Oh, dat schiet wel heen en weer dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik. Misschien ligt z'n interesse nu meer bij Cali.
HormoneWavequote:
Was er een meet?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:14 schreef MCH het volgende:
Is er nog geneukt op de meet van afgelopen weekend?
Heb jij nog wat geneukt?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:14 schreef MCH het volgende:
Is er nog geneukt op de meet van afgelopen weekend?
Voor jou maak ik tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga gcjoel even een nieuwe datumprikker sturen om uit te gaan eten.
Inderdaad. Was ze bewusteloos, zat ze in een hoekje te lezen, had ze haar handen wel vrij.quote:
Wat een interesse opeensquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ze bewusteloos, zat ze in een hoekje te lezen, had ze haar handen wel vrij.
Verzorgde ze de catering, stond ze achter de camera, controleerde ze de tickets.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ze bewusteloos, zat ze in een hoekje te lezen, had ze haar handen wel vrij.
Nee hoor, voel wel een bijzondere connectie nu we elkaar zaterdag bijna geraakt hebbenquote:
Ik vind het leuk om te lezen dat mch zo goed voor zijn vriendin zorgt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt niet onder seks he.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, voel wel een bijzondere connectie nu we elkaar zaterdag bijna geraakt hebben
Dus stiekem is zijn chick een dude?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lezen dat mch zo goed voor zijn vriendin zorgt.
Zij vind het gewoon geil om te zien hoe hij zwoegend een lelijk wijf ligt te pompen. Hij doet dat gewoon voor hem.
Moet kunnen.
Vanuit de trein zag je dorp er niet aantrekkelijk genoeg uit om uit te stappenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Waar bleef je zaterdag nou eigenlijk? Had je wel verwacht.
ik vind het grappig als het zijn piemel isquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef Samzz het volgende:
Date heeft een verrassing voor me en ik wil weten wat. Ik doe t niet zo goed op verrassingen. Helemaal als ik een hint krijg en t alsnog niet kan raden.
Dit weekend eens de nieuwe bistro in t durp uitproberen denk ik...
Wat zou de hint dan zijn geweest? 'Je mag er alleen om lachen als ik er een hoedje op doe'?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het grappig als het zijn piemel ismaar dat is meer mijn gevoel voor humor vrees ik
Dat is ook nooit mijn bedoeling geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij straalt ook geen seks uit
Dan keek je vast bij Overwhere uit het raamquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Vanuit de trein zag je dorp er niet aantrekkelijk genoeg uit om uit te stappen
Ik heb wel werk voor jequote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou een gat in de lucht springen als ik weg moest. Nee ik vrees dat ik moet blijven.
Je bent wel van de regen in de drup gegaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou een gat in de lucht springen als ik weg moest. Nee ik vrees dat ik moet blijven.
Als ik weg moet ga ik lekker de ww in en Schultenbrau drinken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mijn levenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel van de regen in de drup gegaan.
gratis geld!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik weg moet ga ik lekker de ww in en Schultenbrau drinken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gratis geld!
Nou serieus ik zou toch even lekker deze zomer een maandje vrij pakken dan ja.
Zullen we gewoon samen met Elvi en gcjoel met CE uit eten gaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je kapt met CE zijn focus afleidenhij vergeet al zo makkelijk dat ik besta
Hoe is het met je beklemmende dateboy eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Hoe was Pink eigenlijk? (Daar ging je toch heen)
Lumineus plan!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen met Elvi en gcjoel met CE uit eten gaan?
De hint was een foto van een dopachtig iets. Dus wie weet is t idd gewoon z'n piemelquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou de hint dan zijn geweest? 'Je mag er alleen om lachen als ik er een hoedje op doe'?
De dop met een strikje eromquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hint was een foto van een dopachtig iets. Dus wie weet is t idd gewoon z'n piemel.
Gezelligquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was heel tofquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Hoe was Pink eigenlijk? (Daar ging je toch heen)
Oeh ja goed idee!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een muts past beter bij een piemol dan een hoedje.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou de hint dan zijn geweest? 'Je mag er alleen om lachen als ik er een hoedje op doe'?
Oké...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een muts past beter bij een piemol dan een hoedje.
Gajes. 👊quote:
Je bent gewoon bang om te meeten. Geef maar toe. Online een stoere man, maar irl gewoon een pussy.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Vanuit de trein zag je dorp er niet aantrekkelijk genoeg uit om uit te stappen
Hostihosselquote:
Ik ben die ene met die roze schoenenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ben die ene lange dunne
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Thanks!!
quote:
Ik denk dat er weinig mensen met roze schoenen rondlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben die ene met die roze schoenen
[..]
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen met roze schoenen rondlopen
je hebt roze wandelschoenen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dit zijn de enige schoenen die ik kan tolereren voor een hele avond staan sinds mijn enkelband auwie
.
roze schoenen zijn goede schoenenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dit zijn de enige schoenen die ik kan tolereren voor een hele avond staan sinds mijn enkelband auwie
.
Waar staat dat?quote:
Jupquote:
nergens, daarom vraag ik het..quote:
Neequote:
jammerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeDit zijn "gewone" schoenen, niet sportschoen / wandelschoen waar ik de hele avond op kan staan
quote:
niet voor mezelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]! jij wil graag roze wandelschoenen?
Ze zijn er vastquote:
Ik ga gewoon lekker zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
.
2 uur staan, dat is te veel gevraagd?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker zittenben toch te oud om de hele tijd te staan. Had ik laatst in de melkweg voor een drag show, was echt niet leuk
Oja! Dat kan ook. Maar het is TOOL dus no way dat ik kan blijven zitten danquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker zittenben toch te oud om de hele tijd te staan. Had ik laatst in de melkweg voor een drag show, was echt niet leuk
ooit, op pinkpop, toen ik nog jong wasquote:
Waaaaat, Hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Geweldig plan, opzich dan, maar neuhquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe een ticketswapje, kun je met cali dansen vanavond!
Heb je weer dienst ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geweldig plan, opzich dan, maar neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |