Dan had er wel een hete ge**** vrouw hier aangebeld.quote:
quote:
Mooi, aansluiten is goed te doen hoor, zeker bij die voorgevulde split-airco's. En ja dat gat dat is wel ongeveer 6 cm diameter, dat is wel even boren en hakken, en stof ruimen e.d. Maar als ie straks draait, wil je nooit iets anders meer.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb wel een gat in de muur van de slaapkamer. Er komt een airco. Maar het aansluiten doet mijn man zelf. Ik heb de hele bovenverdieping moeten stoffen, zuigen en moppen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik was de kat kwijt, maar hij had het koelste plekje van het huis gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.catsinsinks.com/quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er ook wel blij mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi, aansluiten is goed te doen hoor, zeker bij die voorgevulde split-airco's. En ja dat gat dat is wel ongeveer 6 cm diameter, dat is wel even boren en hakken, en stof ruimen e.d. Maar als ie straks draait, wil je nooit iets anders meer.
mijn is zo dom dat zij dagelijk op de koelkast zit waar boven bij de luchting warmte heruit komtquote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn is zo dom dat zij dagelijk op de koelkast zit waar boven bij de luchting warmte heruit komt
Dat is inderdaad niet heel slimquote:Op maandag 24 juni 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn is zo dom dat zij dagelijk op de koelkast zit waar boven bij de luchting warmte heruit komt
laatste week en hier geplaatstquote:Op maandag 24 juni 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Heb je ook een foto van je kat?
Ja, dat alles weer normaal isquote:
Ik dacht dat je een nieuwe foto had.quote:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
Een bad is eigenlijk ook een grote wasbak
[ afbeelding ]
Leuke speelplek voor zequote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
Een bad is eigenlijk ook een grote wasbak
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |