Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:44 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Kan niet inloggen. In de wachtrij bij IT
Die hebben teminste een leuk weekend gehadquote:Op maandag 24 juni 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.
Volgens mij hebben ze een update gedaan int weekend, waardoor veel mensen niet kunnen inloggen of applicaties kwijt zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.
Hoi Tamieke.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een update gedaan int weekend, waardoor veel mensen niet kunnen inloggen of applicaties kwijt zijn.
Dat heb ik ook, zit er toch echt weer gewoon inquote:Op maandag 24 juni 2019 08:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Die hebben teminste een leuk weekend gehad
Hoi Dopquote:Op maandag 24 juni 2019 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Tamieke.
DHL heeft een pakket bij mij afgeleverd uit het buitenland, status is afgeleverd bij mij thuis.
Maar we waren er niet en er ligt niks.
Ik lees dat ik de verkoper moet aanspreken maar weet niet wie dat is. Heb zoveel besteld uit het buitenland
rival, mijn auto'tje doet t nog steeds nietquote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zit er toch echt weer gewoon in
en
Hier is de Mentos op.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoi Dop
Er zitten geen marsen in het snoepautomaat vandaag, kan je daar iets aan doen?
Maar die hadden jullie natuurlijk niet en die moest je eerst weer gaan bestellenquote:Op maandag 24 juni 2019 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
rival, mijn auto'tje doet t nog steeds niet. We kwamen erachter dat de spanrol en geleiderol ook versleten zijn.
Zaterdag weer eronder kruipen.
Juistquote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die hadden jullie natuurlijk niet en die moest je eerst weer gaan bestellen
Heel veel extra werk is het verder niet echt dus dat valt dan nog wel mee!
Moet je ff goed wakker worden met de krantquote:
Danku, danku. Fijn dat ik hier mag zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen trouwens, en welkom bij de hittegolf!
quote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
RIP aan onze nabestaanden, we waren okay!quote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het overleefd zonder kledingwissel. Maar ik denk dat ik in de pauze mijn reguliere rondje naar de stad maar even oversla. Daar is het nog 10 graden warmer dan hier in tha ghetto.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
Net op mijn nieuwe fiets naar werk gefietst, had verse kleren bij me. Maar jezus wat is het warm.
Lekker in zo'n betonnen oven rondlopenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd zonder kledingwissel. Maar ik denk dat ik in de pauze mijn reguliere rondje naar de stad maar even oversla. Daar is het nog 10 graden warmer dan hier in tha ghetto.
Krantquote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff goed wakker worden met de krant
Staat me toch een knappe gast groot op de foto!
Normale fiets?quote:Op maandag 24 juni 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik van de 50 fietsers maar 10 mensen gezien die op een normale fiets zaten
Ja zo een waar je daadwerkelijk je benen moet gebruiken om vooruit te komen. Niet zo'n elektrisch dingquote:
Echte fietsen kom je hier ook nog maar weinig tegen.quote:
Op internet danquote:
Hier in de stad gelukkig wel. Hier wonen nog echte mannen. En vrouwen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte fietsen kom je hier ook nog maar weinig tegen.
Ah zo.quote:
Maar daar moet je ook 20km fietsen naar het volgende dorp.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte fietsen kom je hier ook nog maar weinig tegen.
Ik lees ze niet, ik krijg de artikelen aangedragen.quote:
En dan ben je nog nergens. Als ik daar zou wonen zou ik ook wel een nepfiets kopen. Of gewoon een Puch.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daar moet je ook 20km fietsen naar het volgende dorp.
Veel studentenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in de stad gelukkig wel. Hier wonen nog echte mannen. En vrouwen.
Hier ook nog een paar (ik). Maar t gros is elektrisch. Meestal zijn t ouwe botten die erop zitten en vervolgens niet met de snelheid om kunnen gaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in de stad gelukkig wel. Hier wonen nog echte mannen. En vrouwen.
Daar is de auto voor.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daar moet je ook 20km fietsen naar het volgende dorp.
Lekker crashen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook nog een paar (ik). Maar t gros is elektrisch. Meestal zijn t ouwe botten die erop zitten en vervolgens niet met de snelheid om kunnen gaan.
Voordelenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker crashen.Lost het vergrijzingsprobleem wel lekker op.
Lekker danquote:Op maandag 24 juni 2019 09:17 schreef Californium het volgende:
In de trein naar Nijmegen![]()
Even wat wegbrengenEn even subtiel uitvragen hoe het met mijn contract is
Net als hittegolven.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker crashen.Lost het vergrijzingsprobleem wel lekker op.
De planeet lost de klimaatverandering zelf op door de veroorzakers te vermoorden.quote:
Hier ook ja. Wemelt ervanquote:Op maandag 24 juni 2019 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Swapfiets. Duizenden van die krengen hier.
Goedkoper dan een OV fiets.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
Iets van ¤15 euro per maand. Geen slechte deal.
Aan de andere kant... 180 per jaar. Daar kun je ook gewoon een fiets voor kopen die je een paar jaar gebruiktquote:Op maandag 24 juni 2019 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
Iets van ¤15 euro per maand. Geen slechte deal.
Ssst.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aan de andere kant... 180 per jaar. Daar kun je ook gewoon een fiets voor kopen die je een paar jaar gebruikt
Tis wel even weg idd, maar heb gelijk ook maar een meeting met mijn co-promotor gepland.... En weet ik zeker dat alles veilig aankomt. En de baas betaald he dusquote:Op maandag 24 juni 2019 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker dan
Heb wel eens wat opgehaald in Groningen vanuit Apeldoorn en toen door naar Breda. Man, wat een reis
Gewoon een omafiets of zo. Mijne doet t al bijna 20 jaarquote:Op maandag 24 juni 2019 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aan de andere kant... 180 per jaar. Daar kun je ook gewoon een fiets voor kopen die je een paar jaar gebruikt
Grootste argument voor dit soort constructies "maar je hoeft je geen zorgen te maken over onderhoud!"quote:Op maandag 24 juni 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een omafiets of zo. Mijne doet t al bijna 20 jaar.
Ik heb een jaar of 5 geleden een stadsfiets gehaald om bij station te zetten enzo. Gebruik hem behoorlijk veel. Heeft me tot nu toe in aanschaf en onderhoud misschien ¤250 gekost, waarvan ¤25 voor een nieuw zadel nadat die gejat was op het stationquote:Op maandag 24 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grootste argument voor dit soort constructies "maar je hoeft je geen zorgen te maken over onderhoud!"
Fiets staat hier al 5 jaar buiten en heeft nog nooit onderhoud nodig gehad.
Ik had een super mooie gazelle, die vrijdagavond gejat is.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen krantquote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff goed wakker worden met de krant
Staat me toch een knappe gast groot op de foto!
INTERNET!!!!!!!!!!!!!quote:
Welk onderhoudquote:Op maandag 24 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grootste argument voor dit soort constructies "maar je hoeft je geen zorgen te maken over onderhoud!"
Fiets staat hier al 5 jaar buiten en heeft nog nooit onderhoud nodig gehad.
Oh neequote:Op maandag 24 juni 2019 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had een super mooie gazelle, die vrijdagavond gejat is.
Ja zeg dan niet de krantquote:Op maandag 24 juni 2019 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
INTERNET!!!!!!!!!!!!!
Jezus fuck mensen
Alsof ik nog papieren kranten lees
Ik heb die van mij na 25 jaar maar vervangenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vraag is, doet ie het nog.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij na 25 jaar maar vervangenIk heb hem nog wel want emotionele waarde enzo, maar toch.
Zijn die zo duur ja?quote:
Ja en dan wordt die gejat en dan moet je weer een nieuwe kopen. Of hij gaat kapot en je moet m (laten) repareren.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopelijk wat meer duidelijkheid dan. En airco in de trein is ook niet verkeerdquote:Op maandag 24 juni 2019 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis wel even weg idd, maar heb gelijk ook maar een meeting met mijn co-promotor gepland.... En weet ik zeker dat alles veilig aankomt. En de baas betaald he dus![]()
Beetje werken in de trein
That's IT.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zeg dan niet de krant. Maar ik kan je niet vinden. Sorry.
quote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's IT.
Helemaal gehad met je.
Ik start meteen Wizards Unite op!
.................. ok, STOP!quote:Op maandag 24 juni 2019 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Dan geef ik je poesje ook wel aan iemand anders!
Bijna 4 euro per dag geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn die zo duur ja?
[..]
Ja en dan wordt die gejat en dan moet je weer een nieuwe kopen. Of hij gaat kapot en je moet m (laten) repareren.
[..]
Hopelijk wat meer duidelijkheid dan. En airco in de trein is ook niet verkeerd
Gisteren via via een kerel die gepensioneerde fietsmaker was, had nog wel wat voor me. Is me op komen halen en heeft me naar zijn workshop gebracht. Dus heb nu wel iets, maar mis mijn oude fiets wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. De pijn van een gestolen fiets is serieus.
Gewoon over een paar weken een fotootje van je villa en dikke leasewagen sturen.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze denken op werk dat ik weer een zooi van m'n oude werk over ga nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon over een paar weken een fotootje van je villa en dikke leasewagen sturen.
Alweer?quote:Op maandag 24 juni 2019 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had een super mooie gazelle, die vrijdagavond gejat is.
Airco is eigenlijk wat te koud voor mijn hoeveelheid kledingquote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopelijk wat meer duidelijkheid dan. En airco in de trein is ook niet verkeerd
Ik zie je nu heel hard en sassy sashay away doenquote:Op maandag 24 juni 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze denken op werk dat ik weer een zooi van m'n oude werk over ga nemen.
[ afbeelding ]
Je hoeveelheid kleding is eigenlijk wat te weinig voor een kantoor omgeving dusquote:Op maandag 24 juni 2019 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Alweer?
Mijne is recent ook gejat btwNAAST HET ZIEKENHUIS op een zondagmiddag
![]()
[..]
Airco is eigenlijk wat te koud voor mijn hoeveelheid kleding
quote:Op maandag 24 juni 2019 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Alweer?
Mijne is recent ook gejat btwNAAST HET ZIEKENHUIS op een zondagmiddag
![]()
[..]
Herkenbaar, kleed me goed voor het weer en dan zit er hier weer zo'n dikke zweterd die de airco voluit laat blazenquote:Op maandag 24 juni 2019 10:21 schreef Californium het volgende:
Gelukkig welquote:Op maandag 24 juni 2019 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Die nieuwe baan waar je naar op weg bent is dat bij een ander bedrijf?
Het valt mee, mijn jurkje is langer dan de meeste van mijn jurkjes en is hoog gesloten (in tegenstelling tot normaal), maar ik zou het alsnog niet naar werk dragen ivm veel blote been en normaal heb ik er dus een panty onder. Heeft ook te maken dat het a) niet mag b) het koud is op het ziekenhuis en c) ik me er niet al te prettig bij voel op werk.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hoeveelheid kleding is eigenlijk wat te weinig voor een kantoor omgeving dus?
Nou, in Singapore staat de airco vaak zo hoog dat ik IN kantoor een jas aan moet doen, en dan in de pauze ineens smelt met 38 graden en luchtvochtigheid 90%quote:Op maandag 24 juni 2019 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hoeveelheid kleding is eigenlijk wat te weinig voor een kantoor omgeving dus?
Je goed kleden voor dit weer is een korte broek en een hemdje, en ik hoop echt dat je zo niet op je kantoor zitquote:Op maandag 24 juni 2019 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar, kleed me goed voor het weer en dan zit er hier weer zo'n dikke zweterd die de airco voluit laat blazen
Oh boohoo, je moet wel eens naar Singapore voor werk. Show offquote:Op maandag 24 juni 2019 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, in Singapore staat de airco vaak zo hoog dat ik IN kantoor een jas aan moet doen, en dan in de pauze ineens smelt met 38 graden en luchtvochtigheid 90%Super irrritant. Ok, beetje fris is fijn, maar dat is IJSKAST niveau!
Nee maar ik zit ook weer niet in een spijkerbroek en een shirt met lange mouwen, die klapperwapper welquote:Op maandag 24 juni 2019 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je goed kleden voor dit weer is een korte broek en een hemdje, en ik hoop echt dat je zo niet op je kantoor zit
Bij ons doen ze wel korte broek en t-shirt (man) en jurkjes/rokken (vrouw) maar ik zit dan ook niet op een kantoor omgevingquote:Op maandag 24 juni 2019 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je goed kleden voor dit weer is een korte broek en een hemdje, en ik hoop echt dat je zo niet op je kantoor zit
Ja, mag hier ook niet. Heb het wel bij me, voor op de fiets. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klimaat is echt kut daarquote:Op maandag 24 juni 2019 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh boohoo, je moet wel eens naar Singapore voor werk. Show off.
Straks in m'n lange broek op de fietsquote:Op maandag 24 juni 2019 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, mag hier ook niet. Heb het wel bij me, voor op de fiets. Dat dan weer wel.
Ja da's echt geen pretjequote:Op maandag 24 juni 2019 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh boohoo, je moet wel eens naar Singapore voor werk. Show off.
Spijkerbroek en polo hier. Zit nu gelukkig op een kamer waar alleen 's ochtends vroeg de zon op staat. Merk wel dat het hier nog wat beter te doen is dan op mijn oude kamer pal op het zuiden.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar ik zit ook weer niet in een spijkerbroek en een shirt met lange mouwen, die klapperwapper wel
Ja ik zou anders ook mijn hele outfot al volgutsen in de ochtendquote:Op maandag 24 juni 2019 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, mag hier ook niet. Heb het wel bij me, voor op de fiets. Dat dan weer wel.
Ik stuur meteen een mannetje naar de koffersorteerders ruimte.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoi Dop
Er zitten geen marsen in het snoepautomaat vandaag, kan je daar iets aan doen?
Vanavond sporten.quote:
Lekker geschoren voor op de fiets?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ook blote benen. Onder mijn broek huehuehue
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Wordt vandaag al de hele dag aangesproken over t artikel van het feest afgelopen zaterdag.
Zelfs de HR manager sprak me even aan over de piemels en dildo's ..........
Dus.
quote:
Dat vind ik toch altijd zoiets sufsquote:
Van pro's snap ik het welquote:Op maandag 24 juni 2019 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zoiets sufs
(and that coming from me...)
Ja, van pro's wel ja.quote:
Van de voeten tot de aars heet ie ze liever vol behaardquote:Op maandag 24 juni 2019 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hou jij niet van gladde mannenbenen dan?
Paar van die hobbitvoeten eronderquote:Op maandag 24 juni 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Van de voeten tot de aars heet ie ze liever vol behaard
Als ze er per ongeluk zijn, ach.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hou jij niet van gladde mannenbenen dan?
Dat zijn delen die ik meestal toch niet aanraakquote:Op maandag 24 juni 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Van de voeten tot de aars heet ie ze liever vol behaard
Ga je trouwen?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks met die 45 graden nog naar het gemeentehuis fietsen
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks met die 45 graden nog naar het gemeentehuis fietsen
Zoals ik al zei, die vindt het prima om met 2 ton per jaar beetje huishouden te doen in luxemburg.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin er eigenlijk van dat je gaat verhuizen?
Dat is echt super irritantquote:Op maandag 24 juni 2019 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer "airco aan; airco uit" hier op kantoor. Veel makkelijker om de airco gewoon aan te laten natuurlijk
Hier schrik ik wel van, wat voor meehuppelend ambitieloos druifje heb jij gestrikt dan?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die vindt het prima om met 2 ton per jaar beetje huishouden te doen in luxemburg.
Tot ze zich gaat vervelen, zoals menig expats-vrouwtjequote:Op maandag 24 juni 2019 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die vindt het prima om met 2 ton per jaar beetje huishouden te doen in luxemburg.
Hier is een uitgebreide msil rondgestuurd met instructies om het pand zo koel mogelijk te houden. Een ervan was de rame. Dicht houden als het buiten warmer werd dan binnen. Loop ik net door de gang in het oude deel van het pand, staat de helft vsn de ramen openquote:Op maandag 24 juni 2019 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer "airco aan; airco uit" hier op kantoor. Veel makkelijker om de airco gewoon aan te laten natuurlijk
Lekker de hele dag schommelen met temperatuur.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt super irritant
Eerst TE hard aan, en dan is t te koud en dan weer helemaal uit
quote:Op maandag 24 juni 2019 11:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier is een uitgebreide msil rondgestuurd met instructies om het pand zo koel mogelijk te houden. Een ervan was de rame. Dicht houden als het buiten warmer werd dan binnen. Loop ik net door de gang in het oude deel van het pand, staat de helft vsn de ramen open
Goddomme net een föhn.
Jij bent zó’n aparte kerel.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te beledigen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier schrik ik wel van, wat voor meehuppelend ambitieloos druifje heb jij gestrikt dan?
Hoezo? Dat is gewoon realiteit hoor.quote:
Mensen.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier is een uitgebreide msil rondgestuurd met instructies om het pand zo koel mogelijk te houden. Een ervan was de rame. Dicht houden als het buiten warmer werd dan binnen. Loop ik net door de gang in het oude deel van het pand, staat de helft vsn de ramen open
Goddomme net een föhn.
Mensen zijn echt dom.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goddomme net een föhn.
Voor minder ga je toch niet naar Luxemburg?quote:
Tuurlijk wel, hou je ook nog eens meer aan over.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor minder ga je toch niet naar Luxemburg?
Jawelquote:Op maandag 24 juni 2019 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor minder ga je toch niet naar Luxemburg?
Gewoon extra luid poepen en kreunen op de plee. Dan gaan ze wel weg.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die voor de toiletten gaan discussiëren
*plons*.... *plons*.... "Hhhhhhhg"... *plons*quote:Op maandag 24 juni 2019 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon extra luid poepen en kreunen op de plee. Dan gaan ze wel weg.
DNS problemen volgens mij. Op desktop werkte het niet, maar op mobiel welquote:Op maandag 24 juni 2019 14:31 schreef MCH het volgende:
Wat was fok net traag op mobiel, wou bijna beginnen met iets doen op het werk
Anders pleegt iedereen zelfmoord zeker.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen.Hier kunnen de ramen gelukkig niet open.
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders pleegt iedereen zelfmoord zeker.
Bij mij niet mobiel en niet op de desktopquote:Op maandag 24 juni 2019 14:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DNS problemen volgens mij. Op desktop werkte het niet, maar op mobiel wel
Was even schrikken
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders pleegt iedereen zelfmoord zeker.
Welk deel van "vrijwilligerswerk" was te ingewikkeld?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:01 schreef Californium het volgende:
Nou, iedereen weet van mijn komst op mijn nieuwe lab, mijn pc staat klaar, mijn komst is aangekondigd in de meetings, ik sta al ingeroosterd waneer ik moet presenteren daar..... maar niemand weet iets van mijn contract![]()
![]()
ffs![]()
Altijd leuke zulke dingen. Dus ook nog geen huis?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:01 schreef Californium het volgende:
Nou, iedereen weet van mijn komst op mijn nieuwe lab, mijn pc staat klaar, mijn komst is aangekondigd in de meetings, ik sta al ingeroosterd waneer ik moet presenteren daar..... maar niemand weet iets van mijn contract![]()
![]()
ffs![]()
Kan ze niet even bij jouw vriendje logeren?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd leuke zulke dingen. Dus ook nog geen huis?
Hopelijk wel met reiskostenvergoeding danquote:Op maandag 24 juni 2019 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk deel van "vrijwilligerswerk" was te ingewikkeld?.
Nopequote:Op maandag 24 juni 2019 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd leuke zulke dingen. Dus ook nog geen huis?
Ja ja ja, ik mag in zijn schuur / tuinhuisjequote:Op maandag 24 juni 2019 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan ze niet even bij jouw vriendje logeren?
Ik heb gehoord dat hij doordeweeks single is.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik mag in zijn schuur / tuinhuisje
Ik dacht eigenlijk gewoon een driehoeksverhoudingquote:Op maandag 24 juni 2019 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij doordeweeks single is.
Hij heeft de chalet al aangeboden. En ze hebben elkaars nummer. Als ze slim is maakt ze daar gebruik van ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij doordeweeks single is.
Goed bezig daar, whehe.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:01 schreef Californium het volgende:
![]()
ffs![]()
Slim, dan mag je in het grote bedquote:Op maandag 24 juni 2019 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk gewoon een driehoeksverhoudinggejoel
Jupquote:
quote:
Jij gaat me elke ochtend naar werk brengen en elke middag ophalen? Liefquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed. De ene na de andere thea gaat eraan.
Al is het ook wel weer leuk om normaal een kastje open te kunnen maken zonder eerst vier planten opzij te schuiven.quote:
Oh dat is wel aardig van hem.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup
Dus de analist daar was zo lief om even wat e-mail adressen te geven, even wat mailtjes eruit doen vandaag
[..]
Nohquote:Op maandag 24 juni 2019 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed. De ene na de andere thea gaat eraan.
En het zit nu ook in m'n nieuwe dure philodendronquote:
Jot waarom nietquote:Op maandag 24 juni 2019 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij gaat me elke ochtend naar werk brengen en elke middag ophalen? Lief
quote:Op maandag 24 juni 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He ouwe witman. Wat heb jij vandaag gedaan om je te verontschuldigen voor wat alle witten ooit hebben gedaan?
[ afbeelding ]
En toch laten ze het negertje helemaal achterop lopenquote:Op maandag 24 juni 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He ouwe witman. Wat heb jij vandaag gedaan om je te verontschuldigen voor wat alle witten ooit hebben gedaan?
[ afbeelding ]
Gadverquote:Op maandag 24 juni 2019 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het zit nu ook in m'n nieuwe dure philodendronMaar daar zijn ze niet zo enthousiast over als de thea's met zachte bladeren.
Net als toen, toen ze hun handelswaar naar de havensteden dreven om te verkopen aan de grote boze witte manquote:Op maandag 24 juni 2019 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch laten ze het negertje helemaal achterop lopen
Wtfquote:Op maandag 24 juni 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Democraten, not even once.quote:
Hehehe.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch laten ze het negertje helemaal achterop lopen
Terecht. Waar halen ze het lef vandaan om wit te zijn?quote:
Ben Amsterdammer he. Dit wordt al voor mij gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schandalig.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Democraten, not even once.
[..]
Hehehe.
[..]
Terecht. Waar halen ze het lef vandaan om wit te zijn?
Amsterdam is een grap die te lang door is gegaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ben Amsterdammer he. Dit wordt al voor mij gedaan.
Jezus is gestorven zodat wij ons kunnen aftrekken op trans hentai.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schandalig.
Maar. Jezus is toch gestorven voor alle zonden der mensheid.
Maar die waagde het om weer op te staan. Dat is dubbel zondequote:Op maandag 24 juni 2019 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schandalig.
Maar. Jezus is toch gestorven voor alle zonden der mensheid.
https://nos.nl/artikel/22(...)avernijverleden.htmlquote:Op maandag 24 juni 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amsterdam is een grap die te lang door is gegaan.
Dat is nou precies hetgeen een zondaar zou zeggenquote:Op maandag 24 juni 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo raar. Alsof de huidige generatie er wat aan kan doen wat onze voorouders deden. Het is niet dat we daar enige invloed op hebben/hadden...
Ja en aan wie ga je die excuses aanbieden?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo raar. Alsof de huidige generatie er wat aan kan doen wat onze voorouders deden. Het is niet dat we daar enige invloed op hebben/hadden...
Ohquote:Op maandag 24 juni 2019 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetgeen een zondaar zou zeggen
Aan de nakomelingen van die slaven die hier nu een prima leven hebben. Duh.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en aan wie ga je die excuses aanbieden?
Nee die worstelen nog elke dag met het verledenquote:Op maandag 24 juni 2019 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Aan de nakomelingen van die slaven die hier nu een prima leven hebben. Duh.
Ik las het.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)avernijverleden.html
Ja feestquote:Op maandag 24 juni 2019 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Na morgen weer terug naar 20-25 graden
Ik worstel nog elke dag met de wreedheden die mijn volk zijn aangedaan door de Fransen, Duitsers, Britten, Spanjaarden, Romeinen, Vikingen en Turken.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die worstelen nog elke dag met het verleden
Welk volk representeer jij?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik worstel nog elke dag met de wreedheden die mijn volk zijn aangedaan door de Fransen, Duitsers, Britten, Spanjaarden, Romeinen, Vikingen en Turken.
Echt hequote:Op maandag 24 juni 2019 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik worstel nog elke dag met de wreedheden die mijn volk zijn aangedaan door de Fransen, Duitsers, Britten, Spanjaarden, Romeinen, Vikingen en Turken.
Nederland, Frankrijk, Duitsland, België en Indonesië.quote:
Neequote:Op maandag 24 juni 2019 15:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hallo Fax, nog lekker gevliegerd vandaag?
Maar ik ben woensdag vrijquote:Op maandag 24 juni 2019 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Q moet zich melden.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Getver. Beste vriend belde net op en stond op Utrecht centraal vast.
Was net iemand voor z'n neus voor de trein gesprongen.
Die was zeer duidelijk (en zweer begrijpelijk) van slag. Dus ga zo even cirsisopvang spelen
Nog gewoon 32 graden volgens de weerappquote:Op maandag 24 juni 2019 15:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Maandag pas lekker weerquote:Op maandag 24 juni 2019 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog gewoon 32 graden volgens de weerapp
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juni 2019 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit in de trein
Want mijn oma is jarig. Deze heeft airco, maar de trein waar ik 90 minuten in zit straks niet.
Ik zit stil achter de pc met een ventilator en had net al zweetje. Kleintje, maar toch.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:15 schreef Allures het volgende:
Dit is toch prima weer jongens
Ik heb nog geen zweetje
Westen leefquote:Op maandag 24 juni 2019 16:14 schreef HeatWave het volgende:
BR geeft 34 morgen en daarna 24-22-24, daar kan ik nog wel in leven.
Ik trek dit echt slecht, ik kan er ook niets aan doenquote:
Ik kocht vorige week uit voorzorg een usb ventilator.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit stil achter de pc met een ventilator en had net al zweetje. Kleintje, maar toch.
En dan heet je Heatwavequote:Op maandag 24 juni 2019 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik trek dit echt slecht, ik kan er ook niets aan doen. Ik kan gewoon echt niets boven de 30 graden.
Ik ken er wel een aantal...quote:Op maandag 24 juni 2019 16:17 schreef Allures het volgende:
ONZ / Welke fokster heeft de grootste tetten? heeft iemand samzz al ingestuurd?
Thuis heb ik gewoon mijn mobiele airco, die maakt het geen 18 graden, maar die maakt het wel leefbaar binnen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kocht vorige week uit voorzorg een usb ventilator.
De halve afdeling heeft er nu een en de hema is uitverkocht
Maar dat ding werkt echt best goed. Als ik stil zit zweet ik niet.
Ik wilde jou insturen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:17 schreef Allures het volgende:
ONZ / Welke fokster heeft de grootste tetten? heeft iemand samzz al ingestuurd?
Ik trek het vooral slecht dat het niet echt afkoelt in de avond. Als je aan mijn slaap komtquote:Op maandag 24 juni 2019 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik trek dit echt slecht, ik kan er ook niets aan doen. Ik kan gewoon echt niets boven de 30 graden.
The irony is strong is this one, correctquote:
Ik heb een ventilatorquote:Op maandag 24 juni 2019 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thuis heb ik gewoon mijn mobiele airco, die maakt het geen 18 graden, maar die maakt het wel leefbaar binnen.
Dat is ook kut ja, ik kon ook niet slapen, dus maar beetje film kijken en dan uiteraard op de bank in slaap flikkeren.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik trek het vooral slecht dat het niet echt afkoelt in de avond. Als je aan mijn slaap komt
Oh ja! die kan ik me zo voor de geest halen maar heb ik niet meerquote:Op maandag 24 juni 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
Bedenk me net dat je er nog wel een goeie foto van hebt van hosti toen
Ja, ik ookquote:
met alle ramen open ging het uiteindelijk wel, maar nu overal muggenbultenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook kut ja, ik kon ook niet slapen, dus maar beetje film kijken en dan uiteraard op de bank in slaap flikkeren.
Best goed geslapen verder.
Ja dat heb je dan ook weer, ik heb ook alles openstaan zodra het een klein beetje afkoelt. DEET werktquote:Op maandag 24 juni 2019 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
met alle ramen open ging het uiteindelijk wel, maar nu overal muggenbulten
Ik heb ook zoiets, best prettig.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kocht vorige week uit voorzorg een usb ventilator.
De halve afdeling heeft er nu een en de hema is uitverkocht
Maar dat ding werkt echt best goed. Als ik stil zit zweet ik niet.
Jezus goed om te weten wat voor blijvende plek ik bij je hebquote:Op maandag 24 juni 2019 16:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja! die kan ik me zo voor de geest halen maar heb ik niet meer
Dan zit ik in een broeikas.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:22 schreef rival het volgende:
Ik hou juist alles dicht zodat het koel blijft.
[ afbeelding ]
Wat dat betreft heb ik gewoon mazzel. et wordt echt alleen warm binnen als ik alles open laat....quote:
Maak een nieuwe voor der, heb je mijn snap ook nog?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus goed om te weten wat voor blijvende plek ik bij je heb
Ik heb hem zelf ook niet
Overdag is het prima toeven, maar tegen 9/10 dan trekt alle warmte naar binnen ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik gewoon mazzel. et wordt echt alleen warm binnen als ik alles open laat....
hoog gesloten jurk aan. Werkdag hequote:Op maandag 24 juni 2019 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Maak een nieuwe voor der, heb je mijn snap ook nog?
Ik ook.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
met alle ramen open ging het uiteindelijk wel, maar nu overal muggenbulten
Beste katquote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Onze kat slaapt niet tot ze alle muggen gegeten heeft
Wat een luxe!!quote:Op maandag 24 juni 2019 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Onze kat slaapt niet tot ze alle muggen gegeten heeft
Zaterdag en zondag dan?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Maandag tot en met vrijdag = brave Allures
Sodom en Gomorra. Net als iedereen hier.quote:
Ik woon op vijf hoog en muggen afleider wordt ook geprikt, maar niet door allemaal.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Helpt ook om naast iemand te slapen die als muggenafleider werkt trouwens. En vreemd genoeg op drie hoog nooit last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |