quote:
aangezien ik geenr eet te doen heb op het werk had ik best vrij kunnen pakken en uit kunnen slapen.quote:
Blijft drama daar hequote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
Jezus er is hier gewoon echt helemaal niks gedaan in de week dat ik ziek was. Helemaal níks!
Hoe dan. Kan ik werk van een week weg gaan werken
.
Het werk van vandaag had ik ook binnen een uurtje af kunnen hebben (werk vandaag 3 uurtjes). Dus toch maar even FOK! aangezwengeld.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien ik geenr eet te doen heb op het werk had ik best vrij kunnen pakken en uit kunnen slapen.
dan had ik misschien de 14 uur slaap die ik vorig jaar nodig had ook aan kunnen tikken
Daar gaat je vrije middag? Of valt dat mee?quote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
Jezus er is hier gewoon echt helemaal niks gedaan in de week dat ik ziek was. Helemaal níks!
.
Ja echt niet. Ik heb gewoon vrijquote:Op maandag 17 juni 2019 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar gaat je vrije middag? Of valt dat mee?
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbijquote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik moet morgen thuiswerken, benieuwd hoe dat gaat gaan.
Ja, maar ik heb thuis niet zo'n relaxte setup als op de zaak.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbij
quote:Op maandag 17 juni 2019 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbij
Fucking relaxed in mijn ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillenquote:Op maandag 17 juni 2019 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb thuis niet zo'n relaxte setup als op de zaak.
Zorgen dat je skype niet op inactief schiet.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillen
Fair enough, maar heb zo veeeeeel te doen.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillen
quote:Op maandag 17 juni 2019 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je skype slack niet op inactief schiet.
Volgens mij gaat die al op inactief als ik even koffie haal. Of op de externe server van de klant werk.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je skype voor bedrijven niet op inactief schiet.
Hier was dat na 15 minuten inactief. Nu nooit meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die al op inactief als ik even koffie haal. Of op de externe server van de klant werk.
Heerlijk, ik wil nog wel een keer testen hoelang ik kan thuiswerken voordat ik gemist wordquote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon je agenda vol vage dingen zetten waardoor men kan herleiden of je nou op locatie (maar dan in overleg waardoor je onzichtbaar bent), extern of thuis bent.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heerlijk, ik wil nog wel een keer testen hoelang ik kan thuiswerken voordat ik gemist word
En zo'n ranzige witte HEMA slipquote:Op maandag 17 juni 2019 11:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]zie het al helemaal voor me. Wel gewoon Schültenbrau ofzo
Wat nu weer?quote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
Nou, auto bij de garage. Zal mij benieuwen.
Dr kwam een geluid uit de motor van heb ik jou daarquote:
Nog steeds? Dat heb ik eerder gehoord toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dr kwam een geluid uit de motor van heb ik jou daar.
Geen idee wat er is. Is trouwens de eerste keer dat ie in de garage is, hoor.
Nee, dat geluid niet. In t begin heeft ie even getikt maar dat is opeens weer opgehouden en er werd niks gevonden.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nog steeds? Dat heb ik eerder gehoord toch?
Ik haat werken op mijn laptopquote:Op maandag 17 juni 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heerlijk, ik wil nog wel een keer testen hoelang ik kan thuiswerken voordat ik gemist word
Je laptop heeft verder geen mogelijkheden voor een dockingstation of andere manier van monitor en randapparatuur aan te sluiten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik moet ook 3 weken vakantie pakken. Anders pakt ook niemand iets over.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je laptop heeft verder geen mogelijkheden voor een dockingstation of andere manier van monitor en randapparatuur aan te sluiten?
Wat is dat voor bende?
Jezusquote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook 3 weken vakantie pakken. Anders pakt ook niemand iets over.
Maar dus geen monitor aansluiting? geen usb? en geen dockingstation ervoor op de markt?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ik werk op het werk gewoon op een dikke desktop, met meerdere monitoren. Die laptop is voor als ik onderweg ben. En dat is behelpen.
Zou Dino zijn laptop nog ooit krijgen?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ik werk op het werk gewoon op een dikke desktop, met meerdere monitoren. Die laptop is voor als ik onderweg ben. En dat is behelpen.
Ik werk thuis, doe ik normaal niet. Ga ik niet nog een monitor voor kopen, ben al gek.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dus geen monitor aansluiting? geen usb? en geen dockingstation ervoor op de markt?
Op de dag dat hij zijn baan op komt zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Dino zijn laptop nog ooit krijgen?
Heb je thuis geen monitoren dan?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk thuis, doe ik normaal niet. Ga ik niet nog een monitor voor kopen, ben al gek.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de categorie aandachtszoekende aanstellers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels weer terug de kamer in gegooid aangezien dat ding nog steeds niet naar behoren werkt.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Dino zijn laptop nog ooit krijgen?
Je 75 inch oled tv toch.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk thuis, doe ik normaal niet. Ga ik niet nog een monitor voor kopen, ben al gek.
Ja op mijn desktop, maar die gebruik ik niet voor werk. Een 27 en 50 inch, niet echt opgesteld om fatsoenlijk op te werken. Misschien maar een monitor aan mijn laptop hangen morgen dan.quote:
Mooi voor je, man.quote:
Ow beterquote:Op maandag 17 juni 2019 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vermoed van wel aangezien ze aangaven dat HR deze week ook contact opneemt over contract etc.
Nou, we gaan je missen. Succes. Dag. Het ga je goed.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vermoed van wel aangezien ze aangaven dat HR deze week ook contact opneemt over contract etc.
Ze hebben daar toch wel internetquote:Op maandag 17 juni 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, we gaan je missen. Succes. Dag. Het ga je goed.
Doeiquote:Op maandag 17 juni 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, we gaan je missen. Succes. Dag. Het ga je goed.
Ik ookquote:Op maandag 17 juni 2019 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi voor je, man.
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden in Luxemburg. Mooi land.
Maar voor je relatie is het een stuk minder tochquote:Op maandag 17 juni 2019 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ookbuiten klimmen zonder 4 uur te hoeven rijden
Ik ga mezelf niet voor een vierde keer herhalen, Henk.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar voor je relatie is het een stuk minder toch
Er lopen daar vast ook wel fitte chickies rond.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook ik mis wel eens watquote:Op maandag 17 juni 2019 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet voor een vierde keer herhalen, Henk.
We were on a break!!quote:Op maandag 17 juni 2019 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Tegen de Deb?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net 4 rondes gebokst. Kan nog amper op mijn benen staan
Bedwants!quote:Op maandag 17 juni 2019 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij ben ik vannacht echt 20x gestoken door een of andere kut mug. Of het was zo'n processierups
Nee johquote:Op maandag 17 juni 2019 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Op maandag 17 juni 2019 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Druk hier.quote:
Chickies aan 't binnen hengelen?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Druk hier.
Zelfs ik ben tegenwoordig aan de twitch, discord etc.
Doe ik ooit iets anders?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Chickies aan 't binnen hengelen?
Ik las laatst de brieven die ik mijn bff schreef toen ik 16 was. Tsja ahem, gelukkig leest niemand ze ooitquote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Awkward dat 'n penvriend! uit 2001 je op Facebook heeft gevonden en via messenger vraagt of jij dat was omdat hij de brieven had gevonden bij z'n ouders thuis, ik was 13, please bespaar me de details wat ik toen schreef
Do tellquote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Awkward dat 'n penvriend! uit 2001 je op Facebook heeft gevonden en via messenger vraagt of jij dat was omdat hij de brieven had gevonden bij z'n ouders thuis, ik was 13, please bespaar me de details wat ik toen schreef
Jammerquote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij heeft m'n verzoek om me dat te besparen gehonoreerd
Maar dat is ook je grote liefde waar je eigenlijk nooit echt overheen bent gekomenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alle brieven etc van mijn ex uit zweden nog ergens.
Dramatisch much?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar dat is ook je grote liefde waar je eigenlijk nooit echt overheen bent gekomen
Ik ben nooit 'n bewaarder geweest, ik heb echt niks meer van brieven of kaartjes of van m'n exen, zelfs op fb alles verwijderd en m'n tags in zijn foto's verwijderd.
Neuh the past is the past, ik ben niet zo sentimenteel ofzo naar andere personen toe iig waar ik geen contact meer mee heb.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dramatisch much?.
Ik heb echt van alles van tig jaar geleden nog wel ergens. Foto's etc zijn al jaren gebackupped in de cloud etc.
Wat ik ermee moet, geen idee.
Ik heb die ex gisteren nog gesprokenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Neuh the past is the past, ik ben niet zo sentimenteel ofzo naar andere personen toe iig waar ik geen contact meer mee heb.
Fotos van toffe dingen die ik zelf gedaan he, bewaar ik wel
Ik kan me er letterlijk niks van herinneren, bericht was ook op messenger: ik heb brieven gevonden uit 2001, was jij dat? Eerste gedachte was euh nee??. Toen even nagedacht en toen begon er aan de hand van de naam wel 'n lichtje te branden.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:24 schreef Chia het volgende:
Mijn penvriendin stuurde ooit ineens geen brieven meer. Later kwam ik haar moeder tegen (was op het wedstrijdsecretariaat en zij herkende mijn naam toen ik me aanmelde) en die zei dat ze mijn adres waren kwijtgeraakt.
Terwijl ik ook gewoon nooit meer een brief had gestuurd nadat ik er van haar geen meer kreeg.Ik vond mijn penvriendin namelijk nogal saai, dus was stiekem erg blij dat ik niks meer hoorde en er vanaf was.
Like I said, die situatie is anders.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb die ex gisteren nog gesproken.
Maar snap je wel hoor, ik kijk er verder ook nooit meer naar, maar ik kan het ook weer niet weggooien.
Exenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Like I said, die situatie is anders.
Mijn exen zijn allemaal kloothommels
True. Ik heb eigenlijk geen nare exen, niet dat ik ze nog spreek verder, uitzondering daargelaten. Maar echt een hekel heb ik niet aan ze.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Like I said, die situatie is anders.
Mijn exen zijn allemaal kloothommels
Mwah ja naar naar, weet niet of dat ook juiste woord is maar iemand die uit 't niets zegt ik ben er klaar mee, geen gesprek aangaat erover daar hoef ik geen vrienden mee te zijn oid dan is 't ook echt klaar.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True. Ik heb eigenlijk geen nare exen, niet dat ik ze nog spreek verder, uitzondering daargelaten. Maar echt een hekel heb ik niet aan ze.
Rare combiquote:Op maandag 17 juni 2019 21:50 schreef MCH het volgende:
Zomer, aardbeien, een ijskoud biertje en een Hollandsche nieuwe
Nee., das logisch hoor. Er zijn er ook wel een paar die ik niet per se tegen hoef te komen. Niet alles is netjes uit gegaan ofzoquote:Op maandag 17 juni 2019 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah ja naar naar, weet niet of dat ook juiste woord is maar iemand die uit 't niets zegt ik ben er klaar mee, geen gesprek aangaat erover daar hoef ik geen vrienden mee te zijn oid dan is 't ook echt klaar.
Memo en gcjoel horen niet tot die laatste categorie toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee., das logisch hoor. Er zijn er ook wel een paar die ik niet per se tegen hoef te komen. Niet alles is netjes uit gegaan ofzo.
gc al helemaal nietquote:Op maandag 17 juni 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Memo en gcjoel horen niet tot die laatste categorie toch?
Nee wij zijn als vrienden uit elkaar gegaan.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet beter oplettenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Positieve klefbekquote:Op maandag 17 juni 2019 21:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee wij zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
Ik mag memo nog graag.
Ondanks dat je zo'n negatieve klefbek bent, is dat geheel wederzijdsquote:Op maandag 17 juni 2019 21:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee wij zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
Ik mag memo nog graag.
quote:Op maandag 17 juni 2019 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja memo en ik sturen elkaar nog regelmatig sappige foto's.
Die ijskoude pak ik nu ookquote:Op maandag 17 juni 2019 21:50 schreef MCH het volgende:
Zomer, aardbeien, een ijskoud biertje en een Hollandsche nieuwe
Ik heb mezelf al opgegeven in m'n kansloze bestaanquote:Op maandag 17 juni 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die ijskoude pak ik nu ook![]()
Wil eigenlijk niet iedere dag alcohol.drinken maar dat lukt me niet met dit weer.
Oeh ben daar wel benieuwd naarquote:Op maandag 17 juni 2019 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja memo en ik sturen elkaar nog regelmatig sappige foto's.
Dat is neverending schat.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen houdt nog steeds van elkaar hier zie ik.
Ook alquote:Op maandag 17 juni 2019 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wait, ben jij ook al 'n ex van gcjoel?
I doubt it, hoe lang bestaan fora nog?quote:
WTF is Twitch nou weer?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I doubt it, hoe lang bestaan fora nog?.
Begrijp me niet verkeerd, als het aan mij ligt heel lang nog, maar damn het is rustiger en rustiger overal. Als ik dan zie hoeveel mensen er lid zijn van een YT of twitch kanaal, daar kan FOK! echt totaal niet tegenop.
Reddit is ook een forumquote:Op maandag 17 juni 2019 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, als het aan mij ligt heel lang nog, maar damn het is rustiger en rustiger overal. Als ik dan zie hoeveel mensen er lid zijn van een YT of twitch kanaal, daar kan FOK! echt totaal niet tegenop.
Beetje bij de tijd blijven man! Dat is een streamingdienst waar je andere mensen kan zien gamen of gewoon een chat hostenquote:
True, dat doet het idd nog wel redelijk, maar is dan ook wereldwijd, niet puur NL.quote:
Maak me depri johquote:Op maandag 17 juni 2019 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Er komt wel weer iets anders. Ik kende het ook niet hoor, dat twitch, maar heb me er toch een uur of 4 vermaakt vandaag.quote:
Ben te oud voor verandering.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Er komt wel weer iets anders. Ik kende het ook niet hoor, dat twitch, maar heb me er toch een uur of 4 vermaakt vandaag.
Ik ben lekker jong gelukkigquote:
”nog wel redelijk”? 330 miljoen users, net zoveel als twitterquote:Op maandag 17 juni 2019 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, dat doet het idd nog wel redelijk, maar is dan ook wereldwijd, niet puur NL.
Jaquote:Op maandag 17 juni 2019 22:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet bent geweest.
Ik snap niet wat je zegt. 🤷♂quote:Op maandag 17 juni 2019 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje bij de tijd blijven man! Dat is een streamingdienst waar je andere mensen kan zien gamen of gewoon een chat hosten.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 17 juni 2019 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
”nog wel redelijk”? 330 miljoen users, net zoveel als twitter
Geeft niet, dat ben ik zo weer vergeten.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat je dat denkt komt door de Alzheimer
Ik voel me 86.quote:
Ik blijf jongquote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat je dat denkt komt door de Alzheimer
Daaromquote:Op maandag 17 juni 2019 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, dat ben ik zo weer vergeten.
Ja snap ikquote:Op maandag 17 juni 2019 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf jong.
Ik voel me eigenlijk echt beter en beter de laatste tijd.
Ja ik wil echt chips. Ik voel met je mee.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:08 schreef Californium het volgende:
Ik heb snaaitrek maar niets in huis![]()
Morgen om 08.00 beginnen dus zo maar gewoon gaan slapen ofzo
Kenmerk van een psychose is dat je eerst in een positieve manie raakt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf jong.
Ik voel me eigenlijk echt beter en beter de laatste tijd.
Ja echt hoor. MrBeast deelt gewoon een half miljoen uit, willekeurig.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daarom
En YT levert echt veel op, gratis reisjes, zooi, spullen EN flink geld ook nog.
Die enzo knol heeft 'n lamborghini urus gekocht laatst geloof ik, 'n auto van 3 ton
ohhhhh.. chipsquote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik wil echt chips. Ik voel met je mee.
Ook bestquote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kenmerk van een psychose is dat je eerst in een positieve manie raakt.
Verschrikkelijk leven hebben die jongeren. Nooit meer anoniem en vrij en bekend van die kneuzenfilmpjes.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daarom
En YT levert echt veel op, gratis reisjes, zooi, spullen EN flink geld ook nog.
Die enzo knol heeft 'n lamborghini urus gekocht laatst geloof ik, 'n auto van 3 ton
Niet altijdquote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kenmerk van een psychose is dat je eerst in een positieve manie raakt.
Korte termijn, zodra die kleine streamers de boot missen hebben ze niks meer. Zijn ze dan voor met school gestopt.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja echt hoor. MrBeast deelt gewoon een half miljoen uit, willekeurig.
Maar ook kleine streamers, zoals dat meisje van vanmiddag, 23 jaar, pakt zo een paar honderd aan donaties per dag. En dan zit ze alleen maar een beetje te chatten, niets erotisch ofzo (is zelfs verboden).
Jij zou het echt nog makkelijk kunnen doen hoor. Moet je alleen dus wel 8 uur voor een camera willen zitten en chatten met vreemden.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:10 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme was ik maar jong.
Gewoon beetje YouTube ipv solliciteren en iedere dag op komen draven.
Moeten samen een oude-vrouwen YT makenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:10 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme was ik maar jong.
Gewoon beetje YouTube ipv solliciteren en iedere dag op komen draven.
Ja maar als meisje van 23, 'n beetje 'n leuk uiterlijk en de wanhopige kerels doneren wel. Dus hoeveel geld heb jij gespendeerd in die uurtjes vandaag?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja echt hoor. MrBeast deelt gewoon een half miljoen uit, willekeurig.
Maar ook kleine streamers, zoals dat meisje van vanmiddag, 23 jaar, pakt zo een paar honderd aan donaties per dag. En dan zit ze alleen maar een beetje te chatten, niets erotisch ofzo (is zelfs verboden).
Dat kan natuurlijk, maar de meesten gaan vast ook nog wel naar school ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Korte termijn, zodra die kleine streamers de boot missen hebben ze niks meer. Zijn ze dan voor met school gestopt.
Doe ik zonder camera ook op fokquote:Op maandag 17 juni 2019 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zou het echt nog makkelijk kunnen doen hoor. Moet je alleen dus wel 8 uur voor een camera willen zitten en chatten met vreemden.
Dat is toch fuckedup?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zou het echt nog makkelijk kunnen doen hoor. Moet je alleen dus wel 8 uur voor een camera willen zitten en chatten met vreemden.
Is vast markt voor onsquote:Op maandag 17 juni 2019 22:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Moeten samen een oude-vrouwen YT maken
Ik heb even gezocht naar de opties:quote:Op maandag 17 juni 2019 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb al kitkatjes op en appel kruimel koek.
True, maar mannen pakken ook geld hoorquote:Op maandag 17 juni 2019 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja maar als meisje van 23, 'n beetje 'n leuk uiterlijk en de wanhopige kerels doneren wel. Dus hoeveel geld heb jij gespendeerd in die uurtjes vandaag?
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk leven hebben die jongeren. Nooit meer anoniem en vrij en bekend van die kneuzenfilmpjes.
Wou niet ruilen.
Oude kaas met augurkquote:Op maandag 17 juni 2019 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht naar de opties:
1) Oude kaas die ik per ongeluk had gekocht terwijl ik jonge kaas wildeoude kaas
![]()
2) Augurken
....
even augurken eten. brb
Ach, ja en nee. Zo denken andere mensen ook over mensen die de hele dag op fok zitten.quote:
Oude kaas is bahquote:
Zou volgen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Moeten samen een oude-vrouwen YT maken
Raar meisje ben je.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Oude kaas is bah
Ik heb ook goede mosterd dus dan zou het met mosterd zijn maar
Precies wat ze hier doet dusquote:Op maandag 17 juni 2019 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet betaald. Die chick begon te mekkeren dat ze honger kreeg, maar het zo gezellig was, dus kreeg ze even 45 euro om eten te bestellen, net zo makkelijk.quote:
Godsamme. Droom leven.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet betaald. Die chick begon te mekkeren dat ze honger kreeg, maar het zo gezellig was, dus kreeg ze even 45 euro om eten te bestellen, net zo makkelijk.
Echt he?! En ja, ze is best cute, maar echt niet knapper dan jijquote:
Je kan zo haar camgirlpooier wordenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt he?! En ja, ze is best cute, maar echt niet knapper dan jij.
Beetje chatten, beetje gamen en binnenlopen.
Goed plan wel, soort HeatWave Media Groupquote:
En als gcjoel dan nog dr cosplay plakkies aantrekt voor de nerds, hoppaquote:Op maandag 17 juni 2019 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik meen het echt, daar kan je van leven hoor, geen grapje.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En als gcjoel dan nog dr cosplay plakkies aantrekt voor de nerds, hoppa
Dat weet ik ook wel hoor.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik meen het echt, daar kan je van leven hoor, geen grapje.
Jij onderschat de kracht van leeftijdquote:Op maandag 17 juni 2019 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit nu "ashens" te kijken, een kerel die je niet ziet die op een oude bank allerlei dingen reviewt, erg leuk verder, maar heeft dus 1.3 miljoen volgers. Die hoeft niet te werken meer.quote:
Godsamme hou op hoor.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En als gcjoel dan nog dr cosplay plakkies aantrekt voor de nerds, hoppa
quote:
Al 30 jaar trots augurk-fanquote:
Johquote:
Enige nadeel is wrs honderdmiljoenmiljard creeps die in je dm sliden al dan niet met Dickpics.quote:
Waarom vul je het plaatje nu al in voor jezelf?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:31 schreef Lotusss het volgende:
Net een date gehad. Hij is leuk. Was echt wel gezellig enzo. Maar hij wilde niet zoenen ofzo... wtf...
Wees dan eerlijk en zeg dat je de klik niet voelt.
Dat is nu toch ook al?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Enige nadeel is wrs honderdmiljoenmiljard creeps die in je dm sliden al dan niet met Dickpics.
Ja want daar hebben we nu geen last vanquote:Op maandag 17 juni 2019 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Enige nadeel is wrs honderdmiljoenmiljard creeps die in je dm sliden al dan niet met Dickpics.
Ja kan ik wel eindelijk een goede collectie starten.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ja die volg ik ook. Al weet ik niet meer waaromquote:Op maandag 17 juni 2019 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit nu "ashens" te kijken, een kerel die je niet ziet die op een oude bank allerlei dingen reviewt, erg leuk verder, maar heeft dus 1.3 miljoen volgers. Die hoeft niet te werken meer.
Augurk fanquote:Op maandag 17 juni 2019 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Al 30 jaar trots augurk-fan
[..]
Joh
Behang. Maar dan wel bij 1 muur houden anders wordt het zo vlezig.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja kan ik wel eindelijk een goede collectie starten.
Omdat ie awesome is, super droog en prima als achtergrond.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja die volg ik ook. Al weet ik niet meer waarom
Oeh ja. Wel een goed kleurtje roze.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Behang. Maar dan wel bij 1 muur houden anders wordt het zo vlezig.
Ik ben hetzelfde hoorquote:Op maandag 17 juni 2019 22:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zal dat niet ontkennen wat dat betreft.
Ik nietquote:
Kinkyquote:
OK, dat kan ECHT geld opleveren!quote:
Ik ken het niet eens.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik niet
Maar bedoel alleen dat dat dan nóg erger wordt verder zie ik ook weinig nadelen van dat twitch, als je ermee weg zou kunnen komen en gcjoel zou dat zeker
Ik tot vandaag ook niet.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen met augurken![]()
Alleen opeten.
Zelfs dat zou je op twitch kunnen doen en er geld voor vangenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen met augurken![]()
Alleen opeten.
Ik zou er echt niet van opkijken iddquote:Op maandag 17 juni 2019 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zelfs dat zou je op twitch kunnen doen en er geld voor vangen
Ik geloof dat ik even moet ingrijpen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 22:42 schreef Elvi het volgende:
Twitch lijkt me wel grappig om te doen trouwens. Lezen hoe iedereen flipt om hoe ik elke hond in rdr2 aai
Okay ff trio doen voor goodall sakes?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hallo wel opletten, ze is mijn ex
Toch maar eens naar kijken dan.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zelfs dat zou je op twitch kunnen doen en er geld voor vangen
Voor wat?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay ff trio doen voor goodall sakes?
Ik wil wel 10% nu, mijn ideequote:
HW is niet extreem links genoeg voor YT.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Kun jezelf geen YT channel beginnen hw? Dat je je leven gaat vloggen als mannelijke nanny, is ongetwijfeld unieke content.
Neuh, ik ga geen kinderen online zettenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Kun jezelf geen YT channel beginnen hw? Dat je je leven gaat vloggen als mannelijke nanny, is ongetwijfeld unieke content.
Volgende keer beter Lotusss.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:31 schreef Lotusss het volgende:
Net een date gehad. Hij is leuk. Was echt wel gezellig enzo. Maar hij wilde niet zoenen ofzo... wtf...
Wees dan eerlijk en zeg dat je de klik niet voelt.
Je hebt toch nog iets van normen en waardenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik ga geen kinderen online zetten.
Ik verbaas mezelf ook nog wel eensquote:Op maandag 17 juni 2019 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je hebt toch nog iets van normen en waarden
Ja, ik zit te kijken hoe iemand 10K wint met 1 potje Fortnite, ik doe echt iets verkeerd met mijn levenquote:
Dat doen we hier allemaalquote:Op maandag 17 juni 2019 23:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik zit te kijken hoe iemand 10K wint met 1 potje Fortnite, ik doe echt iets verkeerd met mijn leven![]()
Ja, nog meer dan normaal.
Niet te hard zetten he?quote:Op maandag 17 juni 2019 23:11 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik voor het eerst in 2 maanden een wekker moet gaan zetten voor morgen
Ik ga ervan uit dat ik toch ruim voor de wekker wakker ben dus geen zorgenquote:
Ok, dan is het goedquote:Op maandag 17 juni 2019 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ik toch ruim voor de wekker wakker ben dus geen zorgen. Het is meer voor de zekerheid
Dat.quote:
Aircoquote:
Omdat ik fucking onzeker word als ik iemand wel leuk vind...quote:Op maandag 17 juni 2019 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom vul je het plaatje nu al in voor jezelf?
Ja hier ook, Fucking irritantquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat.
En een muggebult in mijn knieholte. Sadistische kutbeesten
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja. Net nu ik jullie weer nodig ga hebben komende maanden.
Why?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
What's up?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even roepen dat je weer single bent, dan komt HW je wel vermaken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kak rustig wordt het hier in de zomer.
En nieuw werk zit er voorlopig niet in.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even roepen dat je weer single bent, dan komt HW je wel vermaken.
Nee, misschien is ze ontslagen of gaat ze met Dino mee naar Luxemburgquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dino zijn status was ook niet even duidelijk. @:MCH kun je een update geven?
Dino en gcjoelquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dino zijn status was ook niet even duidelijk. @:MCH kun je een update geven?
Moet echt beter opletten hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, misschien is ze ontslagen of gaat ze met Dino mee naar Luxemburg
Jezus wat romantischquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga gcjoel even een nieuwe datumprikker sturen om uit te gaan eten.
Nee die leeft snachts.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even roepen dat je weer single bent, dan komt HW je wel vermaken.
Dinoquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dino en gcjoel
Je bent alweer te laat, HW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |