O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187734744
Boekweit pannenkoeken O+
pi_187736177
Hier wat uit de vriezer en uit de koelkast opgemaakt! :)

Singapore rettich cake, ingelegde rettich (danmuji) en een bak spicy miso edamame

pi_187737832
Gebakken rijst met groentemix en een spiegelei en een glas water.
pi_187737944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:51 schreef realAIVD het volgende:
Hier wat uit de vriezer en uit de koelkast opgemaakt! :)

Singapore rettich cake, ingelegde rettich (danmuji) en een bak spicy miso edamame

[ afbeelding ]
Ik denk dat je dat even uit moet leggen :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187739481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:51 schreef realAIVD het volgende:
Hier wat uit de vriezer en uit de koelkast opgemaakt! :)

Singapore rettich cake, ingelegde rettich (danmuji) en een bak spicy miso edamame

[ afbeelding ]
Lekker! Dat wilde ik vnv bestellen maar moeder lust het niet. Met z'n 3'en 9 mandjes dimsum en een kom Chinese bami gegeten. Veel maar alles op want was zo lekker! O+

Bij Tai Soen in Hoog Catharijne.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187739684
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2019 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Lekker! Dat wilde ik vnv bestellen maar moeder lust het niet. Met z'n 3'en 9 mandjes dimsum en een kom Chinese bami gegeten. Veel maar alles op want was zo lekker! O+

Bij Tai Soen in Hoog Catharijne.
Oooohhh, wat heerlijk! Ik ga ook graag naar Tai Soen! :) (nu Paradijs op het Vredenburg helaas dicht is, dat was echt mijn lievelingsrestaurant).

En voor Sigaartje:
Singapore rettich cake is een dimsum gerecht dat ik normaal bestel als ik dimsum ga eten, maar bij de toko kan je ook rettich cake kopen, en daar maak ik dan zelf de "Singapore" versie van met eieren, sambal en lente-ui.
De edamame zijn jonge sojaboontjes in de peul, die kook je, daarna heb ik ze gemixt met een beetje sambal en miso. De peultjes eet je trouwens niet op, maar je rist de boontjes uit de peultjes met je tanden.
De ingelegde rettich is...ingelegde rettich. ;)

Heerlijk gegeten, maar nu heb ik zin in Tai Soen, haha
pi_187745594
Brood met hagelslag en een kop thee
pi_187748306
Thee en appeltaart

Vanmiddag bruine puntjes met worst en mueslibol met kaas. Plus kersen/druiven.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187748873
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 4 juli 2019 @ 13:35:56 #230
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187749864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 12:27 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]
Heinz mayonaise. _O_
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187750039
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 13:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heinz mayonaise. _O_
Mwah niet mijn keuze hoor, ik heb liever Zaanse. Maar in ons kantinetje hebben ze alleen Heinz. Aan de andere kant, het is wel echte mayo ipv de fritessaus die bij 99 van de 100 kantinetjes te krijgen is.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187750950
Koffie

drinkyoghurt, saucijzen broodje en fruityoghurt

Stuk watermeloen

nu een glaasje chardonnay en een ciabatta met een napolitaans worstje en italiaanse brie

vanavond spaghetti bolognese
pi_187750955


[ Bericht 78% gewijzigd door Karzai op 04-07-2019 15:04:10 ]
pi_187751046
Bakje thee
pi_187752279
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2019 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Lekker! Dat wilde ik vnv bestellen maar moeder lust het niet. Met z'n 3'en 9 mandjes dimsum en een kom Chinese bami gegeten. Veel maar alles op want was zo lekker! O+

Bij Tai Soen in Hoog Catharijne.
Oh, is het daar lekker ja? :)
pi_187753039
Snack-time! Worteltjes en komkommer met zelfgemaakt dipsausje. Jillz 0,0% erbij :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker donderdag 4 juli 2019 @ 17:04:43 #237
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187753291
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 16:08 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Oh, is het daar lekker ja? :)
Ja! Grote dimsum kaart en prima :)
De andere kaart bestaat meer uit gerechten bij een 'gewone' Chinees, niet boeiend vind ik maar word wel leuk geserveerd.

Vanavond rösti en zalmspiezen met bbq fire saus.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 juli 2019 @ 17:54:32 #239
22592 crew  Ole
pi_187753697
Er gaat gekookt worden!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 juli 2019 @ 18:07:32 #240
22592 crew  Ole
pi_187753883
Saus al klaar :o

Lekker even pruttelen

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_187753946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 18:07 schreef Ole het volgende:
Saus al klaar :o

Lekker even pruttelen

[ afbeelding ]
Eetze straks!

Ik ga zo mosselen bakken in veul boter, kruiden en knoflook met peterselie uit eigen “tuin” eroverheen daarbij toast :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187753947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Snack-time! Worteltjes en komkommer met zelfgemaakt dipsausje. Jillz 0,0% erbij :9
[ afbeelding ]
En nu willen we dus weten wat dat voor sausje is.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187753952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 18:07 schreef Ole het volgende:
Saus al klaar :o

Lekker even pruttelen

[ afbeelding ]
Lekker bezig ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 juli 2019 @ 18:21:36 #244
22592 crew  Ole
pi_187754067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Eetze straks!

Ik ga zo mosselen bakken in veul boter, kruiden en knoflook met peterselie uit eigen “tuin” eroverheen daarbij toast :9
oeh Ook lekker!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 4 juli 2019 @ 18:36:55 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187754247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Snack-time! Worteltjes en komkommer met zelfgemaakt dipsausje. Jillz 0,0% erbij :9
[ afbeelding ]
Wat een leuk bakje!
Spoilers!
pi_187754872
Ik heb nou weer een bbq! w/
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187754895
Stokbroodje, olijfjes, abdijkaas, kruidenboter, brie en stukjes meloen.

Op de bank met dochterlief en netflix.

#genieten
pi_187754911
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:14 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb nou weer een bbq! w/
Ik zag een mini kamado bij de aldi trouwens.
30cm ei... 99¤
pi_187756084
Foto-post omdat het kan :7

Als eerste peterselie geplukt wat ik een tijdje terug had gezaaid


Daarna brood toasten en peterselie gehakt


Kruidenknoflookboter laten smelten en mosselen erin laten bakken/pruttelen/frituren :P


Alles op een bordje en peterselie er doorheen was dit het resultaat :9



@Lucky_Strike: tnx, komt van de TK Maxx O+

@Sicstus : Heinz mayo :P zwarte peper versgemalen, beetje ketchup, beetje D&L cocktailsaus, paprikapoeder, uienpoeder en een beetje Hellman’s knoflookmayo. Zoiets. Denk ik. Rommelde ook maar wat aan bij gebrek aan een zakje Duyvis festival :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187756206
Ziet er goed uit klodder :9
pi_187756229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Stokbroodje, olijfjes, abdijkaas, kruidenboter, brie en stukjes meloen.

Op de bank met dochterlief en netflix.

#genieten
Gezellig O+

Die kamado zat ik nog over te twijfelen. Maar toch laten staan. Ik doe het wel met het ding van de Action :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187756399
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Stokbroodje, olijfjes, abdijkaas, kruidenboter, brie en stukjes meloen.

Op de bank met dochterlief en netflix.

#genieten
Gezellig en lekker ^O^

Wow mascara! Ziet er heerlijk uit! Heeft het je goed gesmaakt?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187756489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er goed uit klodder :9
Tnx O+

Soms is het ook gewoon leuk om zo’n post te doen met foto’s.

Helemaal als je bedenkt dat het stukje aanrecht van 35cm bij 40cm voor de keukenmachine mijn enige stukje werkblad is in de keuken en ik ook nog bezig was met een carrot-cream-cheesecake :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187756517
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Gezellig en lekker ^O^

Wow mascara! Ziet er heerlijk uit! Heeft het je goed gesmaakt?
Tnx! En ja. Mosselen is netals met kaas: altijd goed :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187756992
Gekookte aardappelen met witlof in kaassaus en een boomstam en een glas water.
pi_187758455
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 juli 2019 @ 23:05:36 #257
22592 crew  Ole
pi_187758662
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
:9
Radler hier.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_187758735
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:05 schreef Ole het volgende:

[..]

:9
Radler hier.
het tweede raketje hiero :+
pi_187758782
ik zit al drie dagen als aardappels die gepofte aardappels uit de koeling met knoflook/kwarksaus te eten, vd Aldi
als ehrm zetmeel bron en vezels

niet slecht en lekker veel saus, gaat goed bij de chili concarne-plus
die saus is zeker niet ranzig zoals vaak bij kant en klaar
pi_187758853
Ik moet taart afmaken voor morgen nog. Iets met pistache enzo en dat ik ongeschikt ben om taarten te maken.

Had eerst 36 erop gezet maar dat gaat niemand geloven _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187759283
Succes mk! Taart met pistache :9 Komt wel goed. Je kunt ook goed brood bakken!

Had net limo en pomtips. Kon t niet weerstaan om toch weer een zak te halen want ja, aanbieding :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187759336
Morgen plan:
Drinkontbijt.
Appeltaart.
Grote 'rustieke' volkoren bol en mueslibol (die van bakker bart :9) met beleg.
Bifi worstje, kersen en ijsje.
Foodfestival 's avonds.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187760391
Koffie
pi_187760735
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen plan:
Drinkontbijt.
Appeltaart.
Grote 'rustieke' volkoren bol en mueslibol (die van bakker bart :9) met beleg.
Bifi worstje, kersen en ijsje.
Foodfestival 's avonds.
Mueslibollen van bakker bart O+
pi_187760762
Brood met kaas en een zachtgekookt ei en een kop thee.
pi_187760946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 13:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heinz mayonaise. _O_
Haalt het niet bij Zaanse. :{w

OT: tosti met brie.
pi_187760975
  Spellchecker vrijdag 5 juli 2019 @ 08:09:30 #268
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187761036
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 07:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
:9~

OT cracottes met pindakaas, beker thee.
pi_187761046
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 07:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mueslibollen van bakker bart O+
Gisteren ook al een :9
Vind ze best duur maar heel lekker! Vol hazelnoten en zonnebloempitten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187761132
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 08:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Gisteren ook al een :9
Vind ze best duur maar heel lekker! Vol hazelnoten en zonnebloempitten.
Same here... dus koop ze toch met enige regelmaat
pi_187763231
yoghurt met muesli
pi_187763256
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:44 schreef FANN het volgende:
yoghurt met muesli
eigenlijk is het Granola

ditte... net als het liedje :P

Granola is een mengsel van onder andere granen, zaden, pitten en gedroogd fruit dat vaak met yoghurt wordt gegeten. Het wordt in dezelfde ontbijtfamilie geplaatst als muesli. Granola onderscheidt zich van de rest van zijn ontbijtfamilie doordat het geroosterd wordt met onder andere olie
pi_187763270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:46 schreef FANN het volgende:

[..]

eigenlijk is het Granola

ditte... net als het liedje :P

Granola is een mengsel van onder andere granen, zaden, pitten en gedroogd fruit dat vaak met yoghurt wordt gegeten. Het wordt in dezelfde ontbijtfamilie geplaatst als muesli. Granola onderscheidt zich van de rest van zijn ontbijtfamilie doordat het geroosterd wordt met onder andere olie
pi_187763630
Taart! Want jarig enzo :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 5 juli 2019 @ 12:19:09 #275
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187763660
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Taart! Want jarig enzo :+
Oeh, van harte geklodderd! :*
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:24:06 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187763729
Thaise loempia nu. Vanavond gebraden kip met een maiskolf en coleslaw.. :9
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:42:42 #277
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_187764721
Eigengemaakte vissticks van kabeljauw







Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_187764757
Ga je ze zo invriezen? Blijft er dan nog wel iets van over?
pi_187765606
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Taart! Want jarig enzo :+
Gefeliciteerd!!
pi_187765627
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Taart! Want jarig enzo :+
Felies klodder *O* w/
pi_187765649
Ik had vandaag, een gekookt ei, bakje watermeloen
Boterhammen met kaas en komkommer
pi_187765657
Denk dat ik zo een roti lams haal
pi_187765667
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef Papabear het volgende:
Eigengemaakte vissticks van kabeljauw

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cool zeg! :D en lekker denk ik...... :9

kan ik ook eens proberen... als mij dat lukt... ik ben niet zo'n keukenprinsesje :@ :D :'( :+
pi_187765687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:52 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik zo een roti lams haal
Ik ben al lam van mezelf vandaag :+
pi_187765706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:54 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ben al lam van mezelf vandaag :+
Oj, gaalsje wijn op :D :P
pi_187765716
gut... ik ben weer flauw.... :')

misschien moet ik iets nuttigs gaan doen vandaag .... (8>
pi_187765724
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:55 schreef Karzai het volgende:

[..]

Oj, gaalsje wijn op :D :P
Nee niet eens! :D

Ken je nagaan........... :')
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:56:54 #288
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_187765726
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:46 schreef Myraela het volgende:
Ga je ze zo invriezen? Blijft er dan nog wel iets van over?
Ja hoor, ze waren nog bevroren. Eerst wat peper/zout/viskruiden erop, dan door de bloem/ei/broodkruim/paneer halen, even aandrukken en meteen de vriezer in :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_187765740
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:56 schreef FANN het volgende:
gut... ik ben weer flauw.... :')

misschien moet ik iets nuttigs gaan doen vandaag .... (8>
mja ik weet het niet, je kan de zon niet in ;( , lastig misschien gewoon een muziekkie opzetten en wat lekkers koken voor jezelf
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:58:01 #290
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_187765741
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Cool zeg! :D en lekker denk ik...... :9

kan ik ook eens proberen... als mij dat lukt... ik ben niet zo'n keukenprinsesje :@ :D :'( :+
Alles bij elkaar een kwartiertje werk. Het moet wel wat vlot gebeuren om te voorkomen dat de filets ontdooien :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_187765748
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:57 schreef Karzai het volgende:

[..]

mja ik weet het niet, je kan de zon niet in ;( , lastig misschien gewoon een muziekkie opzetten en wat lekkers koken voor jezelf
ja kįn...... :+
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:43:29 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187767853
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:58 schreef Papabear het volgende:

[..]

Alles bij elkaar een kwartiertje werk. Het moet wel wat vlot gebeuren om te voorkomen dat de filets ontdooien :)
Leuk idee :Y)
Spoilers!
pi_187768405
Hm zo shoarma maken met zelfgemaakte knoflooksaus.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juli 2019 @ 18:45:52 #294
22592 crew  Ole
pi_187768647
Pasta van gisteren. Nu nog lekkerder :Y)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_187769879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 07:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Sperma met aardbeien :? Kan beter in het impopulaire combinaties topic :P
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187769912
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef Papabear het volgende:
Eigengemaakte vissticks van kabeljauw

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187770107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:59 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Sperma met aardbeien :? Kan beter in het impopulaire combinaties topic :P
Het is anders wel heel lekker _O-

Duurt wel ff voor je een hele portie bij elkaar hebt.
pi_187770149
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het is anders wel heel lekker _O-

Duurt wel ff voor je een hele portie bij elkaar hebt.
Mwah ik kan dat vrij snel produceren hoor. Of bedoel je de aardbeien? :*
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187770188
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:13 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Mwah ik kan dat vrij snel produceren hoor. Of bedoel je de aardbeien? :*
Ontbijtschaaltje vol?
Gemiddelde zit op ongeveer een theelepel of 2 max per keer toch?
pi_187770228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ontbijtschaaltje vol?
Gemiddelde zit op ongeveer een theelepel of 2 max per keer toch?
Het gemiddelde misschien...maar deze boy zit daar wel een standaarddeviatie of 2 boven >:)
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187770231
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef Papabear het volgende:
Eigengemaakte vissticks van kabeljauw

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oe lekker!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')