abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2019 @ 23:28:42 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_187462416
Al die bekende Nederlandse youtubers hebben een heel team die de marketing regelt en het is allemaal zo fake en gemaakt als wat.
Normaal zou het publiek daar toch doorheen moeten prikken?

Het begon allemaal leuk als een vlog, interessant is het niet, maar wel echt.
Zo'n typje als Kalvijn is denk ik wel de ergste, je ziet gewoon dat hij een toneelstukje opvoert. Hij geeft geen fuck. Al die blijheid is nep, het is gewoon z'n werk.
En Gio en Enzo Knol kunnen ook alleen nog maar video's maken met titels als:
"Superblij met mijn nieuwe auto"
"Ik verras fan met 1000 euro"
"Deze vakantievilla is echt chill"
"Ik kocht iphone voor mn moeder"

Ze maken video's over hoe ze video's maken. Ze hebben geen baan, geen school. Hun werk is video's maken, hun leven is dus ook niet herkenbaar voor kijkers. Ze maken ook niet veel mee, dus moeten ze maar met geld gaan smijten uit verveling en dat filmen. Vreselijk saai en als kijker kun je er niks mee.

Ik weet: er zijn ergere dingen op de wereld, maar dit wilde ik graag met jullie delen.
pi_187462468
Waarom kijk je die shit? Ik kijk het niet, dus heb er geen last van.

Derhalve onterechte klacht.
  zondag 16 juni 2019 @ 23:34:04 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_187462482
Je hebt gelijk. Met allemaal clickbait titles. Video's waar je totaal niets aan mist als je ze niet hebt gezien... Natuurlijk geven ze shoutouts, zodat die andere meer 'views' krijgt.
En natuurlijk moet er een toffe thumbnail bij, goed voor de views.

En natuurlijk heeft een beetje vlogger ook zijn geheel eigen merchandise.

[ Bericht 15% gewijzigd door gebrokenglas op 16-06-2019 23:45:36 ]
Mind the gap
pi_187462495
KNOLPOWER
pi_187462613
wat
  zondag 16 juni 2019 @ 23:44:45 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187462629
TS is jaloers. :').
And so is the past
  zondag 16 juni 2019 @ 23:46:47 #7
136343 BasEnAad
pi_187462666
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:32 schreef Linkse_krijger het volgende:

Omdat ik er over mee wil praten.
Het zijn kanalen met meer dan 1 miljoen volgers, ik vind het interessant hoe zulke kanalen tv min of meer zouden vervangen, maar uiteindelijk gebeurt er iets anders. Die youtube-kanalen worden mainstream en ook onderhevig aan commerciële belangen. Het wordt dezelfde shit als tv.
pi_187462717
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat ik er over mee wil praten.
:')
pi_187462728
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik voor het eerst een filmpje van Enzoknol zag, hij ging buiten in de tuin iemand opwachten om te laten schrikken en nat te maken en zei iets over dat Assen een awesome plek was. Heb toen wel even gelachen maar begrijp er geen ene hol van dat er mensen zijn die dat structureel willen gaan kijken.
-nee-
pi_187462755
Terechte klacht.

Die Kalvijn is wel de ergste :r Hyperactief in de huiskamer voor een camera zitten en het ook nog eens op een manier aan elkaar editten, waardoor het nog vervelender is om aan te zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2019 23:53:28 ]
  zondag 16 juni 2019 @ 23:54:17 #11
136343 BasEnAad
pi_187462773
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:50 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik voor het eerst een filmpje van Enzoknol zag, hij ging buiten in de tuin iemand opwachten om te laten schrikken en nat te maken en zei iets over dat Assen een awesome plek was. Heb toen wel even gelachen maar begrijp er geen ene hol van dat er mensen zijn die dat structureel willen gaan kijken.
Tis net als een soap denk ik. Het gaat nergens over maar als je de hoofdpersoon leert kennen wil je toch weten hoe het verder gaat.
  zondag 16 juni 2019 @ 23:58:07 #12
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_187462815
Stuk voor stuk kneuzen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 17 juni 2019 @ 00:04:00 #13
136343 BasEnAad
pi_187462878
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Terechte klacht.

Die Kalvijn is wel de ergste :r Hyperactief in de huiskamer voor een camera zitten en het ook nog eens op een manier aan elkaar editten, waardoor het nog vervelender is om aan te zien.
Je moet eens naar zijn ogen kijken. Hij kijkt je niet aan, maar kijkt steeds een beetje weg, of zelfs door je heen. Het is niet gemeend, hij doet z'n praatje maar is eigenlijk alleen met zichzelf bezig.
  maandag 17 juni 2019 @ 00:19:46 #14
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187463043
Zeer terechte klacht. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom de jeugd zo smult van deze vlogs, maar dat zal een generatiekloof zijn.

Ik heb, net als jij, ook eens gekeken naar een aantal van die vlogs om er een mening over te vormen. Enkele zijn echt voorbeelden van 'beroemd zijn vanwege het beroemd zijn'. Voorheen werden mensen nog wel eens bekend omdat ze ergens goed in waren (acteren, muziek, presenteren, sport, kunst, schrijven, etc.), maar wat het talent is van een Enzo Knol ontgaat me werkelijk. Wellicht is het er, maar weet ik het niet.

Iemand als Nikkitutorials (of iets dergelijks) geeft tenminste nog bruikbare tips over make-up e.d. voor meiden die willen weten hoe ze zich mooi op moeten maken. Dus daarvan zie ik wel het talent of de meerwaarde in.

Bij een Enzo Knol gaat het om wat hij 'meemaakt' ( :') ) en gaat het vooral om materialisme waarvan het merendeel van de kijkers het toch nooit zal kunnen betalen. In die zin vind ik het zelfs enigszins stuitend, omdat het verlangen naar het bezit ervan wel wordt gewekt bij al die kijkers.

Daarnaast valt me op dat al die filmpjes de 'jump cut' techniek hebben, waardoor het een onnatuurlijke, zeer onrustige constante woordenstroom is zonder pauze, en het lijkt alsof die vloggers uitstekende sprekers zijn. Terwijl er nauwelijks een volledige zin zonder knipje wordt uitgesproken. :')

'Irritant' is een understatement. Maar goed, ieder z'n ding. :{
pi_187463149
Hallo internetvrienden daar was ik weer,

Neem het toch niet allemaal zo serieus, gaar vermaak is het en niet anders.
  maandag 17 juni 2019 @ 00:31:20 #16
136343 BasEnAad
pi_187463165
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:19 schreef Repentless het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom de jeugd zo smult van deze vlogs, maar dat zal een generatiekloof zijn.

Ik heb, net als jij, ook eens gekeken naar een aantal van die vlogs om er een mening over te vormen. Enkele zijn echt voorbeelden van 'beroemd zijn vanwege het beroemd zijn'. Voorheen werden mensen nog wel eens bekend omdat ze ergens goed in waren (acteren, muziek, presenteren, sport, kunst, schrijven, etc.), maar wat het talent is van een Enzo Knol ontgaat me werkelijk. Wellicht is het er, maar weet ik het niet.

Iemand als Nikkitutorials (of iets dergelijks) geeft tenminste nog bruikbare tips over make-up e.d. voor meiden die willen weten hoe ze zich mooi op moeten maken. Dus daarvan zie ik wel het talent of de meerwaarde in.

Bij een Enzo Knol gaat het om wat hij 'meemaakt' ( :') ) en gaat het vooral om materialisme waarvan het merendeel van de kijkers het toch nooit zal kunnen betalen. In die zin vind ik het zelfs enigszins stuitend, omdat het verlangen naar het bezit ervan wel wordt gewekt bij al die kijkers.

Daarnaast valt me op dat al die filmpjes de 'jump cut' techniek hebben, waardoor het een onnatuurlijke, zeer onrustige constante woordenstroom is zonder pauze, en het lijkt alsof die vloggers uitstekende sprekers zijn. Terwijl er nauwelijks een volledige zin zonder knipje wordt uitgesproken. :')

'Irritant' is een understatement. Maar goed, ieder z'n ding. :{
Terechte klacht, en wat er daarna gebeurt is dus dat vloggers gaan geloven dat ze heel bijzonder zijn en toegevoegde waarde hebben. Relativeren is hen vreemd.
Ze gaan dan vloggen vanuit een BN'er-status. Dat is dodelijk.

Wat ik dan wel een goede youtuber vind, is Unagize. Je kan het niet leuk vinden, maar het is wel echt en er is tijd ingestoken. Zoals hier:
:'(
  maandag 17 juni 2019 @ 00:34:40 #17
136343 BasEnAad
pi_187463200
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Hallo internetvrienden daar was ik weer,

Neem het toch niet allemaal zo serieus, gaar vermaak is het en niet anders.
Jawel jawel, maar het is wel een trend en daar kun je fijn een mening over hebben.
Je kunt wel weer een topic openen over Kees Kankerkachel, maar daar is alles wel over gezegd.
pi_187463258
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:34 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Jawel jawel, maar het is wel een trend en daar kun je fijn een mening over hebben.
Je kunt wel weer een topic openen over Kees Kankerkachel, maar daar is alles wel over gezegd.
Ken je Mertabi? Dat is best een talent, alhoewel geen eckte vlogger.
  maandag 17 juni 2019 @ 00:47:06 #19
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187463303
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:31 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Terechte klacht, en wat er daarna gebeurt is dus dat vloggers gaan geloven dat ze heel bijzonder zijn en toegevoegde waarde hebben. Relativeren is hen vreemd.

Wat ik dan wel een goede youtuber vind, is Unagize. Je kan het niet leuk vinden, maar het is wel echt en er is tijd ingestoken. Zoals hier:
Ik heb erop geklikt en het na twee minuten afgezet. Niet naar te kijken/luisteren voor mij, met al die snelle jump cuts, effecten, geluiden en geschreeuw.

Het leidt voor mij teveel af van wat er gezegd wordt en ik vind het dodelijk vermoeidend en onplezierig om naar te kijken. ADHD on steroids, niet te doen.

Ik ben hier overduidelijk te oud voor aan het worden. :')
  maandag 17 juni 2019 @ 00:50:08 #20
136343 BasEnAad
pi_187463324
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ken je Mertabi? Dat is best een talent, alhoewel geen eckte vlogger.
Ja, die maakt er wel wat van. Die leunt niet achterover maar wil echt content maken voor de kijker.
  maandag 17 juni 2019 @ 00:52:28 #21
136343 BasEnAad
pi_187463343
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:47 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik heb erop geklikt en het na twee minuten afgezet. Niet naar te kijken/luisteren voor mij, met al die snelle jump cuts, effecten, geluiden en geschreeuw.

Het leidt voor mij teveel af van wat er gezegd wordt en ik vind het dodelijk vermoeidend en onplezierig om naar te kijken. ADHD on steroids, niet te doen.

Ik ben hier overduidelijk te oud voor aan het worden. :')
Ja ja ik snap.
Maar hij neemt zichzelf niet zo vreselijk serieus en steekt wel veel tijd in z'n videos.
  maandag 17 juni 2019 @ 02:37:04 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_187464007
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Terechte klacht.

Dit , ik ben wel eens genoodzaakt om met m'n zoontje dit te kijken.
Die Kalvijn is echt een verschrikkelijk figuur.
Ronald , Stuk TV , Dylan Haegens en soms Enzo Knol kan ik wel naar kijken
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 17 juni 2019 @ 02:49:13 #23
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_187464061
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
TS is jaloers. :').
TS is vooral jaloers op dingen die hij niet snapt :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_187464247
Waarom kijk je dat?
Zonder wrijving geen glans
  PR/Manusje van alles maandag 17 juni 2019 @ 07:28:56 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_187464565
80 procent is reclame of gejat van een ander.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Miss 200.000.000! maandag 17 juni 2019 @ 07:33:15 #26
367000 roos94
pi_187464575
Ik kijk niet naar deze onzin dus ik heb er nagenoeg geen last van. Als andere mensen het leuk vinden, dan prima toch
  maandag 17 juni 2019 @ 07:39:13 #27
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_187464597
Heb je laatst Trending nie tgezien dan, Enzo Knol heeft zin hele arm in de anus van een koe gestopt!!!11!!!
  maandag 17 juni 2019 @ 07:59:16 #28
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_187464647
Naar zielige vloggers kijken die ALLES IN HOOFDLETTERS SCHRIJVEN WANT DAN VALT HET MEER OP, OF HUN CAPS LOCK IS STUK
pi_187472657
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:04 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Je moet eens naar zijn ogen kijken. Hij kijkt je niet aan, maar kijkt steeds een beetje weg, of zelfs door je heen. Het is niet gemeend, hij doet z'n praatje maar is eigenlijk alleen met zichzelf bezig.
Precies de juiste omschrijving, die knul is alleen maar met zichzelf bezig. Het is één grote egotrip.
  maandag 17 juni 2019 @ 19:30:54 #30
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187473798
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:17 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Precies de juiste omschrijving, die knul is alleen maar met zichzelf bezig. Het is één grote egotrip.
Dat begrijp ik dan wel weer. Hij is succesvol, en mensen kijken het. Als ik een succesvol YouTube-kanaal met louter bullshit over mezelf zou hebben, zou ik hetzelfde zijn. Dat is blijkbaar juist wat bepaalde mensen interesseert.

Dat laatste is juist wat ik niet begrijp. Maar dat is hetzelfde met TV-programma's als Boulevard e.d. Het interesseert mij echt geen reet wat veel van die BN-ers uitspoken met elkaar of in hun privéleven. Er is blijkbaar een markt voor, prima.
pi_187473876
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:50 schreef Marsenal het volgende:
Intussen zit Enzo zo ver af van zijn doelgroep, dat hij tegenwoordig al z’n Lambo aan het pimpen is op YouTube.

٩๏̯͡๏)۶
pi_187475201
Die youtubertjes hebben ook als doelgroep mensen die de oudste klassen vd basisschool en de onderbouw van de middelbare school aanspreken. Terechte klacht wel, want ze doen alsof ze ontzettend interessant zijn terwijl ze niks origineels of knaps doen/kunnen, maar hey, ze verdienen hun geld ermee dus good for them. Als je je eraan ergert kijk je gewoon niet :)
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 21:11:25 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187475305
ik ken die eikels niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187475517
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:30 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dan wel weer. Hij is succesvol, en mensen kijken het. Als ik een succesvol YouTube-kanaal met louter bullshit over mezelf zou hebben, zou ik hetzelfde zijn. Dat is blijkbaar juist wat bepaalde mensen interesseert.

Dat laatste is juist wat ik niet begrijp. Maar dat is hetzelfde met TV-programma's als Boulevard e.d. Het interesseert mij echt geen reet wat veel van die BN-ers uitspoken met elkaar of in hun privéleven. Er is blijkbaar een markt voor, prima.
Is ook zo. Zolang er een markt voor is, prima. Moeten zij weten.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:28:08 #35
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187475566
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:04 schreef Hippocratos het volgende:
Die youtubertjes hebben ook als doelgroep mensen die de oudste klassen vd basisschool en de onderbouw van de middelbare school aanspreken. Terechte klacht wel, want ze doen alsof ze ontzettend interessant zijn terwijl ze niks origineels of knaps doen/kunnen, maar hey, ze verdienen hun geld ermee dus good for them. Als je je eraan ergert kijk je gewoon niet :)
Volledig mee eens. Toch vind ik het wel bijzonder dat de jeugd dit zo fantastisch vindt. Ik vraag me echt af wat de aantrekkingskracht hiervan is.

Nu zegt iedere vrijwel iedere generatie dat over de interesses van de volgende. In mijn jeugd ging dat dan bijvoorbeeld over muziek of cabaretiers of iets dergelijks. Net zoals dat bij generaties daarvoor zulke onderwerpen betrof. Echter waren dat dan nog wel mensen die in mijn ogen iets konden. Je kunt het afgrijselijk vinden, maar het zijn wel mensen die iets origineels doen.

Bij dit soort YouTubers kan ik dat niet ontdekken. Ze laten hun leven zien, wat mij echt niets interesseert. Ze zijn waarschijnlijk wel goed in het maken van filmpjes en dat vermarkten, maar de daadwerkelijke aantrekkingskracht van de inhoud ervan ontgaat mij volledig.
pi_187475707
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Repentless het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Toch vind ik het wel bijzonder dat de jeugd dit zo fantastisch vindt. Ik vraag me echt af wat de aantrekkingskracht hiervan is.

Nu zegt iedere vrijwel iedere generatie dat over de interesses van de volgende. In mijn jeugd ging dat dan bijvoorbeeld over muziek of cabaretiers of iets dergelijks. Net zoals dat bij generaties daarvoor zulke onderwerpen betrof. Echter waren dat dan nog wel mensen die in mijn ogen iets konden. Je kunt het afgrijselijk vinden, maar het zijn wel mensen die iets origineels doen.

Bij dit soort YouTubers kan ik dat niet ontdekken. Ze laten hun leven zien, wat mij echt niets interesseert. Ze zijn waarschijnlijk wel goed in het maken van filmpjes en dat vermarkten, maar de daadwerkelijke aantrekkingskracht van de inhoud ervan ontgaat mij volledig.
Ja spot on. Ik heb het hele begin van youtube meegemaakt, de eerste youtubers zoals bardo ellens en milan knol, vond dat toen al sukkeltjes, maar die waren wel authentieker dan die figuren nu. Nu is het gewoon business geworden. Ik snap ook niet wat de jeugd erin ziet, maar dat zal wel een generatiekloofje zijn. Ik snap ook die hele website Twitch niet, waar mensen kijken naar andere mensen die games spelen... lijkt me ontiegelijk saai, maar goed ieder z'n interesses. Sowieso is het een beetje mainstream geworden dat je het in de gaten moet houden om erbij te horen. Als je bijv. niet 100 likes krijgt op je facebook fotootje dan ben je een loser. Die kinderen tegenwoordig doen alles online, dus misschien denken ze ook een leven te leiden door andermans leven 24/7 te bekijken? :')
pi_187475962
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 00:31 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Alle video’s die dat soort foto’s en letterstypes hebben gewoon slippen, hoef je die rommel niet te kijken.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:51:16 #38
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187475981
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:35 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Ja spot on. Ik heb het hele begin van youtube meegemaakt, de eerste youtubers zoals bardo ellens en milan knol, vond dat toen al sukkeltjes, maar die waren wel authentieker dan die figuren nu. Nu is het gewoon business geworden. Ik snap ook niet wat de jeugd erin ziet, maar dat zal wel een generatiekloofje zijn. Ik snap ook die hele website Twitch niet, waar mensen kijken naar andere mensen die games spelen... lijkt me ontiegelijk saai, maar goed ieder z'n interesses. Sowieso is het een beetje mainstream geworden dat je het in de gaten moet houden om erbij te horen. Als je bijv. niet 100 likes krijgt op je facebook fotootje dan ben je een loser. Die kinderen tegenwoordig doen alles online, dus misschien denken ze ook een leven te leiden door andermans leven 24/7 te bekijken? :')
Over Twitch hoorde ik onlangs. Lijkt mij ook echt geen fuck aan. Een spelletje speel ik liever zelf. Hoe anderen dat doen interesseert me weinig.

Wellicht kun je het vergelijken met het kijken naar een voetbalwedstrijd ofzo. Je speelt dan ook niet zelf, maar geniet van hoe anderen dat doen. Dat vind ik dan wel weer interessant.

Wellicht is dat laatste dat je noemt de reden. Een continue 'real life soap'. Maar dan eentje met nul amusementswaarde voor mij.

Ik vind het eerder genoemde 'jump cut' gebruik ook te hinderlijk om naar te kijken. Een constante geschreeuwde woordenstroom, zonder enige pauze met constant allerlei camerawisselingen en beelden tussendoor. Ik heb ooit wel eens een filmpje gezien over hoe het opname- en editproces daadwerkelijk gaat, dan zie je pas hoe nep het is.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:53:42 #39
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 17 juni 2019 @ 21:54:28 #40
142400 RedFever007
pi_187476053
Verder geheel terecht deze klacht
Kalvijn of hoe heet die loser ken ik niet gelukkig
  maandag 17 juni 2019 @ 21:54:52 #41
142400 RedFever007
pi_187476059
Chick van Knol +1 trouwens :9 hoe gaat het met haar?
pi_187476073
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:51 schreef Repentless het volgende:

[..]

Over Twitch hoorde ik onlangs. Lijkt mij ook echt geen fuck aan. Een spelletje speel ik liever zelf. Hoe anderen dat doen interesseert me weinig.

Wellicht kun je het vergelijken met het kijken naar een voetbalwedstrijd ofzo. Je speelt dan ook niet zelf, maar geniet van hoe anderen dat doen. Dat vind ik dan wel weer interessant.

Wellicht is dat laatste dat je noemt de reden. Een continue 'real life soap'. Maar dan eentje met nul amusementswaarde voor mij.

Ik vind het eerder genoemde 'jump cut' gebruik ook te hinderlijk om naar te kijken. Een constante geschreeuwde woordenstroom, zonder enige pauze met constant allerlei camerawisselingen en beelden tussendoor. Ik heb ooit wel eens een filmpje gezien over hoe het opname- en editproces daadwerkelijk gaat, dan zie je pas hoe nep het is.
Heb paar jaar geleden een tijdje een livestreamer gevolg. Was zo'n dude die overal schijt aan had en de meest bizarre shit deed in opdracht van z'n kijkers die daar dan voor betaalden, zit nu overigens ook in de gevangenis daardoor _O- maar goed, hij streamde 8 uur per dag en er waren blijkbaar mensen die dat allemaal volgden. Ze keken niet alles live, maar keken het dan terug als ze tijd hadden. Da's toch bizar. Je bent dan gwn 1/3e van je dag kwijt aan het bekijken van het leven van een ander.
  maandag 17 juni 2019 @ 22:15:31 #43
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_187476489
Boxxy _O_
pi_187476719
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
Boxxy _O_
Dat is wel heel lang geleden. :')
De Republiek
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 22:56:58 #45
441859 crew  Lenny77
pi_187477465
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:55 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Heb paar jaar geleden een tijdje een livestreamer gevolg. Was zo'n dude die overal schijt aan had en de meest bizarre shit deed in opdracht van z'n kijkers die daar dan voor betaalden, zit nu overigens ook in de gevangenis daardoor _O- maar goed, hij streamde 8 uur per dag en er waren blijkbaar mensen die dat allemaal volgden. Ze keken niet alles live, maar keken het dan terug als ze tijd hadden. Da's toch bizar. Je bent dan gwn 1/3e van je dag kwijt aan het bekijken van het leven van een ander.
Lijkt wel bigbrother?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187478906
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 22:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lijkt wel bigbrother?
Beetje wel ja, hij was ook met een groep mensen om zich heen die zichzelf dan ook streamden. Ze hebben ook tijdelijk een huis gehad a la de gouden kooi waarbij er overal cameras hingen, maar daar werden ze na 2 weken uitgegooid _O- :') verschil is natuurlijk wel dat zij maar wat deden en dat gouden kooi/big brother gewoon gescript zijn door professionele televisiemakers
  dinsdag 18 juni 2019 @ 00:32:49 #47
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187478931
Er zijn kwaliteitskanalen op youtube met mensen die gewoon oprecht en normaal zijn. En die mensen hebben dan ook maar 30.000 subs. Alleen enkele volharders houden dat vol. Je krijgt datgene wat je als publiek voedt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 20 juni 2019 @ 23:51:55 #48
136343 BasEnAad
pi_187529859
Ja het wordt hier ook duidelijk gezegd, het gaat om de views.
Als hij gevraagd wordt naar die protserigheid, dan heeft hij het alleen over haters van zijn kanaal, niet over de reden daarvoor, dat zijn vlogs geen inhoud hebben en er voor de kijkers niks meer te halen valt.

"ik focus mij vooral op mezelf" "ik geloof dat ik daar het gelukkigst van word"
  vrijdag 21 juni 2019 @ 00:48:57 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187530404
De enige authentieke youtuber die ik ken is Braddie. Waar is die ouwe baas eigenlijk?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 04:53:41 #50
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187531127
Met deze heb ik me nog wel vermaakt. Maar het is herkenbaar (terugdenkend aan hoe ik me als twintiger over het web bewoog; ook vrij dubieus - weliswaar met sites en teksten ipv met video's), en het zit niet vol hysterische editing.

Zolang ze het niet over speelgoed heeft (dat is de hoofdmoot, en daar ben ik wat oud voor) maar over wat anders, vind ik haar kanaal best vermakelijk.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 05:30:32 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187531164
...dit is dan weer iets waar ik meer moeite mee heb, zelfs al ziet het er relatief 'normaal' uit.

Laura Ponticorvo had ook ooit zo'n lange monoloog, hier beschreven, maar die heeft ze inmiddels toch maar weggehaald (best begrijpelijk).
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:23:53 #52
142400 RedFever007
pi_187531689
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 00:48 schreef leolinedance het volgende:
De enige authentieke youtuber die ik ken is Braddie. Waar is die ouwe baas eigenlijk?
Braddie _O_

Helaas niet meer ons als user ;(
pi_187532397
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:23 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Braddie _O_

Helaas niet meer ons als user ;(
Weet iemand of Braddie nog ergens, online, te volgen is?
pi_187533587
Ik kijk alleen naar Politivlogger Jan-Willem. :@
pi_187535288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:36 schreef cofi het volgende:

[..]

Weet iemand of Braddie nog ergens, online, te volgen is?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:25:34 #56
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187535476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 05:30 schreef Eightyone het volgende:
...dit is dan weer iets waar ik meer moeite mee heb, zelfs al ziet het er relatief 'normaal' uit.

Laura Ponticorvo had ook ooit zo'n lange monoloog, hier beschreven, maar die heeft ze inmiddels toch maar weggehaald (best begrijpelijk).
Niet geteld, maar ben benieuwd hoe vaak het woord "ik" voorkomt in deze video. Wat een zeikwijf zeg. :')

Bij Oh Oh Cherso zat ze al na 2 dagen te janken dat het "niet goed" ging en naar huis wilde. Toen was ze volgens mij net 20 ofzo.

Als je het leven allemaal zo zwaar vindt en niet tegen de "druk" ( :') ) kan van in de spotlights staan, doe dit jezelf dan niet aan. Niemand dwingt je om je baan op te zeggen om video's te maken.

En dan die comments onder dat filmpje. "Lieve Bibi, waarom al die haat, hou je mond als je het niet zelf hebt meegemaakt" etc. :') Je wilt toch zo graag 'je leven delen' met iedereen? Daar horen ook nevatieve reacties bij.

Doet mij een beetje denken aan dat gejank van Kurt Cobain van Nirvana destijds, over de druk en het zogenaamd niet beroemd willen zijn. Een keer op YouTube nog een prachtige rant van Axl Rose uit begin jaren '90 hierover gezien, die iets zei in de trant van: als je zogenaamd niet beroemd wilt zijn, breng dan geen platen uit op een groot label, maak geen videoclips, speel niet op de MTV Awards, etc. Het overkomt je niet zomaar, wn je wordt er niet toe gedwongen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 14:48:01 #57
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_187536419
Al die youtubers zijn de kanker van de hedendaagse samenleving.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_187537202
Als er een prijs zou moeten worden uitgereikt voor de meest verwende en over het paard getilde vlogster dan nomineer ik “Beautynezz “Joy. Fouter dan fout, natuurlijk behoor ik absoluut niet tot haar doelgroep, maar toch, heb een paar video’s bekeken en kreeg spontaan overal uitslag. Alleen al vanwege dat kinderlijke stemmetje. Maar ook hoe ze zich presenteert en haar “looks”. Dat leent zich voor een persiflage.

Het gaat haar vooral om het “showen”. Inhoudelijk heeft ze niks te melden.
Ze lijkt daadwerkelijk te denken dat haar luxe leventje te vergelijken is met het leven van alle andere pubermeisjes in haar klas. Dus dat zij een “voorbeeld” is. Geloof dat als ik zo’n dochter had, dat ik haar dan direct naar een psycholoog zou sturen.

Hometour door één van haar huizen:

Ze woont hier vlakbij. Dat wist ik al en in haar videos herken ik dan ook het huis, kom er vaak langs. Pa en ma hebben wel mooie bolides. En pa schijnt op zich wel een relaxte knakker te zijn met een goed gevoel voor humor. Maar alsjeblieft, zorg eens dat je dochter met beide beentjes op de grond komt te staan....Op die leeftijd is er namelijk nog iets aan te doen...Youtube sterretje of niet.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:43:20 #59
142400 RedFever007
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:54:51 #60
142400 RedFever007
pi_187537849
Ik zag dat die dikke pad vooral in het Engels vlogt :') en allemaal muziek crap :')
  vrijdag 21 juni 2019 @ 17:01:06 #61
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187537919
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:54 schreef quarterpounder het volgende:
Als er een prijs zou moeten worden uitgereikt voor de meest verwende en over het paard getilde vlogster dan nomineer ik “Beautynezz “Joy. Fouter dan fout, natuurlijk behoor ik absoluut niet tot haar doelgroep, maar toch, heb een paar video’s bekeken en kreeg spontaan overal uitslag. Alleen al vanwege dat kinderlijke stemmetje. Maar ook hoe ze zich presenteert en haar “looks”. Dat leent zich voor een persiflage.

Het gaat haar vooral om het “showen”. Inhoudelijk heeft ze niks te melden.
Ze lijkt daadwerkelijk te denken dat haar luxe leventje te vergelijken is met het leven van alle andere pubermeisjes in haar klas. Dus dat zij een “voorbeeld” is. Geloof dat als ik zo’n dochter had, dat ik haar dan direct naar een psycholoog zou sturen.

Hometour door één van haar huizen:

Ze woont hier vlakbij. Dat wist ik al en in haar videos herken ik dan ook het huis, kom er vaak langs. Pa en ma hebben wel mooie bolides. En pa schijnt op zich wel een relaxte knakker te zijn met een goed gevoel voor humor. Maar alsjeblieft, zorg eens dat je dochter met beide beentjes op de grond komt te staan....Op die leeftijd is er namelijk nog iets aan te doen...Youtube sterretje of niet.
Ze heeft dus meerdere huizen?

Blijkbaar doet ze toch wat goed. Maar je hebt gelijk over het irritatiegehalte.

Wat een ontzettend standaard interieur trouwens. Dat mag wel iets creatiever als je jezelf 'influencer' noemt (nee, 'iets creatiever' is niet meteen hetzelfde als clownesk).
pi_187538234
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 17:01 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze heeft dus meerdere huizen?

Blijkbaar doet ze toch wat goed. Maar je hebt gelijk over het irritatiegehalte.

Vooral papa doet het goed. Huis in NL en een huis in Amerika.
Ze laat dat ook graag allemaal zien.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 17:36:50 #63
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187538363
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 17:26 schreef quarterpounder het volgende:

[..]

Vooral papa doet het goed. Huis in NL en een huis in Amerika.
Ze laat dat ook graag allemaal zien.
Weten inbrekers ook precies waar ze moeten zijn, handig. :') En via de video's van dat kind kunnen ze alvast inventariseren of er genoeg te halen valt.

Waarom wil je dit in hemelsnaam allemaal laten zien? :')
  maandag 24 juni 2019 @ 03:21:46 #64
136343 BasEnAad
pi_187574829
En dan heb je nog dat kanaal Spaze, best prima hoor,
maar op t laatste moment wordt daar met een slechte smoes nog iemand aan toegevoegd:
Sem van Dijk, de zoon van Wendy van Dijk en Xander de Buisonje.
Voegt niks toe, het boeit m ook niet, maar het management erachter komt het wel goed uit natuurlijk.
  maandag 24 juni 2019 @ 03:35:20 #65
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_187574841
Hey Hennie! :W
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 24 juni 2019 @ 03:37:30 #66
136343 BasEnAad
pi_187574842
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
Hey Hennie! :W
IK HEET GEEN HENNIE! :(
  maandag 24 juni 2019 @ 05:47:27 #67
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187574950
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 03:21 schreef BasEnAad het volgende:
En dan heb je nog dat kanaal Spaze, best prima hoor,
maar op t laatste moment wordt daar met een slechte smoes nog iemand aan toegevoegd:
Sem van Dijk, de zoon van Wendy van Dijk en Xander de Buisonje.
Voegt niks toe, het boeit m ook niet, maar het management erachter komt het wel goed uit natuurlijk.
Met een flinke dosis intelligentie en charisma (zeker dat laatste kan bij kinderen van bekende figuren in de genen zitten) is nepotisme nog door de vingers te zien. Maar Sem laat niet zo veel indruk achter. Dan kan je die plek beter met een onbekend talent opvullen.

Maar ja, dat werkt nou eenmaal niet zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 24-06-2019 05:55:29 ]
  maandag 24 juni 2019 @ 16:08:50 #68
136343 BasEnAad
pi_187581015
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 05:47 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Met een flinke dosis intelligentie en charisma (zeker dat laatste kan bij kinderen van bekende figuren in de genen zitten) is nepotisme nog door de vingers te zien. Maar Sem laat niet zo veel indruk achter. Dan kan je die plek beter met een onbekend talent opvullen.

Maar ja, dat werkt nou eenmaal niet zo.
Echt vreselijk hoe ongeïnteresseerd hij erbij hangt. En die doodse blik ook in zijn ogen. Kap er dan gewoon mee als het je allemaal niet boeit.
  maandag 24 juni 2019 @ 16:59:56 #69
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187582037
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:08 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Echt vreselijk hoe ongeïnteresseerd hij erbij hangt. En die doodse blik ook in zijn ogen. Kap er dan gewoon mee als het je allemaal niet boeit.
Waarom zou het je boeien? Je weet nu al dat je voor de rest van je leven genoeg geld hebt en dat vaders en moeders de juiste mensen kennen om alles voor je te regelen zonder moeite te doen. Dan is de noodzaak om ambitie te hebben niet aanwezig, en dat vertaalt zich naar dit gedrag zoals jij beschrijft. Nooit gezien overigens.

Een van de weinige kinderen van bekende ouders in Nederland waarvan ik vind dat hij wel talent heeft, is Martijn Krabbé. Kun je misschien een lul vinden, maar iemand die het presentatievak verstaat en daar gewoon goed in is.

De lijst 'kinderen/broer/zus van' met heel middelmatig tot weinig talent, die puur vanwege familiebanden/achternamen bekend zijn geworden of dat hopeloos proberen, is mijns inziens een stuk langer. Zomaar wat namen die bij mij opkomen:

- Johnny de Mol
- André Hazes
- Roxeanne Hazes
- Rick Brandsteder
- Dave Roelvink
- Maan de Steenwinkel
- Thijs Römer
- Jennifer Ewbank
- Liesbeth Kamerling
- Monique Smit
- Birgit Schuurman
- Alle broers van Ben Saunders
- De zoon van Boudewijn de Groot
- Dotan

Er zullen er tegenwoordig vast nog veel meer zijn waarvan ik ze niet eens ken, en de internationale lijst is nog veel langer.

Mensen die stuk voor stuk een " :') " op mijn gelaat toveren wanneer ze voorbij komen. Door veel te oefenen en ervaring op te doen kunnen ze zeker een bepaald niveau halen waardoor ze niet slecht zijn in wat ze doen, maar het druipt er bij voornoemde personen af dat ze het op eigen kracht en met hun eigen middelmatigheid nooit hadden gered.

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het me ook niet makkelijk lijkt om uit de schaduw van een beroemd familielid te treden, maar die mensen zouden zichzelf ook moeten afvragen of je dat wel zou moeten willen als je talent echt zeer beperkt is.

Verder zal het ze allemaal worst zijn wat een nobody als ik ervan vindt, want het lukt toch wel met de juiste hulp. :') Voor de kijker/luisteraar is het alleen niet altijd plezierig om met zoveel talentloosheid geconfonteerd te worden, en dat in de insiderscrowd gedaan wordt alsof het allemaal ook nog eens geweldig is. :')
  maandag 24 juni 2019 @ 17:12:48 #70
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187582229
Een plus van Roxeanne Hazes is wel dat ze zelf door lijkt te hebben dat haar talent wat begrensd is, en dat ze het ook niet echt van de buitenkant moet hebben. Die komt nog realistisch over. Maar ja, toch maar blijven proberen, want ze voelt zich waarschijnlijk wel lekker in dat wereldje.
  maandag 24 juni 2019 @ 17:43:07 #71
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_187582716
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 17:12 schreef Eightyone het volgende:
Een plus van Roxeanne Hazes is wel dat ze zelf door lijkt te hebben dat haar talent wat begrensd is, en dat ze het ook niet echt van de buitenkant moet hebben. Die komt nog realistisch over. Maar ja, toch maar blijven proberen, want ze voelt zich waarschijnlijk wel lekker in dat wereldje.
Als je het blijft proberen, hoe realistisch ben je dan? Het zal waarschijnlijk goed verdienen, dus in dat opzicht begrijp ik haar volkomen.

Ik snap echt wel dat het makkelijk scoren lijkt door 'zoontjes/dochtertjes/broertjes/zusjes van' af te zeiken. Soms wordt daar nog wel eens het argument "je bent gewoon jaloers" of "zij staan er maar mooi en verdienen bakken met geld" aan toegevoegd. Dat laatste klopt zeker. Maar dat wil niet zeggen dat je, puur objectief gezien, bij veel van die mensen met droge ogen kunt beweren dat ze er vanwege hun talent of harde werken zijn gekomen.

Als iemand talent heeft, ook met beroemde familie, vind ik er niks mis mee dat ze bekend worden en gun ik ze alle succes van de wereld.

Maar overspoeld worden met middelmatigheid op basis van familieconnecties, vind ik hoogst irritant.
  maandag 26 augustus 2019 @ 17:43:32 #72
136343 BasEnAad
pi_188636001
Zie je wel, wat een fake figuur die Kalvijn.
Alles aan die vent is nep.

maandag 26 augustus 2019 @ 19:30:45 #73
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188637310
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:43 schreef BasEnAad het volgende:
Zie je wel, wat een fake figuur die Kalvijn.
Alles aan die vent is nep.

Ik zeg het niet graag, maar om Murtaugh te quoten: "I'm getting too old for this shit."

Ik begrijp gewoon echt de aantrekkingskracht niet van filmpjes van mensen die alleen maar over zichzelf praten en wat ze allemaal hebben. En dat het over zichzelf praten ook hetgeen is waardoor ze juist bekend zijn.

Ik vind een diepte-interview van een artiest/acteur/cabaretier/etc. wel interessant. Daar praat men ook over zichzelf, maar dan is het (mijns inziens) leuk om te zien wie de persoon is achter hun core business die je waardeert.
  maandag 26 augustus 2019 @ 19:49:35 #74
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188637593
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:30 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik zeg het niet graag, maar om Murtaugh te quoten: "I'm getting too old for this shit."

Ik begrijp gewoon echt de aantrekkingskracht niet van filmpjes van mensen die alleen maar over zichzelf praten en wat ze allemaal hebben. En dat het over zichzelf praten ook hetgeen is waardoor ze juist bekend zijn.

Ik vind een diepte-interview van een artiest/acteur/cabaretier/etc. wel interessant. Daar praat men ook over zichzelf, maar dan is het (mijns inziens) leuk om te zien wie de persoon is achter hun core business die je waardeert.
Hoog tijd voor een diepte-interview met Kalvijn.
pi_188637862
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:34 schreef KoningPils het volgende:
KNOLPOWER
_O_

Ik heb een KP T-shirt en ben 28 _O_ fuck de kritiek!

Enzo Knol heeft zich van een straatarme jongen tot zo hoog gewerkt. Hij heeft dit verdiend. en 95% is niet fake.

En Enzo knol heeft wellicht ooit 1 video gemaakt met de titel :

Toch normaal dat je dit wil showen aan je kijkers. Want in theorie is het door de kijkers dat ie die Lambo kon kopen.

Vorig jaar nog zijn jeep. Maar hij heeft de jeep geruild voor de lambo eigenlijk is dat hetzelfde geld... (mss met wat etra euros

De jeep:

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_188637945
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
Enzo en dee zijn allang uit elkaar
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 26 augustus 2019 @ 20:11:43 #77
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188637974
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:49 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Hoog tijd voor een diepte-interview met Kalvijn.
Kan. Ik vind zijn core business niet interessant, dus heb ook geen behoefte om meer van deze gozer te weten.
  maandag 26 augustus 2019 @ 20:13:51 #78
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188638002
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

_O_

Ik heb een KP T-shirt en ben 28 _O_ fuck de kritiek!

Enzo Knol heeft zich van een straatarme jongen tot zo hoog gewerkt. Hij heeft dit verdiend. en 95% is niet fake.

En Enzo knol heeft wellicht ooit 1 video gemaakt met de titel :

Toch normaal dat je dit wil showen aan je kijkers. Want in theorie is het door de kijkers dat ie die Lambo kon kopen.

Vorig jaar nog zijn jeep. Maar hij heeft de jeep geruild voor de lambo eigenlijk is dat hetzelfde geld... (mss met wat etra euros

De jeep:

Zeker knap van die kerel. Maar ik snap de attentiewaarde van zijn vlogs niet. Wat is de reden om het te kijken, wat is er leuk aan?
pi_188638116
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:13 schreef Repentless het volgende:

[..]

Zeker knap van die kerel. Maar ik snap de attentiewaarde van zijn vlogs niet. Wat is de reden om het te kijken, wat is er leuk aan?
Hij post elke dag netjes om 16:00 een nieuwe video die ongeveer tussen de 10 minuten en de 1 uur duurt. Echt elke dag! Over zijn leven. Over zijn activiteiten die hij dagelijks doet. Van broodjes smeren als ontbijt tot gaan jeu de boelen met zijn oma en opa. Maar ook andere dingen van trampoline springen tot vissen.
  maandag 26 augustus 2019 @ 20:24:48 #80
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188638223
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Hij post elke dag netjes om 16:00 een nieuwe video die ongeveer tussen de 10 minuten en de 1 uur duurt. Echt elke dag! Over zijn leven. Over zijn activiteiten die hij dagelijks doet. Van broodjes smeren als ontbijt tot gaan jeu de boelen met zijn oma en opa. Maar ook andere dingen van trampoline springen tot vissen.
Dat is wat hij doet inderdaad. Maar dan blijft de vraag: wat is de attentiewaarde voor de kijker? Wat is er leuk aan? Wat maakt het interessant?

Is slechts een vraag hoor, begrijp me niet verkeerd. :) Ieder zijn plezier, maar ik zie oprecht niet in wat het zo boeiend maakt om dagelijks te kijken. Daar probeer ik achter te komen.
pi_188638308
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:24 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dat is wat hij doet inderdaad. Maar dan blijft de vraag: wat is de attentiewaarde voor de kijker? Wat is er leuk aan? Wat maakt het interessant?

Is slechts een vraag hoor, begrijp me niet verkeerd. :) Ieder zijn plezier, maar ik zie oprecht niet in wat het zo boeiend maakt om dagelijks te kijken. Daar probeer ik achter te komen.
Inderdaad, ik weet het ook niet, en toch blijf ik iedere dag kijken
  maandag 26 augustus 2019 @ 20:35:48 #82
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188638462
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Inderdaad, ik weet het ook niet, en toch blijf ik iedere dag kijken
Ieder zijn ding. :) Maar is het dan meer uit gewoonte, of een soort 'verslaving'? Geniet je echt van die vlogs? Heb je het idee dat je iets mist als je niet kijkt?
pi_188638699
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. :) Maar is het dan meer uit gewoonte, of een soort 'verslaving'? Geniet je echt van die vlogs? Heb je het idee dat je iets mist als je niet kijkt?
Toch wel een gewoonte, ik vergelijk het met een soap zoals Goeie tijden slechte tijden :')

Een verslaving zou ik het niet noemen. Misschien de eerste dag wat boos zijn en tweede dag helemaal vergeten.
pi_188638778
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
Zijn moeder, dat is wel een ok milf :P
.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:05:58 #85
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_188645533
Wordt tijd dat BraadGod terug komt
pi_188654816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 08:20 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een downie.
:') loserr

Echte downies supporteren voor Napolie, voetbalkenners supporteren voor Juventus
pi_188656190
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

:') loserr

Echte downies supporteren voor Napolie, voetbalkenners supporteren voor Juventus
Ik weet dat je niet de slimste bent, maar dit slaat alles.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192264860
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:05 schreef Sheffield het volgende:
Wordt tijd dat BraadGod terug komt
https://www.youtube.com/c(...)Q?view_as=subscriber
.
pi_192264871
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
MasterMilo vlogs _O_

En RIP #nverforgt Braddie :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 00:48 schreef leolinedance het volgende:
.
pi_192265120
Goede kick.
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:25:26 #92
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192265405
Kijk die marketingmachine van Braadslee eens op volle toeren draaien
pi_192265612
BAM
.
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:14:56 #94
142400 RedFever007
pi_192266324
quote:
Niceeeeeeeeeeeeeeeeee _O_
Vette shit braadslee *O*

letterlijk ook, "vet" :') nog geen grammetje afgevallen :')
pi_192266341
Stoer
.
pi_192266383
Bald and bankrupt _O_
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:20:20 #97
142400 RedFever007
pi_192266427

Aangefikte kip krokant snitzel _O- :')

Jaaaaren na z'n eerste kookavontuur en hij kan nog steeds niets _O-
pi_192266804
Toch bedankt voor het delen.
.
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:54:29 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192267012
Wat een godenvlogger is het toch ook he _O_
pi_192267200
Ik ben niet iemand die wegduikt voor de werkelijkheid. Als iets mis gaat dan gaat iets mis, en ik geef ook duidelijk aan in deze vlog dat ik geen aanleg heb om te koken.
.
pi_192267415
Je oprechtheid siert je, Braddie
-nee-
pi_192267733
Dank O+
.
pi_192270357
Heb nog nooit een Nederlandse youtuber gezien en dat hou ik zo ^O^
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_192270444
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:32 schreef Linkse_krijger het volgende:

Hier zit zeker wat in, ik heb in het verleden ook eens soortgelijke klachten geplaatst over een paar van die irritante you-tubejakhalzen, maar het is waar.
Die gasten ergeren je alleen maar als je ze zelf opzoekt en er naar kijkt.
  woensdag 25 maart 2020 @ 17:31:26 #105
142400 RedFever007
pi_192270913
Hoe gaat het met afvallen? Nog plannen om daar nu echt serieus werk van te maken

En hoe is het met petjesmeneer?
  woensdag 25 maart 2020 @ 17:50:49 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192271265
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:55 schreef Ezio het volgende:
Toen Kwebbelkop en Jellly nog niet zo groot waren, toen was t best leuk om te kijken. Nu is er geen fuck meer aan.

Ik kijk af en toe Cromotag. Is best leuk :D Vooral GTA V huntinggame is leuk :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192271330
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:31 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe gaat het met afvallen? Nog plannen om daar nu echt serieus werk van te maken

En hoe is het met petjesmeneer?
Ja.
Spreek ik niet meer.
.
pi_192271610
Vloggers en "rappers" op youtube met een publiek dat voor 90% uit kinderen van 8 bestaat :')
pi_192272024
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef havanagila het volgende:
Vloggers en "rappers" op youtube met een publiek dat voor 90% uit kinderen van 8 bestaat :')
Het lullig is ook nog dat die kinderen van 8-14 niet weten wat Adblock is, en die gasten hun rijkdom geven.
.
pi_192276737
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Het lullig is ook nog dat die kinderen van 8-14 niet weten wat Adblock is, en die gasten hun rijkdom geven.
Zolang boef maar ghetto videoclips kan opnemen in de lokale speeltuin.
pi_192277310
Joel Beukers god SCOUPIE DRBIJ? _O_ _O_

woensdag 25 maart 2020 @ 22:53:40 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192277415
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:55 schreef Ezio het volgende:
Ik ken er één die je écht moet bekijken, Braadslee

pi_192347316
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
Ze maken video's over hoe ze video's maken. Ze hebben geen baan, geen school. Hun werk is video's maken, hun leven is dus ook niet herkenbaar voor kijkers. Ze maken ook niet veel mee, dus moeten ze maar met geld gaan smijten uit verveling en dat filmen. Vreselijk saai en als kijker kun je er niks mee.
Mertabi is dan wel weer leuk! :)

pi_192353163
quote:
Mertabi is inderdaad goed _O_ Lig helemaal in een deuk om die turk met z'n "Baqloava"
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')