Ik ben half van de (computer)wereld deze dagen dus niet echt lekker op de hoogte. Vertel m'n jong, wat is er aan de hand?quote:
TDF heeft moeite om door te dringen tot de nuchtere werkelijkheid.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben half van de (computer)wereld deze dagen dus niet echt lekker op de hoogte. Vertel m'n jong, wat is er aan de hand?
Daar moeten we maar wat aan doen dan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
TDF heeft moeite om door te dringen tot de nuchtere werkelijkheid.
Dank u. Is het 'achter' al bekend wie TDF gaat modden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar moeten we maar wat aan doen dan.
Een bedorven magnetronmaaltijd kan ook rare dingen doen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naatje is een zware drinker
Een nobody die eens in het jaar een post in een wielertopic plaatst, graag. Die staan een beetje boven het volk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dank u. Is het 'achter' al bekend wie TDF gaat modden?
Niets voor jou? Als VBL op je cv staat kun je alles aan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een nobody die eens in het jaar een post in een wielertopic plaatst, graag. Die staan een beetje boven het volk.
Ik word geen moderator meer, nooit meer.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niets voor jou? Als VBL op je cv staat kun je alles aan.
Wil je graag?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet zo min mogelijk affiniteit met wielrennen hebben, dus wij worden het alvast niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
En je moet zoveel mogelijk meedoen in het ''Doping doping doping''-schreeuwen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet zo min mogelijk affiniteit met wielrennen hebben,
Topidee. Mag je meteen meehelpen in ESF.quote:
Lekken --> vertrekkenquote:
Ah, dan zit het gros van de vaste posters in wielertopics alsnog goed.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En je moet zoveel mogelijk meedoen in het ''Doping doping doping''-schreeuwen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dan zit het gros van de vaste posters in wielertopics alsnog goed.
Ik ben geen goede pliesieagent.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |