ZEG HEB JIJ DAT WEL NETJES GEMELD?!quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Bacteriemengsel waar alleen de rupsen van dood gaan toch?
Of misschien daar wel gifffff, geen idee
In Rotterdam trouwens meerdere bomen met rupsen gezien, dus ķķk in de stad aanwezig
Gelukkig nog geen last van gehad
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:47 schreef Sunnythesun het volgende: [..] Toen ik het erg had dacht ik eerst dat het midge beten moesten zijn. Gewoon alleen 'nette' bultjes..
Het schoot nog wel door mijn hoofd dat we zoveel eiken blijken te hebben. Valt nu helemaal op. Meer dan andere bomen, heb ik nu het idee. Dus wat vervangen door andere bomen is misschien handig. Alleen allemaal, neequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar las ik van de week ook iets over, maar die schijnen het dit jaar niet meer bij te kunnen houden. Een autoriteit op dit gebied adviseerde om alle eiken maar om te hakken "want je komt er toch niet vanaf!" Da's wel heel rigoreus.
Nopequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ZEG HEB JIJ DAT WEL NETJES GEMELD?!
In midge gebied kopen en aan locals vragen welk subtype je moet hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?
Misschien zijn jullie eiken nu immuun ;-)quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey Nuenen wie wil daar wonen
Weet wel dat we er 20jaar geleden last van hadden hier. Maar nu vallen ze in ieder geval niet op.
Smidge of Avons Skin so Soft. De rest is bullshit..quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog een goede tip voor ‘midge repellent’?
Even een plaatselijke drogist induiken daarvoor?quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Smidge of Avons Skin so Soft. De rest is bullshit..
Slimme eiken die brabandersquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie eiken nu immuun ;-)
Jup. En buurtsupers en Tourist Information hebben het vaak ook wel staan. Ben zelf vooral van Smidge, Skin do soft is eigenlijk huidolie en daarom wat vettig. Krijg he dus wel een lekker zacht huidje van en ruikt lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even een plaatselijke drogist induiken daarvoor?
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slimme eiken die brabanders
We hebben trouwens wel veel larven van lieveheersbeestjes in de tuindie mogen mooi de hop gaan beschermen
Ga jij binnenkort nog een rondje door de heemtuin doen?
Ik vind via de site van Smidge al wat winkels in de buurt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. En buurtsupers en Tourist Information hebben het vaak ook wel staan. Ben zelf vooral van Smidge, Skin do soft is eigenlijk huidolie en daarom wat vettig. Krijg he dus wel een lekker zacht huidje van en ruikt lekker
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.
Ben trouwens tada![]()
![]()
vandaag naar het werk gefietst. Bulten op, maar het lukte prima. Niet echt pijn, wel wat gevoelig.
Zodra we de Schotse grens over gingen jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind via de site van Smidge al wat winkels in de buurt.
Hadden jullie het wel nodig?
Fijnquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Heb het gevoel dat ik het rondje wel kan maken. Even zien wanneer, want zondag is er een IVN rondleiding en da's enorm irritant.
Ben trouwens tada![]()
![]()
vandaag naar het werk gefietst. Bulten op, maar het lukte prima. Niet echt pijn, wel wat gevoelig.
Hier komt er ook een hele donkere lucht aan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt opeens heel donker hier...hopelijk wordt het dan ook minder benauwd
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben trouwens tada![]()
![]()
Ziet er mooi uit, maar er kwam niets uitquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier komt er ook een hele donkere lucht aan.
Nee alles was er hier al uitgevallen...quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar er kwam niets uit
Wij hebben al een flinke bui en flink onweer gehad. Het is gelijk niet meer benauwd.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt opeens heel donker hier...hopelijk wordt het dan ook minder benauwd
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee alles was er hier al uitgevallen...
Ik denk dat wij nog een paar uur moeten wachten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben al een flinke bui en flink onweer gehad. Het is gelijk niet meer benauwd.
Vast het geld niet voorquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In Enschede hebben ze daarom besloten niet preventief te bestrijden. Dat is prima, maar dan moet je er wel bovenop zitten in de bestrijding als ze er zijn. Maar dat deed de gemeente ook niet.![]()
Er loopt een petitie en wordt in de raadsvergadering ook a over gesproken. Er komt potentieel een rechtzaak tegen de gemeente. It is a thing.
Fijn zeg van het fietsen!quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet alleen in Enschede, zie alinea 4 https://www.nu.nl/binnenl(...)-erg-als-anders.html
Hier nietquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:30 schreef Bluezz het volgende:
Mooi gevangen Pee
Moest denken aan Zoon Q, die een blauwe maandag op judo zat om hem wat weerbaarder te maken (niet gelukt overigens). Ze lieten hem alle hoeken van de mat zien![]()
![]()
Doen ze goed. Ik vond het toen nogal slap, hoe er omgegaan werd met kinderen. Niet heel didactisch, dus hij is later op honkbal gegaan, vond ie veel leuker! En dat weerbaarder, ach..quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Deze club doet het echt leuk. Alles is gericht om kids te leren vriendschappelijk en met respect tegen elkaar te judoen. Het is ook een puntencompetitie waarbij ze een lego-medaille en een bouwwerkje bij elkaar kunnen winnen.
Snap ik. Daar is deze club echt heel goed in vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen ze goed. Ik vond het toen nogal slap, hoe er omgegaan werd met kinderen. Niet heel didactisch, dus hij is later op honkbal gegaan, vond ie veel leuker! En dat weerbaarder, ach..
Dat doen ze goedquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Deze club doet het echt leuk. Alles is gericht om kids te leren vriendschappelijk en met respect tegen elkaar te judoen. Het is ook een puntencompetitie waarbij ze een lego-medaille en een bouwwerkje bij elkaar kunnen winnen.
Geven jullie trouwens ook kinderen buikdansles?quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doen ze goedkunnen veel clubs van leren
Nee helaas niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geven jullie trouwens ook kinderen buikdansles?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet alleen in Enschede, zie alinea 4 https://www.nu.nl/binnenl(...)-erg-als-anders.html
Potjesdenkenquote:"In veel gemeenten valt de aanpak van de nesten onder de vaak toch al flink uitgeklede post 'groenvoorziening'. Terwijl het toch gaat om volksgezondheid en niet om de aanblik van een plantsoen of parkje", bepleit Hellingman.
Doen ze goed daarquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snap ik. Daar is deze club echt heel goed in vind ik.
Ze hebben er ook wat kids met beperkingen tussen zitten en die worden heel subtiel voorzien van wat zelfvertrouwen door de tegenstander in te fluisteren dat ze iets minder fel moeten doen en ze een beetje laten winnen. En ze krijgen wat extra begeleiding van de docenten.
Echt heel leuk om te zien hoe dat echt heeeeel subtiel wordt gedaan.
Dan vind ik het ook niet heel erg om zo een ochtend te besteden eigenlijkOndanks dat mijn knieeen en rug het niet zo heel tof vinden om zo laag bij de grond te zijn
Aah, dus ter hoogte van de Lakes en de Dales zou het nog kunnen meevallen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zodra we de Schotse grens over gingen ja
Dankjewelquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi, mooie foto's (op fb) en wat een prachtige kleur blauw is dat.
Aqua groen/blauw is ook vast heel mooiquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En ja royaal blue is een geweldige kleur, zeker als je er ook nog pailetten aan toevoegt![]()
Moet nu gaan kiezen wat voor kleur ik voor mijn solo kostuum wil. Ik zit aan donkergroen te denken omdat dat goed bij mijn haarkleur past.
Volgende week eens naar de stoffenhandel, kijken wat ze überhaupt hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aqua groen/blauw is ook vast heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nou.. ja kan. Indien het net zo winderig was als toen wij er warenquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aah, dus ter hoogte van de Lakes en de Dales zou het nog kunnen meevallen?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
OehoeFijn dat er zo gereageerd wordt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Datquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fijn dat er zo gereageerd wordt!
Hier staat alles open. Voelde net briesje. Was poes die op me stond te klamgnoevenquote:
Het regende net even buiten, best flink, maar het is nu alweer thunderbenauwdquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier staat alles open. Voelde net briesje. Was poes die op me stond te klamgnoeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:54 schreef Barreltje het volgende:
Hier een strak blauwe lucht en oude tijden die "herleven"From Russia with love... dat zeiden ze ook tegen die Buk-raket bij de MH17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Dan heeft het naam en is het niets ernstigs. Lijkt me goed nieuws toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, huisarts belde. Waarschijnlijk een Bakerse cyste (zoek maar op) die tegen bloedvaten/spieren aandrukte. Want die dingen doen normaal geen pijn.
Mij ook. Alleen bang(ig) dat het terug kan komen. Niet vreemd dit, ik heb regelmatig cystes (meestal op mijn hand).quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan heeft het naam en is het niets ernstigs. Lijkt me goed nieuws toch?
Die zijn net zo erg aan het opletten als jij?quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:45 schreef derLudolf het volgende:
Oh, ik zie het al... Blijkbaar moeten er wat verkeersregelaars opgeleid worden
Dat doen ze ook met regelmaat bij het kruispunt achter het ziekenhuis. Daar waar de spoedvervoerders slechts incidenteel komen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:45 schreef derLudolf het volgende:
Oh, ik zie het al... Blijkbaar moeten er wat verkeersregelaars opgeleid worden
quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg aan het opletten als jij?
Als je stil staat mag je appen. Vandaar dat ik nu pas antwoordquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg aan het opletten als jij?
Ja, mag dat? Ik doe het wel maar wist niet dat het legaal was.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je stil staat mag je appen. Vandaar dat ik nu pas antwoord
Dacht ook dat dat niet legaal was.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, mag dat? Ik doe het wel maar wist niet dat het legaal was.
Dat mag dus wel blijkbaar, ik moest het ook opzoeken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:08 schreef Lonaa het volgende:
Je mag niet appen als je stilstaat. wtf zuig je die info dan vandaan Ludolf?
Ja, ik zocht het op. Mind = blown.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat mag dus wel blijkbaar, ik moest het ook opzoeken.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik enigszins conservatief ben, ik heb er in elk geval nog niet van gehoord.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]Is de Thermomix in NL ook zo een hype eigenlijk?
Een kennis van ons is er fan van, verder hoor ik er niet veel over.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik enigszins conservatief ben, ik heb er in elk geval nog niet van gehoord.
Vraag me dat af want hier hebben Aldi en Lidl regelmatig een kloon ervan en ook die vliegt de winkels uit. Alsof je Katrien Duck ziet bij de uitverkoop van het wespennestquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een kennis van ons is er fan van, verder hoor ik er niet veel over.
Bij een verkeerslicht sta je doorgaans ook niet zo langquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef Myraela het volgende:
Als je bij een stoplicht met je telefoon zit, ben je nog wel gewoon een mongool. Maar als ik stilsta omdat de brug openstaat oid, doe ik het ook wel.
Ik heb de (goedkopere) kenwood versie. Deze kan meer maar was ook heel veel duurder toen. Gebruik m met name als er geroerd moet worden tijdens koken (risotto bv) wat ik niet goed kan. Ook voor ragout (of roux) gebruik ik mquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, niet echt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja precies. Voor een brug of in een stilstaande file.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef Myraela het volgende:
Als je bij een stoplicht met je telefoon zit, ben je nog wel gewoon een mongool. Maar als ik stilsta omdat de brug openstaat oid, doe ik het ook wel.
Ow dat doe ik ook welquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik kan met veel helpen, maar dit moet je zelf uitzoekenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:42 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te puzzelen hoeveel reistijd ik als "reserve" zal nemen om morgenochtend om 9:00 bij Kaatje om de hoek te parkeren...
Grinnik, dat gaat me lukken. Monique mailde me nog wel in het Spaansquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan met veel helpen, maar dit moet je zelf uitzoeken
ik heb een eentje. Ben er super blij mee. Gebruik hem minstens 2x per dag...quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh ja, die zet ik voor volgende week op het menu.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik had nog een restje van het lahmacungehakt van gisteren. En een wrap. Dus mini-turkse pizza met geitenkaas, ui, komkommer en sla.
Ik had (veel, maar kort) regen, t koelt lekker af nuquote:
Vanmiddag rond 12u kleine hevige bui gehad, verder mocht het geen naam hebben.quote:
Volgens mij komt het eraan hoor. Kennis in Utrecht heeft een zwembad(lkon). De afvoer was overvraagd. T water lijkt naar binnen te lopenquote:
Ik wilde al reageren met dat jij er één hebt, maar met een Duitser getrouwd bentquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een eentje. Ben er super blij mee. Gebruik hem minstens 2x per dag...
wat maak jij er allemaal mee?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een eentje. Ben er super blij mee. Gebruik hem minstens 2x per dag...
Wat doet het?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel heel veel wel gevallenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
Van alle buien die buienradar beloofde is er hier niet 1 ook gevallen.
Hier zag je echt links en rechts de buien uiteen splijten en passeren. En dan had ik nog niet eens mijn sandalen aan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel heel veel wel gevallen
Zat er drie keer vol in vandaag
En hier geen druppel. Alleen hele verdrietige bomen en plantenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Vanmorgen op weg naar werk in hoosbuien, vanavond thuis hoosbuienz t duurt nog drie kwartier zag ik, alles staat behoorlijk blank op t pleintje....
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens buienalarm heeft Lonaa waar ze om vroeg
nou snel, trek er een paar vierkante meter klinkers uitquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Vanmorgen op weg naar werk in hoosbuien, vanavond thuis hoosbuienz t duurt nog drie kwartier zag ik, alles staat behoorlijk blank op t pleintje....
Lawaai maken?quote:
Van alles. Elke morgen in ieder geval havermout. Sorbetijs met bevroren vruchten. Risotto, pastasaus. Aardappelen, vlees en vis. Alles tegelijkertijd. Vandaag was het havermoutpap en ‘pastasaus’, met veel groenten. Ik ben er echt super blij mee, bepaalde dingen zonder er bij te hoeven zijn te maken....quote:
Volgens de reclame een complete maaltijd maken.quote:
En dat roert dan vanzelf ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Van alles. Elke morgen in ieder geval havermout. Sorbetijs met bevroren vruchten. Risotto, pastasaus. Aardappelen, vlees en vis. Alles tegelijkertijd. Vandaag was het havermoutpap en ‘pastasaus’, met veel groenten. Ik ben er echt super blij mee, bepaalde dingen zonder er bij te hoeven zijn te maken....
Zo ging ik dus de auto in met gillende peuter (want onweer en 'mijn haar is nat'quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook veel regen vandaag. En heel veel wind, ik moest in een heftige onweersbui het dakterras op omdat onze schaduwdoek dreigde weg te waaien. Niet echt leuk, ik was doorweekt!
Heb helaas geen premium accountquote:Op woensdag 19 juni 2019 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een niet al te beste recensie over Goud:
https://www.ad.nl/rotterd(...)nkrekening~a7f6c500/
Dit keer van het AD
Het ding roert kneed en snijd\hakt. Zelfde als een foodprocessor. Met als bonus dat dit ding ook verwarmd. Dus stoven, koken en stomen kan gelijktijdig met het bewerken van de ingrediënten.quote:
Ah ok, kan handig zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Het ding roert kneed en snijd\hakt. Zelfde als een foodprocessor. Met als bonus dat dit ding ook verwarmd. Dus stoven, koken en stomen kan gelijktijdig met het bewerken van de ingrediënten.
En dat alles menu gestuurd in de nieuwste uitvoeringen van het origineel als de clonen
Hendig wel, zeker als je veel thuis bentquote:
Ik vind het geweldig dat ik spul in dat ding kan gooien en verder met de kinderen kan spelen ofzo. Of meerdere dingen tegelijk doen. Aardappelen, vis en groetenten gelijk stomen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, kan handig zijn.
Ben daar zelf niet planmatig en uit hand geverig genoeg voor. Plus dat ik juist geniet van pruttelende pannetjes en erin roeren met schuin oogje erop
Ik ook niet. Dus via geheime stand gelezenquote:
Nu gelezen. Nu gaat zeker iedereen in de rij staan om daar slecht te eten end aar over te praten gok ikquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus via geheime stand gelezen
Dat laatste als stoofpotje ofzo? Moet je dan goed timen wanneer je de vis erbij doet, want kortste tijd nodig, oid?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat ik spul in dat ding kan gooien en verder met de kinderen kan spelen ofzo. Of meerdere dingen tegelijk doen. Aardappelen, vis en groetenten gelijk stomen bijvoorbeeld.
Nee, je kunt in verschillende verdiepingen stomen, dus gewoon steeds wat erbij. Inderdaad, op het laatst de vis erbij. Zoals op deze foto:[img] [img]https://www.acanadianfoodie.com/wp-content/uploads/2016/03/TM5-now-selling-in-the-US.png[/img] https://www.wired.com/wp-(...)wTMpart-1024x768.jpg[/img]quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste als stoofpotje ofzo? Moet je dan goed timen wanneer je de vis erbij doet, want kortste tijd nodig, oid?
Ik zie het nog niet zo goed voor me
Ah, geinig welquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, je kunt in verschillende verdiepingen stomen, dus gewoon steeds wat erbij. Inderdaad, op het laatst de vis erbij. Zoals op deze foto:[ [url=
Maar dat doe ik niet vaak, want zo vaak eten we geen AGV..
Incognitomodus does the trick.quote:
Toch wel lichtelijk prijzig. Ik heb het er niet voor over iigquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu gelezen. Nu gaat zeker iedereen in de rij staan om daar slecht te eten end aar over te praten gok ik
Hebben de foute opgedofte hoertjes en ventjes/vieze ouwe mannetjes met teveel geld weer een nieuwe plek om te patsen joh, ook goed. Weer eens wat anders dan Villa Talia en Hugh en dat soort foute toko's op de West Kruiskadequote:Op woensdag 19 juni 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch wel lichtelijk prijzig. Ik heb het er niet voor over iig
J en ik waren eens bevriend met een stel dat daar perfect zou passen. J en ik dachten allebei na 2 zinnen van die eerste recensie aan hen. Lekker een beetje patsen, je geld verbrassen, ordinair zijn, gezien worden en tegen iedereen vertellen dat Herman even bij je aan tafel is komen zitten. Herman weet precies bij wie hij dat moet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben de foute opgedofte hoertjes en ventjes/vieze ouwe mannetjes met teveel geld weer een nieuwe plek om te patsen joh, ook goed. Weer eens wat anders dan Villa Talia en Hugh en dat soort foute toko's op de West Kruiskade
Oh, dat was al gezegd.quote:
Ik ken ook wel zo'n stelquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
J en ik waren eens bevriend met een stel dat daar perfect zou passen. J en ik dachten allebei na 2 zinnen van die eerste recensie aan hen. Lekker een beetje patsen, je geld verbrassen, ordinair zijn, gezien worden en tegen iedereen vertellen dat Herman even bij je aan tafel is komen zitten. Herman weet precies bij wie hij dat moet doen natuurlijk.
De mental image van deze situatie is prachtig. Voor jullie niet want lastig uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |