Ja welke naam, net Twitch geïnstalleerd nl.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:23 schreef HeatWave het volgende: [..] Een of ander jong ding op het strand
.
Ow, het was een random nadat degene die ik echt volg offline ging. LivStixs heet dezequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja welke naam, net Twitch geïnstalleerd nl.
Kaneel is misschien alcoholist?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Google schijnt zoveel over ons te weten, waarom geven ze mij dan reclames over bier.
Ze kan scate'en praten en zichzelf filmen tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, het was een random nadat degene die ik echt volg offline ging. LivStixs heet deze.
Ze is heel erg eeehhhhmmm, getalenteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kan scate'en praten en zichzelf filmen tegelijkertijd.
Ik zag gelijk 2 enorme euh pluspunten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is heel erg eeehhhhmmm, getalenteerd.
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag gelijk 2 enorme euh pluspunten.
Aah moderne hoerderij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....
Dit is nog enger als de tettenpics van airquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je even hoeveel geld er in een paar minuten binnenkomt? Een sub levert 2,50 op, 16 stuks....
Eigenlijk wel ja, maar goed, ze kan er van leven, dus het zal dr worst zijn denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aah moderne hoerderij.![]()
Check amouranth
Ja, dat is nu opeens een verrassing voor je?quote:
Daar zijn betere sites voor, heb ik gehooord, ergens...quote:
Ligt aan de DMs die je krijgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn betere sites voor, heb ik gehooord, ergens...
Ah zo, ik had het niet over lurken op FOK!quote:
Mwehehequote:Op woensdag 26 juni 2019 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)maatverandering.html
Toch nog even gelachen vanochtend
Nu nog even naar je crypto kijken voor een goed begin van de ochtendquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog gewoon tegen de 20 en gaat zo weer richting de 30.
Evengoed een stuk beter geslapen
Hier max 22. De nacht was idd goed te doen, lekker afgekoeld.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog gewoon tegen de 20 en gaat zo weer richting de 30.
Evengoed een stuk beter geslapen
In het hoogseizoen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Straks eens verder in conclaaf met de werkgevers, die hebben zonder overleg mijn collega een hele maand vrij gegeven.
Drukste tijd van het jaar dus geen probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Straks eens verder in conclaaf met de werkgevers, die hebben zonder overleg mijn collega een hele maand vrij gegeven.
Bijzonder bericht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)maatverandering.html
Toch nog even gelachen vanochtend
Overleg is zoooo 2018.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:23 schreef Samzz het volgende:
Dat ze zelf maar wat gaan doen. Briefje schrijven kan ik ook.quote:
Nee, dat niet. Dan was t helemaal ruzie geweest denk ik.quote:
Blijkbaar. Dat er nog drie anderen in diezelfde periode op vakantie willen is bijzaakquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:39 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon onder mijn dekbed geslapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |