Ja welke naam, net Twitch geïnstalleerd nl.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:23 schreef HeatWave het volgende: [..] Een of ander jong ding op het strand
.
Ow, het was een random nadat degene die ik echt volg offline ging. LivStixs heet dezequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja welke naam, net Twitch geïnstalleerd nl.
Kaneel is misschien alcoholist?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Google schijnt zoveel over ons te weten, waarom geven ze mij dan reclames over bier.
Ze kan scate'en praten en zichzelf filmen tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, het was een random nadat degene die ik echt volg offline ging. LivStixs heet deze.
Ze is heel erg eeehhhhmmm, getalenteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kan scate'en praten en zichzelf filmen tegelijkertijd.
Ik zag gelijk 2 enorme euh pluspunten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is heel erg eeehhhhmmm, getalenteerd.
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag gelijk 2 enorme euh pluspunten.
Aah moderne hoerderij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....
Dit is nog enger als de tettenpics van airquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....
Eigenlijk wel ja, maar goed, ze kan er van leven, dus het zal dr worst zijn denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aah moderne hoerderij.![]()
Check amouranth
Ja, dat is nu opeens een verrassing voor je?quote:
Daar zijn betere sites voor, heb ik gehooord, ergens...quote:
Ligt aan de DMs die je krijgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn betere sites voor, heb ik gehooord, ergens...
Ah zo, ik had het niet over lurken op FOK!quote:
Mwehehequote:Op woensdag 26 juni 2019 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)maatverandering.html
Toch nog even gelachen vanochtend
Nu nog even naar je crypto kijken voor een goed begin van de ochtendquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog gewoon tegen de 20 en gaat zo weer richting de 30.
Evengoed een stuk beter geslapen
Hier max 22. De nacht was idd goed te doen, lekker afgekoeld.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog gewoon tegen de 20 en gaat zo weer richting de 30.
Evengoed een stuk beter geslapen
In het hoogseizoen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Straks eens verder in conclaaf met de werkgevers, die hebben zonder overleg mijn collega een hele maand vrij gegeven.
Drukste tijd van het jaar dus geen probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Straks eens verder in conclaaf met de werkgevers, die hebben zonder overleg mijn collega een hele maand vrij gegeven.
Bijzonder bericht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)maatverandering.html
Toch nog even gelachen vanochtend
Overleg is zoooo 2018.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Dat ze zelf maar wat gaan doen. Briefje schrijven kan ik ook.quote:
Nee, dat niet. Dan was t helemaal ruzie geweest denk ik.quote:
Blijkbaar. Dat er nog drie anderen in diezelfde periode op vakantie willen is bijzaakquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:39 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon onder mijn dekbed geslapen
quote:
Ventilator uitzetten was geen optiequote:Op woensdag 26 juni 2019 07:46 schreef Elvi het volgende:
Ik had het vanochtend ook koud omdat de ventilator op me blies. Dus ik kroop ook onder m'n dekbed terwijl het nog 26 graden was in m'n slaapkamer
Kijk het laatste seizoen maar niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ben op Netflix maar eens begonnen met die serie Black Mirror, maar die is echt goed, elke aflevering is geniaal gevonden
Oh die valt zeker tegen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk het laatste seizoen maar niet.
Nee, maar waarom denk je dat ik voor m'n lol in de winter naar de poolcirkel op vakantie ga.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n dikkie die daar extreem last van heeft?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar waarom denk je dat ik voor m'n lol in de winter naar de poolcirkel op vakantie ga.
Lijkt me echt lastig van die zeurende medewerkers, alsof er nu nog iets aan gedaan kan wordenquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Omdat t daar mooi isquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar waarom denk je dat ik voor m'n lol in de winter naar de poolcirkel op vakantie ga.
Ja, stel je voor dat je dingen overlegt met de mensen die het werk op moeten vangen/zelf in die periode ook vakantie moeten nemen. Helemaal als het om een maand (vijf weken achtereen) gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig van die zeurende medewerkers, alsof er nu nog iets aan gedaan kan worden
Niet op hem reageren joh. Je hebt gewoon gelijk om daarover te klagen tegen de baas.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je dingen overlegt met de mensen die het werk op moeten vangen/zelf in die periode ook vakantie moeten nemen. Helemaal als het om een maand (vijf weken achtereen) gaat.
Ja, is ook zo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet op hem reageren joh. Je hebt gewoon gelijk om daarover te klagen tegen de baas.
Zoiets hoort in overleg.
Wat dacht je van niet klagen maar aangeven dat het handiger is als dit in gestructureerder overleg besloten wordt. Ik heb niet de illusie dat Sammy's baas nu opeens dat verlof gaat intrekken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet op hem reageren joh. Je hebt gewoon gelijk om daarover te klagen tegen de baas.
Zoiets hoort in overleg.
Go Dinoquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo maar eens aangeven dat met dit aanbod er niets gaat gebeuren.
Komt toch op hetzelfde neer. En nee het gaat voor nu niets meer veranderen aan dat verlof.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet klagen maar aangeven dat het handiger is als dit in gestructureerder overleg besloten wordt. Ik heb niet de illusie dat Sammy's baas nu opeens dat verlof gaat intrekken.
Nachtje over geslapen en wel tot de conclusie gekomen dat ik niet voor bijna hetzelfde salaris al m'n zekerheid op geef en ga verhuizen. Qua functie is het wel een goede stap, maar met een beetje zoeken kan ik die in NL ook wel vinden.quote:
Ik heb dat aangegeven zodra ik het hoorde. Gisteren was dat. En vandaag ga ik erop terug komen. En ja, ze veranderen dat verlof maar, want dit is gewoon niet tof. Ook niet van de collega zelf.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet klagen maar aangeven dat het handiger is als dit in gestructureerder overleg besloten wordt. Ik heb niet de illusie dat Sammy's baas nu opeens dat verlof gaat intrekken.
Ja, stom dat ik niet rook dat er zonder overleg een verlof van een maand gepland isquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz had zelf gewoon eerder d'r verlof aan moeten vragen. Pech gehad.
En dat, wie het eerste komt wie eerste maalt lijkt het daar te zijnquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz had zelf gewoon eerder d'r verlof aan moeten vragen. Pech gehad.
Nee. Normaal gaat verlof in overleg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:49 schreef MCH het volgende:
[..]
En dat, wie het eerste komt wie eerste maalt lijkt het daar te zijn
Jammer, ons wekenlang lekker gemaakt en nu gaat het niet doorquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nachtje over geslapen en wel tot de conclusie gekomen dat ik niet voor bijna hetzelfde salaris al m'n zekerheid op geef en ga verhuizen. Qua functie is het wel een goede stap, maar met een beetje zoeken kan ik die in NL ook wel vinden.
Niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer, ons wekenlang lekker gemaakt en nu gaat het niet door
Ja lijkt me logisch. Als ze je willen moeten ze betalen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nachtje over geslapen en wel tot de conclusie gekomen dat ik niet voor bijna hetzelfde salaris al m'n zekerheid op geef en ga verhuizen. Qua functie is het wel een goede stap, maar met een beetje zoeken kan ik die in NL ook wel vinden.
Heb eigenlijk geen idee wat je nou doet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze huren maar een uitzendkracht in lijkt me.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat aangegeven zodra ik het hoorde. Gisteren was dat. En vandaag ga ik erop terug komen. En ja, ze veranderen dat verlof maar, want dit is gewoon niet tof. Ook niet van de collega zelf.
Oh joh, ik dacht dat je veel meer zou gaan verdienenquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
koffers sorteren, wel oplettenquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee wat je nou doet.
Aparte is dat de manager zelf geen onderdeel is van de salarisonderhandelingen omdat ze het salaris van hun werknemers niet mogen weten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch. Als ze je willen moeten ze betalen.
Hoe ze t doen maakt me niet uit, ik wil ook vakantie die maandquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze huren maar een uitzendkracht in lijkt me.
Ze mogen je verlof toch niet weigeren.
Maar heb je daar niet allerlei tax voordelen of is dat hierin al meegerekend?quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aparte is dat de manager zelf geen onderdeel is van de salarisonderhandelingen omdat ze het salaris van hun werknemers niet mogen weten.Aangezien ik haar moest laten weten als het nergens op uitliep mag ze HR even gaan aansporen.
Huh? Waarom mogen managers het salaris niet wetenquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aparte is dat de manager zelf geen onderdeel is van de salarisonderhandelingen omdat ze het salaris van hun werknemers niet mogen weten.Aangezien ik haar moest laten weten als het nergens op uitliep mag ze HR even gaan aansporen.
Ik heb al een mooi excel sheetje gemaakt met bruto / netto vergelijkingen etc. Als ik huidige pensioenbijdrage meereken zou ik er zelfs op achteruit gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar heb je daar niet allerlei tax voordelen of is dat hierin al meegerekend?
Geen idee, kan zijn om onbevooroordeeld procentuele verhogingen te geven bij goed presteren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Waarom mogen managers het salaris niet weten.
Deze functie is voor enterprise architect. Beetje computeren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee wat je nou doet.
Hey, dan doen we vergelijkbaar werkquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deze functie is voor enterprise architect. Beetje computeren.
Hmmm, okay.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee, kan zijn om onbevooroordeeld procentuele verhogingen te geven bij goed presteren.
Beetje dure woorden gebruiken en shitposten. Ik zie het.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje dure woorden gebruiken en shitposten. Ik zie het.
Same.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:00 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe ook lekker computeren maar kom lang niet aan de 2 ton
Geld maakt niet gelukkig gcjoel. Jij kan gewoon 3x per jaar op vakantie, krijgt je wipjes en je woont mooi aan zee. Wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:00 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe ook lekker computeren maar kom lang niet aan de 2 ton
Heb je goed bekeken dat je daar rijkelijk voor beloond wordt.quote:
Zulke afgunst ben ik niet van je gewend kaneelquote:Op woensdag 26 juni 2019 09:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je goed bekeken dat je daar rijkelijk voor beloond wordt.
Maar goed, wordt toch doorberekend aan klanten, dus merkt je werkgever niks van toch?
Echt? Ik had dat bijna gemist in dit topic.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik hoorde dat twitch het nieuwe ding is
Rijk zijn!quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig gcjoel. Jij kan gewoon 3x per jaar op vakantie, krijgt je wipjes en je woont mooi aan zee. Wat wil je nog meer.
Geen afgunst, want dat zou betekenen dat ik het hem niet gun.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Zulke afgunst ben ik niet van je gewend kaneel
Ook goedquote:Op woensdag 26 juni 2019 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik hoorde dat twitch het nieuwe ding is
Misschien kunnen we de verschillen tussen de zeeuwse en ijmuidense kust behandelen.quote:
Helemaal goed. Lekker eten, beetje zonnen, beetje strand.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de verschillen tussen de zeeuwse en ijmuidense kust behandelen.
Ik begreep dat wanneer wij dat in bikini presenteren er het meeste geld binnenkomt.
Beetje geld ontvangen van vieze mannetjesquote:Op woensdag 26 juni 2019 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal goed. Lekker eten, beetje zonnen, beetje strand.
Geld is geld.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje geld ontvangen van vieze mannetjes
is er beter geld?quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi toch, die kun je helemaal uitmelken. Huehuequote:Op woensdag 26 juni 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
elektrische fiets?quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb mezelf perongeluk een cadeau gekocht.
Je hebt je keus allang gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had gekocht als cadeau. Had diegene de nieuwe versie besteld, letterlijk een paar uur voordat ik het cadeau gaf. Dus had ik EN geen cadeau EN een dom cadeau voor mezelf.quote:
Waarom zou je zoiets cadeau geven en waarom zou je het dan houden?quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had gekocht als cadeau. Had diegene de nieuwe versie besteld, letterlijk een paar uur voordat ik het cadeau gaf. Dus had ik EN geen cadeau EN een dom cadeau voor mezelf.
Omdat ze er eentje had, die was kwijt. Dus ik dacht, leuk cadeau voor de verjaardag. Maar had ze zelf dus al een nieuwe besteld, dus zonde.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets cadeau geven en waarom zou je het dan houden?
Nu zou ik diegene een boekenbon geven, gewoon omdat het kan.
Maar dan kun je m toch retour sturen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ze er eentje had, die was kwijt. Dus ik dacht, leuk cadeau voor de verjaardag. Maar had ze zelf dus al een nieuwe besteld, dus zonde.
ja dit was mijn vraag eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan kun je m toch retour sturen?
Ja gedoe. Had er zelf geen, dus fuck it. Hou ik m toch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan kun je m toch retour sturen?
Toch niet zo dom ding danquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja gedoe. Had er zelf geen, dus fuck it. Hou ik m toch.
hier ook alleen voor lopen en fietsen. verder is die niet echt smart.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:29 schreef gcjoel het volgende:
ik heb alleen zo'n ding voor het hardlopen. Kan je wel koppelen aan je telefoon waardoor hij smart functies heeft. Maar dat wil ik niet.
Bellen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
Geeft pushberichten van WA etc. Kun je zien wie er belt. En houdt bij hoeveel je beweegt. Ja zou het niet zo snel voor mezelf kopen, maar goed, nu ik er toch een over had.
Ik bel dagelijks toch best wel een keertje of 20 denk ik.quote:
prive?quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bel dagelijks toch best wel een keertje of 20 denk ik.
Nee, voornamelijk zakelijk, maar zelfde telefoon. 2 a 3 keer per dag prive gok ik.quote:
nog veel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk zakelijk, maar zelfde telefoon. 2 a 3 keer per dag prive gok ik.
ja, een stappenteller is niet echt nauwkeurig.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:34 schreef Allures het volgende:
Ik had er een keer nagekeken om mijn beweging bij te houden. Leek me makkelijker en nauwkeuriger dan mobiel maar van iedereen die er een heeft hoor ik dat ze super onnauwkeurig zijn en allemaal dingen meten die er niet zijn
Dus dan laat maar
Maar je afgelegde afstand bijhouden dmv gps kan ook zonder stappenteller.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een stappenteller is niet echt nauwkeurig.
alleen als ik gps aan zet klopt het
Je bent jonger dan ik.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Generatiekloofdingetje denk ik. Ik bel stiekem liever dan dat ik app.
Ja joh? Ik zie er echt zo veel ouder uit dan jou. Doe je goed.quote:
Niet roken niet zuipenquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh? Ik zie er echt zo veel ouder uit dan jou. Doe je goed.
Privé? Damn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bel dagelijks toch best wel een keertje of 20 denk ik.
Boksquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet roken niet zuipen
Saaie leef
Ow kak. Nee dat bedoel ik niet. Daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik al helemaal niet begrepen. Van die korte Voice-berichten naar elkaar sturen.
2 a 3 keer gemiddeld?quote:
Zoveel mensen wil ik niet eens spreken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2 a 3 keer gemiddeld?
Gisteren alleen al 6 keer prive gebeld, dan is dat geen raar gemiddelde toch?
Idd. Bel alleen beste vriendin af en toe, omdat we elkaar irl standaard te weinig zien. Met andere mensen klets ik irl wel weer bij. Ik ben daar gewoon een beetje ouderwets in.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel mensen wil ik niet eens spreken.
Wel lekker als je iedereen zo kan zien die je wil spreken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd. Bel alleen beste vriendin af en toe, omdat we elkaar irl standaard te weinig zien. Met andere mensen klets ik irl wel weer bij. Ik ben daar gewoon een beetje ouderwets in.
Dat zei ik niet, maar dan wacht ik gewoon tot ik ze wel weer zie. Vind ik aangenamer dan uitgebreid geapp en/of gebel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel lekker als je iedereen zo kan zien die je wil spreken.
Snap ik. Heb ik ook wel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar dan wacht ik gewoon tot ik ze wel weer zie. Vind ik aangenamer dan uitgebreid geapp en/of gebel.
Altijd even in checken bij mijn AA-sponsor. 1 a 2 keer per dag als ik het moeilijk heb. En moeders bellen dat ik voor het donker thuis ben. Jatochnietdan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Voor mij als kluizenaar is dat niet te rijmen met die 2 á 3x per dag privé bellen.
Lolquote:In Valenciennes had de horeca voorafgaand aan het WK genoeg bier besteld voor alle wedstrijden tijdens de hele periode dat er gespeeld wordt. Tot de Nederlandse supporters kwamen voor de wedstrijd tegen Kameroen, zegt Le Prévost. "Nadat Oranje in Valenciennes was geweest, was al het bier in de stad in één keer op. Cafés hebben toen vrachtwagens vol bier besteld voor de rest van het toernooi."
Gisteren ook gewoon zitten kijken met een pot bier, hoef je niet perse lesbo voor te zijn, Henk.quote:
Ja maar jij zat op je ruktribune, in de stadions zie ik veel kortpittige vrouwtjes zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren ook gewoon zitten kijken met een pot bier, hoef je niet perse lesbo voor te zijn, Henk.
wehequote:Op woensdag 26 juni 2019 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren ook gewoon zitten kijken met een pot bier, hoef je niet perse lesbo voor te zijn, Henk.
Heb FF uitgespeeld en zit nu in de postgame. Kan ik me nog wel een aantal uurtjes mee vermaken gok ik. Zit nu op level 100 en bijna 100 uur erop.quote:
Pffft, zo veel tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb FF uitgespeeld en zit nu in de postgame. Kan ik me nog wel een aantal uurtjes mee vermaken gok ik. Zit nu op level 100 en bijna 100 uur erop.
Verhaal viel wat tegen eigenlijk, maar de algehele ervaring bevalt me prima. Binnenkort aantal andere delen weer eens spelen denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pffft, zo veel tijd.
Ik heb moeite met dingen af sluiten, die laatste trofee ofzo.
Blij dat je hem gespeeld hebt?
Heb alleen 7 maar heb er weinig zin in om te spelen omdat het allemaal zo vaag wasquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verhaal viel wat tegen eigenlijk, maar de algehele ervaring bevalt me prima. Binnenkort aantal andere delen weer eens spelen denk ik
is gewoon omdat het ze niets kan schelen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, wat zijn mensen dom. GFT-bak. Wat moet daarin? GEEN PLASTIC IN ELK GEVAL.
Maar plastic in de gft? Dat is wel lomp.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is gewoon omdat het ze niets kan schelen.
Op straat of in de rivier.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb in mijn straat 1 bak, restafval, de andere bakken zijn minstens 800 meter lopen verder. You do the math waar al mijn afval in gaat?.
Same. Pas als ze bakken dichtbij gaan zetten wordt mijn afval gescheiden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb in mijn straat 1 bak, restafval, de andere bakken zijn minstens 800 meter lopen verder. You do the math waar al mijn afval in gaat?.
ja is ook. Maar doen veel mensen wel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar plastic in de gft? Dat is wel lomp.
Zo erg is het nou ook weer niet, ik ben best netjes verderquote:
Omdat dat ding dus kapot was van de week hebben mensen de zakken meuk er gewoon naast gelegd, en niemand die dat gaat opruimen. Maar het zijn dus ook plastic zakken van bijvoorbeeld het brood en daar dan de gft-meuk erin. Denken ze soms dat er iemand door die troep gaat zeven en de plastic zakjes gaat uitschudden?quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja is ook. Maar doen veel mensen wel.
Restafval staat het verst weg, maar die doe ik eens in de zes weken ofzo. Zou het eens bij moeten houden. En daar moet je ook voor betalen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Same. Pas als ze bakken dichtbij gaan zetten wordt mijn afval gescheiden.
ja hier betaal je nog gewoon voor alles, dus ga niet moeilijk doen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Restafval staat het verst weg, maar die doe ik eens in de zes weken ofzo. Zou het eens bij moeten houden. En daar moet je ook voor betalen.
Daarom. Ze hebben het al veranderd van een systeem dat ze het huisvuil op kwamen halen met een soort golfkarretje met een grote bak eraan. Toen kon je het gewoon voor je deur zetten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja hier betaal je nog gewoon voor alles, dus ga niet moeilijk doen.
gft bakken hebben ze hier helemaal niet, en papier en glasbak staan op een paar minuten lopen.
Ik ga niet een paar minuten lopen met afval. doei.
Restafval kan ik me nog voorstellen dat je daar alles in gooit. Maar plastic in de gft container is wel lomp.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, dat zou ik nou ook weer niet doenquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Restafval kan ik me nog voorstellen dat je daar alles in gooit. Maar plastic in de gft container is wel lomp.
O ja glas staat bij de supermarkt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja hier betaal je nog gewoon voor alles, dus ga niet moeilijk doen.
gft bakken hebben ze hier helemaal niet, en papier en glasbak staan op een paar minuten lopen.
Ik ga niet een paar minuten lopen met afval. doei.
Even doorzetten. Na de eerste baas ben je verslaafd.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb alleen 7 maar heb er weinig zin in om te spelen omdat het allemaal zo vaag was
Dit. Tering.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier staan op loopafstand twee locaties waar je plastic/blik, glas en papier gescheiden kunt inleveren.
Wat voor kutdorpen wonen jullie dan
Zeeuws-Vlaanderen, duh.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier staan op loopafstand twee locaties waar je plastic/blik, glas en papier gescheiden kunt inleveren.
Misschien zou een tutorial handig zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even doorzetten. Na de eerste baas ben je verslaafd.
Zou die containers opzeggen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan op 50m van mijn huis glas, papier en plastic in een ondergrondse container gooien terwijl ik daar ook een container voor heb. Restafval wordt niet opgehaald en moet ik 3 minuten voor lopen.
Probleem is denk ik dat ik in het centrum woon en die vrachtwagens er niet altijd bij kunnen. Papier en plastic staan op het parkeerterrein, dus als er weer een kut buiten de vakken heeft geparkeerd, worden die dus niet opgehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
NK wielrennen in jouw dorp dit weekend, lekker alles afgesloten!!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik noem het een speurtocht. Gft hier om de hoek, papier op het parkeerterrein. Restafval bij de kerk of bij de Mac, glas bij de supermarkt. Heb ik nu alles gehad? O ja, plastic wordt eens per week opgehaald, moet ik het verderop aan een paaltje binden. En dan op woensdagavond na half negen of donderdagochtend voor zeven uur.
Oh, dat zou raar zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook net aan, alleen volgens mij maakt dat niks uit in de kosten.
Ik kan nog weg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:55 schreef MCH het volgende:
[..]
NK wielrennen in jouw dorp dit weekend, lekker alles afgesloten!!!
Zal eens naar de gemeente bellen, misschien staat niet alles op de website.quote:
Bah.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
Bij mijn zusje betaal je per container die geleegd moet worden (of zo), wat dus resulteert in de buren die de poepluiers van hun larven in haar container stouwen.
Nee dan scheelt het meestal niks.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal eens naar de gemeente bellen, misschien staat niet alles op de website.
Edit: denk niet dat het uitmaakt, heb alleen een afvalstoffenheffing van ¤180 per jaar. Verder niets.
Ik heb een pasje voor een ondergrondse restafvalcontainer, maar dat is niet iets wat ik kan opzeggen. 10 m verder is trouwens een ondergrondse restafvalcontainer zonder pasje en daar breng ik het altijd heen, omdat dat pasje ergens verstopt in een la ligt.quote:
Hier wordt de grijze om de week gekeegd en je betaalt iets van 6 of 7 euro per keer. Heb hem vorig jaar 4x aan de straat gehad. Een van die keren zag ik toen ik 's ochtends naar werk ging dat iemand er een zooi spul bij in had gedrukt en de klep open stond. En als de klep niet dicht zit willen ze hem nog wel eens laten staan. Toen die zakken er maar uitgehaald en ernaast gezetquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
Bij mijn zusje betaal je per container die geleegd moet worden (of zo), wat dus resulteert in de buren die de poepluiers van hun larven in haar container stouwen.
Jij woont ook hartje centrum Groningenquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb een pasje voor een ondergrondse restafvalcontainer, maar dat is niet iets wat ik kan opzeggen. 10 m verder is trouwens een ondergrondse restafvalcontainer zonder pasje en daar breng ik het altijd heen, omdat dat pasje ergens verstopt in een la ligt.
dat soort regelingen moedigt echt paupergedrag aan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier wordt de grijze om de week gekeegd en je betaalt iets van 6 of 7 euro per keer. Heb hem vorig jaar 4x aan de straat gehad. Een van die keren zag ik toen ik 's ochtends naar werk ging dat iemand er een zooi spul bij in had gedrukt en de klep open stond. En als de klep niet dicht zit willen ze hem nog wel eens laten staan. Toen die zakken er maar uitgehaald en ernaast gezet
Papier, plastic en groen wordt ook om de week opgehaald maar is gelukkig gratis.
En dan nog wil je weg!quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:31 schreef Californium het volgende:
karton en glas hebben we ook speciale punten voor 30 meter verder dus ik woon daar prima
Het is nogal ver van mijn nieuwe werkquote:
Je hebt van die prullenbakken langs fietspaden staan, van die grote trechters voor luie fietsers die dan hun flesje water er zo in kunnen knallen zonder te hoeven remmen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat soort regelingen moedigt echt paupergedrag aan.
ja ietsje lastig welquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is nogal ver van mijn nieuwe werk
Ja dat krijg je ervan, want dan ineens lijkt het alsof het extra geld kost. Terwijl je dat voorheen gewoon standaard vooraf betaalde.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt van die prullenbakken langs fietspaden staan, van die grote trechters voor luie fietsers die dan hun flesje water er zo in kunnen knallen zonder te hoeven remmen.
Ja die zitten vaak vol met restafval tegenwoordig.
En ook losse zakken afval naast de kliko, veel zwerfafval enzo. Half meubilair naast de containers.
Net zoals incontinentiemateriaal waarvoor oudjes een paar kilometer moeten lopen om het te dumpen. Echt top.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Bij mijn vader, 75 jaar oud, is het nog erger geworden, die had in zijn flat op elke verdieping een stortkoker waar het afval in kon en dat werd in de kelder in een container gepropt en opgehaald. Maar de gemeente vond het "niet eerlijk" dat andere mensen in de buurt wel zelf hun afval moesten wegbrengen.
Dus die stortkoker is dicht en mijn vader mag lekker een paar honderd meten slepen met zijn afval. Nou is die ouwe nog fitter dan ik, maar het is natuurlijk echt achterlijk.
dat dat gescheiden moet worden wist ik gelukkig niet,quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals incontinentiemateriaal waarvoor oudjes een paar kilometer moeten lopen om het te dumpen. Echt top.
Het is wel een sport geworden om zo min mogelijk restafval te hebben, maar ik ben gewoon streng aan het scheiden nuquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan, want dan ineens lijkt het alsof het extra geld kost. Terwijl je dat voorheen gewoon standaard vooraf betaalde.
En dat doen mensen dan gewoon niet meer, leuk al dat hippie milieugelul, maar als puntje bij paaltje komt vertikken mensen het gewoonquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals incontinentiemateriaal waarvoor oudjes een paar kilometer moeten lopen om het te dumpen. Echt top.
dat vind ik ook altijd zo stom.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel een sport geworden om zo min mogelijk restafval te hebben, maar ik ben gewoon streng aan het scheiden nuMaar heb nu wat kartonnen bakjes van ijs staan en die mogen niet bij het oud papier, alleen schoon karton.
Jij nog spannende afval-schijtquote:
Nope. Utrecht. En in Overvecht hadden we helemaal geen pasje.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij woont ook hartje centrum Groningen![]()
Ik gebruik pasje wel altijd netjes
Ik heb eindelijk wat minder jeuk want er was weer een klein voorraadje mentholzalf bij de Kruidvat. Direct maar 2 tubes meegenomen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n insectenbeet des doods wordt eindelijk kleiner.
Gouden handel tegenwoordig nu de processierups ook boven de rivieren gesignaleerd is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk wat minder jeuk want er was weer een klein voorraadje mentholzalf bij de Kruidvat. Direct maar 2 tubes meegenomen.
Die is daar al minimaal 10+ jaar hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gouden handel tegenwoordig nu de processierups ook boven de rivieren gesignaleerd is.
2,20 per tube. Viel me erg meequote:Op woensdag 26 juni 2019 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gouden handel tegenwoordig nu de processierups ook boven de rivieren gesignaleerd is.
Ik heb een gigantische eik waar ze in zitten vlsk.voor mijn huis staan. De hele straat is omring door eiken. Ik zit echt onder de rode bultenquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Van die lekkere nesten langs fietspaden
In Enschede wel, maar hier in Z-VL nog niet. Of ik let gewoon niet op.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie sowieso altijd alleen maar die linten en zie vervolgens niet per se iets in de boom.
LOL. O blijkbaar hetzelfde probleem hierquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een gigantische eik waar ze in zitten vlsk.voor mijn huis staan. De hele straat is omring door eiken. Ik zit echt onder de rode bulten
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat de processierups intens.
Einde bericht.
Ik dus sinds 2 dagen ookquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een gigantische eik waar ze in zitten vlsk.voor mijn huis staan. De hele straat is omring door eiken. Ik zit echt onder de rode bulten
oh serieus zijn die dingen hier ook al? of woon je inmiddels in de achterhoek?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ze zouden hier vrij ernstig aanwezig zijn, gelukkig kom ik als echte FOK!ker natuurlijk nooit buiten.
Ja, al zie ik nu op de kaart van de gemeente dat ze niet in mijn buurt zitten, voornamelijk in het vondelpark en wat andere groene plukjes.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh serieus zijn die dingen hier ook al? of woon je inmiddels in de achterhoek?
Ik ben wel gewend dat ze er zijn. Tenminste, toen ik in een echt dorp woonde.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh serieus zijn die dingen hier ook al? of woon je inmiddels in de achterhoek?
Iew. Mensen moeten katten ook helemaal niet buiten doen. Assholes.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dus sinds 2 dagen ook
Ik twijfel of t die kolere rups is, of dat het vlooien zijn van die KUTKATTEN van de buurt die op mijn buitenbanken slapen (Ja Hosti, kut katten ja). Dus de huisarts zei: Ik gok de rups, maar kom vrijdag maar ff langs.
Ik hoop die rups, want vlooien in stoffen banken zijn niet fijn.
En de andere optie (bedwantsen) zijn al HELEMAAL niet fijn!
Ja dat laatste dus nu schijnbaar heel erg, dat die haartjes nu zowat overal zijn vanwege de wind.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al zie ik nu op de kaart van de gemeente dat ze niet in mijn buurt zitten, voornamelijk in het vondelpark en wat andere groene plukjes.
Al is de wind ook een factor lees ik.
Preciesquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iew. Mensen moeten katten ook helemaal niet buiten doen. Assholes.
grote kans dat het de rupsen zijnquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies
Beetje je teringvlooien verspreiden in andermans meubilair!
Anders ik niet, natuur is vies en het stinktquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste dus nu schijnbaar heel erg, dat die haartjes nu zowat overal zijn vanwege de wind.
Want zo enorm kom ik niet in de natuur.
Eindhoven heeft een apart keuze-menu voor zwerfkatten, dus t zijn niet allemaal huiskatten die gezellig op bezoek komenquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
grote kans dat het de rupsen zijn
de meeste huiskatten hebben geen vlooien en als er zoveel op je bank zitten dat je onder de uitslag zit zou je ze moeten kunnen zien zitten. Dus even je kussens onderzoeken dan
Ik ga altijd lekker national geographicen met mijn VR bril. Stink minderquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders ik niet, natuur is vies en het stinkt.
oh bah ja zwerfkatten is wel echt een ding.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven heeft een apart keuze-menu voor zwerfkatten, dus t zijn niet allemaal huiskatten die gezellig op bezoek komen
Heb m'n eigen bank in de huiskamer (waar ze dus ook gewoon gaan zitten als de hor open staat) al bekeken en daar zie ik niks.
Balkonbank vanavond ff inspecteren.
Denk ook dat lieve rupsje.
Uhuquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh bah ja zwerfkatten is wel echt een ding.
daar zijn ze me niet eens echt opgevallen.quote:
Ze verkopen er zelfs kalenders en posters vanquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
daar zijn ze me niet eens echt opgevallen.
We altijd op de eilanden.
Maar ik ben kattenliefhebber dus ik vind al die kleintjes altijd zo schattig
Oh geen idee, niet echt in die winkels geweest daar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze verkopen er zelfs kalenders en posters van
Ik heb amper eten betaald, en nul slaap accomodatiequote:Op woensdag 26 juni 2019 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh geen idee, niet echt in die winkels geweest daar.![]()
Ik koop alleen eten.
slet!quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb amper eten betaald, en nul slaap accomodatie
Lang leve Griekse families.
Bij mij in de straat hangt om 4 of 5 bomen een lint terwijl ze in alle bomen zitten. Als je hier om alle bomen waar ze in zitten een lint moet hangen, heb je lint tekortquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Enschede wel, maar hier in Z-VL nog niet. Of ik let gewoon niet op.
Hier zijn ze gestopt met linten. Heeft geen zin meer.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij in de straat hangt om 4 of 5 bomen een lint terwijl ze in alle bomen zitten. Als je hier om alle bomen waar ze in zitten een lint moet hangen, heb je lint tekort
Veel bomen die helemaal kaalgegeten zijn ook.
Kei braaf bij oma's, moeders en tantes hoorquote:
Yukquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kei braaf bij oma's, moeders en tantes hoor
Kei schattig.quote:
Dat was de "grap" nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kei schattig.
Kan me echter volledig voorstellen dat je als Griekse puber horensdol wordt van de bemoeizucht en t gepamper.
Tante en moeder waren ook naar Athene gereisd om een stukje mee te lopen met de Pride March. "I want to show my son that I support him!". Super schattig.
Weet ik, maar echt NIE-MAND zal ook maar ooit de associatie leggen van mij in bed met een vrouwquote:
WRONGquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar echt NIE-MAND zal ook maar ooit de associatie leggen van mij in bed met een vrouw
Daarom hou ik van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |