Nou, case in point is de discussie hieronder, waarbij je zelf ook betrokken bent.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is er niet goed genoeg in beeld dan?
Die duw is opzettelijk, dat zie je meteen. Maar omdat de Porsche een beetje vreemd wegrijdt kan het zijn dat de monteur dacht dat hij stopte. Geen enkele camera kan gedachten lezen dus betere beelden brengen vrij weinig in dat opzichtquote:Op maandag 13 januari 2020 04:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, case in point is de discussie hieronder, waarbij je zelf ook betrokken bent.
Aan de beelden is helemaal niet g oed te zien of de duw opzettelijk is, of diegene wist dat daar een auto wegreed, etc.
Nu zal de organisatie wel betere beelden hebben, ze moeten die straf toch ergens op baseren, maar de autosport houdt niet zo van drama.
Naar mijn mening zijn de beelden duidelijk. Hij duwt hem expres weg zodat hij zelf sneller bij zijn eigen auto kan.quote:Op maandag 13 januari 2020 04:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, case in point is de discussie hieronder, waarbij je zelf ook betrokken bent.
Aan de beelden is helemaal niet g oed te zien of de duw opzettelijk is, of diegene wist dat daar een auto wegreed, etc.
Nu zal de organisatie wel betere beelden hebben, ze moeten die straf toch ergens op baseren, maar de autosport houdt niet zo van drama.
http://www.dailysportscar(...)ype-convergence.htmlquote:IMSA and the Automobile Club l’Ouest have confirmed today that they have entered into an agreement that will bring the potential for both the ACO ‘Hypercars’ and the next generation of DPi machinery to compete together in a unified top class in races for both the IMSA WeatherTech SportsCar Championship and in the FIA WEC, including the Le Mans 24 Hours.
The agreement sees a small but potentially seismic shift in the timeline for introduction of the second generation of DPi machinery allowing full season second generation ‘DPi’ machinery (to be renamed LMDh) to compete in the full 2021/22 FIA WEC alongside the ACO-regulated Le Mans ‘Hypercars’ – Hypercar and LMDh will be able to race together in a single class, with Balance of Performance set to be used to provide a level playing field.
Coolquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:23 schreef Starflyer het volgende:
Er komt een volledig vrouwelijk team in de ELMS. Katherine Legge, Tatiana Calderón en Sophia Flörsch gaan de komende seizoenen in de LMP2 klasse rijden en hopen op een uitnodiging voor Le Mans.
http://www.dailysportscar(...)le-racing-oreca.html
quote:The racing team WS Racing, based in Trierweiler, started in the 2019 motorsport season together with its partner Giti Tire with a pure women's team on a new Golf 7 GTI. Not only the driver line-up is female, but also the entire team: From the team manager to the engineers to the mechatronics. The project name is "Girls only ", the entire claim is *"Girls only - Ready to rock the Green Hell".
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:04 schreef Starflyer het volgende:
Rebellion stopt met autosport na de 24 uur van Le Mans. Deze beslissing heeft geen invloed op de inschrijving van Peugeot (waarmee ze zouden gaan samenwerking) voor de hypercar klasse.
https://www.gpupdate.net/nl/autosport-nieuws/376890/
twitter:RacingTeamNL twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:51:30 Racing Team Nederland is in the house... Factor 12! https://t.co/sQZGL5Z89t reageer retweet
Verschillende bronnen op Twitter, betrouwbarequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Waar lees je dat eigenlijk? Ik zie vooraal berichten van dat het misschien verschoven wordt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |