quote:
aangezien ik geenr eet te doen heb op het werk had ik best vrij kunnen pakken en uit kunnen slapen.quote:
Blijft drama daar hequote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
Jezus er is hier gewoon echt helemaal niks gedaan in de week dat ik ziek was. Helemaal níks!
Hoe dan. Kan ik werk van een week weg gaan werken
.
Het werk van vandaag had ik ook binnen een uurtje af kunnen hebben (werk vandaag 3 uurtjes). Dus toch maar even FOK! aangezwengeld.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien ik geenr eet te doen heb op het werk had ik best vrij kunnen pakken en uit kunnen slapen.
dan had ik misschien de 14 uur slaap die ik vorig jaar nodig had ook aan kunnen tikken
Daar gaat je vrije middag? Of valt dat mee?quote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
Jezus er is hier gewoon echt helemaal niks gedaan in de week dat ik ziek was. Helemaal níks!
.
Ja echt niet. Ik heb gewoon vrijquote:Op maandag 17 juni 2019 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar gaat je vrije middag? Of valt dat mee?
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbijquote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik moet morgen thuiswerken, benieuwd hoe dat gaat gaan.
Ja, maar ik heb thuis niet zo'n relaxte setup als op de zaak.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbij
quote:Op maandag 17 juni 2019 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek en een blik bier erbij
Fucking relaxed in mijn ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillenquote:Op maandag 17 juni 2019 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb thuis niet zo'n relaxte setup als op de zaak.
Zorgen dat je skype niet op inactief schiet.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillen
Fair enough, maar heb zo veeeeeel te doen.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon af en toe op een mailtje reageren om te laten zien dat je aan het werk bent en verder beetje chillen
quote:Op maandag 17 juni 2019 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je skype slack niet op inactief schiet.
Volgens mij gaat die al op inactief als ik even koffie haal. Of op de externe server van de klant werk.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je skype voor bedrijven niet op inactief schiet.
Hier was dat na 15 minuten inactief. Nu nooit meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die al op inactief als ik even koffie haal. Of op de externe server van de klant werk.
Heerlijk, ik wil nog wel een keer testen hoelang ik kan thuiswerken voordat ik gemist wordquote:Op maandag 17 juni 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon je agenda vol vage dingen zetten waardoor men kan herleiden of je nou op locatie (maar dan in overleg waardoor je onzichtbaar bent), extern of thuis bent.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heerlijk, ik wil nog wel een keer testen hoelang ik kan thuiswerken voordat ik gemist word
En zo'n ranzige witte HEMA slipquote:Op maandag 17 juni 2019 11:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]zie het al helemaal voor me. Wel gewoon Schültenbrau ofzo
Wat nu weer?quote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
Nou, auto bij de garage. Zal mij benieuwen.
Dr kwam een geluid uit de motor van heb ik jou daarquote:
Nog steeds? Dat heb ik eerder gehoord toch?quote:Op maandag 17 juni 2019 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dr kwam een geluid uit de motor van heb ik jou daar.
Geen idee wat er is. Is trouwens de eerste keer dat ie in de garage is, hoor.
Nee, dat geluid niet. In t begin heeft ie even getikt maar dat is opeens weer opgehouden en er werd niks gevonden.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nog steeds? Dat heb ik eerder gehoord toch?
Ik haat werken op mijn laptopquote:Op maandag 17 juni 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heerlijk, ik wil nog wel een keer testen hoelang ik kan thuiswerken voordat ik gemist word
Je laptop heeft verder geen mogelijkheden voor een dockingstation of andere manier van monitor en randapparatuur aan te sluiten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik moet ook 3 weken vakantie pakken. Anders pakt ook niemand iets over.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:07 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je laptop heeft verder geen mogelijkheden voor een dockingstation of andere manier van monitor en randapparatuur aan te sluiten?
Wat is dat voor bende?
Jezusquote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook 3 weken vakantie pakken. Anders pakt ook niemand iets over.
Maar dus geen monitor aansluiting? geen usb? en geen dockingstation ervoor op de markt?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ik werk op het werk gewoon op een dikke desktop, met meerdere monitoren. Die laptop is voor als ik onderweg ben. En dat is behelpen.
Zou Dino zijn laptop nog ooit krijgen?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ik werk op het werk gewoon op een dikke desktop, met meerdere monitoren. Die laptop is voor als ik onderweg ben. En dat is behelpen.
Ik werk thuis, doe ik normaal niet. Ga ik niet nog een monitor voor kopen, ben al gek.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dus geen monitor aansluiting? geen usb? en geen dockingstation ervoor op de markt?
Op de dag dat hij zijn baan op komt zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Dino zijn laptop nog ooit krijgen?
Heb je thuis geen monitoren dan?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk thuis, doe ik normaal niet. Ga ik niet nog een monitor voor kopen, ben al gek.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de categorie aandachtszoekende aanstellers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels weer terug de kamer in gegooid aangezien dat ding nog steeds niet naar behoren werkt.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Dino zijn laptop nog ooit krijgen?
Je 75 inch oled tv toch.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk thuis, doe ik normaal niet. Ga ik niet nog een monitor voor kopen, ben al gek.
Ja op mijn desktop, maar die gebruik ik niet voor werk. Een 27 en 50 inch, niet echt opgesteld om fatsoenlijk op te werken. Misschien maar een monitor aan mijn laptop hangen morgen dan.quote:
Mooi voor je, man.quote:
Ow beterquote:Op maandag 17 juni 2019 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vermoed van wel aangezien ze aangaven dat HR deze week ook contact opneemt over contract etc.
Nou, we gaan je missen. Succes. Dag. Het ga je goed.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vermoed van wel aangezien ze aangaven dat HR deze week ook contact opneemt over contract etc.
Ze hebben daar toch wel internetquote:Op maandag 17 juni 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, we gaan je missen. Succes. Dag. Het ga je goed.
Doeiquote:Op maandag 17 juni 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, we gaan je missen. Succes. Dag. Het ga je goed.
Ik ookquote:Op maandag 17 juni 2019 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi voor je, man.
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden in Luxemburg. Mooi land.
Maar voor je relatie is het een stuk minder tochquote:Op maandag 17 juni 2019 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ookbuiten klimmen zonder 4 uur te hoeven rijden
Ik ga mezelf niet voor een vierde keer herhalen, Henk.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar voor je relatie is het een stuk minder toch
Er lopen daar vast ook wel fitte chickies rond.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook ik mis wel eens watquote:Op maandag 17 juni 2019 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet voor een vierde keer herhalen, Henk.
We were on a break!!quote:Op maandag 17 juni 2019 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Tegen de Deb?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net 4 rondes gebokst. Kan nog amper op mijn benen staan
Bedwants!quote:Op maandag 17 juni 2019 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij ben ik vannacht echt 20x gestoken door een of andere kut mug. Of het was zo'n processierups
Nee johquote:Op maandag 17 juni 2019 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Op maandag 17 juni 2019 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Druk hier.quote:
Chickies aan 't binnen hengelen?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Druk hier.
Zelfs ik ben tegenwoordig aan de twitch, discord etc.
Doe ik ooit iets anders?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Chickies aan 't binnen hengelen?
Ik las laatst de brieven die ik mijn bff schreef toen ik 16 was. Tsja ahem, gelukkig leest niemand ze ooitquote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Awkward dat 'n penvriend! uit 2001 je op Facebook heeft gevonden en via messenger vraagt of jij dat was omdat hij de brieven had gevonden bij z'n ouders thuis, ik was 13, please bespaar me de details wat ik toen schreef
Do tellquote:Op maandag 17 juni 2019 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Awkward dat 'n penvriend! uit 2001 je op Facebook heeft gevonden en via messenger vraagt of jij dat was omdat hij de brieven had gevonden bij z'n ouders thuis, ik was 13, please bespaar me de details wat ik toen schreef
Jammerquote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij heeft m'n verzoek om me dat te besparen gehonoreerd
Maar dat is ook je grote liefde waar je eigenlijk nooit echt overheen bent gekomenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alle brieven etc van mijn ex uit zweden nog ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |