Nee weet ik wat kinderachtig he? Daar gaat mijn pleziertjequote:
quote:
Everybody tells me I am special, I don't understand why special forces go to war.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Everybody tells me I am special, I don't understand why special forces go to war.
Dat is wel fijn, anders is het bijna niet te doen (was mijn ervaring vanmiddag).quote:Op maandag 24 juni 2019 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n auto is net terug van iemand die hem even meegenomen heeft. Die had de airco behoorlijk hard aan staan. Hij is nog koel.
Oh een dagje maar. Zag er zo sneu uit...maar ook heel schattig
Die is verruild door Mo's BongoVaartquote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Die Vifit ook maar eens weg gegooid, die was inmiddels zuur.
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
ik zet hem wel in dat topicquote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Everybody tells me I am special, I don't understand why special forces go to war.
Nu mezelf overeind zien te hijsenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, anders is het bijna niet te doen (was mijn ervaring vanmiddag).
Welk?quote:
Je hebt je bij het kapen neergelegd?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welk?![]()
Ik vraag mij wel eens af waarom de optredens in BGT best goed zijn terwijl het hier zo'n bagger is.
dezequote:Op maandag 24 juni 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welk?![]()
Ik vraag mij wel eens af waarom de optredens in BGT best goed zijn terwijl het hier zo'n bagger is.
Ligt eraan wie het doet.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 juni 2019 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, het werkt
Ik had de vorige gehunt. Mijn eerste echte hunt
Oja, ik zou mijn bovending posten, maar nu is het vorige topic al dichtquote:Op maandag 24 juni 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Joh, kerel, maak je niet zo druk man, heeft geen enkele zin.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het doet.![]()
Maar goed sneu vind ik het blijven vinden.
Ow, dan is de lol er vanafquote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik hoefde niet echt te hunten, SBE heeft het opgegeven
Ja, wat een afgang.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik hoefde niet echt te hunten, SBE heeft het opgegeven
Dit dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan is de lol er vanaf
Tijd voor iets nieuws dan
Niet iedereen schudt ze zomaar even uit zijn/haar mouw.quote:
Dan blijft het wachten op een nieuw topic tot iemand het op zich durft te nemenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen schudt ze zomaar even uit zijn/haar mouw.
De volgende is voor SBE.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan blijft het wachten op een nieuw topic tot iemand het op zich durft te nemen
Verzin het maarquote:Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan is de lol er vanaf
Tijd voor iets nieuws dan
One eye.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:21 schreef tonja het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Heeft Chufi zich hier alweer laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |