Nee weet ik wat kinderachtig he? Daar gaat mijn pleziertjequote:
quote:
Everybody tells me I am special, I don't understand why special forces go to war.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Everybody tells me I am special, I don't understand why special forces go to war.
Dat is wel fijn, anders is het bijna niet te doen (was mijn ervaring vanmiddag).quote:Op maandag 24 juni 2019 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n auto is net terug van iemand die hem even meegenomen heeft. Die had de airco behoorlijk hard aan staan. Hij is nog koel.
Oh een dagje maar. Zag er zo sneu uit...maar ook heel schattig
Die is verruild door Mo's BongoVaartquote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Die Vifit ook maar eens weg gegooid, die was inmiddels zuur.
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
ik zet hem wel in dat topicquote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Everybody tells me I am special, I don't understand why special forces go to war.
Nu mezelf overeind zien te hijsenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, anders is het bijna niet te doen (was mijn ervaring vanmiddag).
Welk?quote:
Je hebt je bij het kapen neergelegd?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welk?![]()
Ik vraag mij wel eens af waarom de optredens in BGT best goed zijn terwijl het hier zo'n bagger is.
dezequote:Op maandag 24 juni 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welk?![]()
Ik vraag mij wel eens af waarom de optredens in BGT best goed zijn terwijl het hier zo'n bagger is.
Ligt eraan wie het doet.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 juni 2019 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, het werkt
Ik had de vorige gehunt. Mijn eerste echte hunt
Oja, ik zou mijn bovending posten, maar nu is het vorige topic al dichtquote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Joh, kerel, maak je niet zo druk man, heeft geen enkele zin.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het doet.![]()
Maar goed sneu vind ik het blijven vinden.
Ow, dan is de lol er vanafquote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik hoefde niet echt te hunten, SBE heeft het opgegeven
Ja, wat een afgang.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik hoefde niet echt te hunten, SBE heeft het opgegeven
Dit dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan is de lol er vanaf
Tijd voor iets nieuws dan
Niet iedereen schudt ze zomaar even uit zijn/haar mouw.quote:
Dan blijft het wachten op een nieuw topic tot iemand het op zich durft te nemenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen schudt ze zomaar even uit zijn/haar mouw.
De volgende is voor SBE.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan blijft het wachten op een nieuw topic tot iemand het op zich durft te nemen
Verzin het maarquote:Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan is de lol er vanaf
Tijd voor iets nieuws dan
One eye.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:21 schreef tonja het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Heeft Chufi zich hier alweer laten zien?
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:21 schreef tonja het volgende:
Lees dan maar terug ...quote:Op maandag 24 juni 2019 20:21 schreef tonja het volgende:
quote:
Ik ben zodra die gasten pleitte waren gaan slapen.quote:
Dat liet je al blijken voor je ging slapenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben zodra die gasten pleitte waren gaan slapen.
Maar moest nog kwaad worden om een deur op zijn plaats te krijgen, gedoe man..
Ik was heel even een beetje pissig.
Niks van gemerkt zelf, maar dat heb ik wel vaker, dan ben ik mij niet bewust van hoe irritant ik af en toe kan zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat liet je al blijken voor je ging slapen
Doe ik elke dag even een keer, scheelt een berg water.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee
Ik ga af en toe met kleren aan onder de douche. Dat helpt even.
Klinkt goedquote:Op maandag 24 juni 2019 20:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee
Vuile vaat neem je ook mee?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe ik elke dag even een keer, scheelt een berg water.
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe ik elke dag even een keer, scheelt een berg water.
En het koffiekopje.quote:
Dan moet je naar de plasgijtenbreier.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:40 schreef mario390 het volgende:
plasssennnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Awwhhquote:Op maandag 24 juni 2019 20:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee
quote:
ja en ook en kleine banana joe willt er zwemmen gaanquote:Op maandag 24 juni 2019 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de plasgijtenbreier.
Ben blij dat ik niets in mijn mond heb.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en ook en kleine banana joe willt er zwemmen gaan
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Nu heb ik zin om Banana Joe te kijken.
quote:
quote:
quote:
28,9 °C binnen nu. Is nog te doen. Morgen wordt het buiten misschien 36-37 °C. Het record voor het KNMI-meetstation op het vliegveld is 36,2 °C, dus dat kan gehaald worden.quote:
30,2 hier, ik zit er al bijna aan te denken om buiten te gaan slapen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
28,9 °C binnen nu. Is nog te doen. Morgen wordt het buiten misschien 36-37 °C. Het record voor het KNMI-meetstation op het vliegveld is 36,2 °C, dus dat kan gehaald worden.
Kun je je niet snel nog ergens opsluiten in een supermarkt?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
30,2 hier, ik zit er al bijna aan te denken om buiten te gaan slapen.
Het is hier buiten nog 29 , dus dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
22.8 buitenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had er wel een hete ge**** vrouw hier aangebeld.quote:
quote:
Mooi, aansluiten is goed te doen hoor, zeker bij die voorgevulde split-airco's. En ja dat gat dat is wel ongeveer 6 cm diameter, dat is wel even boren en hakken, en stof ruimen e.d. Maar als ie straks draait, wil je nooit iets anders meer.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb wel een gat in de muur van de slaapkamer. Er komt een airco. Maar het aansluiten doet mijn man zelf. Ik heb de hele bovenverdieping moeten stoffen, zuigen en moppen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik was de kat kwijt, maar hij had het koelste plekje van het huis gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.catsinsinks.com/quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er ook wel blij mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi, aansluiten is goed te doen hoor, zeker bij die voorgevulde split-airco's. En ja dat gat dat is wel ongeveer 6 cm diameter, dat is wel even boren en hakken, en stof ruimen e.d. Maar als ie straks draait, wil je nooit iets anders meer.
mijn is zo dom dat zij dagelijk op de koelkast zit waar boven bij de luchting warmte heruit komtquote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn is zo dom dat zij dagelijk op de koelkast zit waar boven bij de luchting warmte heruit komt
Dat is inderdaad niet heel slimquote:Op maandag 24 juni 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn is zo dom dat zij dagelijk op de koelkast zit waar boven bij de luchting warmte heruit komt
laatste week en hier geplaatstquote:Op maandag 24 juni 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Heb je ook een foto van je kat?
Ja, dat alles weer normaal isquote:
Ik dacht dat je een nieuwe foto had.quote:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
Een bad is eigenlijk ook een grote wasbak
[ afbeelding ]
Leuke speelplek voor zequote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die twee lieverds van jou?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
heb je 2 ?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
ik gaa in de keuken kijken of zij will dat ik en Foto makquote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een nieuwe foto had.
Ook wel een bindende factor.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik blijf het leuk vinden dat we hier best wel dierenliefhebbers zijn.
Mijn telefoon gaat ook tekeer alsof de wereld vergaat. Dan verwacht je inderdaad niet een berichtje dat alles weer werkt.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:31 schreef Charmian het volgende:
Djiezus wat een idioten met dat alarm. Nu een melding dat het weer werkt, dat is dan toch geen nood?
Precies. Lekker langzaam laten druppelen, dan vinden ze het nog wel leukquote:Op maandag 24 juni 2019 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hebben ze graag, maar dan niet op volle kracht
Diertjes en elkaars welzijn toch.quote:
29 hier. Superzomerstand nu.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
28,9 °C binnen nu. Is nog te doen. Morgen wordt het buiten misschien 36-37 °C. Het record voor het KNMI-meetstation op het vliegveld is 36,2 °C, dus dat kan gehaald worden.
Zeker!quote:Op maandag 24 juni 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diertjes en elkaars welzijn toch.
Drinkt veel fijner dan zo'n saai bakje met stilstaand waterquote:Op maandag 24 juni 2019 21:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies. Lekker langzaam laten druppelen, dan vinden ze het nog wel leuk
En dan met een pootje zo die druppel proberen te pakken..quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Drinkt veel fijner dan zo'n saai bakje met stilstaand water
Ahhwww, mooi op de foto gezetquote:Op maandag 24 juni 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groene specht. Enorm schuw. Maar hij had zo'n dorst, hij durfde komen drinken.
zo'n pisstraaltjequote:Op maandag 24 juni 2019 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hebben ze graag, maar dan niet op volle kracht
Was nog vergeten hierop te reageren.quote:Op maandag 24 juni 2019 01:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Prima ontwikkeling, maar ja tis natuurlijk, zoals je al schreef, relatief.
Ik werd destijds getriggerd door de space shuttle.
I am oud![]()
Vliegtuigen zijn ook leuk maar dan meer in de cockpit meekijken of zelf een stukje 'sturen'
Normaal is hij met de geringste beweging weg. Dorst doet een hoop. Best sneu voor die beesten.quote:
Het ene dier is de andere ook niet. Mijn vorige parkiet ging helemaal los onder een straaltje water en degene die ik nu hebt vindt water net genoeg om te drinken.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Drinkt veel fijner dan zo'n saai bakje met stilstaand water
Ik zag zaterdag een grote bonte specht van redelijk dichtbij. Bijzonder dat je 'm zo op de foto kon vastleggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja,quote:Op maandag 24 juni 2019 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag een grote bonte specht van redelijk dichtbij. Bijzonder dat je 'm zo op de foto kon vastleggen.
Ik heb nu twee ventilatoren aan het werk die de lucht van buiten naar mijn stoel moeten blazen. De buitenlucht is nu ongeveer even warm als de binnenlucht, dus veel helpt het nog niet, maar in de komende uren moet het een paar graden eraf kunnen halen, hopelijk.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een pech heeft die man ook![]()
Maarten vd Weijden gediskwalificeerd
Tja, ik vind dat wel terecht. Je moet je aan de regels houden, anders kan iedereen wel zeggen dat-ie een Elfstedentocht heeft gezwommen. Jammer, maar volgend jaar beter.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
EN:quote:
Moet ik je daarbij helpen?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:48 schreef mario390 het volgende:
erst moet ik met mobile foto maken dann jemand op fb zenden en dann met gyazo en foto maken en hier plaatsen
Pleurishitte is het. Ik heb alles tegen elkaar open maar een beetje meer wind zou welkom zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu twee ventilatoren aan het werk die de lucht van buiten naar mijn stoel moeten blazen. De buitenlucht is nu ongeveer even warm als de binnenlucht, dus veel helpt het nog niet, maar in de komende uren moet het een paar graden eraf kunnen halen, hopelijk.
Ik sta buiten al jouw kant op te blazen, maar dat duurt even.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pleurishitte is het. Ik heb alles tegen elkaar open maar een beetje meer wind zou welkom zijn.
De spelt is satire, erom lachen en niet serieus nemen.quote:
Morgen wordt echt braden. De luchtvochtigheid is dan hoog en gecombineerd met een graad of 36 wordt het gewoon gevaarlijk voor sommige mensen. Hier hebben we ook nog twee tropennachten voor de boeg.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pleurishitte is het. Ik heb alles tegen elkaar open maar een beetje meer wind zou welkom zijn.
Dat werkt niet, lijkt me. Misschien weet Recce het.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik sta buiten al jouw kant op te blazen, maar dat duurt even.
Ach alle goede wil ten spijt, het was het proberen waard.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt niet, lijkt me. Misschien weet Recce het.
Ik heb een keer een stukje mogen 'sturen' in een Cessna. Was gaaf.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Was nog vergeten hierop te reageren.
De Space Shuttle heb ik ook redelijk gevolgd op het eind. Toen volgde ik echt alle details van een missie. Ik ging ook luisteren met een radio of ik de Shuttle net na de lancering kon horen. Dat was altijd wel gaaf, dat ik de stemmen met mijn eigen radio kon opvangen 20 minuten na de lancering.
Ik stuurde zelf wel vliegtuigjes, maar dan op de computer.
3,7 miljoen weer terug geven aan de donateursquote:Op maandag 24 juni 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwoah zo'n de eerste dageb vind ik lastig. Ik denk dat ik er morgen al een stuk beter tegen kan.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen wordt echt braden. De luchtvochtigheid is dan hoog en gecombineerd met een graad of 36 wordt het gewoon gevaarlijk voor sommige mensen. Hier hebben we ook nog twee tropennachten voor de boeg.
Met het butterfly effect, zou Potje hiermee een rampzalige storm kunnen veroorzaken. Ik adviseer daarom dit soort flauwekulletjes te laten.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt niet, lijkt me. Misschien weet Recce het.
Wat een lampjesquote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
Iemand op mijn chat gelooft het Speld berichtje
Grease Lightning.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
Ja, dat is ook leuk inderdaad. Ik heb boven verschillende plaatsen gevlogen met kleine vliegtuigen. Vooral de Wadden zijn dan heel mooi.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een keer een stukje mogen 'sturen' in een Cessna. Was gaaf.
Dat verbaast mij niet zo heel erg.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
Ja maar het stond ook op facebook.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
Mij eigenlijk ook niet neequote:Op maandag 24 juni 2019 21:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niet zo heel erg.
Oh, dan is het ECHT waarquote:Op maandag 24 juni 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar het stond ook op facebook.![]()
![]()
Het verschil tussen vandaag en morgen is wel groot hoor, vooral in het oosten. Veel vochtiger en veel warmer. Meestal mopper ik wel wat over warmte, maar ik denk dat het morgen echt even pittig wordt.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwoah zo'n de eerste dageb vind ik lastig. Ik denk dat ik er morgen al een stuk beter tegen kan.
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kat is gevaarlijk! Kijk je uit dat hij het WC-papier niet in de fik zet?
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar het stond ook op facebook.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik snap het niet dat mensen erin trappen. Hoe dom kan je zijn.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwoah zo'n de eerste dageb vind ik lastig. Ik denk dat ik er morgen al een stuk beter tegen kan.
Tof dat je je ervoor inzet.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
Gelukkig. Ik hoef morgen niet naar mijn vrijwilligerswerk. Het is onverantwoord.
( begeleiden paardrijden met verstandelijk en lichamelijk gehandicapten. )
Er zijn 2 zaken oneindig. Het heelal en de domheid van mensenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap het niet dat mensen erin trappen. Hoe dom kan je zijn.
Ik 2x. Nette kleding aan.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:04 schreef mario390 het volgende:
ik moet er morgen naar de werkgevershuis
Je krijgt al Persoonlijke Bonus.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil Pepsi Max compensatie van de overheid
Ja, die had dorst en overwon daarom zijn angst. Mooi beestje.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja en ik compensatie voor alles van mijn modelbouw.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil Pepsi Max compensatie van de overheid
Ja blijkbaar im te melden dat alles weer goed isquote:
Hij begrijpt dingen niet in 1 keer einfagquote:Op maandag 24 juni 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom 2 keer? ik gaa met korte broek en sandalen
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wat is dat dan?quote:
De eerste noodmelding hadden ze per ongeluk het nummer van de Telegraaf tiplijn erbij vermeldquote:Op maandag 24 juni 2019 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Een soort noodmelding voor nepnieuws?
2x sollicitatie morgen.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De eerste noodmelding hadden ze per ongeluk het nummer van de Telegraaf tiplijn erbij vermeld
Plasma brander?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was vandaag weer met de plasma brander bezig op een dak was vrij warm allemaal
Wel Uto 1 dus een held vergeleken met dit zooitjequote:
Ja zelfs Balder en Bronno waren nog hoogvliegers, vergeleken met deze groepquote:Op maandag 24 juni 2019 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel Uto 1 dus een held vergeleken met dit zooitje
heb ik niet hoor,conjoquote:Op maandag 24 juni 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Goed bezig om die 120 vast te houden
Gaaaaaafquote:
conjo, was toch het sein dat ik....quote:
Jij niet conjo zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het nu, geluid heb ik niet standaard aan staan
Allebij denk ik, biertje?quote:
Daar moet je echt mee uitkijken GIF heeft ook geluid soms hierquote:Op maandag 24 juni 2019 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het nu, geluid heb ik niet standaard aan staan
Ik hoor gelukkig geen geluiden dan die van de kattenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar moet je echt mee uitkijken GIF heeft ook geluid soms hier
Ja, Maja.quote:
Beetje op dat dak spelen met brander en kraan mooi uitzicht en nog betaald krijgen ookquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is een SC, als je op taalfouten gaat letten ben je de hele dag bezig
Wat moet je doen met die brander?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Beetje op dat dak spelen met brander en kraan mooi uitzicht en nog betaald krijgen ook
Ja maar als ik dat doe is het pure ironiequote:Op maandag 24 juni 2019 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is een SC, als je op taalfouten gaat letten ben je de hele dag bezig
paar silos en luchtvents weghalenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat moet je doen met die brander?
Mei mach je ook alteid uitlaggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij ie heel lachwekkend is, dan mag ie best benoemd worden
Geen zorgen, doen we vaak genoegquote:Op maandag 24 juni 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mei mach je ook alteid uitlaggen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat doe is het pure ironie
sorry ik werd er betje boos dat hij zegt 120 kilo om dat het niet zo isquote:Op maandag 24 juni 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
conjo, was toch het sein dat ik....
Oh echt snijbrandenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
paar silos en luchtvents weghalen
Grapje man3quote:Op maandag 24 juni 2019 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik werd er betje boos dat hij zegt 120 kilo om dat het niet zo is
Jij mag het. De rest mag mijn kont kussen.quote:
ik zei het vanmiddag al, deze Oostenrijker woog ook 120kgquote:Op maandag 24 juni 2019 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik werd er betje boos dat hij zegt 120 kilo om dat het niet zo is
Ik denk dat ze er vriendelijk voor bedankenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag het. De rest mag mijn kont kussen.
Of hij is met de training scherpschutter begonnen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of hij is met de training scherpschutter begonnen.
Zou het? Wat een tegenslag.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er vriendelijk voor bedanken
Liedje?quote:
Jezus is geboren aleej louja olleequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |