Zijn die twee lieverds van jou?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
Een bad is eigenlijk ook een grote wasbak
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
heb je 2 ?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
ik gaa in de keuken kijken of zij will dat ik en Foto makquote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een nieuwe foto had.
Ook wel een bindende factor.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik blijf het leuk vinden dat we hier best wel dierenliefhebbers zijn.
Mijn telefoon gaat ook tekeer alsof de wereld vergaat. Dan verwacht je inderdaad niet een berichtje dat alles weer werkt.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:31 schreef Charmian het volgende:
Djiezus wat een idioten met dat alarm. Nu een melding dat het weer werkt, dat is dan toch geen nood?
Precies. Lekker langzaam laten druppelen, dan vinden ze het nog wel leukquote:Op maandag 24 juni 2019 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hebben ze graag, maar dan niet op volle kracht
Diertjes en elkaars welzijn toch.quote:
29 hier. Superzomerstand nu.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
28,9 °C binnen nu. Is nog te doen. Morgen wordt het buiten misschien 36-37 °C. Het record voor het KNMI-meetstation op het vliegveld is 36,2 °C, dus dat kan gehaald worden.
Zeker!quote:Op maandag 24 juni 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diertjes en elkaars welzijn toch.
Drinkt veel fijner dan zo'n saai bakje met stilstaand waterquote:Op maandag 24 juni 2019 21:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies. Lekker langzaam laten druppelen, dan vinden ze het nog wel leuk
En dan met een pootje zo die druppel proberen te pakken..quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Drinkt veel fijner dan zo'n saai bakje met stilstaand water
Ahhwww, mooi op de foto gezetquote:Op maandag 24 juni 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groene specht. Enorm schuw. Maar hij had zo'n dorst, hij durfde komen drinken.
zo'n pisstraaltjequote:Op maandag 24 juni 2019 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hebben ze graag, maar dan niet op volle kracht
Was nog vergeten hierop te reageren.quote:Op maandag 24 juni 2019 01:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Prima ontwikkeling, maar ja tis natuurlijk, zoals je al schreef, relatief.
Ik werd destijds getriggerd door de space shuttle.
I am oud![]()
Vliegtuigen zijn ook leuk maar dan meer in de cockpit meekijken of zelf een stukje 'sturen'
Normaal is hij met de geringste beweging weg. Dorst doet een hoop. Best sneu voor die beesten.quote:
Het ene dier is de andere ook niet. Mijn vorige parkiet ging helemaal los onder een straaltje water en degene die ik nu hebt vindt water net genoeg om te drinken.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Drinkt veel fijner dan zo'n saai bakje met stilstaand water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |