Depor uit de tijd van de ondergewaardeerde topspits Roy M. was echt een genot hoor. Daar kon ik als klein jochie van genieten. Die 4-0 tegen AC Milanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Depor heeft op walgelijke wijze de 0-2 voorsprong proberen te verdedigen en hebben derhalve terecht geen promotie bewerkstelligd. Mallorca vind ik gevoelsmatig ook een leukere club, vraag me niet waarom.
Nu weer langzaam aftellen naar het nieuwe seizoen. Op 4 juli komt de fixture list uit. Het vaselinepotje staat al klaar!
quote:
Succesquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaalt Drizzt
Maar het zou hem sieren!
sorry kunnen we niet accepteren hierquote:
Ik hoorde niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zo te horen kijkt de halve straat voetbal.
Mooie goal!
Hallo Klaasquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sorry kunnen we niet accepteren hier
Een van de hoogtepunten in de muziekgeschiedenis.quote:
Gedurfd hoor.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:18:05Kwartfinale in the pocket. Durf ik wel te stellen. Oranje Leeuwinnen echt veel te goed voor dit Japan. #NEDJAP reageer retweet
Hou die man uit dit topicquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Gedurfd hoor.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:18:05Kwartfinale in the pocket. Durf ik wel te stellen. Oranje Leeuwinnen echt veel te goed voor dit Japan. #NEDJAP reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |