Ja mij ook, volgens mij heb ik een gigapan nodig. Maar er staat 500 gram op de verpakking. Dan bedoelen ze droog toch?quote:
Ik denk dat je dat even uit moet leggenquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:51 schreef realAIVD het volgende:
Hier wat uit de vriezer en uit de koelkast opgemaakt!![]()
Singapore rettich cake, ingelegde rettich (danmuji) en een bak spicy miso edamame
[ afbeelding ]
Lekker! Dat wilde ik vnv bestellen maar moeder lust het niet. Met z'n 3'en 9 mandjes dimsum en een kom Chinese bami gegeten. Veel maar alles op want was zo lekker!quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:51 schreef realAIVD het volgende:
Hier wat uit de vriezer en uit de koelkast opgemaakt!![]()
Singapore rettich cake, ingelegde rettich (danmuji) en een bak spicy miso edamame
[ afbeelding ]
Oooohhh, wat heerlijk! Ik ga ook graag naar Tai Soen!quote:Op woensdag 3 juli 2019 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! Dat wilde ik vnv bestellen maar moeder lust het niet. Met z'n 3'en 9 mandjes dimsum en een kom Chinese bami gegeten. Veel maar alles op want was zo lekker!![]()
Bij Tai Soen in Hoog Catharijne.
Heinz mayonaise.quote:
Mwah niet mijn keuze hoor, ik heb liever Zaanse. Maar in ons kantinetje hebben ze alleen Heinz. Aan de andere kant, het is wel echte mayo ipv de fritessaus die bij 99 van de 100 kantinetjes te krijgen is.quote:
Oh, is het daar lekker ja?quote:Op woensdag 3 juli 2019 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! Dat wilde ik vnv bestellen maar moeder lust het niet. Met z'n 3'en 9 mandjes dimsum en een kom Chinese bami gegeten. Veel maar alles op want was zo lekker!![]()
Bij Tai Soen in Hoog Catharijne.
Ja! Grote dimsum kaart en primaquote:
Eetze straks!quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:07 schreef Ole het volgende:
Saus al klaar![]()
Lekker even pruttelen
[ afbeelding ]
En nu willen we dus weten wat dat voor sausje is.quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Snack-time! Worteltjes en komkommer met zelfgemaakt dipsausje. Jillz 0,0% erbij
[ afbeelding ]
Lekker bezigquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:07 schreef Ole het volgende:
Saus al klaar![]()
Lekker even pruttelen
[ afbeelding ]
oeh Ook lekker!quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eetze straks!
Ik ga zo mosselen bakken in veul boter, kruiden en knoflook met peterselie uit eigen “tuin” eroverheen daarbij toast
Wat een leuk bakje!quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Snack-time! Worteltjes en komkommer met zelfgemaakt dipsausje. Jillz 0,0% erbij
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Stokbroodje, olijfjes, abdijkaas, kruidenboter, brie en stukjes meloen.
Op de bank met dochterlief en netflix.
#genieten
Gezellig en lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Stokbroodje, olijfjes, abdijkaas, kruidenboter, brie en stukjes meloen.
Op de bank met dochterlief en netflix.
#genieten
Tnxquote:
Tnx! En ja. Mosselen is netals met kaas: altijd goedquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezellig en lekker![]()
Wow mascara! Ziet er heerlijk uit! Heeft het je goed gesmaakt?
Mueslibollen van bakker bartquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen plan:
Drinkontbijt.
Appeltaart.
Grote 'rustieke' volkoren bol en mueslibol (die van bakker bart) met beleg.
Bifi worstje, kersen en ijsje.
Foodfestival 's avonds.
Gisteren ook al eenquote:
Same here... dus koop ze toch met enige regelmaatquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gisteren ook al een
Vind ze best duur maar heel lekker! Vol hazelnoten en zonnebloempitten.
eigenlijk is het Granolaquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk is het Granola
ditte... net als het liedje![]()
Granola is een mengsel van onder andere granen, zaden, pitten en gedroogd fruit dat vaak met yoghurt wordt gegeten. Het wordt in dezelfde ontbijtfamilie geplaatst als muesli. Granola onderscheidt zich van de rest van zijn ontbijtfamilie doordat het geroosterd wordt met onder andere olie
Cool zeg!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef Papabear het volgende:
Eigengemaakte vissticks van kabeljauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor, ze waren nog bevroren. Eerst wat peper/zout/viskruiden erop, dan door de bloem/ei/broodkruim/paneer halen, even aandrukken en meteen de vriezer inquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:46 schreef Myraela het volgende:
Ga je ze zo invriezen? Blijft er dan nog wel iets van over?
mja ik weet het niet, je kan de zon niet inquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:56 schreef FANN het volgende:
gut... ik ben weer flauw....![]()
misschien moet ik iets nuttigs gaan doen vandaag ....
Alles bij elkaar een kwartiertje werk. Het moet wel wat vlot gebeuren om te voorkomen dat de filets ontdooienquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Cool zeg!en lekker denk ik......
![]()
kan ik ook eens proberen... als mij dat lukt... ik ben niet zo'n keukenprinsesje![]()
![]()
![]()
ja kán......quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het niet, je kan de zon niet in, lastig misschien gewoon een muziekkie opzetten en wat lekkers koken voor jezelf
Leuk ideequote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alles bij elkaar een kwartiertje werk. Het moet wel wat vlot gebeuren om te voorkomen dat de filets ontdooien
Sperma met aardbeienquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is anders wel heel lekkerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Sperma met aardbeienKan beter in het impopulaire combinaties topic
Mwah ik kan dat vrij snel produceren hoor. Of bedoel je de aardbeien?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is anders wel heel lekker
Duurt wel ff voor je een hele portie bij elkaar hebt.
Ontbijtschaaltje vol?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:13 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mwah ik kan dat vrij snel produceren hoor. Of bedoel je de aardbeien?
Het gemiddelde misschien...maar deze boy zit daar wel een standaarddeviatie of 2 bovenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ontbijtschaaltje vol?
Gemiddelde zit op ongeveer een theelepel of 2 max per keer toch?
Oe lekker!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:42 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |