Syntix de scepter geven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien kunnen we TLC of forzaudinese mod maken?
Zelf Franklop is prima. DeeBee is tevens een eindbaas. Showtimer ben ik ook niet tegen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Slobeend of Aguero, dat soort gasten zouden uitstekende moddereters zijn. Luister naar het volk.
#FreeSyntixquote:
Of we laten TDF lekker dicht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dagjesmensen zijn allemaal in diepe rouw.quote:
Hij is unbanned.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
#FreeSyntix
Hoe zal hij het nieuws rond Froome vernomen hebben? We zullen het nooit weten.
Dan moet je jezelf in toom houden, ik snap het wel ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word geen moderator meer, nooit meer.
Wil jij niet?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf in toom houden, ik snap het wel ja.
Met alle liefde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Topidee. Mag je meteen meehelpen in ESF.
Waarom toont hij zijn boeventronie hier niet dan?quote:
Nee, dat is het probleem niet. Meer dat je weer mongolen als Klaas, pirlo444 en andere mensen met een scheef tia-bekje moet corrigeren terwijl je ook andere dingen kan doen. Daarbij heb ik sowieso nog tentamens in de eerste 1,5 week dus doei.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf in toom houden, ik snap het wel ja.
@Greys look who i've trapped.quote:
Zij, botte hork.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie is Greys? Kijkt hij ook wielrennen?
Je moet je tijd steken in je zang.quote:
Greys is een dierbaar persoon voor mij, daat laat ik niet mee sollen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos zou worden
Kookt ze elke dag voor je?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Greys is een dierbaar persoon voor mij, daat laat ik niet mee sollen.
en Twan Poels die de Tour gaat winnenquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik modderer gewoon niks, alles mag van mij. Simpel toch.quote:
Vrijheid, blijheid.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik modderer gewoon niks, alles mag van mij. Simpel toch.
Dat vinden wij helemaal prima, je moet alleen braaf iedere dag een reeks in elkaar draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mogen we dan ook zeggen dat we jou een achterbakse klootzak vinden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft het licht gezien en durft dat hier niet toe te geven?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom toont hij zijn boeventronie hier niet dan?
Ja, doei. Dat doe je zelf maar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vinden wij helemaal prima, je moet alleen braaf iedere dag een reeks in elkaar draaien.
Ja hoor, dat mag je posten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mogen we dan ook zeggen dat we jou een achterbakse klootzak vinden?
Maar dat kan ik niet. Of je moet mij modrechten geven, dat vindt iedereen hier waarschijnlijk wel een goed idee.quote:
Behalve als je IQ onder de 90 zit. @Koffieplanterquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Gewoon iedereen met meer dan 1000 posts in wielertopics modrechten geven.
Ik denk dat ik dan alle users in TDF gewoon modrechten geef, zo verdelen we de werklast een beetje.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet. Of je moet mij modrechten geven, dat vindt iedereen hier waarschijnlijk wel een goed idee.
Goed punt ja, TOU (TDF mag niet van @Mani89) trekt natuurlijk meer dagjesmensen dan de GIR of de VUE.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem niet. Meer dat je weer mongolen als Klaas, pirlo444 en andere mensen met een scheef tia-bekje moet corrigeren terwijl je ook andere dingen kan doen. Daarbij heb ik sowieso nog tentamens in de eerste 1,5 week dus doei.
Alle users met meer dan 50 posts in de algemene wielerreeksquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Gewoon iedereen met meer dan 1000 posts in wielertopics modrechten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dus uit kiezen en je zit altijd goed.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alle users met meer dan 50 posts in de algemene wielerreeksIk laat de rest mooi mijn hielen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dus uit kiezen en je zit altijd goed.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
En een BMI hoger dan 40 @Mani89quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Behalve als je IQ onder de 90 zit. @:koffieplanter
Jij bent echt cool inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik laat de rest mooi mijn hielen zien.
Dankje. Jij mag er ook best zijn.quote:
quote:
Wie?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:13 schreef VoMy het volgende:
Hoe reageert de wereld op de transfer van Vilhena naar Krasnodar?
Ik heb liever geen mod die beslissingen neemt met de bijbel in de hand en bij moeilijke beslissingen naar boven kijkt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je komt als geroepen.
We zoeken een mod voor TOU.
De derde week zit ik in IJsland. Dus tenzij er een fijne IJslandse renner opstaat, ben ik bang dat ik sowieso de derde week weinig ga zien.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je komt als geroepen.
We zoeken een mod voor TOU.
IJslandquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De derde week zit ik in IJsland. Dus tenzij er een fijne IJslandse renner opstaat, ben ik bang dat ik sowieso de derde week weinig ga zien.
Eerste twee weken natuurlijk wel vol met pizza met melk.
Die heb ik liever dan GrethaDuizenbergFanNr1quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mod die beslissingen neemt met de bijbel in de hand en bij moeilijke beslissingen naar boven kijkt.
Wat voor pizza combineert eigenlijk het beste met een vers glas melk?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De derde week zit ik in IJsland. Dus tenzij er een fijne IJslandse renner opstaat, ben ik bang dat ik sowieso de derde week weinig ga zien.
Eerste twee weken natuurlijk wel vol met pizza met melk.
Hawaii.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat voor pizza combineert eigenlijk het beste met een vers glas melk?
Melk neutraliseert salami als een malle.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat voor pizza combineert eigenlijk het beste met een vers glas melk?
Ja stel je voor, mensen die open staan voor iets nieuws.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mensen die pizza met ananas eten zijn geen modmateriaal.
Als je iets wil neutraliseren, waarom zou je het dan eten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Melk neutraliseert salami als een malle.
Wtf we hebben een ananaspizza-liefhebber in ons midden, manmanmanquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja stel je voor, mensen die open staan voor iets nieuws.
Ga je naar Katwijk v Quick Boys volgend jaar?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Melk neutraliseert salami als een malle.
quote:
Ik eet ook nooit salami.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je iets wil neutraliseren, waarom zou je het dan eten?
Helaas, Mani valt af.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mensen die pizza met ananas eten zijn geen modmateriaal.
Ja. Genot.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je naar Katwijk v Quick Boys volgend jaar?
Ik zag de promotiefinale op Omroep West, wel gelachen. Bij de 1-0 al een halve pitch invason.quote:
Doe dan Quick Boys - Katwijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:22 schreef Szura het volgende:
Wielrennen-meet bij Katwijk - Quick Boys, na afloop een groepsfoto met Dirk Kuijt
Het was een onvergetelijk spannende middag.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag de promotiefinale op Omroep West, wel gelachen. Bij de 1-0 al een halve pitch invason.
Snap ik goed. Eerste keer in de hoogste divisie sinds de herinrichting toch?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was een onvergetelijk spannende middag.
Is wel chill man.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Wtf we hebben een ananaspizza-liefhebber in ons midden, manmanman
Zeker. Toen wij ook eindelijk promoveerden naar de topklasse, kwam de tweede divisie erbij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap ik goed. Eerste keer in de hoogste divisie sinds de herinrichting toch?
Je moet af en toe een reeks maken, verder hoef je niets te doen inderdaad. En dus zien we al jaren geen enkele mod in TDF. Alleen @heywoodu als vliegende keep die er een reeks van maakt omdat de blauwen er dus niet zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:31 schreef VoMy het volgende:
Doen mods eigenlijk iets in zo'n Tour-forum? Runt het zichzelf niet gewoon?
Vroeger hadden we nog een Ambrosius-bingokaart.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet af en toe een reeks maken, verder hoef je niets te doen inderdaad. En dus zien we al jaren geen enkele mod in TDF. Alleen @:heywoodu als vliegende keep die er een reeks van maakt omdat de blauwen er dus niet zijn.
Leuk, maar niet hier.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een Ambrosius-bingokaart.
@Rellende_Rotscholierquote:Kroniek van een bewogen maand: 'Tom Dumoulins Kniejournaal'
Kroniek van een aangekondigde afzegging.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:48 schreef Szura het volgende:
Kroniek van een bewogen maand: 'Tom Dumoulins Kniejournaal'
@:rellende_rotscholier
Wij zijn ook kampioen geworden, en ik was er bij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker. Toen wij ook eindelijk promoveerden naar de topklasse, kwam de tweede divisie erbij.
https://bingobaker.com/view/144851quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een Ambrosius-bingokaart.
Het is altijd Sesamstraat in het hoofd van mensen die werken bij de NOS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |