Depor uit de tijd van de ondergewaardeerde topspits Roy M. was echt een genot hoor. Daar kon ik als klein jochie van genieten. Die 4-0 tegen AC Milanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Depor heeft op walgelijke wijze de 0-2 voorsprong proberen te verdedigen en hebben derhalve terecht geen promotie bewerkstelligd. Mallorca vind ik gevoelsmatig ook een leukere club, vraag me niet waarom.
Nu weer langzaam aftellen naar het nieuwe seizoen. Op 4 juli komt de fixture list uit. Het vaselinepotje staat al klaar!
quote:
Succesquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaalt Drizzt
Maar het zou hem sieren!
sorry kunnen we niet accepteren hierquote:
Ik hoorde niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zo te horen kijkt de halve straat voetbal.
Mooie goal!
Hallo Klaasquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sorry kunnen we niet accepteren hier
Een van de hoogtepunten in de muziekgeschiedenis.quote:
Gedurfd hoor.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:18:05Kwartfinale in the pocket. Durf ik wel te stellen. Oranje Leeuwinnen echt veel te goed voor dit Japan. #NEDJAP reageer retweet
Hou die man uit dit topicquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Gedurfd hoor.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:18:05Kwartfinale in the pocket. Durf ik wel te stellen. Oranje Leeuwinnen echt veel te goed voor dit Japan. #NEDJAP reageer retweet
De vergrijzing?quote:
Hij vraagt zich niet eens af hoe Japan dit moet omdraaien?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Sukk0lquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
HAKBALGENOTquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel ik me afvraag hoe je hier een TT van maakt.
Marcel Maijer zou ik wel een permanente kpnstoring gunnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
MarcelMaijerTeringLaijerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Daar heb je het al. Ver voor mijn tijd. Als de sympathieke Pablo Mari nog de 3-1 had binnengekopt, had ik dingen kort en klein geslagen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depor uit de tijd van de ondergewaardeerde topspits Roy M. was echt een genot hoor. Daar kon ik als klein jochie van genieten. Die 4-0 tegen AC Milan(al was dat toen Roy M. net vertrokken was)
Eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik hou niet zo van de bijnaam 'leeuwinnen' we noemen de mannen toch ook nooit leeuwen.
Zou Memphis wel leuk vinden denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik hou niet zo van de bijnaam 'leeuwinnen' we noemen de mannen toch ook nooit leeuwen.
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
2-0quote:
Nou, als het aan Memphis lag...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Nala, dan toch.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Ver voor mijn tijd. Als de sympathieke Pablo Mari nog de 3-1 had binnengekopt, had ik dingen kort en klein geslagen.
De geweldige aankoop komt steeds dichterbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat is dan waarschijnlijk een vrouw met grote jopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die gast met die meloenen op de tribune![]()
![]()
![]()
Wat wil je er tegen doenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra heb boven de 25 graden uitkomt haak ik af.
Ndombele is overratedquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]De geweldige aankoop komt steeds dichterbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die Duitse dames zo goed dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:24 schreef TLC het volgende:
Italie hierna moet ook wel kunnen lukken, alleen Duitsland gaat zo n te zware dobber worden vrees ik
Ik zag het net, ja. Mooie transfer. Typische Premier League-speler, van wat ik hem zie spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]De geweldige aankoop komt steeds dichterbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Allemaal draufgängers hequote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die Duitse dames zo goed dan?
Die gaat niet van je gezicht af als je afklopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is die schattige Jacky lekker agressief![]()
Bohhhh Gertje.
Schattig meiske, maar in het veld heel irritant voor een tegenstander, constant jagen, knokken en in je nek hijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is die schattige Jacky lekker agressief
Poor man's Matuidi, let maar op volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daarom zit zo'n beetje heel Europa achter hem aan en halen Poch en Levy hem even binnen.
Nouja. Bij andere wedstrijden is het toch ook wel doodse sfeer. Dan liever dit.quote:
Ze mag wel in mn nek gaan hijgenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Schattig meiske, maar in het veld heel irritant voor een tegenstander, constant jagen, knokken en in je nek hijgen.
Soms maak ik me ernstig zorgen om jou.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat niet van je gezicht af als je afklopt.
Ze "wil haar single leven ook niet graag opgeven"quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat niet van je gezicht af als je afklopt.
Hard to getquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze "wil haar single leven ook niet graag opgeven"![]()
Precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Schattig meiske, maar in het veld heel irritant voor een tegenstander, constant jagen, knokken en in je nek hijgen.
Ze valt op ideale schoonzonen dus ik ben al bijna binnenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze "wil haar single leven ook niet graag opgeven"![]()
We'll seequote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze valt op ideale schoonzonen dus ik ben al bijna binnen
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat we Shanice gaan wisselen voor Beerensteyn
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag het net, ja. Mooie transfer. Typische Premier League-speler, van wat ik hem zie spelen.Mooie stap voor Cillessen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Prima. Wie belt Sarina even?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat we Shanice gaan wisselen voor Beerensteyn
Duitsland wordt n grotere kans toegedicht om het WK te winnen dan Nederland...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die Duitse dames zo goed dan?
Omdat je vrouwenvoetbal kut vind, jahaaaaaaaaaaaa. Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik heb niet gejuigd toen er gescoord werd, waarom niet?
vindquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omdat je vrouwenvoetbal kut vind, jahaaaaaaaaaaaa. Duidelijk.
Haha vindquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schitterende stap, zelfs.quote:
Hé poep. Hebt ik weer.quote:
Wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ik zou het zeer op prijs stellen als jij geen vrouwelijke geslachtsdelen gilt tijdens vrouwen voetbalquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jouw username is raar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:31 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Die Jappen zijn wel godsgruwelijk lelijk, zouden zij dat ook over onze spelers vinden?
Genotquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zou het zeer op prijs stellen als jij geen vrouwelijke geslachtsdelen gilt tijdens vrouwen voetbal
Oh oké nee sorry Klaas. Zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zou het zeer op prijs stellen als jij geen vrouwelijke geslachtsdelen gilt tijdens vrouwen voetbal
waarom ga je nu tante sidonia beledigen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:32 schreef Watashiwa het volgende:
Ze lijkt er wel een beetje op...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zou een goede mod zijn voor 40+.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh oké nee sorry Klaas. Zal niet meer gebeuren.
Axis of evil he in 40-45.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Duits Elftal zit gewoon op de tribune.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is VD Sanden toch enorm matig dit toernooi
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:32 schreef Watashiwa het volgende:
Ze lijkt er wel een beetje op...
[ code afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Te klein voor hardlopen dan maar voetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is VD Sanden toch enorm matig dit toernooi
Daar denken de Pooltjes anders overquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De oorlog is inderdaad in 1940 begonnen
Dat is het nooit geweest tochquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is een bal op paal tegenwoordig geen schot op goal meer?
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar denken de Pooltjes anders over
De Chinezen al helemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar denken de Pooltjes anders over
Dan is het een doelpunt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
En als de bal via de paal erin gaat dan
Dan ben je zwanger.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ligt eraan tegen welk land je speeltquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Daarom zeggen die statistieken ook niet zoveel, als je 3x op de paal, 4x op de lat en een paar keer net naast schiet, heb je 0 schoten op doel en een kansloos schot van 40 meter die de keeper simpel oppakt, telt wel..quote:
Daarom xG genotquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarom zeggen die statistieken ook niet zoveel, als je 3x op de paal, 4x op de lat en een paar keer net naast schiet, heb je 0 schoten op doel en een kansloos schot van 40 meter die de keeper simpel oppakt, telt wel..
Mja, dat werd 2 jaar geleden ook gezegd en toen was Engeland kansloos tegen Nederland..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik mag hopen dat Japan snel scoort, want dit Oranje is 5 klasse minder dan Engeland, Duitsland en de VS
Altijd tegen ons wel sinds 1940, JapanGoden waren al stuk eerder aan het koloniseren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De oorlog is inderdaad in 1940 begonnen
Thuis ook al nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik snap wel waarom meisje Miedema niet de vriendelijkste is . Krijgt geen enkele normale bal
"Meisje"quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik snap wel waarom meisje Miedema niet de vriendelijkste is . Krijgt geen enkele normale bal
Zeker geen groepswedstrijden gezien...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit is echt heel, heel slecht.
Dat zal vast de reden zijn dat ze jou heeft afgewezen jaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan Boskamp is het daarmee eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Altijd tegen ons wel sinds 1940, JapanGoden waren al stuk eerder aan het koloniseren.
Ze is pot btwquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal vast de reden zijn dat ze jou heeft afgewezen ja
Helaas was ze te oud voor je kelderquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je nog wel een sneer kan uitdelen ondanks de hittequote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan er geen kut vanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Die Bloodworth moet er daar veel dichter op zitten joh
Krijgt klaas weer gelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Japan is een sneaky ploeg
die kunnen uit het niets een kans creeeren
Ik ken iemand die trekt rond 16:00 al een bier open.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk man, was nu ook redelijk fris. Biertje erbij.
GOAAL
Stappen met zijn tweeën heeft weinig zin.quote:
Dat moet wel een enorme proleet zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die trekt rond 16:00 al een bier open.
crewbashquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet wel een enorme proleet zijn.
Daar is weinig mis mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die trekt rond 16:00 al een bier open.
Niks mis meequote:
Het is rust mafkeesquote:
Hopelijk doet @Tagliano weer eens mee!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:48 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=-3LK8VZEeaQ
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Fair enoughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |