Omdat ik er over mee wil praten.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
Waarom kijk je die shit? Ik kijk het niet, dus heb er geen last van.
Derhalve onterechte klacht.
Tis net als een soap denk ik. Het gaat nergens over maar als je de hoofdpersoon leert kennen wil je toch weten hoe het verder gaat.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:50 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik voor het eerst een filmpje van Enzoknol zag, hij ging buiten in de tuin iemand opwachten om te laten schrikken en nat te maken en zei iets over dat Assen een awesome plek was. Heb toen wel even gelachen maar begrijp er geen ene hol van dat er mensen zijn die dat structureel willen gaan kijken.
Je moet eens naar zijn ogen kijken. Hij kijkt je niet aan, maar kijkt steeds een beetje weg, of zelfs door je heen. Het is niet gemeend, hij doet z'n praatje maar is eigenlijk alleen met zichzelf bezig.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Terechte klacht.
Die Kalvijn is wel de ergsteHyperactief in de huiskamer voor een camera zitten en het ook nog eens op een manier aan elkaar editten, waardoor het nog vervelender is om aan te zien.
Terechte klacht, en wat er daarna gebeurt is dus dat vloggers gaan geloven dat ze heel bijzonder zijn en toegevoegde waarde hebben. Relativeren is hen vreemd.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:19 schreef Repentless het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom de jeugd zo smult van deze vlogs, maar dat zal een generatiekloof zijn.
Ik heb, net als jij, ook eens gekeken naar een aantal van die vlogs om er een mening over te vormen. Enkele zijn echt voorbeelden van 'beroemd zijn vanwege het beroemd zijn'. Voorheen werden mensen nog wel eens bekend omdat ze ergens goed in waren (acteren, muziek, presenteren, sport, kunst, schrijven, etc.), maar wat het talent is van een Enzo Knol ontgaat me werkelijk. Wellicht is het er, maar weet ik het niet.
Iemand als Nikkitutorials (of iets dergelijks) geeft tenminste nog bruikbare tips over make-up e.d. voor meiden die willen weten hoe ze zich mooi op moeten maken. Dus daarvan zie ik wel het talent of de meerwaarde in.
Bij een Enzo Knol gaat het om wat hij 'meemaakt' () en gaat het vooral om materialisme waarvan het merendeel van de kijkers het toch nooit zal kunnen betalen. In die zin vind ik het zelfs enigszins stuitend, omdat het verlangen naar het bezit ervan wel wordt gewekt bij al die kijkers.
Daarnaast valt me op dat al die filmpjes de 'jump cut' techniek hebben, waardoor het een onnatuurlijke, zeer onrustige constante woordenstroom is zonder pauze, en het lijkt alsof die vloggers uitstekende sprekers zijn. Terwijl er nauwelijks een volledige zin zonder knipje wordt uitgesproken.
'Irritant' is een understatement. Maar goed, ieder z'n ding.
Jawel jawel, maar het is wel een trend en daar kun je fijn een mening over hebben.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Hallo internetvrienden daar was ik weer,
Neem het toch niet allemaal zo serieus, gaar vermaak is het en niet anders.
Ken je Mertabi? Dat is best een talent, alhoewel geen eckte vlogger.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel jawel, maar het is wel een trend en daar kun je fijn een mening over hebben.
Je kunt wel weer een topic openen over Kees Kankerkachel, maar daar is alles wel over gezegd.
Ik heb erop geklikt en het na twee minuten afgezet. Niet naar te kijken/luisteren voor mij, met al die snelle jump cuts, effecten, geluiden en geschreeuw.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Terechte klacht, en wat er daarna gebeurt is dus dat vloggers gaan geloven dat ze heel bijzonder zijn en toegevoegde waarde hebben. Relativeren is hen vreemd.
Ze gaan dan vloggen vanuit een BN'er-status. Dat is dodelijk.
Wat ik dan wel een goede youtuber vind, is Unagize. Je kan het niet leuk vinden, maar het is wel echt en er is tijd ingestoken. Zoals hier:
Ja, die maakt er wel wat van. Die leunt niet achterover maar wil echt content maken voor de kijker.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ken je Mertabi? Dat is best een talent, alhoewel geen eckte vlogger.
Ja ja ik snap.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik heb erop geklikt en het na twee minuten afgezet. Niet naar te kijken/luisteren voor mij, met al die snelle jump cuts, effecten, geluiden en geschreeuw.
Het leidt voor mij teveel af van wat er gezegd wordt en ik vind het dodelijk vermoeidend en onplezierig om naar te kijken. ADHD on steroids, niet te doen.
Ik ben hier overduidelijk te oud voor aan het worden.
Dit , ik ben wel eens genoodzaakt om met m'n zoontje dit te kijken.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Terechte klacht.
Die Kalvijn is wel de ergsteHyperactief in de huiskamer voor een camera zitten en het ook nog eens op een manier aan elkaar editten, waardoor het nog vervelender is om aan te zien.
TS is vooral jaloers op dingen die hij niet snaptquote:
Precies de juiste omschrijving, die knul is alleen maar met zichzelf bezig. Het is één grote egotrip.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet eens naar zijn ogen kijken. Hij kijkt je niet aan, maar kijkt steeds een beetje weg, of zelfs door je heen. Het is niet gemeend, hij doet z'n praatje maar is eigenlijk alleen met zichzelf bezig.
Dat begrijp ik dan wel weer. Hij is succesvol, en mensen kijken het. Als ik een succesvol YouTube-kanaal met louter bullshit over mezelf zou hebben, zou ik hetzelfde zijn. Dat is blijkbaar juist wat bepaalde mensen interesseert.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:17 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Precies de juiste omschrijving, die knul is alleen maar met zichzelf bezig. Het is één grote egotrip.
Intussen zit Enzo zo ver af van zijn doelgroep, dat hij tegenwoordig al z’n Lambo aan het pimpen is op YouTube.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:50 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik voor het eerst een filmpje van Enzoknol zag, hij ging buiten in de tuin iemand opwachten om te laten schrikken en nat te maken en zei iets over dat Assen een awesome plek was. Heb toen wel even gelachen maar begrijp er geen ene hol van dat er mensen zijn die dat structureel willen gaan kijken.
Is ook zo. Zolang er een markt voor is, prima. Moeten zij weten.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan wel weer. Hij is succesvol, en mensen kijken het. Als ik een succesvol YouTube-kanaal met louter bullshit over mezelf zou hebben, zou ik hetzelfde zijn. Dat is blijkbaar juist wat bepaalde mensen interesseert.
Dat laatste is juist wat ik niet begrijp. Maar dat is hetzelfde met TV-programma's als Boulevard e.d. Het interesseert mij echt geen reet wat veel van die BN-ers uitspoken met elkaar of in hun privéleven. Er is blijkbaar een markt voor, prima.
Volledig mee eens. Toch vind ik het wel bijzonder dat de jeugd dit zo fantastisch vindt. Ik vraag me echt af wat de aantrekkingskracht hiervan is.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:04 schreef Hippocratos het volgende:
Die youtubertjes hebben ook als doelgroep mensen die de oudste klassen vd basisschool en de onderbouw van de middelbare school aanspreken. Terechte klacht wel, want ze doen alsof ze ontzettend interessant zijn terwijl ze niks origineels of knaps doen/kunnen, maar hey, ze verdienen hun geld ermee dus good for them. Als je je eraan ergert kijk je gewoon niet
Ja spot on. Ik heb het hele begin van youtube meegemaakt, de eerste youtubers zoals bardo ellens en milan knol, vond dat toen al sukkeltjes, maar die waren wel authentieker dan die figuren nu. Nu is het gewoon business geworden. Ik snap ook niet wat de jeugd erin ziet, maar dat zal wel een generatiekloofje zijn. Ik snap ook die hele website Twitch niet, waar mensen kijken naar andere mensen die games spelen... lijkt me ontiegelijk saai, maar goed ieder z'n interesses. Sowieso is het een beetje mainstream geworden dat je het in de gaten moet houden om erbij te horen. Als je bijv. niet 100 likes krijgt op je facebook fotootje dan ben je een loser. Die kinderen tegenwoordig doen alles online, dus misschien denken ze ook een leven te leiden door andermans leven 24/7 te bekijken?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Toch vind ik het wel bijzonder dat de jeugd dit zo fantastisch vindt. Ik vraag me echt af wat de aantrekkingskracht hiervan is.
Nu zegt iedere vrijwel iedere generatie dat over de interesses van de volgende. In mijn jeugd ging dat dan bijvoorbeeld over muziek of cabaretiers of iets dergelijks. Net zoals dat bij generaties daarvoor zulke onderwerpen betrof. Echter waren dat dan nog wel mensen die in mijn ogen iets konden. Je kunt het afgrijselijk vinden, maar het zijn wel mensen die iets origineels doen.
Bij dit soort YouTubers kan ik dat niet ontdekken. Ze laten hun leven zien, wat mij echt niets interesseert. Ze zijn waarschijnlijk wel goed in het maken van filmpjes en dat vermarkten, maar de daadwerkelijke aantrekkingskracht van de inhoud ervan ontgaat mij volledig.
Alle video’s die dat soort foto’s en letterstypes hebben gewoon slippen, hoef je die rommel niet te kijken.quote:Op maandag 17 juni 2019 00:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Terechte klacht, en wat er daarna gebeurt is dus dat vloggers gaan geloven dat ze heel bijzonder zijn en toegevoegde waarde hebben. Relativeren is hen vreemd.
Ze gaan dan vloggen vanuit een BN'er-status. Dat is dodelijk.
Wat ik dan wel een goede youtuber vind, is Unagize. Je kan het niet leuk vinden, maar het is wel echt en er is tijd ingestoken. Zoals hier:
Over Twitch hoorde ik onlangs. Lijkt mij ook echt geen fuck aan. Een spelletje speel ik liever zelf. Hoe anderen dat doen interesseert me weinig.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:35 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja spot on. Ik heb het hele begin van youtube meegemaakt, de eerste youtubers zoals bardo ellens en milan knol, vond dat toen al sukkeltjes, maar die waren wel authentieker dan die figuren nu. Nu is het gewoon business geworden. Ik snap ook niet wat de jeugd erin ziet, maar dat zal wel een generatiekloofje zijn. Ik snap ook die hele website Twitch niet, waar mensen kijken naar andere mensen die games spelen... lijkt me ontiegelijk saai, maar goed ieder z'n interesses. Sowieso is het een beetje mainstream geworden dat je het in de gaten moet houden om erbij te horen. Als je bijv. niet 100 likes krijgt op je facebook fotootje dan ben je een loser. Die kinderen tegenwoordig doen alles online, dus misschien denken ze ook een leven te leiden door andermans leven 24/7 te bekijken?
Heb paar jaar geleden een tijdje een livestreamer gevolg. Was zo'n dude die overal schijt aan had en de meest bizarre shit deed in opdracht van z'n kijkers die daar dan voor betaalden, zit nu overigens ook in de gevangenis daardoorquote:Op maandag 17 juni 2019 21:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Over Twitch hoorde ik onlangs. Lijkt mij ook echt geen fuck aan. Een spelletje speel ik liever zelf. Hoe anderen dat doen interesseert me weinig.
Wellicht kun je het vergelijken met het kijken naar een voetbalwedstrijd ofzo. Je speelt dan ook niet zelf, maar geniet van hoe anderen dat doen. Dat vind ik dan wel weer interessant.
Wellicht is dat laatste dat je noemt de reden. Een continue 'real life soap'. Maar dan eentje met nul amusementswaarde voor mij.
Ik vind het eerder genoemde 'jump cut' gebruik ook te hinderlijk om naar te kijken. Een constante geschreeuwde woordenstroom, zonder enige pauze met constant allerlei camerawisselingen en beelden tussendoor. Ik heb ooit wel eens een filmpje gezien over hoe het opname- en editproces daadwerkelijk gaat, dan zie je pas hoe nep het is.
Lijkt wel bigbrother?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:55 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Heb paar jaar geleden een tijdje een livestreamer gevolg. Was zo'n dude die overal schijt aan had en de meest bizarre shit deed in opdracht van z'n kijkers die daar dan voor betaalden, zit nu overigens ook in de gevangenis daardoormaar goed, hij streamde 8 uur per dag en er waren blijkbaar mensen die dat allemaal volgden. Ze keken niet alles live, maar keken het dan terug als ze tijd hadden. Da's toch bizar. Je bent dan gwn 1/3e van je dag kwijt aan het bekijken van het leven van een ander.
Beetje wel ja, hij was ook met een groep mensen om zich heen die zichzelf dan ook streamden. Ze hebben ook tijdelijk een huis gehad a la de gouden kooi waarbij er overal cameras hingen, maar daar werden ze na 2 weken uitgegooidquote:
Braddiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:48 schreef leolinedance het volgende:
De enige authentieke youtuber die ik ken is Braddie. Waar is die ouwe baas eigenlijk?
Weet iemand of Braddie nog ergens, online, te volgen is?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Braddie![]()
Helaas niet meer ons als user
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:36 schreef cofi het volgende:
[..]
Weet iemand of Braddie nog ergens, online, te volgen is?
Niet geteld, maar ben benieuwd hoe vaak het woord "ik" voorkomt in deze video. Wat een zeikwijf zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 05:30 schreef Eightyone het volgende:
...dit is dan weer iets waar ik meer moeite mee heb, zelfs al ziet het er relatief 'normaal' uit.
Laura Ponticorvo had ook ooit zo'n lange monoloog, hier beschreven, maar die heeft ze inmiddels toch maar weggehaald (best begrijpelijk).
Ze heeft dus meerdere huizen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:54 schreef quarterpounder het volgende:
Als er een prijs zou moeten worden uitgereikt voor de meest verwende en over het paard getilde vlogster dan nomineer ik “Beautynezz “Joy. Fouter dan fout, natuurlijk behoor ik absoluut niet tot haar doelgroep, maar toch, heb een paar video’s bekeken en kreeg spontaan overal uitslag. Alleen al vanwege dat kinderlijke stemmetje. Maar ook hoe ze zich presenteert en haar “looks”. Dat leent zich voor een persiflage.
Het gaat haar vooral om het “showen”. Inhoudelijk heeft ze niks te melden.
Ze lijkt daadwerkelijk te denken dat haar luxe leventje te vergelijken is met het leven van alle andere pubermeisjes in haar klas. Dus dat zij een “voorbeeld” is. Geloof dat als ik zo’n dochter had, dat ik haar dan direct naar een psycholoog zou sturen.
Hometour door één van haar huizen:
Ze woont hier vlakbij. Dat wist ik al en in haar videos herken ik dan ook het huis, kom er vaak langs. Pa en ma hebben wel mooie bolides. En pa schijnt op zich wel een relaxte knakker te zijn met een goed gevoel voor humor. Maar alsjeblieft, zorg eens dat je dochter met beide beentjes op de grond komt te staan....Op die leeftijd is er namelijk nog iets aan te doen...Youtube sterretje of niet.
Vooral papa doet het goed. Huis in NL en een huis in Amerika.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze heeft dus meerdere huizen?
Blijkbaar doet ze toch wat goed. Maar je hebt gelijk over het irritatiegehalte.
Weten inbrekers ook precies waar ze moeten zijn, handig.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:26 schreef quarterpounder het volgende:
[..]
Vooral papa doet het goed. Huis in NL en een huis in Amerika.
Ze laat dat ook graag allemaal zien.
Met een flinke dosis intelligentie en charisma (zeker dat laatste kan bij kinderen van bekende figuren in de genen zitten) is nepotisme nog door de vingers te zien. Maar Sem laat niet zo veel indruk achter. Dan kan je die plek beter met een onbekend talent opvullen.quote:Op maandag 24 juni 2019 03:21 schreef BasEnAad het volgende:
En dan heb je nog dat kanaal Spaze, best prima hoor,
maar op t laatste moment wordt daar met een slechte smoes nog iemand aan toegevoegd:
Sem van Dijk, de zoon van Wendy van Dijk en Xander de Buisonje.
Voegt niks toe, het boeit m ook niet, maar het management erachter komt het wel goed uit natuurlijk.
Echt vreselijk hoe ongeïnteresseerd hij erbij hangt. En die doodse blik ook in zijn ogen. Kap er dan gewoon mee als het je allemaal niet boeit.quote:Op maandag 24 juni 2019 05:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met een flinke dosis intelligentie en charisma (zeker dat laatste kan bij kinderen van bekende figuren in de genen zitten) is nepotisme nog door de vingers te zien. Maar Sem laat niet zo veel indruk achter. Dan kan je die plek beter met een onbekend talent opvullen.
Maar ja, dat werkt nou eenmaal niet zo.
Waarom zou het je boeien? Je weet nu al dat je voor de rest van je leven genoeg geld hebt en dat vaders en moeders de juiste mensen kennen om alles voor je te regelen zonder moeite te doen. Dan is de noodzaak om ambitie te hebben niet aanwezig, en dat vertaalt zich naar dit gedrag zoals jij beschrijft. Nooit gezien overigens.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Echt vreselijk hoe ongeïnteresseerd hij erbij hangt. En die doodse blik ook in zijn ogen. Kap er dan gewoon mee als het je allemaal niet boeit.
Als je het blijft proberen, hoe realistisch ben je dan? Het zal waarschijnlijk goed verdienen, dus in dat opzicht begrijp ik haar volkomen.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:12 schreef Eightyone het volgende:
Een plus van Roxeanne Hazes is wel dat ze zelf door lijkt te hebben dat haar talent wat begrensd is, en dat ze het ook niet echt van de buitenkant moet hebben. Die komt nog realistisch over. Maar ja, toch maar blijven proberen, want ze voelt zich waarschijnlijk wel lekker in dat wereldje.
Ik zeg het niet graag, maar om Murtaugh te quoten: "I'm getting too old for this shit."quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:43 schreef BasEnAad het volgende:
Zie je wel, wat een fake figuur die Kalvijn.
Alles aan die vent is nep.
Hoog tijd voor een diepte-interview met Kalvijn.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar om Murtaugh te quoten: "I'm getting too old for this shit."
Ik begrijp gewoon echt de aantrekkingskracht niet van filmpjes van mensen die alleen maar over zichzelf praten en wat ze allemaal hebben. En dat het over zichzelf praten ook hetgeen is waardoor ze juist bekend zijn.
Ik vind een diepte-interview van een artiest/acteur/cabaretier/etc. wel interessant. Daar praat men ook over zichzelf, maar dan is het (mijns inziens) leuk om te zien wie de persoon is achter hun core business die je waardeert.
quote:
Enzo en dee zijn allang uit elkaarquote:Op maandag 17 juni 2019 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
Chick van Knol +1 trouwenshoe gaat het met haar?
Kan. Ik vind zijn core business niet interessant, dus heb ook geen behoefte om meer van deze gozer te weten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een diepte-interview met Kalvijn.
Zeker knap van die kerel. Maar ik snap de attentiewaarde van zijn vlogs niet. Wat is de reden om het te kijken, wat is er leuk aan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een KP T-shirt en ben 28fuck de kritiek!
Enzo Knol heeft zich van een straatarme jongen tot zo hoog gewerkt. Hij heeft dit verdiend. en 95% is niet fake.
En Enzo knol heeft wellicht ooit 1 video gemaakt met de titel :
Toch normaal dat je dit wil showen aan je kijkers. Want in theorie is het door de kijkers dat ie die Lambo kon kopen.
Vorig jaar nog zijn jeep. Maar hij heeft de jeep geruild voor de lambo eigenlijk is dat hetzelfde geld... (mss met wat etra euros
De jeep:
Hij post elke dag netjes om 16:00 een nieuwe video die ongeveer tussen de 10 minuten en de 1 uur duurt. Echt elke dag! Over zijn leven. Over zijn activiteiten die hij dagelijks doet. Van broodjes smeren als ontbijt tot gaan jeu de boelen met zijn oma en opa. Maar ook andere dingen van trampoline springen tot vissen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zeker knap van die kerel. Maar ik snap de attentiewaarde van zijn vlogs niet. Wat is de reden om het te kijken, wat is er leuk aan?
Dat is wat hij doet inderdaad. Maar dan blijft de vraag: wat is de attentiewaarde voor de kijker? Wat is er leuk aan? Wat maakt het interessant?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij post elke dag netjes om 16:00 een nieuwe video die ongeveer tussen de 10 minuten en de 1 uur duurt. Echt elke dag! Over zijn leven. Over zijn activiteiten die hij dagelijks doet. Van broodjes smeren als ontbijt tot gaan jeu de boelen met zijn oma en opa. Maar ook andere dingen van trampoline springen tot vissen.
Inderdaad, ik weet het ook niet, en toch blijf ik iedere dag kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:24 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat is wat hij doet inderdaad. Maar dan blijft de vraag: wat is de attentiewaarde voor de kijker? Wat is er leuk aan? Wat maakt het interessant?
Is slechts een vraag hoor, begrijp me niet verkeerd.Ieder zijn plezier, maar ik zie oprecht niet in wat het zo boeiend maakt om dagelijks te kijken. Daar probeer ik achter te komen.
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet het ook niet, en toch blijf ik iedere dag kijken
Toch wel een gewoonte, ik vergelijk het met een soap zoals Goeie tijden slechte tijdenquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.Maar is het dan meer uit gewoonte, of een soort 'verslaving'? Geniet je echt van die vlogs? Heb je het idee dat je iets mist als je niet kijkt?
Zijn moeder, dat is wel een ok milfquote:Op maandag 17 juni 2019 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
Chick van Knol +1 trouwenshoe gaat het met haar?
quote:
Ik weet dat je niet de slimste bent, maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]loserr
Echte downies supporteren voor Napolie, voetbalkenners supporteren voor Juventus
quote:Op maandag 17 juni 2019 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
MasterMilo vlogs
En RIP #nverforgt Braddie
https://www.youtube.com/c(...)Q?view_as=subscriberquote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:48 schreef leolinedance het volgende:
De enige authentieke youtuber die ik ken is Braddie. Waar is die ouwe baas eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c(...)Q?view_as=subscriber
Niceeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 maart 2020 11:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
[..]
https://www.youtube.com/c(...)Q?view_as=subscriber
Hier zit zeker wat in, ik heb in het verleden ook eens soortgelijke klachten geplaatst over een paar van die irritante you-tubejakhalzen, maar het is waar.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
Waarom kijk je die shit? Ik kijk het niet, dus heb er geen last van.
Derhalve onterechte klacht.
Toen Kwebbelkop en Jellly nog niet zo groot waren, toen was t best leuk om te kijken. Nu is er geen fuck meer aan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:55 schreef Ezio het volgende:
Heb nog nooit een Nederlandse youtuber gezien en dat hou ik zo
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:31 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe gaat het met afvallen? Nog plannen om daar nu echt serieus werk van te maken![]()
En hoe is het met petjesmeneer?
Het lullig is ook nog dat die kinderen van 8-14 niet weten wat Adblock is, en die gasten hun rijkdom geven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef havanagila het volgende:
Vloggers en "rappers" op youtube met een publiek dat voor 90% uit kinderen van 8 bestaat
Zolang boef maar ghetto videoclips kan opnemen in de lokale speeltuin.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het lullig is ook nog dat die kinderen van 8-14 niet weten wat Adblock is, en die gasten hun rijkdom geven.
Ik ken er één die je écht moet bekijken, Braadsleequote:Op woensdag 25 maart 2020 16:55 schreef Ezio het volgende:
Heb nog nooit een Nederlandse youtuber gezien en dat hou ik zo
Mertabi is dan wel weer leuk!quote:Op zondag 16 juni 2019 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
Ze maken video's over hoe ze video's maken. Ze hebben geen baan, geen school. Hun werk is video's maken, hun leven is dus ook niet herkenbaar voor kijkers. Ze maken ook niet veel mee, dus moeten ze maar met geld gaan smijten uit verveling en dat filmen. Vreselijk saai en als kijker kun je er niks mee.
Mertabi is inderdaad goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |