Wil jij niet?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf in toom houden, ik snap het wel ja.

Met alle liefde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Topidee. Mag je meteen meehelpen in ESF.

Waarom toont hij zijn boeventronie hier niet dan?quote:

Nee, dat is het probleem niet. Meer dat je weer mongolen als Klaas, pirlo444 en andere mensen met een scheef tia-bekje moet corrigeren terwijl je ook andere dingen kan doen. Daarbij heb ik sowieso nog tentamens in de eerste 1,5 week dus doei.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf in toom houden, ik snap het wel ja.

@Greys look who i've trapped.quote:

Zij, botte hork.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie is Greys? Kijkt hij ook wielrennen?

Je moet je tijd steken in je zang.quote:

Greys is een dierbaar persoon voor mij, daat laat ik niet mee sollen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos zou worden

Kookt ze elke dag voor je?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Greys is een dierbaar persoon voor mij, daat laat ik niet mee sollen.

en Twan Poels die de Tour gaat winnenquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien kunnen we TLC of forzaudinese mod maken?

Ik modderer gewoon niks, alles mag van mij. Simpel toch.quote:

Vrijheid, blijheid.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik modderer gewoon niks, alles mag van mij. Simpel toch.

Dat vinden wij helemaal prima, je moet alleen braaf iedere dag een reeks in elkaar draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Mogen we dan ook zeggen dat we jou een achterbakse klootzak vinden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Hij heeft het licht gezien en durft dat hier niet toe te geven?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom toont hij zijn boeventronie hier niet dan?

Ja, doei. Dat doe je zelf maar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vinden wij helemaal prima, je moet alleen braaf iedere dag een reeks in elkaar draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |