Dank u. Is het 'achter' al bekend wie TDF gaat modden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar moeten we maar wat aan doen dan.
Een bedorven magnetronmaaltijd kan ook rare dingen doen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naatje is een zware drinker
Een nobody die eens in het jaar een post in een wielertopic plaatst, graag. Die staan een beetje boven het volk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dank u. Is het 'achter' al bekend wie TDF gaat modden?
Niets voor jou? Als VBL op je cv staat kun je alles aan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een nobody die eens in het jaar een post in een wielertopic plaatst, graag. Die staan een beetje boven het volk.
Ik word geen moderator meer, nooit meer.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niets voor jou? Als VBL op je cv staat kun je alles aan.
Wil je graag?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet zo min mogelijk affiniteit met wielrennen hebben, dus wij worden het alvast niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
En je moet zoveel mogelijk meedoen in het ''Doping doping doping''-schreeuwen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet zo min mogelijk affiniteit met wielrennen hebben,
Topidee. Mag je meteen meehelpen in ESF.quote:
Lekken --> vertrekkenquote:
Ah, dan zit het gros van de vaste posters in wielertopics alsnog goed.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En je moet zoveel mogelijk meedoen in het ''Doping doping doping''-schreeuwen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dan zit het gros van de vaste posters in wielertopics alsnog goed.
Ik ben geen goede pliesieagent.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig. Jij?
Syntix de scepter geven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien kunnen we TLC of forzaudinese mod maken?
Zelf Franklop is prima. DeeBee is tevens een eindbaas. Showtimer ben ik ook niet tegen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Slobeend of Aguero, dat soort gasten zouden uitstekende moddereters zijn. Luister naar het volk.
#FreeSyntixquote:
Of we laten TDF lekker dicht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien kunnen we TLC of forzaudinese mod maken?
Dagjesmensen zijn allemaal in diepe rouw.quote:
Hij is unbanned.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
#FreeSyntix
Hoe zal hij het nieuws rond Froome vernomen hebben? We zullen het nooit weten.
Dan moet je jezelf in toom houden, ik snap het wel ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word geen moderator meer, nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |