SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stalorders?quote:Op zondag 16 juni 2019 14:37 schreef M90 het volgende:
Nakajima toch nu ook alweer 5 seconden verloren sinds de stop... spannend
Lopez moet nog een keer, dus veel is er niet aan de handquote:Op zondag 16 juni 2019 14:37 schreef M90 het volgende:
Nakajima toch nu ook alweer 5 seconden verloren sinds de stop... spannend
Als ze er al zouden zijn denk ik eerder andersom (ivm Alsono). Maar denk dat ze er gewoon beide voor mogen gaanquote:
Of ze werken al langzaam naar de finishfoto toe met de 2 wagens.....quote:Op zondag 16 juni 2019 14:37 schreef M90 het volgende:
Nakajima toch nu ook alweer 5 seconden verloren sinds de stop... spannend
Jep, maar geen volledige stop. Dus het verschil is straks ergens rond de 30 sec of lager.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lopez moet nog een keer, dus veel is er niet aan de hand
reken maar van nietquote:Op zondag 16 juni 2019 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ze werken al langzaam naar de finishfoto toe met de 2 wagens.....
Ah ja dat zal het wel zijn idd. SMP's liggen op 7 rondes of zo toch?quote:Op zondag 16 juni 2019 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ze werken al langzaam naar de finishfoto toe met de 2 wagens.....
twitter:johndagys twitterde op zondag 16-06-2019 om 14:42:39 Per @Toyota_Hybrid: No. 7 car had only one puncture (RR). Sensor issue indicated RF and team only changed one tire on first unscheduled stop. #LeMans24 reageer retweet
Dat is wel erg zuur voor de #7 danquote:Op zondag 16 juni 2019 14:47 schreef PierreTT het volgende:twitter:johndagys twitterde op zondag 16-06-2019 om 14:42:39 Per @:Toyota_Hybrid: No. 7 car had only one puncture (RR). Sensor issue indicated RF and team only changed one tire on first unscheduled stop. #LeMans24 reageer retweet
Dat verschil voel je als rijder toch wel? Of het was een langzaam leeglopende band.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:47 schreef PierreTT het volgende:twitter:johndagys twitterde op zondag 16-06-2019 om 14:42:39 Per @:Toyota_Hybrid: No. 7 car had only one puncture (RR). Sensor issue indicated RF and team only changed one tire on first unscheduled stop. #LeMans24 reageer retweet
Dat lijkt mij ookquote:Op zondag 16 juni 2019 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verschil voel je als rijder toch wel? Of het was een langzaam leeglopende band.
Ik hoop het zoquote:Op zondag 16 juni 2019 14:52 schreef M90 het volgende:
Bergmeister pitstop, deze lijkt binnen voor de #85
Dus toch nog.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:52 schreef M90 het volgende:
Bergmeister pitstop, deze lijkt binnen voor de #85
De finish niet uitzenden, wat een belachelijke zender is het toch ookquote:Op zondag 16 juni 2019 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
ES1 NL zenden ze de race gewoon niet uit, maar een hh van het wielrennen
Dan maar verder via de stream....
Volgens mij was dat 2011, 11 seconden ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2019 14:53 schreef M90 het volgende:
17.4 seconden, verschil blijft teruglopen
Dit zou wel eens het kleinste verschil tussen #1 en #2 ooit kunnen worden
hoe staat dat record nu?quote:Op zondag 16 juni 2019 14:53 schreef M90 het volgende:
17.4 seconden, verschil blijft teruglopen
Dit zou wel eens het kleinste verschil tussen #1 en #2 ooit kunnen worden
13 nogiets? even opzoekenquote:Op zondag 16 juni 2019 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 2011, 11 seconden ofzo?
13. Dat gaat nu net niet gehaald worden denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 2011, 11 seconden ofzo?
Eensquote:Op zondag 16 juni 2019 15:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Niet voor het een of het ander, maar ik had het Koba Conway en Lopez iets meer gegund. Die hebben me, en vooral Conway, toch een partij lopen stampen in het begin en de nacht.....
quote:Op zondag 16 juni 2019 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Was genieten ja
Volgens mij ook mijn persoonlijke record verbroken; 20 uur live gezien
ja altijd weer een zwart gat zondag om 15:00quote:Op zondag 16 juni 2019 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Mooie race dit jaar, ik heb me uitstekend vermaakt. Nu weer 12 maanden wachten .
Hebben ze nog goed gedaan bij Keating na die tegenslag enkele uren geledenquote:
#23 en #39 in de LMP2 Panis vs. Graff.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zag ik twee wagens die binnen een seconde van elkaar gefinisht zijn
Ik zou ze diskwalificeren. Vast ergens een regeltje wat voorschrijft dat je precies goed op dat matje moet gaan staan.quote:
twitter:ClubArnage twitterde op zondag 16-06-2019 om 15:12:19 49 finishers - a record - 12 retirements #SuperFinale reageer retweet
Ik zat niet helemaal op te letten en was ook verbaasd dat de nummer 8 als winnaar over de finish ging. Die nummer 7 heeft toch bijna continu op kop gelegen of niet?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:02 schreef Gremen het volgende:
Is die nummer 7 nu gewoon gedissed door het team?
Ja, maar die kreeg in het laatste uur een melding op het stuurtje dat de rechter voorband een lek had. Pit in, enkel die band vervangen, en terug uit. Bleek uiteindelijk een foute melding te zijn, en het was rechts achter wat lek was, dus moesten ze direct de daarop volgende ronde weer binnen, waarbij de banden en voor de zekerheid de neus vervangen werd. Daarbij hebben ze de leiding verloren. Zuur voor de #7 want hun wedstrijd liep perfect tot dat moment.quote:Op maandag 17 juni 2019 08:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zat niet helemaal op te letten en was ook verbaasd dat de nummer 8 als winnaar over de finish ging. Die nummer 7 heeft toch bijna continu op kop gelegen of niet?
Gediskwalificeerd lees ik net.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:54 schreef M90 het volgende:
Ook de #85 wordt nog onderzocht. Circa 100ml meer capaciteit in brandstoftank dan toegestaan. Is nog onduidelijk wat er met de uitslag gaat gebeuren
https://racer.com/2019/06(...)-gte-am-in-question/
Steevast 0,6 seconden te snel las ik maar hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 17 juni 2019 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gediskwalificeerd lees ik net.
Nadat ze al teruggezet waren naar de tweede plaats omdat ze te snel waren met tanken.
https://nl.motorsport.com(...)ns-ford/4476626/amp/
Tja, het blijft Frankrijk hequote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch jammer dat zo'n prachtig evenement door zulk kutvolk georganiseerd wordt
Witte vlaggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, het blijft Frankrijk he
Is er ooit iets goeds uit dat land gekomen?
Du pain du vin du boursainquote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, het blijft Frankrijk he
Is er ooit iets goeds uit dat land gekomen?
opening van de doorstroming veranderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:32 schreef Nattekat het volgende:
De benzine wordt met de zwaartekracht naar de tank gebracht, dat kunnen teams niet veranderen.
verschil met een full stop, dus incl banden? Kleine gok, heb de regels niet er op na gekeken ...quote:Die 45 seconden snap ik echt niet, een splash and dash mag toch ook?
Nee dusquote:
Nee, dat is echt complete onzin. Ze hebben gewoon de regels overtreden, keer op keer. De regels zijn heel duidelijk en iedereen houdt zich er aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:04 schreef sasquatsch het volgende:
Als ik dat Racer artikel lees lijkt het alsof ze bewust naar iets gezocht hebben om te voorkomen dat Bleekemolen en consorten zou winnen.
quote:Ben Keating says he will not appeal the FIA’s decision that has led to the disqualification of his GTE-Am class-winning Ford GT from the 24 Hours of Le Mans, having taken responsibility for not leaving enough “margin for error” in the fuel systems.
The No. 85 Ford GT, which was driven to victory by the Texan and co-drivers Jeroen Bleekemolen and Felipe Fraga, was found to have exceeded the maximum fuel capacity by 0.1 liter and not meet the minimum refueling time by 0.6 seconds in post-race scrutineering on Monday.
It resulted in the car being excluded from the race, promoting the No. 56 Team Project 1 Porsche 911 RSR to the class victory.
Speaking to Sportscar365, Keating said he was “100 percent” positive they were at the limit of 96 liters prior to the start of the race.
“It’s really unfortunate,” Keating said. “The only thing we can figure out is if the [fuel] bladder had a wrinkle in it or what, but somehow or another over the 24-hour race, our fuel cell expanded.
“The fact is that we were one-tenth of a liter with too much fuel. If I was the second-place car, I’d be saying a rule is a rule.”
Keating said the second infraction, for not meeting the minimum refueling time of 45 seconds, came down to a miscalculation.
He said the crew tested the refueling rig multiple times pre-race.
“We extrapolated out what we thought would be a full fill load of 45 seconds,” Keating said. “We didn’t get it right and we didn’t leave ourselves enough margin for error.
“In both instances, we just tried to get too close to the sun.
“Keating Motorsports was not trying to gain an unfair advantage. We were racing to the rules and just too close to the limit.
“The fact is that our team performed flawlessly, we had a great race and nothing can take that away from us.”
Keating said the disqualification hasn’t changed his desire of returning to Le Mans in the future.
“I think we have the ability to perform at a level that can win the race again,” he said. “We did not win the race because of an advantage we received from any type of fueling.
“Hindsight is 20/20. Looking back, I wish we had put in a half-a-second margin and a half-a-liter margin and everything would have been fine.
“If I had to do it all over again, I would do those things as that race is not won by a half-second on every stop.
“I hope to go back and prove that it wasn’t a fluke.”
Ik zeg ook niet dat het niet terecht is, maar dat artikel noemt een paar 'dubieuze' acties van de ACO die neigen naar een bias tegen dit team.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt complete onzin. Ze hebben gewoon de regels overtreden, keer op keer. De regels zijn heel duidelijk en iedereen houdt zich er aan.
Dit soort BNW-achtig geneuzel heeft niemand wat aan en is een beetje zielig. Racer.com is een hele slechte bron, die hebben een keiharde bias naar alles wat Amerikaans is.
En dat komt alleen maar omdat het een Amerikaans team is en die website zelf heel erg biased is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet terecht is, maar dat artikel noemt een paar 'dubieuze' acties van de ACO die neigen naar een bias tegen dit team.
Hij maakte zich daar dan ook gewoon schuldig aan. Dat heeft 0,0 met flauw te maken. Zelfs die idioot in die Porsche deed het niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:03 schreef Sabata het volgende:
Het is alleen flauw dat Keating als enige bestraft is voor wegrijden met wielspin
En de reden dat het niet mag is denk ik veiligheid, omdat monteurs van andere teams, officials, journalisten enzo vaak vrij dicht bij werken/staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij maakte zich daar dan ook gewoon schuldig aan. Dat heeft 0,0 met flauw te maken. Zelfs die idioot in die Porsche deed het niet.
Nee, het vergrijp blijft toch hetzelfde? Of dat nu GTE's zijn of LMP1, een HY of LMP2 is, wheelspin is wheelspin. Dus moet de straf ook voor iedereen gelijk zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:38 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar voor de gt's is een stop&go wel een hele zware straf voor dat vergrijp. De verschillen zijn zo klein tussen die auto's, een 5s of 10s straf bij de volgende pitstop was meer op zijn plaats geweest
quote:10.8.1.15. It is strictly prohibited to spin the wheels when
a car leaves the pit.
Penalty: Stop and Go.
Maar mede door BOP zijn de verschillen tussen de verschillende GT teams in rondetijd veel minder groot dan dat bij de LMP's is. In de top4 in de GT pro reden een Lamborgini, Ferrari en 2 Porsche's urenlang vlak achter elkaar, de snelste ronde van 15 auto's zitten binnen een seconde. Bij de lmp1 zit tussen 2 dezelfde auto's van 1 team al meer dan een seconde.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, het vergrijp blijft toch hetzelfde? Of dat nu GTE's zijn of LMP1, een HY of LMP2 is, wheelspin is wheelspin. Dus moet de straf ook voor iedereen gelijk zijn.
Dat de straf in z'n algemeen wél zwaar is (en zeker tegen het einde van de race) is natuurlijk een andere discussie.
Vanaf 15.00 uur op ZS Extraquote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:00 schreef northernlight81 het volgende:
Vandaag 24 uur van de Nürburgring. Ik dacht dat Ziggo hem helemaal uitzend, maar in de gids zie ik hem pas staan vanaf 20u vanavond. Volgens mij begint het al rond 15u vanmiddag.
Andersom zo te zienquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De crash net gemist. Nissan achter op een trage Porsche geklapt?
Code 60 ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De crash net gemist. Nissan achter op een trage Porsche geklapt?
Dat is niet zo heel bijzonder toch? Daar ligt ook nog DNA van mij op de vloer. :pquote:Op zondag 23 juni 2019 10:01 schreef daNpy het volgende:
Vannacht om 200u zat ik nog even in de commentaar box
Gadverdamme. En natuurlijk is het leukquote:Op zondag 23 juni 2019 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel bijzonder toch? Daar ligt ook nog DNA van mij op de vloer. :p
Hoe veel fokkers komen daar danquote:Op zondag 23 juni 2019 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel bijzonder toch? Daar ligt ook nog DNA van mij op de vloer. :p
De beelden:quote:Op zondag 23 juni 2019 17:52 schreef Sabata het volgende:
- hulpeloos lachmoment: de BMW M4 die blind (motorkap stond tegen de ruit) probeerde de pits binnen te rollen maar net de vangrail aantikte... en vervolgens vast bleef zitten. De auto zat naderhand zo vol Gaffertape geplakt dat het wel een amateur art car leek
twitter:24hNBR twitterde op zondag 23-06-2019 om 13:34:23 Blind flying @nuerburgring? That never has a good ending 🙈Thankfully the @LeutheuserRuE crew takes it with a bit of humor 😂 https://t.co/UCEtphguEx reageer retweet
Zeker hebben beide hun charme, maar de ring heeft veel meer klasses, meer auto's én ook bochten en hoogteverschillen ipv een paar chicanes. Toeschouwers mogen meer, alhoewel dat omwille van veiligheid helaas meer en meer wordt ingeperkt, wat natuurlijk ook gewoon geweldig is als je er bent.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Appels en peren.
Beide heeft z'n charme.
De Ring heeft zelfs zoveel klasses dat het gevoel "iedereen is een winnaar!" wel héél sterk wordt en voor het overzicht is het ook niet echt lekkerquote:Op zondag 23 juni 2019 21:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeker hebben beide hun charme, maar de ring heeft veel meer klasses, meer auto's én ook bochten en hoogteverschillen ipv een paar chicanes. Toeschouwers mogen meer, alhoewel dat omwille van veiligheid helaas meer en meer wordt ingeperkt, wat natuurlijk ook gewoon geweldig is als je er bent.
Daarnaast is finishen gewoon het target voor veel teams wat er voor zorgt dat er ook echt hard wordt gewerkt om auto's op de baan te houden of terug te krijgen. Ik stond 1 box verder toen die Manta om 300u s nachts weer werd gestart nadat beide assen zijn vervangen. Kippenvel!
En toen hij na de tweede reparatie voor de laatste/ ereronde weer de baan op ging gingen de toeschouwers op de tribune uit hun dak, fantastisch. Die BMW vol met plakband is precies waar endurance racen voor staat, een pitbox vol bobo's niet. Daar is de f1 voor met hun regeltjes die racen verbieden
Lammers vervangen voor Nyck de Vries is ook een enorme vooruitgang.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Overstap naar Oreca en/of nieuw team zet zoden aan de dijk.
Why?twitter:Peugeot twitterde op woensdag 04-12-2019 om 11:59:02 For our #hybrid electrified hypercar participation in the @FIAWEC from 2022, we are very pleased to announce our partnership with @RebellionRacing. A common goal: take endurance racing to new heights in the exciting new era of energy transition. @peugeotsport @24hoursoflemans https://t.co/PtgfhSQoJi reageer retweet
Wat?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:46 schreef Sinister-D- het volgende:Why?twitter:Peugeot twitterde op woensdag 04-12-2019 om 11:59:02 For our #hybrid electrified hypercar participation in the @:FIAWEC from 2022, we are very pleased to announce our partnership with @:RebellionRacing. A common goal: take endurance racing to new heights in the exciting new era of energy transition. @:peugeotsport @:24hoursoflemans https://t.co/PtgfhSQoJi[ afbeelding ] reageer retweet
Ik neem aan dat Sinister-D de wagen lillijk vindt.quote:
Het plaatje heeft dan ook helemaal niets te maken met de wagen die in 2022 gaat racen. Het is gewoon een photoshop van dit oude plaatje uit 2017:quote:Op woensdag 4 december 2019 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sinister-D de wagen lillijk vindt.
Zelf ben ik er ook niet kapot van, maar goed beter met Peugeot dan zonder Peugeot.
Dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het plaatje heeft dan ook helemaal niets te maken met de wagen die in 2022 gaat racen. Het is gewoon een photoshop van dit oude plaatje uit 2017: [ afbeelding ]
En dat was gewoon een fictionele auto gemaakt alleen voor Gran Turismo. Ik zie trouwens ook nergens staan dat dit de auto gaat worden, het is alleen zo dat een tweet met een plaatje het over het algemeen beter doet dan een tweet zonder.
Waarom een partnerschap. Dat is feitelijk 1 team minder, ik had liever Peugeot en Rebellion apart gezien.quote:
nee hoor.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sinister-D de wagen lillijk vindt.
Ach so. Voor zover ik weet is Rebellion al langer op zoek naar een partner voor hypercar, die ze nu dus gevonden hebben. Maar meer auto's zou uiteraard beter zijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom een partnerschap. Dat is feitelijk 1 team minder, ik had liever Peugeot en Rebellion apart gezien.
Omdat de hypercar teams blijkbaar gelieerd moeten zijn aan een autofabrikant volgens nieuwe regels.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom een partnerschap. Dat is feitelijk 1 team minder, ik had liever Peugeot en Rebellion apart gezien.
[..]
nee hoor.
Nice! Als de 8 uur van Sepang afgelopen zijn, daar maar eens naar toe schakelen..quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:26 schreef northernlight81 het volgende:
8u van Bahrein is begonnen (uitzending is op Ziggo).
Racing team Nederland is weer goed gestart en ligt nu p3.
Lijkt aan de voorkant wel wat op de oude Welter-Peugeot Le Mans racers :quote:Op woensdag 4 december 2019 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het plaatje heeft dan ook helemaal niets te maken met de wagen die in 2022 gaat racen. Het is gewoon een photoshop van dit oude plaatje uit 2017: [ afbeelding ]
En dat was gewoon een fictionele auto gemaakt alleen voor Gran Turismo. Ik zie trouwens ook nergens staan dat dit de auto gaat worden, het is alleen zo dat een tweet met een plaatje het over het algemeen beter doet dan een tweet zonder.
Mooie auto's waren dat.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Lijkt aan de voorkant wel wat op de oude Welter-Peugeot Le Mans racers :
[ afbeelding ]
twitter:GTPlaceFB twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 17:28:00 @specutainment is the Barwell Penalty for that behavior from their mechanics against MRS? https://t.co/jFHTxzZ8Qp reageer retweet
de regen werd nog bewust veroorzaakt ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:22 schreef Starflyer het volgende:
De 24 uurs race werd ca 7 uur aangezien hevige regenval in de woestijn ervoor gezorgd heeft dat er sinds gisteravond niet meer gereden kon worden.
Bleekemolen lag op dat moment eerste.
Die snapte ik even niet maar blijkt dat ze er afgelopen weekend aan "cloud seeding" hebben gedaan: chemische stoffen met vliegtuigen uitstrooien over wolken, dan worden de druppels in de wolk wat zwaarder en dan vallen ze naar beneden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de regen werd nog bewust veroorzaakt ook
Toch ironisch dat we met de miljarden mobieltjes en cameras op de wereld nog steeds zelden ee filmpje zien waar genoeg in beeld staat om daadwerkelijk in te kunnen schatten wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:twitter:GTPlaceFB twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 17:28:00 @:specutainment is the Barwell Penalty for that behavior from their mechanics against MRS? https://t.co/jFHTxzZ8Qp reageer retweet
Wat is er niet goed genoeg in beeld dan? En welke straf is er uit gedeeld?quote:Op zondag 12 januari 2020 18:41 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch ironisch dat we met de miljarden mobieltjes en cameras op de wereld nog steeds zelden ee filmpje zien waar genoeg in beeld staat om daadwerkelijk in te kunnen schatten wat er gebeurde.
Een vier minuten tijdstraf voor het team. Het team heeft het zelf over een ongelukkige botsing.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is er niet goed genoeg in beeld dan? En welke straf is er uit gedeeld?
Want hoewel ik een gruwelijke hekel hebben aan mensen die in de weg staan in de pits, is iemand onder/tegen een rijdende auto duwen toch wel een stapje te ver imo.
die had ik vanmorgen al voorbij zien komen op mijn Twitter-feed ongelukkig voorval, duw was wel bewust, maar die ene monteur met dat wiel had gewoonweg niet in de gaten dat de Porsche op dat zelfde ogenblik vertrok.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:twitter:GTPlaceFB twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 17:28:00 @:specutainment is the Barwell Penalty for that behavior from their mechanics against MRS? https://t.co/jFHTxzZ8Qp reageer retweet
Dat laatste is denk een kwestie van meer deelnemers dat pitboxen, bij de 24 uur van de Nurburgring is het nog veel meer chaos. Dat is geen probleem zolang er maar respect is naar elkaar, wat hier dus niet het geval was. Had slecht af kunnen lopen.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen al voorbij zien komen op mijn Twitter-feed ongelukkig voorval, duw was wel bewust, maar die ene monteur met dat wiel had gewoonweg niet in de gaten dat de Porsche op dat zelfde ogenblik vertrok.
Snap sowieso niet hoe dat ineen zit daar met die pitboxen. De monteur komt een wiel halen bij de buren, en die gast welke de wagen wegstuurde staat in het gebeid waar de pitsstop wordt uitgevoerd van de anderen
Die gast zag die Porsche echt wel. Hij was er volledig achter toen hij het wiel pakte.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen al voorbij zien komen op mijn Twitter-feed ongelukkig voorval, duw was wel bewust, maar die ene monteur met dat wiel had gewoonweg niet in de gaten dat de Porsche op dat zelfde ogenblik vertrok.
Snap sowieso niet hoe dat ineen zit daar met die pitboxen. De monteur komt een wiel halen bij de buren, en die gast welke de wagen wegstuurde staat in het gebeid waar de pitsstop wordt uitgevoerd van de anderen
Nou, case in point is de discussie hieronder, waarbij je zelf ook betrokken bent.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is er niet goed genoeg in beeld dan?
Die duw is opzettelijk, dat zie je meteen. Maar omdat de Porsche een beetje vreemd wegrijdt kan het zijn dat de monteur dacht dat hij stopte. Geen enkele camera kan gedachten lezen dus betere beelden brengen vrij weinig in dat opzichtquote:Op maandag 13 januari 2020 04:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, case in point is de discussie hieronder, waarbij je zelf ook betrokken bent.
Aan de beelden is helemaal niet g oed te zien of de duw opzettelijk is, of diegene wist dat daar een auto wegreed, etc.
Nu zal de organisatie wel betere beelden hebben, ze moeten die straf toch ergens op baseren, maar de autosport houdt niet zo van drama.
Naar mijn mening zijn de beelden duidelijk. Hij duwt hem expres weg zodat hij zelf sneller bij zijn eigen auto kan.quote:Op maandag 13 januari 2020 04:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, case in point is de discussie hieronder, waarbij je zelf ook betrokken bent.
Aan de beelden is helemaal niet g oed te zien of de duw opzettelijk is, of diegene wist dat daar een auto wegreed, etc.
Nu zal de organisatie wel betere beelden hebben, ze moeten die straf toch ergens op baseren, maar de autosport houdt niet zo van drama.
http://www.dailysportscar(...)ype-convergence.htmlquote:IMSA and the Automobile Club l’Ouest have confirmed today that they have entered into an agreement that will bring the potential for both the ACO ‘Hypercars’ and the next generation of DPi machinery to compete together in a unified top class in races for both the IMSA WeatherTech SportsCar Championship and in the FIA WEC, including the Le Mans 24 Hours.
The agreement sees a small but potentially seismic shift in the timeline for introduction of the second generation of DPi machinery allowing full season second generation ‘DPi’ machinery (to be renamed LMDh) to compete in the full 2021/22 FIA WEC alongside the ACO-regulated Le Mans ‘Hypercars’ – Hypercar and LMDh will be able to race together in a single class, with Balance of Performance set to be used to provide a level playing field.
Coolquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:23 schreef Starflyer het volgende:
Er komt een volledig vrouwelijk team in de ELMS. Katherine Legge, Tatiana Calderón en Sophia Flörsch gaan de komende seizoenen in de LMP2 klasse rijden en hopen op een uitnodiging voor Le Mans.
http://www.dailysportscar(...)le-racing-oreca.html
quote:The racing team WS Racing, based in Trierweiler, started in the 2019 motorsport season together with its partner Giti Tire with a pure women's team on a new Golf 7 GTI. Not only the driver line-up is female, but also the entire team: From the team manager to the engineers to the mechatronics. The project name is "Girls only ", the entire claim is *"Girls only - Ready to rock the Green Hell".
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:04 schreef Starflyer het volgende:
Rebellion stopt met autosport na de 24 uur van Le Mans. Deze beslissing heeft geen invloed op de inschrijving van Peugeot (waarmee ze zouden gaan samenwerking) voor de hypercar klasse.
https://www.gpupdate.net/nl/autosport-nieuws/376890/
twitter:RacingTeamNL twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:51:30 Racing Team Nederland is in the house... Factor 12! https://t.co/sQZGL5Z89t reageer retweet
Verschillende bronnen op Twitter, betrouwbarequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Waar lees je dat eigenlijk? Ik zie vooraal berichten van dat het misschien verschoven wordt.
quote:
Lekker optimistisch weerquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:23 schreef heywoodu het volgende:
Nu is het niet meer tegelijk met de halve marathon van Amersfoort, topshow
Nou ja, uiteindelijk gaan ze ongetwijfeld beiden niet door, maar goed.
En daar had ik dus heen willen gaan met mijn 5 jarig zoontje. Hij was enorm teleurgesteldquote:
Leuk, ga ik zeker wat van meepakken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:41 schreef Starflyer het volgende:
De Virtuele 24 uur van Le Mans wordt komend weekend live uitgezonden op RTL7.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)end-te-zien-op-rtl-7
Oh ja, dit topic is eigenlijk veel logischerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:01 schreef Zorro het volgende:
Is er ook ergens iets van een soort livetiming? Maakt het makkelijker om af en toe de stand te bekijken
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:11 schreef heywoodu het volgende:
Live timing:
https://livetiming.alkamelsystems.com/lm24virtual
Ja met Rfactor 2 kan het welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:15 schreef franklop het volgende:
Rijden ze ook met schades? Niet alleen aan buitenkant, maar ook aan de motoren enzo?
Kan, maar doen ze het hier ook?quote:
In de graphics is het ook 20quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:22 schreef heywoodu het volgende:
Raar dat Verstappen in de graphics met 33 staat, terwijl zijn auto in de spotters guide met 20 staat.
Oh, raar dat ik dan in de war was.quote:
33 is Oliver Rowlandquote:
werkt prima, alleen alonso is een sim amateur.....dat blijkt nu wel ook, hij staat stil zonder benzine hahahahaquote:
pitstop....quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Oei, Verstappen's team ook in de problemen.
Henri Pescarolo als ik het goed hoorde.quote:
Een levende Le Mans legende dusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Henri Pescarolo als ik het goed hoorde.
Als het niet lukt gaat ie zeker Norris weer uit de race rijdenquote:
karma is a bitchquote:
verstappen heeft volgens mij een keer door een pedaal ( kapot ) getrapt tijdens een sim race.....dat is ook fijnquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:26 schreef heywoodu het volgende:
"De enige keer dat ik zoiets heb gezien was toen Hamilton zijn stuur verving tijdens de Grand Prix van India."
Verrek ja, India heeft een GP gehad....drie jaar op rij zelfs
Ik keek F1 net zoveel als tegenwoordig, maar dat is echt typisch iets wat heel ver weg was gestopt in mijn geheugen. De laatste was zelfs nog maar zeven jaar geleden, dat heeft weinig indruk gemaakt
Race control heeft het over de radio tegen de teams over problemen met de computers, gaat een restart worden om 20:00quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
FCY zie ik knipperen op de livetiming
Computerproblemenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
FCY zie ik knipperen op de livetiming
Ze krijgen dik 60 ronden cadeauquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:22 schreef Zorro het volgende:
En Barichello mag toch nog racen geloof ik
Nou die achterstand blijft wel staan. Ze hebben allen gewoon heeeeel lang in de pits gestaan. Als ik het goed heb begrepen.quote:
Net zeiden ze dat ze terug worden gezet in de ronde van de laatste LMP-auto, wat betekent dat ze zes ronden achterstand hebben op de leider...en dus dik zestig ronden hebben gekregen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou die achterstand blijft wel staan. Ze hebben allen gewoon heeeeel lang in de pits gestaan. Als ik het goed heb begrepen.
O ik hoor het nu ook, wordt net uitgelegd. Komt ook door een fout in het spel waardoor hij de pitstop niet kon maken en de DT later doen zodat hij een ronde moest rijden met te weinig benzine, en daadoor stil viel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zeiden ze dat ze terug worden gezet in de ronde van de laatste LMP-auto, wat betekent dat ze zes ronden achterstand hebben op de leider...en dus dik zestig ronden hebben gekregen.
Zeiden dat ook op de Eurosport Player dat dat anders was dan in het echt. Daar kon je nog tanken en dan de DT doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ik hoor het nu ook, wordt net uitgelegd. Komt ook door een fout in het spel waardoor hij de pitstop niet kon maken en de DT later doen zodat hij een ronde moest rijden met te weinig benzine, en daadoor stil viel.
Spannend nu hoor, ondergaand zonnetjequote:
Direct problemen in het begin?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:15 schreef King_Merc het volgende:
Bykolles zal eens eens niet eens hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |