Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:44 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Kan niet inloggen. In de wachtrij bij IT
Die hebben teminste een leuk weekend gehadquote:Op maandag 24 juni 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.
Volgens mij hebben ze een update gedaan int weekend, waardoor veel mensen niet kunnen inloggen of applicaties kwijt zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.
Hoi Tamieke.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een update gedaan int weekend, waardoor veel mensen niet kunnen inloggen of applicaties kwijt zijn.
Dat heb ik ook, zit er toch echt weer gewoon inquote:Op maandag 24 juni 2019 08:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Die hebben teminste een leuk weekend gehad
Hoi Dopquote:Op maandag 24 juni 2019 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Tamieke.
DHL heeft een pakket bij mij afgeleverd uit het buitenland, status is afgeleverd bij mij thuis.
Maar we waren er niet en er ligt niks.
Ik lees dat ik de verkoper moet aanspreken maar weet niet wie dat is. Heb zoveel besteld uit het buitenland
rival, mijn auto'tje doet t nog steeds nietquote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zit er toch echt weer gewoon in
en
Hier is de Mentos op.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoi Dop
Er zitten geen marsen in het snoepautomaat vandaag, kan je daar iets aan doen?
Maar die hadden jullie natuurlijk niet en die moest je eerst weer gaan bestellenquote:Op maandag 24 juni 2019 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
rival, mijn auto'tje doet t nog steeds niet. We kwamen erachter dat de spanrol en geleiderol ook versleten zijn.
Zaterdag weer eronder kruipen.
Juistquote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die hadden jullie natuurlijk niet en die moest je eerst weer gaan bestellen
Heel veel extra werk is het verder niet echt dus dat valt dan nog wel mee!
Moet je ff goed wakker worden met de krantquote:
Danku, danku. Fijn dat ik hier mag zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen trouwens, en welkom bij de hittegolf!
quote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
RIP aan onze nabestaanden, we waren okay!quote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het overleefd zonder kledingwissel. Maar ik denk dat ik in de pauze mijn reguliere rondje naar de stad maar even oversla. Daar is het nog 10 graden warmer dan hier in tha ghetto.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
Net op mijn nieuwe fiets naar werk gefietst, had verse kleren bij me. Maar jezus wat is het warm.
Lekker in zo'n betonnen oven rondlopenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd zonder kledingwissel. Maar ik denk dat ik in de pauze mijn reguliere rondje naar de stad maar even oversla. Daar is het nog 10 graden warmer dan hier in tha ghetto.
Krantquote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff goed wakker worden met de krant
Staat me toch een knappe gast groot op de foto!
Normale fiets?quote:Op maandag 24 juni 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik van de 50 fietsers maar 10 mensen gezien die op een normale fiets zaten
Ja zo een waar je daadwerkelijk je benen moet gebruiken om vooruit te komen. Niet zo'n elektrisch dingquote:
Echte fietsen kom je hier ook nog maar weinig tegen.quote:
Op internet danquote:
Hier in de stad gelukkig wel. Hier wonen nog echte mannen. En vrouwen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte fietsen kom je hier ook nog maar weinig tegen.
Ah zo.quote:
Maar daar moet je ook 20km fietsen naar het volgende dorp.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte fietsen kom je hier ook nog maar weinig tegen.
Ik lees ze niet, ik krijg de artikelen aangedragen.quote:
En dan ben je nog nergens. Als ik daar zou wonen zou ik ook wel een nepfiets kopen. Of gewoon een Puch.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daar moet je ook 20km fietsen naar het volgende dorp.
Veel studentenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in de stad gelukkig wel. Hier wonen nog echte mannen. En vrouwen.
Hier ook nog een paar (ik). Maar t gros is elektrisch. Meestal zijn t ouwe botten die erop zitten en vervolgens niet met de snelheid om kunnen gaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in de stad gelukkig wel. Hier wonen nog echte mannen. En vrouwen.
Daar is de auto voor.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daar moet je ook 20km fietsen naar het volgende dorp.
Lekker crashen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook nog een paar (ik). Maar t gros is elektrisch. Meestal zijn t ouwe botten die erop zitten en vervolgens niet met de snelheid om kunnen gaan.
Voordelenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker crashen.Lost het vergrijzingsprobleem wel lekker op.
Lekker danquote:Op maandag 24 juni 2019 09:17 schreef Californium het volgende:
In de trein naar Nijmegen![]()
Even wat wegbrengenEn even subtiel uitvragen hoe het met mijn contract is
Net als hittegolven.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker crashen.Lost het vergrijzingsprobleem wel lekker op.
De planeet lost de klimaatverandering zelf op door de veroorzakers te vermoorden.quote:
Hier ook ja. Wemelt ervanquote:Op maandag 24 juni 2019 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Swapfiets. Duizenden van die krengen hier.
Goedkoper dan een OV fiets.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
Iets van ¤15 euro per maand. Geen slechte deal.
Aan de andere kant... 180 per jaar. Daar kun je ook gewoon een fiets voor kopen die je een paar jaar gebruiktquote:Op maandag 24 juni 2019 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
Iets van ¤15 euro per maand. Geen slechte deal.
Ssst.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aan de andere kant... 180 per jaar. Daar kun je ook gewoon een fiets voor kopen die je een paar jaar gebruikt
Tis wel even weg idd, maar heb gelijk ook maar een meeting met mijn co-promotor gepland.... En weet ik zeker dat alles veilig aankomt. En de baas betaald he dusquote:Op maandag 24 juni 2019 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker dan
Heb wel eens wat opgehaald in Groningen vanuit Apeldoorn en toen door naar Breda. Man, wat een reis
Gewoon een omafiets of zo. Mijne doet t al bijna 20 jaarquote:Op maandag 24 juni 2019 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aan de andere kant... 180 per jaar. Daar kun je ook gewoon een fiets voor kopen die je een paar jaar gebruikt
Grootste argument voor dit soort constructies "maar je hoeft je geen zorgen te maken over onderhoud!"quote:Op maandag 24 juni 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een omafiets of zo. Mijne doet t al bijna 20 jaar.
Ik heb een jaar of 5 geleden een stadsfiets gehaald om bij station te zetten enzo. Gebruik hem behoorlijk veel. Heeft me tot nu toe in aanschaf en onderhoud misschien ¤250 gekost, waarvan ¤25 voor een nieuw zadel nadat die gejat was op het stationquote:Op maandag 24 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grootste argument voor dit soort constructies "maar je hoeft je geen zorgen te maken over onderhoud!"
Fiets staat hier al 5 jaar buiten en heeft nog nooit onderhoud nodig gehad.
Ik had een super mooie gazelle, die vrijdagavond gejat is.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen krantquote:Op maandag 24 juni 2019 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff goed wakker worden met de krant
Staat me toch een knappe gast groot op de foto!
INTERNET!!!!!!!!!!!!!quote:
Welk onderhoudquote:Op maandag 24 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grootste argument voor dit soort constructies "maar je hoeft je geen zorgen te maken over onderhoud!"
Fiets staat hier al 5 jaar buiten en heeft nog nooit onderhoud nodig gehad.
Oh neequote:Op maandag 24 juni 2019 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had een super mooie gazelle, die vrijdagavond gejat is.
Ja zeg dan niet de krantquote:Op maandag 24 juni 2019 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
INTERNET!!!!!!!!!!!!!
Jezus fuck mensen
Alsof ik nog papieren kranten lees
Ik heb die van mij na 25 jaar maar vervangenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vraag is, doet ie het nog.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij na 25 jaar maar vervangenIk heb hem nog wel want emotionele waarde enzo, maar toch.
Zijn die zo duur ja?quote:
Ja en dan wordt die gejat en dan moet je weer een nieuwe kopen. Of hij gaat kapot en je moet m (laten) repareren.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopelijk wat meer duidelijkheid dan. En airco in de trein is ook niet verkeerdquote:Op maandag 24 juni 2019 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis wel even weg idd, maar heb gelijk ook maar een meeting met mijn co-promotor gepland.... En weet ik zeker dat alles veilig aankomt. En de baas betaald he dus![]()
Beetje werken in de trein
That's IT.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zeg dan niet de krant. Maar ik kan je niet vinden. Sorry.
quote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's IT.
Helemaal gehad met je.
Ik start meteen Wizards Unite op!
.................. ok, STOP!quote:Op maandag 24 juni 2019 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Dan geef ik je poesje ook wel aan iemand anders!
Bijna 4 euro per dag geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn die zo duur ja?
[..]
Ja en dan wordt die gejat en dan moet je weer een nieuwe kopen. Of hij gaat kapot en je moet m (laten) repareren.
[..]
Hopelijk wat meer duidelijkheid dan. En airco in de trein is ook niet verkeerd
Gisteren via via een kerel die gepensioneerde fietsmaker was, had nog wel wat voor me. Is me op komen halen en heeft me naar zijn workshop gebracht. Dus heb nu wel iets, maar mis mijn oude fiets wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. De pijn van een gestolen fiets is serieus.
Gewoon over een paar weken een fotootje van je villa en dikke leasewagen sturen.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze denken op werk dat ik weer een zooi van m'n oude werk over ga nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2019 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon over een paar weken een fotootje van je villa en dikke leasewagen sturen.
Alweer?quote:Op maandag 24 juni 2019 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had een super mooie gazelle, die vrijdagavond gejat is.
Airco is eigenlijk wat te koud voor mijn hoeveelheid kledingquote:Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopelijk wat meer duidelijkheid dan. En airco in de trein is ook niet verkeerd
Ik zie je nu heel hard en sassy sashay away doenquote:Op maandag 24 juni 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze denken op werk dat ik weer een zooi van m'n oude werk over ga nemen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |