Jij bent echt cool inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik laat de rest mooi mijn hielen zien.

Dankje. Jij mag er ook best zijn.quote:

quote:

Wie?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:13 schreef VoMy het volgende:
Hoe reageert de wereld op de transfer van Vilhena naar Krasnodar?

Ik heb liever geen mod die beslissingen neemt met de bijbel in de hand en bij moeilijke beslissingen naar boven kijkt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je komt als geroepen.
We zoeken een mod voor TOU.

De derde week zit ik in IJsland. Dus tenzij er een fijne IJslandse renner opstaat, ben ik bang dat ik sowieso de derde week weinig ga zien.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je komt als geroepen.
We zoeken een mod voor TOU.

IJslandquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De derde week zit ik in IJsland. Dus tenzij er een fijne IJslandse renner opstaat, ben ik bang dat ik sowieso de derde week weinig ga zien.
Eerste twee weken natuurlijk wel vol met pizza met melk.

Die heb ik liever dan GrethaDuizenbergFanNr1quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mod die beslissingen neemt met de bijbel in de hand en bij moeilijke beslissingen naar boven kijkt.

Wat voor pizza combineert eigenlijk het beste met een vers glas melk?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De derde week zit ik in IJsland. Dus tenzij er een fijne IJslandse renner opstaat, ben ik bang dat ik sowieso de derde week weinig ga zien.
Eerste twee weken natuurlijk wel vol met pizza met melk.

Hawaii.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat voor pizza combineert eigenlijk het beste met een vers glas melk?

Melk neutraliseert salami als een malle.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat voor pizza combineert eigenlijk het beste met een vers glas melk?

Ja stel je voor, mensen die open staan voor iets nieuws.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mensen die pizza met ananas eten zijn geen modmateriaal.

Als je iets wil neutraliseren, waarom zou je het dan eten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Melk neutraliseert salami als een malle.

Wtf we hebben een ananaspizza-liefhebber in ons midden, manmanmanquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja stel je voor, mensen die open staan voor iets nieuws.

Ga je naar Katwijk v Quick Boys volgend jaar?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Melk neutraliseert salami als een malle.

quote:

Ik eet ook nooit salami.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je iets wil neutraliseren, waarom zou je het dan eten?

Helaas, Mani valt af.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mensen die pizza met ananas eten zijn geen modmateriaal.

Ja. Genot.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je naar Katwijk v Quick Boys volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |