ZEG HEB JIJ DAT WEL NETJES GEMELD?!quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Bacteriemengsel waar alleen de rupsen van dood gaan toch?
Of misschien daar wel gifffff, geen idee
In Rotterdam trouwens meerdere bomen met rupsen gezien, dus ķķk in de stad aanwezig
Gelukkig nog geen last van gehad
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:47 schreef Sunnythesun het volgende: [..] Toen ik het erg had dacht ik eerst dat het midge beten moesten zijn. Gewoon alleen 'nette' bultjes..
Het schoot nog wel door mijn hoofd dat we zoveel eiken blijken te hebben. Valt nu helemaal op. Meer dan andere bomen, heb ik nu het idee. Dus wat vervangen door andere bomen is misschien handig. Alleen allemaal, neequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar las ik van de week ook iets over, maar die schijnen het dit jaar niet meer bij te kunnen houden. Een autoriteit op dit gebied adviseerde om alle eiken maar om te hakken "want je komt er toch niet vanaf!" Da's wel heel rigoreus.
Nopequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ZEG HEB JIJ DAT WEL NETJES GEMELD?!
In midge gebied kopen en aan locals vragen welk subtype je moet hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?
Misschien zijn jullie eiken nu immuun ;-)quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey Nuenen wie wil daar wonen
Weet wel dat we er 20jaar geleden last van hadden hier. Maar nu vallen ze in ieder geval niet op.
Smidge of Avons Skin so Soft. De rest is bullshit..quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?
Even een plaatselijke drogist induiken daarvoor?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Smidge of Avons Skin so Soft. De rest is bullshit..
Slimme eiken die brabandersquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie eiken nu immuun ;-)
Jup. En buurtsupers en Tourist Information hebben het vaak ook wel staan. Ben zelf vooral van Smidge, Skin do soft is eigenlijk huidolie en daarom wat vettig. Krijg he dus wel een lekker zacht huidje van en ruikt lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even een plaatselijke drogist induiken daarvoor?
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slimme eiken die brabanders
We hebben trouwens wel veel larven van lieveheersbeestjes in de tuindie mogen mooi de hop gaan beschermen
Ga jij binnenkort nog een rondje door de heemtuin doen?
Ik vind via de site van Smidge al wat winkels in de buurt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. En buurtsupers en Tourist Information hebben het vaak ook wel staan. Ben zelf vooral van Smidge, Skin do soft is eigenlijk huidolie en daarom wat vettig. Krijg he dus wel een lekker zacht huidje van en ruikt lekker
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.
Ben trouwens tada![]()
![]()
vandaag naar het werk gefietst. Bulten op, maar het lukte prima. Niet echt pijn, wel wat gevoelig.
Zodra we de Schotse grens over gingen jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind via de site van Smidge al wat winkels in de buurt.
Hadden jullie het wel nodig?
Fijnquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.
Ben trouwens tada![]()
![]()
vandaag naar het werk gefietst. Bulten op, maar het lukte prima. Niet echt pijn, wel wat gevoelig.
Hier komt er ook een hele donkere lucht aan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt opeens heel donker hier...hopelijk wordt het dan ook minder benauwd
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben trouwens tada![]()
![]()
Ziet er mooi uit, maar er kwam niets uitquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier komt er ook een hele donkere lucht aan.
Nee alles was er hier al uitgevallen...quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar er kwam niets uit
Wij hebben al een flinke bui en flink onweer gehad. Het is gelijk niet meer benauwd.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt opeens heel donker hier...hopelijk wordt het dan ook minder benauwd
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee alles was er hier al uitgevallen...
Ik denk dat wij nog een paar uur moeten wachten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben al een flinke bui en flink onweer gehad. Het is gelijk niet meer benauwd.
Vast het geld niet voorquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In Enschede hebben ze daarom besloten niet preventief te bestrijden. Dat is prima, maar dan moet je er wel bovenop zitten in de bestrijding als ze er zijn. Maar dat deed de gemeente ook niet.![]()
Er loopt een petitie en wordt in de raadsvergadering ook a over gesproken. Er komt potentieel een rechtzaak tegen de gemeente. It is a thing.
Fijn zeg van het fietsen!quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet alleen in Enschede, zie alinea 4 https://www.nu.nl/binnenl(...)-erg-als-anders.html
Hier nietquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:30 schreef Bluezz het volgende:
Mooi gevangen Pee
Moest denken aan Zoon Q, die een blauwe maandag op judo zat om hem wat weerbaarder te maken (niet gelukt overigens). Ze lieten hem alle hoeken van de mat zien![]()
![]()
Doen ze goed. Ik vond het toen nogal slap, hoe er omgegaan werd met kinderen. Niet heel didactisch, dus hij is later op honkbal gegaan, vond ie veel leuker! En dat weerbaarder, ach..quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Deze club doet het echt leuk. Alles is gericht om kids te leren vriendschappelijk en met respect tegen elkaar te judoen. Het is ook een puntencompetitie waarbij ze een lego-medaille en een bouwwerkje bij elkaar kunnen winnen.
Snap ik. Daar is deze club echt heel goed in vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen ze goed. Ik vond het toen nogal slap, hoe er omgegaan werd met kinderen. Niet heel didactisch, dus hij is later op honkbal gegaan, vond ie veel leuker! En dat weerbaarder, ach..
Dat doen ze goedquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Deze club doet het echt leuk. Alles is gericht om kids te leren vriendschappelijk en met respect tegen elkaar te judoen. Het is ook een puntencompetitie waarbij ze een lego-medaille en een bouwwerkje bij elkaar kunnen winnen.
Geven jullie trouwens ook kinderen buikdansles?quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doen ze goedkunnen veel clubs van leren
Nee helaas niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geven jullie trouwens ook kinderen buikdansles?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet alleen in Enschede, zie alinea 4 https://www.nu.nl/binnenl(...)-erg-als-anders.html
Potjesdenkenquote:"In veel gemeenten valt de aanpak van de nesten onder de vaak toch al flink uitgeklede post 'groenvoorziening'. Terwijl het toch gaat om volksgezondheid en niet om de aanblik van een plantsoen of parkje", bepleit Hellingman.
Doen ze goed daarquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snap ik. Daar is deze club echt heel goed in vind ik.
Ze hebben er ook wat kids met beperkingen tussen zitten en die worden heel subtiel voorzien van wat zelfvertrouwen door de tegenstander in te fluisteren dat ze iets minder fel moeten doen en ze een beetje laten winnen. En ze krijgen wat extra begeleiding van de docenten.
Echt heel leuk om te zien hoe dat echt heeeeel subtiel wordt gedaan.
Dan vind ik het ook niet heel erg om zo een ochtend te besteden eigenlijkOndanks dat mijn knieeen en rug het niet zo heel tof vinden om zo laag bij de grond te zijn
Aah, dus ter hoogte van de Lakes en de Dales zou het nog kunnen meevallen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zodra we de Schotse grens over gingen ja
Dankjewelquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi, mooie foto's (op fb) en wat een prachtige kleur blauw is dat.
Aqua groen/blauw is ook vast heel mooiquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En ja royaal blue is een geweldige kleur, zeker als je er ook nog pailetten aan toevoegt![]()
Moet nu gaan kiezen wat voor kleur ik voor mijn solo kostuum wil. Ik zit aan donkergroen te denken omdat dat goed bij mijn haarkleur past.
Volgende week eens naar de stoffenhandel, kijken wat ze überhaupt hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aqua groen/blauw is ook vast heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nou.. ja kan. Indien het net zo winderig was als toen wij er warenquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aah, dus ter hoogte van de Lakes en de Dales zou het nog kunnen meevallen?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
OehoeFijn dat er zo gereageerd wordt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Datquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fijn dat er zo gereageerd wordt!
Hier staat alles open. Voelde net briesje. Was poes die op me stond te klamgnoevenquote:
Het regende net even buiten, best flink, maar het is nu alweer thunderbenauwdquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier staat alles open. Voelde net briesje. Was poes die op me stond te klamgnoeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:54 schreef Barreltje het volgende:
Hier een strak blauwe lucht en oude tijden die "herleven"From Russia with love... dat zeiden ze ook tegen die Buk-raket bij de MH17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Dan heeft het naam en is het niets ernstigs. Lijkt me goed nieuws toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, huisarts belde. Waarschijnlijk een Bakerse cyste (zoek maar op) die tegen bloedvaten/spieren aandrukte. Want die dingen doen normaal geen pijn.
Mij ook. Alleen bang(ig) dat het terug kan komen. Niet vreemd dit, ik heb regelmatig cystes (meestal op mijn hand).quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan heeft het naam en is het niets ernstigs. Lijkt me goed nieuws toch?
Die zijn net zo erg aan het opletten als jij?quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:45 schreef derLudolf het volgende:
Oh, ik zie het al... Blijkbaar moeten er wat verkeersregelaars opgeleid worden
Dat doen ze ook met regelmaat bij het kruispunt achter het ziekenhuis. Daar waar de spoedvervoerders slechts incidenteel komen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:45 schreef derLudolf het volgende:
Oh, ik zie het al... Blijkbaar moeten er wat verkeersregelaars opgeleid worden
quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg aan het opletten als jij?
Als je stil staat mag je appen. Vandaar dat ik nu pas antwoordquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg aan het opletten als jij?
Ja, mag dat? Ik doe het wel maar wist niet dat het legaal was.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je stil staat mag je appen. Vandaar dat ik nu pas antwoord
Dacht ook dat dat niet legaal was.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, mag dat? Ik doe het wel maar wist niet dat het legaal was.
Dat mag dus wel blijkbaar, ik moest het ook opzoeken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:08 schreef Lonaa het volgende:
Je mag niet appen als je stilstaat. wtf zuig je die info dan vandaan Ludolf?
Ja, ik zocht het op. Mind = blown.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat mag dus wel blijkbaar, ik moest het ook opzoeken.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik enigszins conservatief ben, ik heb er in elk geval nog niet van gehoord.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]Is de Thermomix in NL ook zo een hype eigenlijk?
Een kennis van ons is er fan van, verder hoor ik er niet veel over.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik enigszins conservatief ben, ik heb er in elk geval nog niet van gehoord.
Vraag me dat af want hier hebben Aldi en Lidl regelmatig een kloon ervan en ook die vliegt de winkels uit. Alsof je Katrien Duck ziet bij de uitverkoop van het wespennestquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een kennis van ons is er fan van, verder hoor ik er niet veel over.
Bij een verkeerslicht sta je doorgaans ook niet zo langquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef Myraela het volgende:
Als je bij een stoplicht met je telefoon zit, ben je nog wel gewoon een mongool. Maar als ik stilsta omdat de brug openstaat oid, doe ik het ook wel.
Ik heb de (goedkopere) kenwood versie. Deze kan meer maar was ook heel veel duurder toen. Gebruik m met name als er geroerd moet worden tijdens koken (risotto bv) wat ik niet goed kan. Ook voor ragout (of roux) gebruik ik mquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, niet echt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja precies. Voor een brug of in een stilstaande file.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef Myraela het volgende:
Als je bij een stoplicht met je telefoon zit, ben je nog wel gewoon een mongool. Maar als ik stilsta omdat de brug openstaat oid, doe ik het ook wel.
Ow dat doe ik ook welquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik kan met veel helpen, maar dit moet je zelf uitzoekenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:42 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te puzzelen hoeveel reistijd ik als "reserve" zal nemen om morgenochtend om 9:00 bij Kaatje om de hoek te parkeren...
Grinnik, dat gaat me lukken. Monique mailde me nog wel in het Spaansquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan met veel helpen, maar dit moet je zelf uitzoeken
ik heb een eentje. Ben er super blij mee. Gebruik hem minstens 2x per dag...quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh ja, die zet ik voor volgende week op het menu.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik had nog een restje van het lahmacungehakt van gisteren. En een wrap. Dus mini-turkse pizza met geitenkaas, ui, komkommer en sla.
Ik had (veel, maar kort) regen, t koelt lekker af nuquote:
Vanmiddag rond 12u kleine hevige bui gehad, verder mocht het geen naam hebben.quote:
Volgens mij komt het eraan hoor. Kennis in Utrecht heeft een zwembad(lkon). De afvoer was overvraagd. T water lijkt naar binnen te lopenquote:
Ik wilde al reageren met dat jij er één hebt, maar met een Duitser getrouwd bentquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een eentje. Ben er super blij mee. Gebruik hem minstens 2x per dag...
wat maak jij er allemaal mee?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een eentje. Ben er super blij mee. Gebruik hem minstens 2x per dag...
Wat doet het?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel heel veel wel gevallenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
Van alle buien die buienradar beloofde is er hier niet 1 ook gevallen.
Hier zag je echt links en rechts de buien uiteen splijten en passeren. En dan had ik nog niet eens mijn sandalen aan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel heel veel wel gevallen
Zat er drie keer vol in vandaag
En hier geen druppel. Alleen hele verdrietige bomen en plantenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Vanmorgen op weg naar werk in hoosbuien, vanavond thuis hoosbuienz t duurt nog drie kwartier zag ik, alles staat behoorlijk blank op t pleintje....
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens buienalarm heeft Lonaa waar ze om vroeg
nou snel, trek er een paar vierkante meter klinkers uitquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Vanmorgen op weg naar werk in hoosbuien, vanavond thuis hoosbuienz t duurt nog drie kwartier zag ik, alles staat behoorlijk blank op t pleintje....
Lawaai maken?quote:
Van alles. Elke morgen in ieder geval havermout. Sorbetijs met bevroren vruchten. Risotto, pastasaus. Aardappelen, vlees en vis. Alles tegelijkertijd. Vandaag was het havermoutpap en ‘pastasaus’, met veel groenten. Ik ben er echt super blij mee, bepaalde dingen zonder er bij te hoeven zijn te maken....quote:
Volgens de reclame een complete maaltijd maken.quote:
En dat roert dan vanzelf ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Van alles. Elke morgen in ieder geval havermout. Sorbetijs met bevroren vruchten. Risotto, pastasaus. Aardappelen, vlees en vis. Alles tegelijkertijd. Vandaag was het havermoutpap en ‘pastasaus’, met veel groenten. Ik ben er echt super blij mee, bepaalde dingen zonder er bij te hoeven zijn te maken....
Zo ging ik dus de auto in met gillende peuter (want onweer en 'mijn haar is nat'quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook veel regen vandaag. En heel veel wind, ik moest in een heftige onweersbui het dakterras op omdat onze schaduwdoek dreigde weg te waaien. Niet echt leuk, ik was doorweekt!
Heb helaas geen premium accountquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een niet al te beste recensie over Goud:
https://www.ad.nl/rotterd(...)nkrekening~a7f6c500/
Dit keer van het AD
Het ding roert kneed en snijd\hakt. Zelfde als een foodprocessor. Met als bonus dat dit ding ook verwarmd. Dus stoven, koken en stomen kan gelijktijdig met het bewerken van de ingrediënten.quote:
Ah ok, kan handig zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Het ding roert kneed en snijd\hakt. Zelfde als een foodprocessor. Met als bonus dat dit ding ook verwarmd. Dus stoven, koken en stomen kan gelijktijdig met het bewerken van de ingrediënten.
En dat alles menu gestuurd in de nieuwste uitvoeringen van het origineel als de clonen
Hendig wel, zeker als je veel thuis bentquote:
Ik vind het geweldig dat ik spul in dat ding kan gooien en verder met de kinderen kan spelen ofzo. Of meerdere dingen tegelijk doen. Aardappelen, vis en groetenten gelijk stomen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, kan handig zijn.
Ben daar zelf niet planmatig en uit hand geverig genoeg voor. Plus dat ik juist geniet van pruttelende pannetjes en erin roeren met schuin oogje erop
Ik ook niet. Dus via geheime stand gelezenquote:
Nu gelezen. Nu gaat zeker iedereen in de rij staan om daar slecht te eten end aar over te praten gok ikquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus via geheime stand gelezen
Dat laatste als stoofpotje ofzo? Moet je dan goed timen wanneer je de vis erbij doet, want kortste tijd nodig, oid?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat ik spul in dat ding kan gooien en verder met de kinderen kan spelen ofzo. Of meerdere dingen tegelijk doen. Aardappelen, vis en groetenten gelijk stomen bijvoorbeeld.
Nee, je kunt in verschillende verdiepingen stomen, dus gewoon steeds wat erbij. Inderdaad, op het laatst de vis erbij. Zoals op deze foto:[img] [img]https://www.acanadianfoodie.com/wp-content/uploads/2016/03/TM5-now-selling-in-the-US.png[/img] https://www.wired.com/wp-(...)wTMpart-1024x768.jpg[/img]quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste als stoofpotje ofzo? Moet je dan goed timen wanneer je de vis erbij doet, want kortste tijd nodig, oid?
Ik zie het nog niet zo goed voor me
Ah, geinig welquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, je kunt in verschillende verdiepingen stomen, dus gewoon steeds wat erbij. Inderdaad, op het laatst de vis erbij. Zoals op deze foto:[ [url=
Maar dat doe ik niet vaak, want zo vaak eten we geen AGV..
Incognitomodus does the trick.quote:
Toch wel lichtelijk prijzig. Ik heb het er niet voor over iigquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu gelezen. Nu gaat zeker iedereen in de rij staan om daar slecht te eten end aar over te praten gok ik
Hebben de foute opgedofte hoertjes en ventjes/vieze ouwe mannetjes met teveel geld weer een nieuwe plek om te patsen joh, ook goed. Weer eens wat anders dan Villa Talia en Hugh en dat soort foute toko's op de West Kruiskadequote:Op woensdag 19 juni 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch wel lichtelijk prijzig. Ik heb het er niet voor over iig
J en ik waren eens bevriend met een stel dat daar perfect zou passen. J en ik dachten allebei na 2 zinnen van die eerste recensie aan hen. Lekker een beetje patsen, je geld verbrassen, ordinair zijn, gezien worden en tegen iedereen vertellen dat Herman even bij je aan tafel is komen zitten. Herman weet precies bij wie hij dat moet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben de foute opgedofte hoertjes en ventjes/vieze ouwe mannetjes met teveel geld weer een nieuwe plek om te patsen joh, ook goed. Weer eens wat anders dan Villa Talia en Hugh en dat soort foute toko's op de West Kruiskade
Oh, dat was al gezegd.quote:
Ik ken ook wel zo'n stelquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
J en ik waren eens bevriend met een stel dat daar perfect zou passen. J en ik dachten allebei na 2 zinnen van die eerste recensie aan hen. Lekker een beetje patsen, je geld verbrassen, ordinair zijn, gezien worden en tegen iedereen vertellen dat Herman even bij je aan tafel is komen zitten. Herman weet precies bij wie hij dat moet doen natuurlijk.
De mental image van deze situatie is prachtig. Voor jullie niet want lastig uit te leggen
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J en ik waren eens bevriend met een stel dat daar perfect zou passen. J en ik dachten allebei na 2 zinnen van die eerste recensie aan hen. Lekker een beetje patsen, je geld verbrassen, ordinair zijn, gezien worden en tegen iedereen vertellen dat Herman even bij je aan tafel is komen zitten. Herman weet precies bij wie hij dat moet doen natuurlijk.
De mental image van deze situatie is prachtig. Voor jullie niet want lastig uit te leggen
Bestaat ook al sinds de jaren '70 geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken ook wel zo'n stelHij is ook onvriendelijk tegen bedienend personeel. Maar zou de eigenaar behandelen alsof hij iemand aan het versieren is.
Overigens al járen geleden op de huishoudbeurs zo'n keukending gezien dat alles kan en hele maaltijden voor je maakt. Keek m'n ogen uit. Leek me reuze makkelijk voor mensen die niet kunnen koken en voor heel drukke mensen.
Dat had ik dan weer niet verwachtquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bestaat ook al sinds de jaren '70 geloof ik
Quote>De eerste Thermomix kwam in 1961 op de markt en was afgeleid van een mixerserie van Vorwerk, de VKM5quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bestaat ook al sinds de jaren '70 geloof ik
Jaren '60 zelfsquote:
Chips, ben ik net te laatquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Quote>De eerste Thermomix kwam in 1961 op de markt en was afgeleid van een mixerserie van Vorwerk, de VKM5
>Quote
https://nl.wikipedia.org/wiki/Thermomix
Dus zowel het AD, de NRC en de Volkskrant kraken die tent af en Den Blijker bagataliseert het en doet het af als een incident. Dan ben je toch echt een slechte horeca-ondernemer.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een niet al te beste recensie over Goud:
https://www.ad.nl/rotterd(...)nkrekening~a7f6c500/
Dit keer van het AD
Daar zeg je wat, ja!quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:32 schreef borisz het volgende:
Met Goud is nu wel moment dat we Iwa missen...![]()
Eens, leuk mensquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:25 schreef minilot het volgende:
AD-recensie leest toch bij lange na niet zo smakelijk weg als die vanHiske
van de Volkskrant. Ik heb haar stuk over het streetfoodrestaurant (:')) van de zanger van Bløf er de afgelopen tijd al meermaals bijgepakt voor instant vrolijkheid
![]()
https://www.volkskrant.nl(...)bedroevend~b70b2ed2/
quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Hiske, ik moest even aan haar wennen na de vorige recensent maar vind 'r het goed doen.
Joel Broekaart ook trouwens... die maakt weer een nieuwe serie las ik op zijn fb.
/beetje crush op Joel
Zeer zeer prima, één van de beste beslissingen in mijn levenquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dat wil ik al langer vragen: Hoe is het nou met Molo en Kwak afvallen, hoe jullie je voelen en zuks?
Hiske mot weer podcasts maken. Die waren best leuk en goed.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:25 schreef minilot het volgende:
AD-recensie leest toch bij lange na niet zo smakelijk weg als die vanHiske
van de Volkskrant. Ik heb haar stuk over het streetfoodrestaurant (:')) van de zanger van Bløf er de afgelopen tijd al meermaals bijgepakt voor instant vrolijkheid
![]()
https://www.volkskrant.nl(...)bedroevend~b70b2ed2/
Wacht tot volgende week woensdag, dan is het echte zweten zag ik netquote:Op woensdag 19 juni 2019 23:02 schreef Sarabi het volgende:
Toch mis ik Iwa's posts afentoe wel
Verder helemaal geen onweer gehadalleen maar een paar drupjes regen
Wel lekker gesport ondanks het vele zweten
quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder nu gewoon een willekeurige Iwa omdat kan het kan.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt
Niet echt mijn soort mensen geloof ik![]()
Ik had ooit een patiënt die zo'n soort echtgenote had. Compleet verneukt door plastische chirurgie ook.
Hij zei een keer dat hij wel van simpele sletjes hield die gewoon zonder schaamte het lekkere ordinair wijf uithingen en alles deden in bed.
Nou, top natuurlijk wel dan![]()
Die hadden toch zijn geld geroofd ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Het waren ooit vrienden binnen onze groep. Tot iedereen normaal bleef doen, of ze nou een huis van 1 of 8 ton hadden, maar zij zich superieur gingen gedragen. En op zo'n belachelijke manier dat iedereen het alleen maar een heel sneue vertoning kon vinden. Maarrr, ze gaan wel om met een van de kinderen van Hans van Breukhoven, dat we dat maar even weten. Memories
Wat fijn zeg!quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeer zeer prima, één van de beste beslissingen in mijn leven![]()
Rust in mijn lijf, afvallen gaat goed, voel me prima, bewegen en sporten gaat makkelijker, gezonder lijf en gewoon fijn enzo
Ben benieuwd hoe het gaat komende 8/9 maanden, want meestal duurt het nog zo lang om te stabiliseren.
Schildklier wel beetje aan het kutten maar wist van tevoren dat dat kon gebeuren (even een soort flippend immuunsysteem door de impact van de ingreep) en is tijdelijk dus komt ook wel weer goed.
Was de bedoeling ookquote:Op woensdag 19 juni 2019 23:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op de tweede regel, ik las Iwanius
Oh god, nou nou poe poequote:Op woensdag 19 juni 2019 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Het waren ooit vrienden binnen onze groep. Tot iedereen normaal bleef doen, of ze nou een huis van 1 of 8 ton hadden, maar zij zich superieur gingen gedragen. En op zo'n belachelijke manier dat iedereen het alleen maar een heel sneue vertoning kon vinden. Maarrr, ze gaan wel om met een van de kinderen van Hans van Breukhoven, dat we dat maar even weten. Memories
Yes yes!quote:
Wat voor complotten zijn daar over mogelijk?quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:42 schreef fietsie het volgende:
Net terug uit het dorpshuis. Leuk hoe 110 mensen (capaciteit max 80) bij deze temperatuur complottheorieen over glasvezel aanleg, waarom Ziggo geen glasvezel "heeft" en wat de KPN over 2 jaar gaat doen kunnen bedenken. Complot theorieën gingen met bosjes door de zaal...
Er zijn hier in de regio 2 tegen elkaar concurrerende glasvezel aanleg initiatieven die elkaar nu beiden dreigen te laten falen. En natuurlijk zitten daar de bestaande dienst aanbieders allemaal achter.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor complotten zijn daar over mogelijk?
Ja was nog wat verder aan het terug lezen toen had ik het doorquote:
Tja, die lokale clubjes zullen toch ooit de expertise van een andere club in moeten huren. Kun je met zo goed direct uitbesteden aan Reggefiber. De coax kabel en gasleiding zijn ook niet meer van het gemeentelijke kabel/gas bedrijf.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn hier in de regio 2 tegen elkaar concurrerende glasvezel aanleg initiatieven die elkaar nu beiden dreigen te laten falen. En natuurlijk zitten daar de bestaande dienst aanbieders allemaal achter.
Ik geloof dat ze een heel elftal gebaard en geadopteerd hebben. Geen idee. Maar wij zijn er dus met 8 man voor een van dat elftal ingeruild en dat vinden we helemaal niet erg.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hadden toch zijn geld geroofd ofzo?
Of haal ik nu sterren door elkaar?
Mensen die gaar doen met geld
Daartegen zeg ik vooral:
Ja ik had het weerbericht nog helemaal niet gezien.....fun.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wacht tot volgende week woensdag, dan is het echte zweten zag ik net
quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
De laatste keer dat we deze lui spraken zeiden ze dat ze 8 ton hadden betaald voor een kavel van 1200 vierkante meter. Haar gezicht vertrok zichtbaar toen wij zeiden dat we meer meters hebben. Het was een mooie dag.
Die lokale clubjes investeren meer dan KPN doet. Die expertise huren ze gewoon in. Niet bij Reggefiber, dat is KPN namelijk. Na hun overname hebben ze geen reet meer gedaan aan aanleg.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, die lokale clubjes zullen toch ooit de expertise van een andere club in moeten huren. Kun je met zo goed direct uitbesteden aan Reggefiber. De coax kabel en gasleiding zijn ook niet meer van het gemeentelijke kabel/gas bedrijf.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik had het weerbericht nog helemaal niet gezien.....fun.
Goed dat je het zegt....moet nog garnalen uit de vriezer halen, voor de curry vanavondquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal vergeten om te kijken wat voor groenten ik nog in huis heb. Zou vandaag uiteten met de familie, maar schoonzus heeft een joekel van een koortslip en voelt zich heel ellendig.
Misschien dat ik bij jullie avondeten inspiratie kan opdoen.
Gezellig!quote:
Hoi! Het gaat goed met me. Voel me fitter en energieker, beweeg makkelijker etc.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dat wil ik al langer vragen: Hoe is het nou met Molo en Kwak afvallen, hoe jullie je voelen en zuks?
"Neinz" antwoorden?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:18 schreef derLudolf het volgende:
Leuk, dat ze besluiten om alle onderdelen in te kopen ipv zelf produceren en nu komt inkoop "ja deze leverancier X en Y hebben allemaal bouwvak en leverancier Z hebben we al volgestouwd, kunnen jullie dit volgende week af hebben"
Ik weet hetquote:
Awyeah!quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:47 schreef Lonaa het volgende:
Kwak, Molo, wat fijn dat jullie beide redelijke complicatieloos uit de operatie zijn gekomen
Bouwvak moet echt verboden worden. Het is zo'n ultieme onzinquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:18 schreef derLudolf het volgende:
Leuk, dat ze besluiten om alle onderdelen in te kopen ipv zelf produceren en nu komt inkoop "ja deze leverancier X en Y hebben allemaal bouwvak en leverancier Z hebben we al volgestouwd, kunnen jullie dit volgende week af hebben"
Voor capaciteitsplanning wel wat voor te zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bouwvak moet echt verboden worden. Het is zo'n ultieme onzin
We hebben gezegd "maak maar intern"quote:
Voor ons is het nu kut ja. Maar als meerdere bedrijven op een bouwproject bezig zijn is het wel handig dat je samen vakantie hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bouwvak moet echt verboden worden. Het is zo'n ultieme onzin
Dat is toch geen misbruik?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet hetIk moet me in dit soort situaties altijd inhouden om mijn modrechten niet te misbruiken.
Dus jij zo vanquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We hebben gezegd "maak maar intern"
Vinden ze niet grappig. (Machines staan er nog maar nagenoeg alles wordt al extern gedaan)
Er zijn zo veel sectoren waar men wel goed kan plannen. En de bouwvak is nog verspreid ook tegenwoordig. Ik vind het niet meer van deze tijd ook om je werknemers voor te schrijven wanneer ze op vakantie kunnen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor capaciteitsplanning wel wat voor te zeggen
Oh zo. De bulten in processie, geen bulten door de processie.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is toch geen misbruik?
Al dacht ik dat er geen fout was. Ik stelde me een processie bulten voor. Zo stap voor stap over je lijf.
Het is makkelijker, sneller en duidelijker plannen, niet vriendelijker voor klant of personeel neequote:Op donderdag 20 juni 2019 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn zo veel sectoren waar men wel goed kan plannen. En de bouwvak is nog verspreid ook tegenwoordig. Ik vind het niet meer van deze tijd ook om je werknemers voor te schrijven wanneer ze op vakantie kunnen.
Met onze verbouwing werd ik er gek van. 3 Weken bouwvak, 1 week carnaval, 2 weken met kerst. En telkens begonnen ze 1-2 weken voor zo'n vakantie al te stressen want dan konden ze niets groots meer plannen en moesten ze overal nog van alles afmaken. Stom gedoe. Echt niet meer van deze tijd.
Je navel?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Bulten door de processieIk heb een nieuw nest op mijn borst. Of hoe heet dat, zo onder je nek en boven je boobs?
Ja, ze zijn een behandelaar voor me aan het regelen en dan krijg ik langdurige psychotherapie. Iedere week een gesprek voor de komende maanden, minstens een halfjaar. Ik ben begonnen met oefenen om weer dingen te doen die ik moet doen om alleen thuis te kunnen wonen. Supermarkt en rondje fietsen zijn al gelukt; binnenkort ga ik kort even langs m'n huis.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gezellig!
Hoe is het nu? Is er al "uitslag" van de gesprekken met/over jou?
Weten we nog niet, hangt er een beetje vanaf hoe veel zin in moeite we hebben. Geen zin: de Refter, het universiteitsrestaurant hier. Ze hebben recent verbouwd en nu is het aanbod veel beter en gevarieerder. Ook veel vegetarische en vegan mogelijkheden.quote:
Dus het is de bedoeling dat je weer (snel) naar huis gaat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een behandelaar voor me aan het regelen en dan krijg ik langdurige psychotherapie. Iedere week een gesprek voor de komende maanden, minstens een halfjaar. Ik ben begonnen met oefenen om weer dingen te doen die ik moet doen om alleen thuis te kunnen wonen. Supermarkt en rondje fietsen zijn al gelukt; binnenkort ga ik kort even langs m'n huis.
Zo fijnquote:Op woensdag 19 juni 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes yes!![]()
Hele traject ook perfect eromheen, dus blij met alle keuzes die ik gemaakt heb
Wel al smetplekken en voel me daarmee af en toe wel zo'n verpleeghuispatiënt ofzo![]()
Maar ben aan het sparen om dat door de tijd weg te laten snijden
Hoe voel jij je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van de hormonen, maar is jouw schildklier wel in orde danquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi! Het gaat goed met me. Voel me fitter en energieker, beweeg makkelijker etc.
Wel veel last van hormonale schommelingen en de daarbij komende stemmingsklachten, maar over t algeheel genomen ben ik een gelukkig mens.
Kan gewoon eten maar minder, geen pijntjes.
Afvallen gaat goed, ben sinds de OK 23 kilo kwijt, sinds vorig jaar mei 33!
De Refter kwam ik vroeger ook vaakquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Weten we nog niet, hangt er een beetje vanaf hoe veel zin in moeite we hebben. Geen zin: de Refter, het universiteitsrestaurant hier. Ze hebben recent verbouwd en nu is het aanbod veel beter en gevarieerder. Ook veel vegetarische en vegan mogelijkheden.
Anders: misschien café de Plak, of iets ergens hier in de buurt, geen idee.
Wat zijn de spijkers gewordenquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Zo, spijkers met koppen geslagen voor het festival over 2 weken.
[ afbeelding ]
Heb je er zin in? Als in: denk je dat je het aankan ?quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een behandelaar voor me aan het regelen en dan krijg ik langdurige psychotherapie. Iedere week een gesprek voor de komende maanden, minstens een halfjaar. Ik ben begonnen met oefenen om weer dingen te doen die ik moet doen om alleen thuis te kunnen wonen. Supermarkt en rondje fietsen zijn al gelukt; binnenkort ga ik kort even langs m'n huis.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo fijn
Nou dat valt niet tegen.Meh @ spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd moed!
The love you take is equal to the love you make.
[..]
Zo fijn
Nou dat valt niet tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afvallen is weer fijn! Nu ik weer meer in beweging ben hoop ik ook weer wat kwijt te raken.
En Kwak en Molo...zo fijn dat het jullie zo goed gaat!
We have far more in common than that which devides us..
Ja hoor Uniekie wat tofquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Bluezz, conditie weg gaat zo razendsnel maar terug?? Ho maar... Sterkte
Wij gaan ook uit eten, we hebben een etentje gewonnen
Ken je "het laatste tafeltje" app? Daarmeequote:Op donderdag 20 juni 2019 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor Uniekie wat tofWaarmee?
Opbouwen die conditie, zit niks anders op
Hoest met moedertje?
Snel, snel... Dat wordt het waarschijnlijk ook weer niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus het is de bedoeling dat je weer (snel) naar huis gaat?
Ik heb er wel vertrouwen in, want zoals ik net op Kaatje reageerde, we bouwen met zulke kleine stapjes op dat iedere keer de volgende stap helemaal niet zo veel moeilijker lijkt. Normaal deed ik dat nooit, ik sloeg altijd zo veel mogelijk stappen over om mezelf maximaal uit te dagen en zo snel mogelijk klaar te zijn. Ik ben nu aan het leren dat dat niet hoeftquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je er zin in? Als in: denk je dat je het aankan ?
Oh uniekie, ik snap zo dat je dan zooi van werk er niet ook nog bij kan hebben. Slim dat je uit die app gegaan bent.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ken je "het laatste tafeltje" app? Daarmee
Wij gaan naar het Harbour cafe in Groningen. Vis eten
Tja, je hebt weinig keuze he? Tis maar afwachten. Maar wel blijven proberen natuurlijk anders schiet het helemaal niet op.
Met moeders gaat het niet zo, al had ze gisteren wel veel praatjes, dat is fijn maar de dag daarvoor lag ze de hele dag weer aan het zuurstof.
Ben deze week al 2 x op het werk in janken uitgebarsten (door lullige dingen, drukte)
En gisteravond ben ik uit de werkapp gestapt, ik kan het even niet aan om in de avond ook nog met werk bezig te moeten zijn.
[..]
Zo fijn
Nou dat valt niet tegen.Timing, de set back qua conditie, zorgen in je hoofd, niet chill nee. Gaat wel beter worden zoals jij verstandelijk ook wel weet, maar daarop wachten en je hierin moeten schikken is natuurlijk gewoon rukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is G wel beetje lief voor je en kun je het 'moeten' even loslatenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, twee weken vind ik nog wel snel. Het is me nogal niet een programma wat je moet afvinken! Maar wel fijn dat het zo gaat en dat ze je niet ineens patsboem uitzwaaien.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Snel, snel... Dat wordt het waarschijnlijk ook weer niet.
Ik heb een schema met dingen die ik moet oefenen voor ik echt met ontslag kan: naar de supermarkt, een stuk fietsen, even langs huis voor wat spullen, een uurtje thuis zijn, een keer met de trein naar B en A (45 minuten reistijd), een dagdeel thuis, een maaltijd thuis, een hele dag thuis, een dag plus een nacht thuis, en daartussenin nog wel wat dingen maar je snapt het idee zo wel. Ik heb nu supermarkt en fietsen geoefend en dat ging goed, al was het wel vermoeiend en merkte ik de rest van de dag dat het toch wat moeilijker was om m'n stemming en energie op een leefbaar niveau te houden. Dus ik schat dat ik hier nog wel minstens twee weken zit.
Och Uniek! Goed dat je daar uit bent gegaan, jij en je familie komt eerst, en daarmee heb je al meer dan genoeg aan je hoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, je hebt weinig keuze he? Tis maar afwachten. Maar wel blijven proberen natuurlijk anders schiet het helemaal niet op.
Met moeders gaat het niet zo, al had ze gisteren wel veel praatjes, dat is fijn maar de dag daarvoor lag ze de hele dag weer aan het zuurstof.
Ben deze week al 2 x op het werk in janken uitgebarsten (door lullige dingen, drukte)
En gisteravond ben ik uit de werkapp gestapt, ik kan het even niet aan om in de avond ook nog met werk bezig te moeten zijn.
Waar is mn dm?quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Zo, spijkers met koppen geslagen voor het festival over 2 weken.
[ afbeelding ]
Nee ken ik niet, maar leukquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yup brein weetquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:24 schreef Molo het volgende:
Timing, de set back qua conditie, zorgen in je hoofd, niet chill nee. Gaat wel beter worden zoals jij verstandelijk ook wel weet, maar daarop wachten en je hierin moeten schikken is natuurlijk gewoon ruk
Hopelijk is G wel beetje lief voor je en kun je het 'moeten' even loslaten
Nu is de Refter dus veranderd, het is echt heel anders dan vroeger. Veel opener en lichter, je kunt de hele ruimte doorkijken, en het eten wordt in verschillende kraampjes aangeboden. Er zijn burgers, pizza's en pasta's, wokgerechten. Er is ook een kraampje met ouderwets Reftervoedsel, dus iedere dag een paar gerechten plus soep. En er is een koffiebar. Ik had er vorige week een burger en die werd voor mijn neus vers gemaaktquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Refter kwam ik vroeger ook vaak
De Plak hoor ook goede dingen over.
Veel plezier in ieder geval
Twee weken is het minimum als ik zo schat. Ik moet eerst ook nog twee keer een gesprek hebben met een toekomstige begeleider-aan-huis voordat ze me thuis hulp kan bieden, dus dat zijn ook twee weken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou, twee weken vind ik nog wel snel. Het is me nogal niet een programma wat je moet afvinken! Maar wel fijn dat het zo gaat en dat ze je niet ineens patsboem uitzwaaien.
Kijk dan! Dat kon je maandag nog niet. Er is vooruitgangquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Mee naar de supermarkt, ging goed! Niet doodversleten moe, kan goed staan lopen en geen gehijg
Dus ik rust er nu ffies van uit met een glas water en ga zo een klein rondje om het blok huizen lopen
Mooiquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Mee naar de supermarkt, ging goed! Niet doodversleten moe, kan goed staan lopen en geen gehijg
Dus ik rust er nu ffies van uit met een glas water en ga zo een klein rondje om het blok huizen lopen
Nou die gasten heb je in je dagelijkse thuisleven gelukkig niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:23 schreef Tele6 het volgende:
Twee weken is het minimum als ik zo schat. Ik moet eerst ook nog twee keer een gesprek hebben met een toekomstige begeleider-aan-huis voordat ze me thuis hulp kan bieden, dus dat zijn ook twee weken.
Het is wel prioriteit dat ik hier weer wegkom: het is belangrijk dat ik weer zelfstandig ben en dat het gewone leven verdergaat. Hier zit je toch wel erg in een soort bubbel met alle dingen waar je geen rekening mee hoeft te houden en alle plekken waar je helemaal niet meer komt, en niet zelf je dagindeling bedenken. Ik begin de andere patiënten ook wel een beetje moe te worden, al is het beter nu een paar van de ruzies uitgepraat zijn (en een van de moeilijke mensen ontslagen is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Sollicitatiesoap, ronde 3Netjes van die recruiter zeg! Maar wat een gedoe, pff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
I know, maar he......blijkbaar ben ik wel de perfecte kandidaatquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Netjes van die recruiter zeg! Maar wat een gedoe, pff.
Zo zeg, echt netjes van de recruiter.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know, maar he......blijkbaar ben ik wel de perfecte kandidaat
Ga in bezwaar. Ik geef je nog wel kans ook. Jij kunt zo’n brief wel schrijven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb midden in de nacht van zaterdag op zondag een week geleden toen ik B. met spoed van de SEH moest vervoeren (ipv met de ambulance) naar het Spaarne Gasthuis in Hoofddorp om 4:41 uur 11 kilometer te hard gereden over een doodstille weg en nu dus een boete van 104 euro in de bus.
Ik rekende altijd 20 procent van het totale jaarsalaris als W&S-fee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
I know, maar he......blijkbaar ben ik wel de perfecte kandidaat
Ik heb inderdaad al bezwaar aangetekend.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Ga in bezwaar. Ik geef je nog wel kans ook. Jij kunt zo’n brief wel schrijven.
Gelijk heb je. Zuur zeg, zoiets.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al bezwaar aangetekend.
Oef, da's geen fijn nieuws.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb midden in de nacht van zaterdag op zondag een week geleden toen ik B. met spoed van de SEH moest vervoeren (ipv met de ambulance) naar het Spaarne Gasthuis in Hoofddorp om 4:41 uur 11 kilometer te hard gereden over een doodstille weg en nu dus een boete van 104 euro in de bus.
Denk je echt dat je daar kans mee maakt? Hoe lullig ook als je zo'n boete krijgt, om zulke redenen bezwaar maken lijkt mij altijd bij voorbaat kansloos.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga in bezwaar. Ik geef je nog wel kans ook. Jij kunt zo’n brief wel schrijven.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Sollicitatiesoap, ronde 3Goed bezig jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel op je salaris letten he want daae gaan ze dan vast op willen beknibbelen.
Wat is daarbij je argument voor kwijtschelding?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al bezwaar aangetekend.
Ik heb zelf in zo’n bij voorbaat kansloze situatie mijn best gedaan op een brief en met resultaat. Dus het ‘nee heb je, ja kun je krijgen’ vind ik prachtig.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk je echt dat je daar kans mee maakt? Hoe lullig ook als je zo'n boete krijgt, om zulke redenen bezwaar maken lijkt mij altijd bij voorbaat kansloos.
Het zou niet in me opkomen. Jammerdebammer, klotesituatie maar zelf gekozen om de rit met eigen auto te doen dus dat verlies zou ik gewoon nemen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb zelf in zo’n bij voorbaat kansloze situatie mijn best gedaan op een brief en met resultaat. Dus het ‘nee heb je, ja kun je krijgen’ vind ik prachtig.
Coulance.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het zou niet in me opkomen. Jammerdebammer, klotesituatie maar zelf gekozen om de rit met eigen auto te doen dus dat verlies zou ik gewoon nemen.
Maar wat is dan de grond voor toekenning? Coulance of daadwerkelijk iets gebaseerd op wet?
Spoedopname, met ambu of personenwagen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Wat is daarbij je argument voor kwijtschelding?
een keer bezwaar gemaakt omdat ik te hard ging, terwijl ik met 112 aan de lijn hing om voor een malloot die over de weg zwalkte -die ik dus aan het aangeven was- te kunnen blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk je echt dat je daar kans mee maakt? Hoe lullig ook als je zo'n boete krijgt, om zulke redenen bezwaar maken lijkt mij altijd bij voorbaat kansloos.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
een keer bezwaar gemaakt omdat ik te hard ging, terwijl ik met 112 aan de lijn hing om voor een malloot die over de weg zwalkte -die ik dus aan het aangeven was- te kunnen blijven.
Ja mevrouwtje, toch echt uw eigen verantwoordelijkheid
Vaak Naaipatronen.nl En ik heb laatst in australie iets besteld maar nog niet binnen Arc Style. Voor mij staat momenteel voorop "heel heel heel simpel". Ook op Pinterest kom ik vaak dingen tegenquote:Op donderdag 20 juni 2019 14:41 schreef Sarabi het volgende:
@:Kaatje heb jij nog een goede site waar jij je patronen vandaan haalt?
Dankjewelquote:Op donderdag 20 juni 2019 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vaak Naaipatronen.nl En ik heb laatst in australie iets besteld maar nog niet binnen Arc Style. Voor mij staat momenteel voorop "heel heel heel simpel". Ook op Pinterest kom ik vaak dingen tegen
Ben je naar iets specifieks op zoek?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zal eens kijken
Ik wil vast allerlei moeilijke dingen
Het is voor een danskostuumquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je naar iets specifieks op zoek?
Hier is ook veel keuzequote:Op donderdag 20 juni 2019 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is voor een danskostuum
Een beetje in de richting van Latin jurken
Maar misschien is het mogelijk om een gewone jurk aan te passen
Coolquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is ook veel keuze
http://www.patronenwinkel.nl/
snap ik wel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, het gaat best goed met mijn to do lijstjes de laatste dagen. Er staan daadwerkelijk nuttige dingen op en die komen ook best wel af.
Maarrr, voor iedereen die het wil weten en @:Whiskers2009 wiens PM inbox vol zit, de barbecuemeet gaat niet door. Ik krijg het niet rond om zoiets een beetje stressvrij te kunnen organiseren. Ik hoop voor het najaar een nieuwe datum te kunnen prikken.
Heel verstandig. Eerst aan jezelf denken (en aan J.)quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, het gaat best goed met mijn to do lijstjes de laatste dagen. Er staan daadwerkelijk nuttige dingen op en die komen ook best wel af.
Maarrr, voor iedereen die het wil weten en @:Whiskers2009 wiens PM inbox vol zit, de barbecuemeet gaat niet door. Ik krijg het niet rond om zoiets een beetje stressvrij te kunnen organiseren. Ik hoop voor het najaar een nieuwe datum te kunnen prikken.
Helaas, ook geen gedroogde olijvenquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Eerst aan jezelf denken (en aan J.)
Nu heb ik volgende week een heeeeel lang weekend. Door niet op vakantie te gaan heb ik lekker veel extra dagen. Dus ik had eigenlijk volgende week vrijdag vrij gepland om oa borrelbroden te bakken voor zaterdag. Maar nu ga ik andere dingen doen, geen idee nog wat, maar dat komt vanzelf wel goed.
Oh ja....ik had net van de week 5 potjes gedroogd. Ik stuur wel wat op in een plastic zakjequote:Op donderdag 20 juni 2019 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas, ook geen gedroogde olijvenMaar we halen het nog wel een keer in hoor.
Qua energie en focus gaat het goed, qua planningsvaardigheden en uithoudingsvermogen nog niet helemaal. Maar dat komt allemaal vanzelf wel weer.
En dan in stretchstof of gewone stof?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is voor een danskostuum
Een beetje in de richting van Latin jurken
Maar misschien is het mogelijk om een gewone jurk aan te passen
Stretchquote:Op donderdag 20 juni 2019 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan in stretchstof of gewone stof?
Ze kijkt er wel moeilijk bijquote:Op donderdag 20 juni 2019 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
https://www.google.com/se(...)imgrc=VAMKQQlKy6ydpM:
Jammer, maar heel terecht dat je voor je eigen gezondheid kiestquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier net een potje gehaald toevallig.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja....ik had net van de week 5 potjes gedroogd. Ik stuur wel wat op in een plastic zakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |