Oh, dat schiet wel heen en weer dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik. Misschien ligt z'n interesse nu meer bij Cali.
HormoneWavequote:
Was er een meet?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:14 schreef MCH het volgende:
Is er nog geneukt op de meet van afgelopen weekend?
Heb jij nog wat geneukt?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:14 schreef MCH het volgende:
Is er nog geneukt op de meet van afgelopen weekend?
Voor jou maak ik tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga gcjoel even een nieuwe datumprikker sturen om uit te gaan eten.
Inderdaad. Was ze bewusteloos, zat ze in een hoekje te lezen, had ze haar handen wel vrij.quote:
Wat een interesse opeensquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ze bewusteloos, zat ze in een hoekje te lezen, had ze haar handen wel vrij.
Verzorgde ze de catering, stond ze achter de camera, controleerde ze de tickets.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ze bewusteloos, zat ze in een hoekje te lezen, had ze haar handen wel vrij.
Nee hoor, voel wel een bijzondere connectie nu we elkaar zaterdag bijna geraakt hebbenquote:
Ik vind het leuk om te lezen dat mch zo goed voor zijn vriendin zorgt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt niet onder seks he.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, voel wel een bijzondere connectie nu we elkaar zaterdag bijna geraakt hebben
Dus stiekem is zijn chick een dude?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lezen dat mch zo goed voor zijn vriendin zorgt.
Zij vind het gewoon geil om te zien hoe hij zwoegend een lelijk wijf ligt te pompen. Hij doet dat gewoon voor hem.
Moet kunnen.
Vanuit de trein zag je dorp er niet aantrekkelijk genoeg uit om uit te stappenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Waar bleef je zaterdag nou eigenlijk? Had je wel verwacht.
ik vind het grappig als het zijn piemel isquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef Samzz het volgende:
Date heeft een verrassing voor me en ik wil weten wat. Ik doe t niet zo goed op verrassingen. Helemaal als ik een hint krijg en t alsnog niet kan raden.
Dit weekend eens de nieuwe bistro in t durp uitproberen denk ik...
Wat zou de hint dan zijn geweest? 'Je mag er alleen om lachen als ik er een hoedje op doe'?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het grappig als het zijn piemel ismaar dat is meer mijn gevoel voor humor vrees ik
Dat is ook nooit mijn bedoeling geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij straalt ook geen seks uit
Dan keek je vast bij Overwhere uit het raamquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Vanuit de trein zag je dorp er niet aantrekkelijk genoeg uit om uit te stappen
Ik heb wel werk voor jequote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou een gat in de lucht springen als ik weg moest. Nee ik vrees dat ik moet blijven.
Je bent wel van de regen in de drup gegaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou een gat in de lucht springen als ik weg moest. Nee ik vrees dat ik moet blijven.
Als ik weg moet ga ik lekker de ww in en Schultenbrau drinken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mijn levenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel van de regen in de drup gegaan.
gratis geld!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik weg moet ga ik lekker de ww in en Schultenbrau drinken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gratis geld!
Nou serieus ik zou toch even lekker deze zomer een maandje vrij pakken dan ja.
Zullen we gewoon samen met Elvi en gcjoel met CE uit eten gaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je kapt met CE zijn focus afleidenhij vergeet al zo makkelijk dat ik besta
Hoe is het met je beklemmende dateboy eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Hoe was Pink eigenlijk? (Daar ging je toch heen)
Lumineus plan!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen met Elvi en gcjoel met CE uit eten gaan?
De hint was een foto van een dopachtig iets. Dus wie weet is t idd gewoon z'n piemelquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou de hint dan zijn geweest? 'Je mag er alleen om lachen als ik er een hoedje op doe'?
De dop met een strikje eromquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hint was een foto van een dopachtig iets. Dus wie weet is t idd gewoon z'n piemel.
Gezelligquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was heel tofquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Hoe was Pink eigenlijk? (Daar ging je toch heen)
Oeh ja goed idee!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een muts past beter bij een piemol dan een hoedje.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou de hint dan zijn geweest? 'Je mag er alleen om lachen als ik er een hoedje op doe'?
Oké...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een muts past beter bij een piemol dan een hoedje.
Gajes. 👊quote:
Je bent gewoon bang om te meeten. Geef maar toe. Online een stoere man, maar irl gewoon een pussy.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Vanuit de trein zag je dorp er niet aantrekkelijk genoeg uit om uit te stappen
Hostihosselquote:
Ik ben die ene met die roze schoenenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ben die ene lange dunne
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Thanks!!
quote:
Ik denk dat er weinig mensen met roze schoenen rondlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben die ene met die roze schoenen
[..]
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen met roze schoenen rondlopen
je hebt roze wandelschoenen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dit zijn de enige schoenen die ik kan tolereren voor een hele avond staan sinds mijn enkelband auwie
.
roze schoenen zijn goede schoenenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dit zijn de enige schoenen die ik kan tolereren voor een hele avond staan sinds mijn enkelband auwie
.
Waar staat dat?quote:
Jupquote:
nergens, daarom vraag ik het..quote:
Neequote:
jammerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeDit zijn "gewone" schoenen, niet sportschoen / wandelschoen waar ik de hele avond op kan staan
quote:
niet voor mezelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]! jij wil graag roze wandelschoenen?
Ze zijn er vastquote:
Ik ga gewoon lekker zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
.
2 uur staan, dat is te veel gevraagd?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker zittenben toch te oud om de hele tijd te staan. Had ik laatst in de melkweg voor een drag show, was echt niet leuk
Oja! Dat kan ook. Maar het is TOOL dus no way dat ik kan blijven zitten danquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker zittenben toch te oud om de hele tijd te staan. Had ik laatst in de melkweg voor een drag show, was echt niet leuk
ooit, op pinkpop, toen ik nog jong wasquote:
Waaaaat, Hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Geweldig plan, opzich dan, maar neuhquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe een ticketswapje, kun je met cali dansen vanavond!
Heb je weer dienst ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geweldig plan, opzich dan, maar neuh.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:44 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm date vindt me blijkbaar toch leuk...
Mannen
"ik wilde de ultimate tease doen" was het toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:44 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm date vindt me blijkbaar toch leuk...
Mannen
ok, dan wacht ik nog even.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
M'n salaris indicatie is nog niet binnen hoor, rustig aan.
Hey, ik heb geen zin in lange teksten. Dit is de essentie.quote:
Maybe. Ach, hij moet mij maar op de volgende date vragen. Zo niet, dan is hij idd bange Henkie.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
"ik wilde de ultimate tease doen" was het toch?
Bange henkie durfde gewoon niet
Dat is dan geen hele bitcoinquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Grappig, mijn bitcoin is inmiddels 3 keer zoveel waard geworden, jammer dat het alsnog maar 115 euro is.
True, was het maar zo'n feest, die doet toch weer zon 9k op het momentquote:
Ik heb ook weer even durven te kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Grappig, mijn bitcoin is inmiddels 3 keer zoveel waard geworden, jammer dat het alsnog maar 115 euro is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook weer even durven te kijken.
en dat is erg?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maybe. Ach, hij moet mij maar op de volgende date vragen. Zo niet, dan is hij idd bange Henkie.
Ik snap die spelletjes ook niet, je wil met iemand daten, je vind hem/haar leuk, het blijkt wederzijds, dus NU gaan we er alles aan doen om het mis te laten lopen op basis van aannamesquote:
Ach, ik heb zo fucking de boot gemist, huilen en weer doorgaan, maar het was toch ff leuk om te zienquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Vriendin d'r broer heeft met een deel van z'n bitcoins zijn huis afbetaald.
Collega van mij zijn nieuwe keuken; nieuwe badkamer en een aanbouw. Die stapte er precies op het juiste moment uit omdat hij de stress niet maar aankon.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Hou op hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb in 2012 naar bitcoin zitten kijken en gedacht "ah die onzin wordt toch nooit waard"quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb zo fucking de boot gemist, huilen en weer doorgaan, maar het was toch ff leuk om te zien.
Nope. Heb nog 2 andere dates staan.quote:
Ik zit nog steeds in dezelfde boot; dat is zo'n beetje het probleem. 50% wel voor een goede prijs verkocht; voor 50% de boot in gegaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb zo fucking de boot gemist, huilen en weer doorgaan, maar het was toch ff leuk om te zien.
Zit je al op twitch?quote:
Beetje hetzelfde hier, wel in de techniek verdiept, maar verder idd ook niet echt geinvesteerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb in 2012 naar bitcoin zitten kijken en gedacht "ah die onzin wordt toch nooit waard"
![]()
Maar ja, achteraf is mooi wonen.
Ik ben direct, hij is direct, dus mijn aanname/onzekerheid was vrij snel opgelost hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap die spelletjes ook niet, je wil met iemand daten, je vind hem/haar leuk, het blijkt wederzijds, dus NU gaan we er alles aan doen om het mis te laten lopen op basis van aannames.
Nee, ik heb het nog niet eens bekeken. Nog steeds geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit je al op twitch?.
Ik zal er verder niet meer over mekkeren, maar ik heb gisteren nog een paar docu's gezien over streamers, fuck bitcoin, dat is kinderspel.
Mij maakt het niet uit hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben direct, hij is direct, dus mijn aanname/onzekerheid was vrij snel opgelost hoor.
Beetje aandachtshoeren, maar dan niet op Fok!.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog niet eens bekeken. Nog steeds geen idee wat het is.
Ja dat begreep ik inmiddels. En we hadden ook al vastgesteld dat ik dat kan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje aandachtshoeren, maar dan niet op Fok!.
Correct, en verdomme dat werkt zeg....quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje aandachtshoeren, maar dan niet op Fok!.
Dan kunnen anderen met je meekijken terwijl je aan het gamen bent. Dan zien ze dezelfde beelden als de gamer en ergens in een blokje in de hoek ook camerabeelden van degene die aan het gamen is. Ik weet niet of dat laatste perse nodig is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog niet eens bekeken. Nog steeds geen idee wat het is.
Ja, beetje zielige wanhopige incelletjes geld afhandig maken. Echt een winst voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik inmiddels. En we hadden ook al vastgesteld dat ik dat kan.
Maar het klinkt nogal vaagjes.
Bij de meeste van die aandachtshoeren is het een klein blokje in de hoek waar je de game kan zien en vooral veel tiet in beeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kunnen anderen met je meekijken terwijl je aan het gamen bent. Dan zien ze dezelfde beelden als de gamer en ergens in een blokje in de hoek ook camerabeelden van degene die aan het gamen is. Ik weet niet of dat laatste perse nodig is.
Als gamen nodig is dan hoop ik dat mijn kijkers geen last van zeeziekte hebben!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kunnen anderen met je meekijken terwijl je aan het gamen bent. Dan zien ze dezelfde beelden als de gamer en ergens in een blokje in de hoek ook camerabeelden van degene die aan het gamen is. Ik weet niet of dat laatste perse nodig is.
Gamen is tegenwoordig toch sport.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, beetje zielige wanhopige incelletjes geld afhandig maken. Echt een winst voor de maatschappij.
Dat valt dus echt reuze mee. Het zijn zowel mannen als vrouwen die flink cashen en het is geen erotiek, tieten mogen niet eensquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, beetje zielige wanhopige incelletjes geld afhandig maken. Echt een winst voor de maatschappij.
Let's team up. Ga jij voor de camera en dan doe ik het gamen wel!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als gamen nodig is dan hoop ik dat mijn kijkers geen last van zeeziekte hebben!
Incelletjes geld afhandig maken is niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De meeste van die streamers spelen geen e-sport niveauquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Gamen is tegenwoordig toch sport.
Mensen kijken sport.
Oeh ja! dan oefen ik op mijn moeilijke blikken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Let's team up. Ga jij voor de camera en dan doe ik het gamen wel!
Klinkt als het verdienmodel van alle datingsitesquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van een halve bitcoin ooit 2.2 bitcoin kunnen maken. Vervolgens 2 van kwijt geraakt aan slechte tradesquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in dezelfde boot; dat is zo'n beetje het probleem. 50% wel voor een goede prijs verkocht; voor 50% de boot in gegaan.
Heb je je strakke leren broekje al aan voor vanavond?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als het verdienmodel van alle datingsites
Nee, daar wordt mijn Calirectie veel te zichtbaar door.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je je strakke leren broekje al aan voor vanavond?
maar als het allemaal zo direct was was er wel een tweede date toch. Of uitgesproken dat die er komtquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben direct, hij is direct, dus mijn aanname/onzekerheid was vrij snel opgelost hoor.
Gewoon laten doodbloeden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
maar als het allemaal zo direct was was er wel een tweede date toch. Of uitgesproken dat die er komt
Date was gisteravond. Moet je dan binnen 12 uur een tweede date gepland hebben ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
maar als het allemaal zo direct was was er wel een tweede date toch. Of uitgesproken dat die er komt
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar wordt mijn Calirectie veel te zichtbaar door.
In het datingtopic zitten altijd wel lui die daar hele specifieke ideeen over hebben. Bij twijfel kun je daar altujd ff vragenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Date was gisteravond. Moet je dan binnen 12 uur een tweede date gepland hebben ofzo
Komt vanzelf wel. Of niet. We'll see.
Omg is hij nu ineens je vriendje?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:16 schreef Samzz het volgende:
Diagnose van de garage terug. Kapotte v-snaar.
Whehe. Ga m ophalen en vriendje gaat m repareren. Ze wilden me 630 euro rekenen. Helemaal wap.
630 voor een snaarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:16 schreef Samzz het volgende:
Whehe. Ga m ophalen en vriendje gaat m repareren. Ze wilden me 630 euro rekenen. Helemaal wap.
We zouden eigenlijk een terrasje doen, maar hij had een achterlijk drukke dag op werk. Dus maar bij mij thuis uitgenodigd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het datingtopic zitten altijd wel lui die daar hele specifieke ideeen over hebben. Bij twijfel kun je daar altujd ff vragen
Heb je de rekening trouwens gesplit of heeft hij betaald?
Geen idee wat dat normaal moet kosten. Zal met name uurloon zijn als ze de hele boel los moeten halen om dat ding te vervangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:16 schreef Samzz het volgende:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een terrasje doen, maar hij had een achterlijk drukke dag op werk. Dus maar bij mij thuis uitgenodigd.
Leuke Braddie avonturen beleef jij, tijd voor een bezoekje van Autoweekquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:16 schreef Samzz het volgende:
Nee maar wel als je het zelf al bespreekbaar maakt en daarna zelf hier gaar zeggen hoe direct jullie zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Date was gisteravond. Moet je dan binnen 12 uur een tweede date gepland hebben ofzo
Komt vanzelf wel. Of niet. We'll see.
quote:
Ja, helemaal gek. Een halve dag werk zegt ie. Toedeloe.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
630 voor een snaar
Maar goed dat je dat niet hebt laten doen!
Tussen de 80 en 150 euroquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee wat dat normaal moet kosten. Zal met name uurloon zijn als ze de hele boel los moeten halen om dat ding te vervangen.
Maar ik was dat bedrag ongeveer kwijt aan de een nieuw slot, nieuwe distributieriem en een beurt.
Die van mij staat nu bij de garage voor de APK en weer een nieuw slot. Hopen dat er geen andere verrassingen komen. Ze hebben iig nog niet gebeld
Hij heeft geen Facebook.quote:
Thanksquote:
Haha nee, dat is nog steeds iets met een dop-achtig ietsquote:
Truequote:
Hij haat opbiechten dat ie dopfles is?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, dat is nog steeds iets met een dop-achtig iets.
[..]
True.
Jezus dan maak ik me van kant.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij haat opbiechten dat ie dopfles is?
De v snaar toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:40 schreef Samzz het volgende:
Tussen de 80 en 150 euro.
De hele boel moet ook niet eens los, enkel de dynamo eruit en een paar bouten losdraaien als ik t goed zag op youtube, ca 2 uur werk max.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij haat opbiechten dat ie dopfles is?
Ja. Mag ookquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
De v snaar toch?
Kost 20 euro en een paar minuutjes.
t Is een ouwelullenbakkie, ga wegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat krijg je met een dikke Mercedes onder je kont hé.
Ja zou eens om een specificatie vragen, kijken hoe ze op dat bedrag komen!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Mag ook.
Iig niet 630 euro. Vraag me serieus af hoe ze aan dat bedrag komen...
Ja dat ga ik sowieso doen. Moet m nog ophalen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zou eens om een specificatie vragen, kijken hoe ze op dat bedrag komen!
Goed te weten. Auto te koop zetten maarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gaat om die mooie ster op de kap hoor. Alleen die ster is al een fortuin waard.
t Is niet dop hoorquote:
Het was binnen 10 minuten na mijn #liefdagboek post hier opgelost. Dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar wel als je het zelf al bespreekbaar maakt en daarna zelf hier gaar zeggen hoe direct jullie zijn
Ik vind nu hier niet echt de directheid vanaf sprongen. Eerder de vaagheid
Moet mijn pandapunten weer op 0 zetten deze maand....quote:
Mijne ook. Toen klopte de belastingdienst aan.quote:
laatste keer dat de belastingdienst aanklopte hadden ze veel geld bij zichquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook. Toen klopte de belastingdienst aan.
Die geven mij ieder jaar geldquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook. Toen klopte de belastingdienst aan.
Ik ook. Maar daar moest ik wel aangifte voor doenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer dat de belastingdienst aanklopte hadden ze veel geld bij zich
Het komt denk ik omdat ik niet goed tegen menigtes kan, ik kan uren lopen. Maar bij een concert oid staan lukt me echt niet. Ook niet fijn dat ik zo smal ben en iedereen me pletquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Waaaaat, Hoe oud ben je dan wel niet?
Heb zaterdag en zondag 14 uur gestaan en ik ben bejaard. Appeltje eitje.
Gisteren vergaderden we buiten.quote:
Elk nadeel heb ze voordeel. Je kan je dan wel weer makkelijker overal doorheen manoeuvrerenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het komt denk ik omdat ik niet goed tegen menigtes kan, ik kan uren lopen. Maar bij een concert oid staan lukt me echt niet. Ook niet fijn dat ik zo smal ben en iedereen me plet
Iedereen is ergens goed in, ook jij!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan zou er nooit geld binnen komen bij mij
Doen we hier niet hoor. Gewoon aanwezig zijn tot het tijd is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gisteren vergaderden we buiten.
En haalden we ijsjes bij de super.
It's something.
Zit nu ook aanwezig te zijn tot het tijd is. Helft van de afdeling is de hort op. Andere helft heeft vrij. Tis uitgestorven leeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doen we hier niet hoor. Gewoon aanwezig zijn tot het tijd is.
Nja zit nu een beetje te leren.
Telt uitstellen ook?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Iedereen is ergens goed in, ook jij!
Nou ik ga liever lekker zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel. Je kan je dan wel weer makkelijker overal doorheen manoeuvreren
Ik ben goed in bevelen opvolgen en dingen uitvoeren die een baas voor mij bedenktquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Iedereen is ergens goed in, ook jij!
Wat moet ik bij de bar? Ben met de auto, koffie mag ik ook niet en thee is altijd ranzig bij dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar als je dan ff naar de bar wilt oid ben je er zo!
Ik zie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben goed in bevelen opvolgen en dingen uitvoeren die een baas voor mij bedenkt
Stiekem zou ik een goeie huisvrouw zijn. Als ik maar kon poetsen
Ja als ik nou gewoon lekker moeder wilde worden was alles opgelost.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben goed in bevelen opvolgen en dingen uitvoeren die een baas voor mij bedenkt
Stiekem zou ik een goeie huisvrouw zijn. Als ik maar kon poetsen
Kan je vriend je onderhouden op 1 salaris?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja als ik nou gewoon lekker moeder wilde worden was alles opgelost.
Thee drinken tijdens een concert? Oh god, ik mag hopen dat ze het niet eens verkopenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat moet ik bij de bar? Ben met de auto, koffie mag ik ook niet en thee is altijd ranzig bij dat soort dingen
Jij wel toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je vriend je onderhouden op 1 salaris?
Oh god, ja, straks zijn er mensen die plezier kunnen beleven zonder alcohol! The horrorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thee drinken tijdens een concert? Oh god, ik mag hopen dat ze het niet eens verkopen
'Water.'quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh god, ja, straks zijn er mensen die plezier kunnen beleven zonder alcohol! The horror
Ja want dat is wat ik bedoel...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh god, ja, straks zijn er mensen die plezier kunnen beleven zonder alcohol! The horror
jij snapt mequote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Sta je lekker bij Tool met je snoeihete thee, eens zien hoeveel brandwonden je oploopt.
Ik vind het hier in de bioscoop al raar. Zit je daar met je kopje, past dus niet in die houder he.quote:
ice tea green is tegenwoordig overal verkrijgbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen houdt van koolzuur enzo. Ik zat gister ook aan het water.
Geen problemen mee want ik zit gewoonquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Sta je lekker bij Tool met je snoeihete thee, eens zien hoeveel brandwonden je oploopt.
Lekkerrrquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ice tea green is tegenwoordig overal verkrijgbaar
ja geef het dan in een bekerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het hier in de bioscoop al raar. Zit je daar met je kopje, past dus niet in die houder he.
Daarom, gewoon beetje aan laten kloten voor de vorm.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:41 schreef gcjoel het volgende:
Een moderne moeder heeft gewoon een bijbaantje voor 3 daagjes in de week max.
Boodschappengeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom, gewoon beetje aan laten kloten voor de vorm.
Net alsof je ook wat bijdraagt enzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom, gewoon beetje aan laten kloten voor de vorm.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:58 schreef CherryLips het volgende:
net als die tuthola bij robbie williams die midden op het veld begon te kotsen. alles onder het gal, plakkende schoenen ditdat
goed idee, lekker ruimte.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:58 schreef CherryLips het volgende:
net als die tuthola bij robbie williams die midden op het veld begon te kotsen. alles onder het gal, plakkende schoenen ditdat
En dat lekkere luchtje erbijquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:58 schreef CherryLips het volgende:
eigen bammetjes mee in de auto?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee waren verschillende overleggen eerst eentje extern en moest reizen tijdens de lunch.
met margarine en van die geperste "ham"quote:
Jeetje, je klinkt belangrijkquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee waren verschillende overleggen eerst eentje extern en moest reizen tijdens de lunch.
Omg met van die taaie stukjesquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met margarine en van die geperste "ham"
Professionele hulp klinkt hier wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat een heerlijk kansloos bestaan leiden we toch met z'n allen.
En dan zijn er nog mensen die denken dat leven zin heeft.
we leven toch allemaal om god te dienen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:37 schreef HeatWave het volgende:
sorryquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Professionele hulp klinkt hier wel op zijn plaats.
Nee joh, gewoon beetje amateurwerk is prima genoegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Professionele hulp klinkt hier wel op zijn plaats.
Heb je weer een chick die je dochter kon zijn geld gegeven voor lunch op Twitch?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, wat moet ik anders met al dat geld?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je weer een chick die je dochter kon zijn geld gegeven voor lunch op Twitch?
Op vakantie.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, wat moet ik anders met al dat geld?
Oh ja, dat had ook gekund. Nou ja, ik heb mijn keuze gemaaktquote:
als vriendje kan koken welquote:
*boks*quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja inderdaad, lui zijn is mijn sterke kant.
ik vind zelf koken juist wel leukquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja inderdaad, lui zijn is mijn sterke kant.
Ik haat koken. KM gelukkig niet, doe ik de was enzo wel, mooie verdeling.quote:
goeie deal. al is de was ook niet echt een uitdaging.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik haat koken. KM gelukkig niet, doe ik de was enzo wel, mooie verdeling.
dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar dat doe je als je alleen woont al vrijwel iedere dag he.
Oh strijken vind ik ook prima. Was wel beetje geïrriteerd toen ie vorige week vrijdag de hele dag niks had gedaan en ook de afwas had laten staan. Vooral omdat hij het weekend zou werken en ik er dus tegenaan mocht kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goeie deal. al is de was ook niet echt een uitdaging.
maar strijken
[..]
dat dan weer wel
En dat stond er toen jij van je werk kwam?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh strijken vind ik ook prima. Was wel beetje geïrriteerd toen ie vorige week vrijdag de hele dag niks had gedaan en ook de afwas had laten staan. Vooral omdat hij het weekend zou werken en ik er dus tegenaan mocht kijken. Toch wel weer wennen, dat samenwonen.
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
En dat stond er toen jij van je werk kwam?
Die heb ik meegenomen vanuit mijn appartement:@ 1x per 2 weken. Heerlijk! Scheelt idd veel irritatie maar je houdt toch die dagelijkse dingetjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef Allures het volgende:
Werkster heeft mijn relatie echt super veel goed gedaan
Scheelt een boel kleine irritatie
afwas vind ik ook niet leuk, maar het irriteert me ook als het aanrecht vol staat dus ik doe het toch altijd wel snel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh strijken vind ik ook prima. Was wel beetje geïrriteerd toen ie vorige week vrijdag de hele dag niks had gedaan en ook de afwas had laten staan. Vooral omdat hij het weekend zou werken en ik er dus tegenaan mocht kijken. Toch wel weer wennen, dat samenwonen.
Ja maar die vind ik dan echt minder erg want dat is dan een keer 20 minuten hier of daar en nooit echt groot of langquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die heb ik meegenomen vanuit mijn appartement:@ 1x per 2 weken. Heerlijk! Scheelt idd veel irritatie maar je houdt toch die dagelijkse dingetjes.
Ik ben sowieso opruim neurootquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afwas vind ik ook niet leuk, maar het irriteert me ook als het aanrecht vol staat dus ik doe het toch altijd wel snel.
daar heb ik ook wel eens over nagedacht. lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:54 schreef Allures het volgende:
Werkster heeft mijn relatie echt super veel goed gedaan
Scheelt een boel kleine irritatie
Yep. Maar meteen benoemd en hij snapte dat ik het stom vond. Dus volgende keer vast andersquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hinderlijk als je net een dag gewerkt hebt.
Tis zo'n kleine moeite.....
oh hou op hoor. Dat is zo irritantquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig je huis nog achter de handquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben sowieso opruim neurootmaar dat is mijn afwijking, die ga ik hem niet opleggen want dan is de break up straks niet maar een paar uur
dingen als stofzuigen of dweilen kan ik best lang uitstellen. maar was en afwas nietquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben sowieso opruim neurootmaar dat is mijn afwijking, die ga ik hem niet opleggen want dan is de break up straks niet maar een paar uur
Als je er allebei content mee bent, prima toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:05 schreef Chia het volgende:
Ik vind een wasmand met schone was ook volstaan. Als het daar niet meer in past moeten er echt dingen weer in de kast opgeborgen gaan worden.
Daar denken we gelukkig zelf wel beiden hetzelfde over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |