abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 juni 2019 @ 15:37:52 #276
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187551650
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, die in Argentinië! *O*

Ik vind het zo'n verademing t.o.v. de Nederlandse reeks sinds een paar jaar. Ik dacht eerst even 'oh de Belgische variant zal wel weer zo'n hype zijn alleen maar om de Nederlandse versie af te kunnen kraken', maar het is echt oprecht veel leuker.

En ook heerlijk verademend met "normale mensen" i.p.v. altijd weer die BN'ers. Ik vind ook dat ze de opdrachten erg goed uitleggen met de voice over; sowieso zijn de opdrachten veel minder onnodig ingewikkeld.
:Y Maar ook dat ze veel eerlijker zijn over wie waar staat en wat er gebeurt.. In Nederland blijven dingen soms zo onduidelijk :? Dat je denkt: daar zal wel een ontzettende molactie achter zitten, vol verwacht aflevering 10: niks :+

En gewoon ook elke keer weer een fantastische groep O+ Deze kandidaten zijn echt twee weken geleden nog allemaal samen een weekendje naar Italië gegaan, het zijn echt vrienden geworden :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_187551681
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed zo :) We zijn sowieso al trots op je.
O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187551767
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:37 schreef Meke het volgende:

[..]

:Y Maar ook dat ze veel eerlijker zijn over wie waar staat en wat er gebeurt.. In Nederland blijven dingen soms zo onduidelijk :? Dat je denkt: daar zal wel een ontzettende molactie achter zitten, vol verwacht aflevering 10: niks :+

En gewoon ook elke keer weer een fantastische groep O+ Deze kandidaten zijn echt twee weken geleden nog allemaal samen een weekendje naar Italië gegaan, het zijn echt vrienden geworden :D
Ja, en in Nederland zitten ze sowieso heel erg te editten dat er bewust iets verdachts in beeld wordt gebracht (of juist niet, waardoor je het weer verdacht gaat vinden), waardoor de verwachtingen inderdaad hoog zijn... en dan blijkt het gewoon niets te zijn uiteindelijk.

Zoals met de puzzelstukjes in de leader van afgelopen editie. Dat bleek uiteindelijk ook te zijn wat we vermoedden (puzzelstukjes zouden samen het gezicht van de mol worden), maar we kregen op tv voornamelijk puzzelstukjes te zien van een heel ánder portret wat ernaast lag, dus was al dat puzzelen alsnog voor niets geweest, want de kijker had het onmogelijk kunnen achterhalen. Dan denk ik; doe het dan gewoon helemaal níet. :')

Sowieso is het grootste mankement van de Nederlandse versie (naast de live finale en de overdaad aan vrijstellingen/jokers/topito's, etc.) het feit dat het meer een editing-exercise is geworden dan een spel waar we daadwerkelijk van kunnen meegenieten in rauwe vorm. Het is zo dood-geëdit dat de ziel er eruit is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 22 juni 2019 @ 15:50:00 #279
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187551791
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, en in Nederland zitten ze sowieso heel erg te editten dat er bewust iets verdachts in beeld wordt gebracht (of juist niet, waardoor je het weer verdacht gaat vinden), waardoor de verwachtingen inderdaad hoog zijn... en dan blijkt het gewoon niets te zijn uiteindelijk.

Zoals met de puzzelstukjes in de leader van afgelopen editie. Dat bleek uiteindelijk ook te zijn wat we vermoedden (puzzelstukjes zouden samen het gezicht van de mol worden), maar we kregen op tv voornamelijk puzzelstukjes te zien van een heel ánder portret wat ernaast lag, dus was al dat puzzelen alsnog voor niets geweest, want de kijker had het onmogelijk kunnen achterhalen. Dan denk ik; doe het dan gewoon helemaal níet. :')

Sowieso is het grootste mankement van de Nederlandse versie (naast de live finale en de overdaad aan vrijstellingen/jokers/topito's, etc.) het feit dat het meer een editing-exercise is geworden dan een spel waar we daadwerkelijk van kunnen meegenieten in rauwe vorm. Het is zo dood-geëdit dat de ziel er eruit is.
Ik kijk graag naar WIDM maar ik hou me totaal niet bezig met dat soort details.. Ik zie in de laatste aflevering wel wie de Mol is :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_187551892
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik kijk graag naar WIDM maar ik hou me totaal niet bezig met dat soort details.. Ik zie in de laatste aflevering wel wie de Mol is :D
Ik vond het "meezoeken" altijd juist leuk aan WIDM, maar dat is tegenwoordig echt tamelijk onmogelijk geworden. Tuurlijk snap ik dat ze niet meer zo'n blunder willen als in 2016 en in het huidige tijdperk wordt het lastig de balans goed te vinden, maar volgens mij kan het echt een stuk beter.

Maar wat minder van die gemaakte spanning en meer het 'de groep is op reis en wij mogen stiekem meegluren'-gevoel mag wel wat meer terugkeren. Tot en met 2010 had WIDM nog een beetje dat sjofele geeky sfeertje. In 2011 begonnen ze wat meer met de blockbuster-editing, maar t/m 2014 werd dat nog best smaakvol gedaan. Sinds 2015 is het programma naar mijn idee echter bergafwaarts bezig; hooguit zijn sommige seizoenen nog wel vermakelijk door een toffe locatie of goede mol, maar het concept voelt sindsdien wat zielloos aan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:02:35 #281
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187551919
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vond het "meezoeken" altijd juist leuk aan WIDM, maar dat is tegenwoordig echt tamelijk onmogelijk geworden. Tuurlijk snap ik dat ze niet meer zo'n blunder willen als in 2016 en in het huidige tijdperk wordt het lastig de balans goed te vinden, maar volgens mij kan het echt een stuk beter.

Maar wat minder van die gemaakte spanning en meer het 'de groep is op reis en wij mogen stiekem meegluren'-gevoel mag wel wat meer terugkeren. Tot en met 2010 had WIDM nog een beetje dat sjofele geeky sfeertje. In 2011 begonnen ze wat meer met de blockbuster-editing, maar t/m 2014 werd dat nog best smaakvol gedaan. Sinds 2015 is het programma naar mijn idee echter bergafwaarts bezig; hooguit zijn sommige seizoenen nog wel vermakelijk door een toffe locatie of goede mol, maar het concept voelt sindsdien wat zielloos aan.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik denk dat ik zelf meer kijk voor het vermaak van de aflevering zelf, dan voor wie uiteindelijk de mol blijkt te zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 juni 2019 @ 16:08:53 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_187552013
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 13:27 schreef ijs_beer het volgende:
Deze ijsbeer heeft niet snel gezwommen, (lees als laatste uit de rivier :') )maar heeft wel de finish gehaald. Maar met fietsen en lopen veel mensen ingehaald. w/
Hulde _O_
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187552015
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Ik denk dat ik zelf meer kijk voor het vermaak van de aflevering zelf, dan voor wie uiteindelijk de mol blijkt te zijn.
Sommige afleveringen zijn inderdaad nog wel vermakelijk door leuke opdrachten, maar ook die worden minder omdat ze steeds rommeliger worden. Ik zat afgelopen seizoen regelmatig na de uitleg van Rik van "ehm, wat moeten ze nou eigenlijk ook alweer doen?' Daar mogen ze best een voorbeeld aan nemen t.o.v. de Vlaamse Mol, waar alles later nog een keer duidelijk wordt uitgelegd door de voice over.

Ik zit onderhand zelfs met twijfel of ik überhaupt wel ga kijken volgend jaar. Zeker omdat het seizoen altijd samenvalt met het NSF-seizoen. Afgelopen editie heb ik daarom sowieso vaak achteraf teruggekeken, maar zelfs toen merkte ik tegen het einde aan dat zelfs dát me eigenlijk al niet meer kon boeien. Ik had een jaar of 5 geleden echt nooit verwacht dat ik dat nog zou gaan zeggen van het programma wat na ESF zo'n beetje mijn grootste televisie-passie was.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:11:17 #284
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187552040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sommige afleveringen zijn inderdaad nog wel vermakelijk door leuke opdrachten, maar ook die worden minder omdat ze steeds rommeliger worden. Ik zat afgelopen seizoen regelmatig na de uitleg van Rik van "ehm, wat moeten ze nou eigenlijk ook alweer doen?' Daar mogen ze best een voorbeeld aan nemen t.o.v. de Vlaamse Mol, waar alles later nog een keer duidelijk wordt uitgelegd door de voice over.

Ik zit onderhand zelfs met twijfel of ik überhaupt wel ga kijken volgend jaar. Zeker omdat het seizoen altijd samenvalt met het NSF-seizoen. Afgelopen editie heb ik daarom sowieso vaak achteraf teruggekeken, maar zelfs toen merkte ik tegen het einde aan dat zelfs dát me eigenlijk al niet meer kon boeien. Ik had een jaar of 5 geleden echt nooit verwacht dat ik dat nog zou gaan zeggen van het programma wat na ESF zo'n beetje mijn grootste televisie-passie was.
Wij kijken hier altijd met Engelse ondertiteling via Youtube want anders vraagt m'n vrouw steeds wat ze precies moeten doen voor de opdracht en ik weet het ook nooit :')
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_187552097
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Wij kijken hier altijd met Engelse ondertiteling via Youtube want anders vraagt m'n vrouw steeds wat ze precies moeten doen voor de opdracht en ik weet het ook nooit :')
Oeh, dat is wel handig, bedankt voor de tip! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:18:22 #286
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187552118
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel handig, bedankt voor de tip! ^O^
Ja maar jij bent Nederlands dus je kan ook de Nederlandse ondertiteling aanzetten ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 juni 2019 @ 16:20:21 #287
39237 crew  H_T
2733
pi_187552136
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:01 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik ben ooit in dezelfde week afgewezen omdat niet enthousiast genoeg was en omdat ik te enthousiast was. :D
Ik heb ooit gereageerd op een functie als een soort jobcoach bij UWV, dus dat je anderen moest vertellen hoe ze aan een baan konden komen. Daar ben ik voor afgewezen omdat ik daarvoor al eens zelf aan een baan was gekomen, en dat was niet de bedoeling van deze startersfunctie :')
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187552140
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja maar jij bent Nederlands dus je kan ook de Nederlandse ondertiteling aanzetten ;)
Uiteraard :D

Ik moet zeggen dat ik 2013 het laatste écht toffe seizoen van WIDM vond. De jaren daarop waren er af en toe wel prima mollen en/of goede locaties, maar dat was naar mijn mening het laatste jaar met een echt tof totaalpakketje.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 22 juni 2019 @ 16:20:59 #289
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187552145
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb ooit gereageerd op een functie als een soort jobcoach bij UWV, dus dat je anderen moest vertellen hoe ze aan een baan konden komen. Daar ben ik voor afgewezen omdat ik daarvoor al eens zelf aan een baan was gekomen, en dat was niet de bedoeling van deze startersfunctie :')
Dat is zorgwekkend :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_187552150
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb ooit gereageerd op een functie als een soort jobcoach bij UWV, dus dat je anderen moest vertellen hoe ze aan een baan konden komen. Daar ben ik voor afgewezen omdat ik daarvoor al eens zelf aan een baan was gekomen, en dat was niet de bedoeling van deze startersfunctie :')
Whahaha, hilarisch :D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 juni 2019 @ 16:27:22 #291
39237 crew  H_T
2733
pi_187552218
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die voorbeelden vind ik dus vaak wel lastig, want ik heb bijna geen werkervaring op wat losse flodders na en ik wil niet tot het punt komen dat ik dingen uit mijn duim ga zuigen. Maar volgens mij is het me best aardig gelukt ^O^
Je hebt in elk geval gereageerd, dus dat is sowieso goed ^O^ Toi Toi Toi!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 juni 2019 @ 17:04:08 #292
39237 crew  H_T
2733
pi_187552600
Ik heb L1 aan staan en een of andere random hapsnurker staat al minutenlang een willekeurige Poolse te interviewen door de deuropening. Slaat helemaal nergens op, wat een bagger.


En toch heb ik het uitgekeken :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 22 juni 2019 @ 17:06:24 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187552628
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb L1 aan staan en een of andere random hapsnurker staat al minutenlang een willekeurige Poolse te interviewen door de deuropening. Slaat helemaal nergens op, wat een bagger.

En toch heb ik het uitgekeken :@
Ik keek soms naar een mislukte versie van Kunst en Kitsch op Tv Gelderland en af en toe was er ook een programma met een man die een muziekinstrument speelde voor een uur. _O-
pi_187552719
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 13:18 schreef ato het volgende:
En vanavond ga ik lekker uit naar Amsterdam.
En als ik ook mee mag klagen, ik heb aankomende dinsdag mijn chemo en dat is ook niet lekker met dit weer.

Maar eerst genieten vanavond..
Veel plezier vanavond en voor dinsdag alvast heel veel sterkte!
  Moderator zaterdag 22 juni 2019 @ 17:19:19 #295
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187552770
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 13:18 schreef ato het volgende:
En vanavond ga ik lekker uit naar Amsterdam.
En als ik ook mee mag klagen, ik heb aankomende dinsdag mijn chemo en dat is ook niet lekker met dit weer.

Maar eerst genieten vanavond..
Ik zal wel in gedachten naar je zwaaien als je uit aan het gaan bent :P Al ga ik vandaag weer vroeg naar bed, gok ik.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 22 juni 2019 @ 17:20:58 #296
39237 crew  H_T
2733
pi_187552788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 17:06 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik keek soms naar een mislukte versie van Kunst en Kitsch op Tv Gelderland en af en toe was er ook een programma met een man die een muziekinstrument speelde voor een uur. _O-
Marijke Helwegen heeft nog een tijdje een programma gehad op TV Utrecht, dat was ook best hilarisch. Probeerde ze in de dierentuin een kusje te krijgen van een giraffe of zo, die daar duidelijk geen zin in had :P

Het programma deelde ze met een knakker die een keer voor een reportage naar het bockbierfestival ging. Hij was uitgebreid aan het proeven, vond elk biertje 'best lekker' en kwam aan het eind van de show niet heel goed meer uit zijn woorden :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 17:29:04 #297
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187552854
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Uiteraard :D

Ik moet zeggen dat ik 2013 het laatste écht toffe seizoen van WIDM vond. De jaren daarop waren er af en toe wel prima mollen en/of goede locaties, maar dat was naar mijn mening het laatste jaar met een echt tof totaalpakketje.
Eens :Y

Waar ben je nu en wie verdenk je? Zo leuk vind ik dat om te horen met voorkennis! :P Ik zat dat hele seizoen verkeerd _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 17:58:52 #298
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187553229
Vier posts te gaan (na deze drie). Als een schaal met nog 1 koekje en niemand durft 'm te nemen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 22 juni 2019 @ 18:00:25 #299
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187553248
Men heeft in elk geval ruim de tijd gehad om een leuke TT te verzinnen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 22 juni 2019 @ 18:00:40 #300
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187553252
Dus de volgende die post, moet wel een hele, hele spectaculaire TT hebben :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')