Ja welke naam, net Twitch geïnstalleerd nl.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:23 schreef HeatWave het volgende: [..] Een of ander jong ding op het strand
.
Ow, het was een random nadat degene die ik echt volg offline ging. LivStixs heet dezequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja welke naam, net Twitch geïnstalleerd nl.
Kaneel is misschien alcoholist?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Google schijnt zoveel over ons te weten, waarom geven ze mij dan reclames over bier.
Ze kan scate'en praten en zichzelf filmen tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, het was een random nadat degene die ik echt volg offline ging. LivStixs heet deze.
Ze is heel erg eeehhhhmmm, getalenteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kan scate'en praten en zichzelf filmen tegelijkertijd.
Ik zag gelijk 2 enorme euh pluspunten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is heel erg eeehhhhmmm, getalenteerd.
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag gelijk 2 enorme euh pluspunten.
Aah moderne hoerderij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....
Dit is nog enger als de tettenpics van airquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....
Eigenlijk wel ja, maar goed, ze kan er van leven, dus het zal dr worst zijn denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aah moderne hoerderij.![]()
Check amouranth
Ja, dat is nu opeens een verrassing voor je?quote:
Daar zijn betere sites voor, heb ik gehooord, ergens...quote:
Ligt aan de DMs die je krijgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn betere sites voor, heb ik gehooord, ergens...
Ah zo, ik had het niet over lurken op FOK!quote:
Mwehehequote:Op woensdag 26 juni 2019 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)maatverandering.html
Toch nog even gelachen vanochtend
Nu nog even naar je crypto kijken voor een goed begin van de ochtendquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog gewoon tegen de 20 en gaat zo weer richting de 30.
Evengoed een stuk beter geslapen
Hier max 22. De nacht was idd goed te doen, lekker afgekoeld.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog gewoon tegen de 20 en gaat zo weer richting de 30.
Evengoed een stuk beter geslapen
In het hoogseizoen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Straks eens verder in conclaaf met de werkgevers, die hebben zonder overleg mijn collega een hele maand vrij gegeven.
Drukste tijd van het jaar dus geen probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Straks eens verder in conclaaf met de werkgevers, die hebben zonder overleg mijn collega een hele maand vrij gegeven.
Bijzonder bericht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)maatverandering.html
Toch nog even gelachen vanochtend
Overleg is zoooo 2018.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Dat ze zelf maar wat gaan doen. Briefje schrijven kan ik ook.quote:
Nee, dat niet. Dan was t helemaal ruzie geweest denk ik.quote:
Blijkbaar. Dat er nog drie anderen in diezelfde periode op vakantie willen is bijzaakquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:39 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon onder mijn dekbed geslapen
quote:
Ventilator uitzetten was geen optiequote:Op woensdag 26 juni 2019 07:46 schreef Elvi het volgende:
Ik had het vanochtend ook koud omdat de ventilator op me blies. Dus ik kroop ook onder m'n dekbed terwijl het nog 26 graden was in m'n slaapkamer
Kijk het laatste seizoen maar niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ben op Netflix maar eens begonnen met die serie Black Mirror, maar die is echt goed, elke aflevering is geniaal gevonden
Oh die valt zeker tegen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk het laatste seizoen maar niet.
Nee, maar waarom denk je dat ik voor m'n lol in de winter naar de poolcirkel op vakantie ga.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n dikkie die daar extreem last van heeft?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar waarom denk je dat ik voor m'n lol in de winter naar de poolcirkel op vakantie ga.
Lijkt me echt lastig van die zeurende medewerkers, alsof er nu nog iets aan gedaan kan wordenquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Omdat t daar mooi isquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar waarom denk je dat ik voor m'n lol in de winter naar de poolcirkel op vakantie ga.
Ja, stel je voor dat je dingen overlegt met de mensen die het werk op moeten vangen/zelf in die periode ook vakantie moeten nemen. Helemaal als het om een maand (vijf weken achtereen) gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig van die zeurende medewerkers, alsof er nu nog iets aan gedaan kan worden
Niet op hem reageren joh. Je hebt gewoon gelijk om daarover te klagen tegen de baas.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je dingen overlegt met de mensen die het werk op moeten vangen/zelf in die periode ook vakantie moeten nemen. Helemaal als het om een maand (vijf weken achtereen) gaat.
Ja, is ook zo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet op hem reageren joh. Je hebt gewoon gelijk om daarover te klagen tegen de baas.
Zoiets hoort in overleg.
Wat dacht je van niet klagen maar aangeven dat het handiger is als dit in gestructureerder overleg besloten wordt. Ik heb niet de illusie dat Sammy's baas nu opeens dat verlof gaat intrekken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet op hem reageren joh. Je hebt gewoon gelijk om daarover te klagen tegen de baas.
Zoiets hoort in overleg.
Go Dinoquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo maar eens aangeven dat met dit aanbod er niets gaat gebeuren.
Komt toch op hetzelfde neer. En nee het gaat voor nu niets meer veranderen aan dat verlof.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet klagen maar aangeven dat het handiger is als dit in gestructureerder overleg besloten wordt. Ik heb niet de illusie dat Sammy's baas nu opeens dat verlof gaat intrekken.
Nachtje over geslapen en wel tot de conclusie gekomen dat ik niet voor bijna hetzelfde salaris al m'n zekerheid op geef en ga verhuizen. Qua functie is het wel een goede stap, maar met een beetje zoeken kan ik die in NL ook wel vinden.quote:
Ik heb dat aangegeven zodra ik het hoorde. Gisteren was dat. En vandaag ga ik erop terug komen. En ja, ze veranderen dat verlof maar, want dit is gewoon niet tof. Ook niet van de collega zelf.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet klagen maar aangeven dat het handiger is als dit in gestructureerder overleg besloten wordt. Ik heb niet de illusie dat Sammy's baas nu opeens dat verlof gaat intrekken.
Ja, stom dat ik niet rook dat er zonder overleg een verlof van een maand gepland isquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz had zelf gewoon eerder d'r verlof aan moeten vragen. Pech gehad.
En dat, wie het eerste komt wie eerste maalt lijkt het daar te zijnquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz had zelf gewoon eerder d'r verlof aan moeten vragen. Pech gehad.
Nee. Normaal gaat verlof in overleg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:49 schreef MCH het volgende:
[..]
En dat, wie het eerste komt wie eerste maalt lijkt het daar te zijn
Jammer, ons wekenlang lekker gemaakt en nu gaat het niet doorquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nachtje over geslapen en wel tot de conclusie gekomen dat ik niet voor bijna hetzelfde salaris al m'n zekerheid op geef en ga verhuizen. Qua functie is het wel een goede stap, maar met een beetje zoeken kan ik die in NL ook wel vinden.
Niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer, ons wekenlang lekker gemaakt en nu gaat het niet door
Ja lijkt me logisch. Als ze je willen moeten ze betalen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nachtje over geslapen en wel tot de conclusie gekomen dat ik niet voor bijna hetzelfde salaris al m'n zekerheid op geef en ga verhuizen. Qua functie is het wel een goede stap, maar met een beetje zoeken kan ik die in NL ook wel vinden.
Heb eigenlijk geen idee wat je nou doet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze huren maar een uitzendkracht in lijkt me.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat aangegeven zodra ik het hoorde. Gisteren was dat. En vandaag ga ik erop terug komen. En ja, ze veranderen dat verlof maar, want dit is gewoon niet tof. Ook niet van de collega zelf.
Oh joh, ik dacht dat je veel meer zou gaan verdienenquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
koffers sorteren, wel oplettenquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee wat je nou doet.
Aparte is dat de manager zelf geen onderdeel is van de salarisonderhandelingen omdat ze het salaris van hun werknemers niet mogen weten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch. Als ze je willen moeten ze betalen.
Hoe ze t doen maakt me niet uit, ik wil ook vakantie die maandquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze huren maar een uitzendkracht in lijkt me.
Ze mogen je verlof toch niet weigeren.
Maar heb je daar niet allerlei tax voordelen of is dat hierin al meegerekend?quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aparte is dat de manager zelf geen onderdeel is van de salarisonderhandelingen omdat ze het salaris van hun werknemers niet mogen weten.Aangezien ik haar moest laten weten als het nergens op uitliep mag ze HR even gaan aansporen.
Huh? Waarom mogen managers het salaris niet wetenquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aparte is dat de manager zelf geen onderdeel is van de salarisonderhandelingen omdat ze het salaris van hun werknemers niet mogen weten.Aangezien ik haar moest laten weten als het nergens op uitliep mag ze HR even gaan aansporen.
Ik heb al een mooi excel sheetje gemaakt met bruto / netto vergelijkingen etc. Als ik huidige pensioenbijdrage meereken zou ik er zelfs op achteruit gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar heb je daar niet allerlei tax voordelen of is dat hierin al meegerekend?
Geen idee, kan zijn om onbevooroordeeld procentuele verhogingen te geven bij goed presteren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Waarom mogen managers het salaris niet weten.
Deze functie is voor enterprise architect. Beetje computeren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee wat je nou doet.
Hey, dan doen we vergelijkbaar werkquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deze functie is voor enterprise architect. Beetje computeren.
Hmmm, okay.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee, kan zijn om onbevooroordeeld procentuele verhogingen te geven bij goed presteren.
Beetje dure woorden gebruiken en shitposten. Ik zie het.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje dure woorden gebruiken en shitposten. Ik zie het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |