SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 16-06-2019 00:28:52 ]
Als een van die twee komt meeposten passen we de TT wel aan, deal?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Neil Patrick Harris en Courtney Cox zijn jarig though.
Ohquote:Op zondag 16 juni 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Jawel maar dat hele buitenshuis eten was voor ons allemaal een beetje teveel prikkels. Morgen gewoon weer thuis, okay?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wat was er zo abnormaal aan gisteren dan?![]()
Ik deed toch normaal voor mijn doen?
Oh nee IMDB staat natuurlijk op Amerikaanse tijd, dus ze zijn tegelijk jarig met Aoibhin.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Wait for it.....quote:Op zondag 16 juni 2019 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als een van die twee komt meeposten passen we de TT wel aan, deal?
Op dat punt nog even een tip voor de mensen hierachter ergens.quote:
Wanneer ik thuis eet, ben ik juist actiever hierquote:Op zondag 16 juni 2019 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar dat hele buitenshuis eten was voor ons allemaal een beetje teveel prikkels. Morgen gewoon weer thuis, okay?
Gezelligquote:Op zondag 16 juni 2019 00:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee IMDB staat natuurlijk op Amerikaanse tijd, dus ze zijn tegelijk jarig met Aoibhin.
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar dat hele buitenshuis eten was voor ons allemaal een beetje teveel prikkels. Morgen gewoon weer thuis, okay?
Het helpt sowieso wel vaker om niet George Baker te draaienquote:Op zondag 16 juni 2019 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op dat punt nog even een tip voor de mensen hierachter ergens.
Als het de bedoeling is dat mensen op je tuinfeestje elkaar nog kunnen verstaan, wat aan het volume van de gesprekken duidelijk de bedoeling is, dan helpt het misschien om niet George Baker te draaien op volume Woodstock .
Dat bedoel ik. Dat jij weg bent om ergens anders sociaal te gaan doen, dat kunnen we hier niet zo goed aanquote:Op zondag 16 juni 2019 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wanneer ik thuis eet, ben ik juist actiever hierIn zo'n restaurant heb ik geen internet
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit.
Als goede zolderkamerautist wordt ik al zenuwachtig als ik beneden in de keuken moet eten, laat staan dat ik ervoor naar buiten zou moeten.
Dat is idd een regel die ik ook probeer te handhaven als ik een feestje geef.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het helpt sowieso wel vaker om niet George Baker te draaien
Ik deel een geboortedag (dus ook het jaar) met Julia Stiles. En ze voelt ook echt als een tweelingzus in de zin dat ik haar heel saai en onaantrekkelijk vind.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik deel een verjaardag met Mick Jagger en Sandra Bullock en duizendmiljard mensen hier op FOK!, bleek vorig jaar![]()
Jij weetquote:Op zondag 16 juni 2019 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het helpt sowieso wel vaker om niet George Baker te draaien
Ik ga de komende weken lekker autistisch doen om het goed te makenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat jij weg bent om ergens anders sociaal te gaan doen, dat kunnen we hier niet zo goed aan
Dat zouden we heel erg op prijs stellenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken lekker autistisch doen om het goed te maken
Thierry Henry is mijn, iets donkerdere, iets rijkere tweelingbroer.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik deel een geboortedag (dus ook het jaar) met Julia Stiles. En ze voelt ook echt als een tweelingzus in de zin dat ik haar heel saai en onaantrekkelijk vind.
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken lekker autistisch doen om het goed te maken
Dat heb je mooi voor elkaar! Althans, met Thierryquote:Op zondag 16 juni 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Thierry Henry is mijn, iets donkerdere, iets rijkere tweelingbroer.
Oh en een van de leden van Steps is mijn tweelingzus. Dus we zijn een drieling.
Ik wil ook wel eens wat terugdoen voor FOK! voor de vreugde en support die jullie gaven in de loop der jarenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zouden we heel erg op prijs stellen
Ik moet het doen met Neil Patrick Harris en Courteney Coxquote:Op zondag 16 juni 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Zet je het er wel bij in je sportstatistieken?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb je mooi voor elkaar! Althans, met Thierry
Het is een eerquote:Op zondag 16 juni 2019 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat terugdoen voor FOK! voor de vreugde en support die jullie gaven in de loop der jaren![]()
Niet dat jij hier al lang bent, maar ik include je alvast even
'Deel van drieling met Cee en die ene van Steps'. Done!quote:Op zondag 16 juni 2019 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Zet je het er wel bij in je sportstatistieken?
Een snelle Wikipedia-zoektocht leert me dat er geen andere belangrijke mensen mijn geboortedag delenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is je geboortedag?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een snelle Wikipedia-zoektocht leert me dat er geen andere belangrijke mensen mijn geboortedag delen
Die plaats ik liever niet pontificaal in de SCquote:
Je sofinummer dan?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die plaats ik liever niet pontificaal in de SC
Ik dacht mijn verjaardag ook even op te zoeken.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een snelle Wikipedia-zoektocht leert me dat er geen andere belangrijke mensen mijn geboortedag delen
Ik houd mijn hart vast voor wat er dit jaar gaat gebeurenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht mijn verjaardag ook even op te zoeken.
*Opent wikipedia*
Gebeurtenissen:
1991 - Een Nigeriaanse DC-8 stort neer nabij de Saoedische havenstad Djedda: 261 doden.
1995 - Bosnische Serviėrs nemen de moslimstad Srebrenica in. Zo'n achtduizend mannelijke inwoners worden afgevoerd en vermoord.
2001 - Herman Brood pleegt zelfmoord door van het dak te springen van het Hilton hotel in Amsterdam.
*Sluit Wikipedia*
Ben niet eens bij de geboortes gekomen.
Het dodelijkste incident dat bij mijn verjaardag wordt genoemd kostte 'maar' 19 levensquote:Op zondag 16 juni 2019 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht mijn verjaardag ook even op te zoeken.
*Opent wikipedia*
Gebeurtenissen:
1991 - Een Nigeriaanse DC-8 stort neer nabij de Saoedische havenstad Djedda: 261 doden.
1995 - Bosnische Serviėrs nemen de moslimstad Srebrenica in. Zo'n achtduizend mannelijke inwoners worden afgevoerd en vermoord.
2001 - Herman Brood pleegt zelfmoord door van het dak te springen van het Hilton hotel in Amsterdam.
*Sluit Wikipedia*
Ben niet eens bij de geboortes gekomen.
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het dodelijkste incident dat bij mijn verjaardag wordt genoemd kostte 'maar' 19 levens
Op mijn verjaardag lijkt er vooral een flinke kans op aardbevingen te zijn. Gek, want ik probeer echt af te vallen..quote:Op zondag 16 juni 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het dodelijkste incident dat bij mijn verjaardag wordt genoemd kostte 'maar' 19 levens
Ja mijn gemiddelde werd aardig omhoog bijgesteld in 1995, maar ik sterk mij met de gedachte dat er ook mensen jarig zijn op 6 en 9 augustus.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:
Ho! Over een vliegtuigcrash met 34 doden heen gelezen. Alleen was die ruim voor mijn geboorte, en die met 19 doden ernaquote:
Roger op 6 en Epiales op 9?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja mijn gemiddelde werd aardig omhoog bijgesteld in 1995, maar ik sterk mij met de gedachte dat er ook mensen jarig zijn op 6 en 9 augustus.
Dat merk ik inderdaad heel erg hier.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een eer
Misschien droeg ik bij aan een goede sfeer elders op FOK! zodat mensen die daar ook posten vrolijk naar ESF kwamen om jou dan ook weer vrolijk te maken. We zijn een heel ecosysteem hier
Kijk dan wordt al een ander verhaal.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ho! Over een vliegtuigcrash met 34 doden heen gelezen. Alleen was die ruim voor mijn geboorte, en die met 19 doden erna
Zekerquote:Op zondag 16 juni 2019 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat merk ik inderdaad heel erg hier.De afgelopen tijd komen hier heel erg veel mensen aanwaaien die niet eens zozeer ESF-gek zijn, maar ons gewoon leuk vinden en hier in de SC blijven plakken. Omdat de sfeer zo leuk is
Gelukkig niet, die zijn toevallig op de zelfde dag jarig als ik.quote:
In mijn geval deze knakker:quote:Op zondag 16 juni 2019 00:31 schreef Nexum het volgende:
Wil je wat leuks weten?
Google ''died on [geboortedag] [geboortemaand] [geboortejaar] in het Engels en het eerste resultaat is wie je in je vorige leven was!
Dus bijv died on 5 January 1996
Waarom dan 6 en 9 augustus?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig niet, die zijn toevallig op de zelfde dag jarig als ik.
Hmm, matig.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:
Ik deel dezelfde geboortedag als Martin Luther (473 jaar geleden), Ennio Morricone, schrijver Neil Gaiman, Tim Rice (aangezien Rocket Man ter sprake kwam, wel zo toepasselijk). Maar ook heel veel non talent en/of vreselijke mensen zoals Tracy Morgan en Ellen Pompeo *ril*
quote:
quote:
Morbide humorquote:Op zondag 16 juni 2019 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die vliegtuigcrash met 34 doden komt doordat het vliegtuig neerstortte op een begraafplaats in Ierland. Doet me toch aan een mop denken...
Ah zo ja.quote:
Ja, mijn zusje.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja mijn gemiddelde werd aardig omhoog bijgesteld in 1995, maar ik sterk mij met de gedachte dat er ook mensen jarig zijn op 6 en 9 augustus.
Hunt is niet alleen bekend omdat hij Formule 1-coureur was. Hij hield ook nogal van het goede leven zogezegdquote:Op zondag 16 juni 2019 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In mijn geval deze knakker:
https://en.wikipedia.org/wiki/James_Hunt
En ik heb nou juist geen drol met Formule 1![]()
![]()
Zoveel SC's op FOK! heb ik niet eens meegemaakt (zelfs deze heb ik pas twee jaar geleden ontdektquote:Op zondag 16 juni 2019 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerIk vond het ESF wel al echt leuk en ik heb in de loop van de jaren ook wel in dit subforum gepost, maar de SC heb ik pas echt dit jaar ontdekt
Het is echt de leuktste SC op FOK!, is mijn bescheiden mening.
Vandaag is een Cessna, een klein eenmotorig vliegtuigje met plaats voor twee personen, neergestort op een begraafplaats even buiten Brussel. Het ongeluk gebeurde om ongeveer één uur hedenmiddag. Getuigen verklaren een rookwolk te hebben gezien. Belgische reddingswekkers hebben tot nu toe 826 lijken geborgen en verwachten er nog meer te vinden zolang het graven doorgaat.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morbide humorNu wil ik de mop weten ook
Echt heel tof. Ik hou sowieso van de muziek en biopics. De acteur deed Elton erg goed ‘na’. En ik had pas bij de aftiteling door dat Robb Stark een prominente rol in de film had.quote:
Ik zat een tijdje in KSC (GC) omdat ik daar ook mod was. Was ook leuk. Maar deze SC is leukerquote:Op zondag 16 juni 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel SC's op FOK! heb ik niet eens meegemaakt (zelfs deze heb ik pas twee jaar geleden ontdektna al jįren hier te hebben gebivakkeerd), maar het klinkt zeker aannemelijk
De SC is eigenlijk ook pas twee jaar geleden een echte SC geworden natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel SC's op FOK! heb ik niet eens meegemaakt (zelfs deze heb ik pas twee jaar geleden ontdektna al jįren hier te hebben gebivakkeerd), maar het klinkt zeker aannemelijk
Heb jij Rush eigenlijk gezien?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hunt is niet alleen bekend omdat hij Formule 1-coureur was. Hij hield ook nogal van het goede leven zogezegd
@Cee lijkt inderdaad stukken jonger dan haar echte leeftijd. Ik zag haar begin 2018 voor het eerst in de sjoelkroeg van Henk en was verbaasd dat het Cee zou moeten zijn, want er kwam een meid binnen lopen die net zo goed een oud-studiegenoot van me had kunnen zijnquote:Op zondag 16 juni 2019 00:37 schreef Strani het volgende:
Trouwens, @:Cee, ik had je (ook met de foto die Greys laatst postte) een stuk jonger geschat
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt de leuktste SC op FOK!, is mijn bescheiden mening.
Ja dat zeggen er meerquote:Op zondag 16 juni 2019 00:37 schreef Strani het volgende:
Trouwens, @:Cee, ik had je (ook met de foto die Greys laatst postte) een stuk jonger geschat
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag is een Cessna, een klein eenmotorig vliegtuigje met plaats voor twee personen, neergestort op een begraafplaats even buiten Brussel. Het ongeluk gebeurde om ongeveer één uur hedenmiddag. Getuigen verklaren een rookwolk te hebben gezien. Belgische reddingswekkers hebben tot nu toe 826 lijken geborgen en verwachten er nog meer te vinden zolang het graven doorgaat.
Jij was dus de foetus die de schuld moet krijgen?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje.
Dodelijk incident de dag voor mijn geboorte was Elvis die het loodje legde. Die staat ook op de voorpagina van de krant van mijn geboortedag die mijn moeder bewaard heeft.
Laten we dat zo houdenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ik heb nooit een andere SC geprobeerd, maar toch
Ik zie ook een heleboel voetbal en een kabinetscrisis.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
De voorpagina op mijn geboortedag.
(Ik zie PATATEn een hond!
)
[ afbeelding ]
Met die acteur deel ik overigens mijn geboortedagquote:Op zondag 16 juni 2019 00:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt heel tof. Ik hou sowieso van de muziek en biopics. De acteur deed Elton erg goed ‘na’. En ik had pas bij de aftiteling door dat Robb Stark een prominente rol in de film had.
Nu ik wat meer zijn Wiki heb doorgelezen, wordt hij al een stuk interessanterquote:Op zondag 16 juni 2019 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hunt is niet alleen bekend omdat hij Formule 1-coureur was. Hij hield ook nogal van het goede leven zogezegd
Ik had denk ik een jaar of 30 gegokt.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat zeggen er meerHopelijk houd ik die mythe vol.
Dalende koersen op Wall Street erbijquote:Op zondag 16 juni 2019 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie ook een heleboel voetbal en een kabinetscrisis.
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
Ja. De film zal binnenkort wel weer op tv zijn of misschien al geweest na het overlijden van Niki.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Cee lijkt inderdaad stukken jonger dan haar echte leeftijd. Ik zag haar begin 2018 voor het eerst in de sjoelkroeg van Henk en was verbaasd dat het Cee zou moeten zijn, want er kwam een meid binnen lopen die net zo goed een oud-studiegenoot van me had kunnen zijn![]()
@:Greys ziet er ook echt heel veel jonger uit. Misschien heeft FOK ESF wel een conserverende werking ofzo
En door je armen in de lucht te gooien, blijf je ook lekker in beweging.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het is hier gewoon leuk dus dan hoeven we minder te fronsen en dan krijg je minder rimpels en voila!
Misschien is het wel een soort spell dat op ESF is gegooid in 1975, iedereen behoudt zijn of haar jeugdigheid totdat we winnen.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft FOK ESF wel een conserverende werking ofzo
Precies, wat een rampdag was het geweest als @Greys niet was geboren.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dalende koersen op Wall Street erbij
Nu takelen we allemaal afquote:Op zondag 16 juni 2019 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is het wel een soort spell dat op ESF is gegooid in 1975, iedereen behoudt zijn of haar jeugdigheid totdat we winnen.
En nu is het voorbij.
Een verdwenen hond die weer terug was op jouw verjaardagquote:Op zondag 16 juni 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
Conclusie: De hele ESF-SC wordt in verband gebracht met de ergste rampen en crises van de geschiedenis. En dan te bedenken dat @:Greys nog steeds probeert deze SC populairder te maken. Wat een moordenares!
Toen ik werd geboren ging vijf uur later de zomertijd in. Vandaar dat ik de rest van m'n leven veel slaap om die korte nacht goed te makenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag net wat voor weer het op mijn geboortedag was, 17 graden en superbewolkt, en dat was eind juli he, dus vind je het gek dat ik koutist geworden ben.
We voelen ons vereerdquote:Op zondag 16 juni 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje in KSC (GC) omdat ik daar ook mod was. Was ook leuk. Maar deze SC is leuker
Tussendoor zijn er ook wel een aantal geweest die later gesloten waren, maar daar deed ik echt zelden aan mee.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De SC is eigenlijk ook pas twee jaar geleden een echte SC geworden natuurlijk.
Ik kijk naar de leuke dingen.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie ook een heleboel voetbal en een kabinetscrisis.
Misschien worden wij ook jouw eerste meet?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ik heb nooit een andere SC geprobeerd, maar toch
Ja eh, als ik kijk naar hoe ik er 15 jaar geleden uitzag denk ik deze theorie helaas wel aardig te kunnen weerleggen.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is het wel een soort spell dat op ESF is gegooid in 1975, iedereen behoudt zijn of haar jeugdigheid totdat we winnen.
En nu is het voorbij.
Klopt. Daarvoor werd ESF sowieso steeds tussendoor gesloten en bleef het een tijdelijk forum. Het blijft toch vooral een mooie zet geweest om het een vast forum te makenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tussendoor zijn er ook wel een aantal geweest die later gesloten waren, maar daar deed ik echt zelden aan mee.
Het team waar hij zijn F1-debuut maakte (Hesketh) is ook wel interessant. Dat was van een Engelse lord die een raceteam had voor de lol en zonder sponsors rondreed. Wat het resultaat ook was, iedereen ging aan de champagne en ze gebruikten Rolls-Royces om mee rond te rijden. Hij is Formule 1 gaan doen omdat het volgens de berekeningen niet heel veel duurder was dan wat ze deden, en als je dan toch het familiefortuin er doorheen jast kan je net zo goed wat lol hebben ondertussen.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu ik wat meer zijn Wiki heb doorgelezen, wordt hij al een stuk interessanter
Ik heb dat soort momenten ook altijd, en dan met heul bekende acteurs hequote:Op zondag 16 juni 2019 00:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt heel tof. Ik hou sowieso van de muziek en biopics. De acteur deed Elton erg goed ‘na’. En ik had pas bij de aftiteling door dat Robb Stark een prominente rol in de film had.
Dat zou wel zo kunnen zijn. Maar jij ziet er ook niet zo oud uit. Dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja eh, als ik kijk naar hoe ik er 15 jaar geleden uitzag denk ik deze theorie helaas wel aardig te kunnen weerleggen.
Ik denk dat het serieus wel uit kan makenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag net wat voor weer het op mijn geboortedag was, 15-17 graden en superbewolkt, en dat was eind juli he, dus vind je het gek dat ik koutist geworden ben.
Ah, dus dįt doe ik fout.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk naar de leuke dingen.
Dat houdt me jong-achtig.
Wie weetquote:Op zondag 16 juni 2019 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien worden wij ook jouw eerste meet?
Ik wikipediade mezelf ook en toen scrollde ik heel rap langs alle ellende. En het was me nogal een lijst.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dus dįt doe ik fout.![]()
Ik zoekt jezelf en ziet een teruggevonden hond, ik wikipedia mezelf en zie de Srebrenica genocide op mijn verjaardag, zo blijf ik natuurlijk nooit jong.![]()
Dat moet het geheim zijnquote:Op zondag 16 juni 2019 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het is hier gewoon leuk dus dan hoeven we minder te fronsen en dan krijg je minder rimpels en voila!
@Greys IS populair en deze SC IS ook populair; daar is geen proberen voor nodigquote:Op zondag 16 juni 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
Conclusie: De hele ESF-SC wordt in verband gebracht met de ergste rampen en crises van de geschiedenis. En dan te bedenken dat @:Greys nog steeds probeert deze SC populairder te maken. Wat een moordenares!
In 1975 was ik -18, dus als dat conserverend zou zijn, zou ik nu nog steeds niet zijn geborenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
En nu is het voorbij.
Dan had mijn leven serieus een grote leegte gekendquote:Op zondag 16 juni 2019 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, wat een rampdag was het geweest als @:Greys niet was geboren.
Ik zie in die quote ineens dat ik "Ik zoekt jezelf" schreef ipv 'Jij zoekt jezelf'.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wikipediade mezelf ook en toen scrollde ik heel rap langs alle ellende. En het was me nogal een lijst.
Leuk, een rel! Waar?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:58 schreef Redefine het volgende:
Oei ik zie dat onze ijsbeer ergens een Belg beledigd heeft als mod. Nou zijn de poppen aan het dasnsen.
Waar? *popcorn* *ramptoerist*quote:Op zondag 16 juni 2019 00:58 schreef Redefine het volgende:
Oei ik zie dat onze ijsbeer ergens een Belg beledigd heeft als mod. Nou zijn de poppen aan het dasnsen.
Waar kun je dat nakijken? Nu wil ik het weten ookquote:Op zondag 16 juni 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag net wat voor weer het op mijn geboortedag was, 15-17 graden en superbewolkt, en dat was eind juli he, dus vind je het gek dat ik koutist geworden ben.
Ja zoek maar een excuus jij luilakquote:Op zondag 16 juni 2019 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik werd geboren ging vijf uur later de zomertijd in. Vandaar dat ik de rest van m'n leven veel slaap om die korte nacht goed te maken
Ik googelde gewoon mijn geboortedatum, dan krijg je als het goed is een site met een overzicht.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar kun je dat nakijken? Nu wil ik het weten ook
Zal wel aan die Belg liggen dan.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:58 schreef Redefine het volgende:
quote:
quote:
In WKV heeft hij Piet_Proefballon beledigd.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel aan die Belg liggen dan.![]()
Onze @:ijs_beer is een lieve jongen, die doet zoiets niet.
Jij ziet er goed uit voor je leeftijd, en die is al niet eens oudquote:Op zondag 16 juni 2019 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja eh, als ik kijk naar hoe ik er 15 jaar geleden uitzag denk ik deze theorie helaas wel aardig te kunnen weerleggen.
Op https://www.datum.nl/16-6-2019 oa.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hierzo. Ziet er niet heel warm en zonnig uitquote:Op zondag 16 juni 2019 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die tijden herinner ik me inderdaad ook nog. Zo jammer altijd als ESF weer werd geslotenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daarvoor werd ESF sowieso steeds tussendoor gesloten en bleef het een tijdelijk forum. Het blijft toch vooral een mooie zet geweest om het een vast forum te maken
Heb je een directe link? Pretty please?quote:Op zondag 16 juni 2019 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
[..]
In WKV heeft hij Piet_Proefballon beledigd.
WKV / [Zaterdag 15.00 uur:] Nederland-Kameroen #4 zeer matigquote:Op zondag 16 juni 2019 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een directe link? Pretty please?
Nee maar we feesten wel gewoon door hoor. De alcohol staat om de hoek naast de deur, neem gerust!quote:
Ah, vandaar dat Piet_Proefballon zoeken weinig resultaat gafquote:Op zondag 16 juni 2019 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
WKV / [Zaterdag 15.00 uur:] Nederland-Kameroen #4 zeer matig
En dan de laatste reactie. Daar staat de quote.
Overigens heeft ijsbeer daar wel min of meer gelijk. Niet dat Belgen mokerdom zijn, maar die Belg wel.
De naam die ik net gaf is overigens mijn bijnaam voor hem.
Flessen vol tequila, en flessen vol gin? Naast de vodka, bokking en reddingsbanden uiteraardquote:Op zondag 16 juni 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar we feesten wel gewoon door hoor. De alcohol staat om de hoek naast de deur, neem gerust!
Alles hebben we. @Aoibhin gaat de alcohol voor een tijdje opgeven dus we hebben haar reserve onder haar bed vandaan gehaaldquote:Op zondag 16 juni 2019 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Flessen vol tequila, en flessen vol gin? Naast de vodka, bokking en reddingsbanden uiteraard
Rel was dan ook enigszins gechargeerd door mij, al was daar de pi eigenlijk ook voor. Maar ik vond het eigenlijk vooral mooi dat die user reageerde dat die was beledigd door een mod en dat niet vond kunnen.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Piet_Proefballon zoeken weinig resultaat gafDe rel valt me overigens tegen, had er meer van verwacht
Van een knappe dame klinkt het ook goed hoor.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij ziet er goed uit voor je leeftijd, en die is al niet eens oud![]()
Nu hoor je dit volgens mij liever van een knappe heer dan van een knappe dame, maar je moet het nou eenmaal doe met het gezelschap dat aanwezig is
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 16 juni 2019 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van een knappe dame klinkt het ook goed hoor.![]()
Vooral omdat ik het meestal helemaal niet hoor, de meeste schatten mij toch best een beetje ouder dan ik ben.![]()
Heb een lekkere baco intussenquote:Op zondag 16 juni 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar we feesten wel gewoon door hoor. De alcohol staat om de hoek naast de deur, neem gerust!
Niet echt hoor. Als iemand bijvoorbeeld boven de 120 is, is de kans bijzonder groot dat die persoon dood is. Dus toch best relevant.quote:
Klopt. Daar heb ik een tijdje geleden nog een uitgebreide post over gemaakt, omdat er users waren die zich oud voelden t.o.v. andere users.quote:
25+quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Moet je morgen vroeg op dan?quote:Op zondag 16 juni 2019 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet slapen maar kan me niet losrukken van hier
quote:Op zondag 16 juni 2019 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
25+
Dan zou ik je niet zozeer jonger schatten. Maar ook niet ouder dan je leeftijd. Als ik een schatting had moeten maken, dan was het 30 - 35 geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik bevestig dat. De leeftijd lijkt ongeveer correct voor de foto.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou ik je niet zozeer jonger schatten. Maar ook niet ouder dan je leeftijd. Als ik een schatting had moeten maken, dan was het 30 - 35 geweest.
quote:Op zondag 16 juni 2019 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Als iemand bijvoorbeeld boven de 120 is, is de kans bijzonder groot dat die persoon dood is. Dus toch best relevant.
Moeten we je helpen? Iedereen help even Guana wegduwen van het topic dan kan ze slapen.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Moetquote:Op zondag 16 juni 2019 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Ah volgens de foto. Ik (en anderen ook) heb Roger in het wild kunnen aanschouwen, dus dan is het beeld nog beterquote:Op zondag 16 juni 2019 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bevestig dat. De leeftijd lijkt ongeveer correct voor de foto.
Mwa moet om 12:15 weg dus niet echt. Maar ja, het moet een keer ophouden he.quote:
Ik kan een plaatje van een grote spin posten als dat helptquote:Op zondag 16 juni 2019 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Oh doe maar stoerquote:Op zondag 16 juni 2019 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah volgens de foto. Ik (en anderen ook) heb Roger in het wild kunnen aanschouwen, dus dan is het beeld nog beter
Nee please niet doen.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan een plaatje van een grote spin posten als dat helpt
Hoeft toch niet? Ik blijf nog een half uurtje (doe met die info wat je wil)quote:Op zondag 16 juni 2019 01:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa moet om 12:15 weg dus niet echt. Maar ja, het moet een keer ophouden he.
Ok, dan nietquote:
Die stoerdoenerij kan gedeeld worden met heel wat mensen in dit topicquote:
Kan je nagaanquote:Op zondag 16 juni 2019 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die stoerdoenerij kan gedeeld worden met heel wat mensen in dit topic
Dat is al fijn, de meeste gokken 35 - 40.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou ik je niet zozeer jonger schatten. Maar ook niet ouder dan je leeftijd. Als ik een schatting had moeten maken, dan was het 30 - 35 geweest.
Eh, als je de foto in mijn fobo bedoelt, daar was ik nog geen 20.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:20 schreef Strani het volgende:
Ik bevestig dat. De leeftijd lijkt ongeveer correct voor de foto.
Ohquote:Op zondag 16 juni 2019 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is al fijn, de meeste gokken 35 - 40.
[..]
Eh, als je de foto in mijn fobo bedoelt, daar was ik nog geen 20.![]()
![]()
![]()
Bij mij is het meestal andersomquote:Op zondag 16 juni 2019 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is al fijn, de meeste gokken 35 - 40.
[..]
Eh, nee dank je.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan een plaatje van een grote spin posten als dat helpt
Daar heb je jezelf goed uit gered.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh
Maar als je toen al 30/35 leek en nu nog steeds, gaan we de goede kant op, toch?
Ja, smooth.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh
Maar als je toen al 30/35 leek en nu nog steeds, gaan we de goede kant op, toch?
quote:Op zondag 16 juni 2019 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh, als je de foto in mijn fobo bedoelt, daar was ik nog geen 20.![]()
![]()
![]()
Ik heb dan weer geen fobo, dus mij kun je niet beledigen.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 01:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dan weer geen fobo, dus mij kun je niet beledigen.
Dan plaats ik wel een schattiger dierquote:Op zondag 16 juni 2019 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, nee dank je.
Daar hebben wel @:Cyan9 al voor en zelfs van hem wordt ik daar niet blij van.
36quote:Op zondag 16 juni 2019 01:30 schreef Strani het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe oud ik lijk want niemand zegt ooit tegen me hoe oud ze denken dat ik ben.
102?quote:Op zondag 16 juni 2019 01:30 schreef Strani het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe oud ik lijk want niemand zegt ooit tegen me hoe oud ze denken dat ik ben.
Ik ben nog nooit zo snel een jaar ouder gewordenquote:
Ja het is zeker een kleurrijk figuur geweestquote:Op zondag 16 juni 2019 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het team waar hij zijn F1-debuut maakte (Hesketh) is ook wel interessant. Dat was van een Engelse lord die een raceteam had voor de lol en zonder sponsors rondreed. Wat het resultaat ook was, iedereen ging aan de champagne en ze gebruikten Rolls-Royces om mee rond te rijden. Hij is Formule 1 gaan doen omdat het volgens de berekeningen niet heel veel duurder was dan wat ze deden, en als je dan toch het familiefortuin er doorheen jast kan je net zo goed wat lol hebben ondertussen.
Dat was voor Hunt wel handig, want eigenlijk zag niemand het zitten om hem in te huren in de F1. Hij schreef nogal wat auto's af namelijk. 'Hunt the shunt' vond zijn draai bij Hesketh (dat later overging op sponsoring van blootblad Penthouse) en werd uiteindelijk kampioen in het jaar dat Niki Lauda zijn levensbedreigende crash had. En tussendoor was hij stevig aan het kettingroken, bier drinken en rokkenjagen. Kleurrijk type, net als Lord Hesketh
Hahaha ik dacht al, zou iemand mijn ninja-edit zienquote:Op zondag 16 juni 2019 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo snel een jaar ouder geworden
Er kan nu toch ook nog wat van je worden? Of je bent al wie je moet zijn.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is zeker een kleurrijk figuur geweestMisschien dat als ik een reļncarnatie ben, er toch nog wat van me kan worden
Vorige week.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo snel een jaar ouder geworden
Is dat op basis van m'n FoBo of die foto van vorige week?
Dat is idd een heel stuk schattiger.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan plaats ik wel een schattiger dier
[ afbeelding ]
Ja ja, ik heb nog scherpe ogen voor m'n leeftijdquote:Op zondag 16 juni 2019 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht al, zou iemand mijn ninja-edit zien
Alsof dat ene jaartje het verschil maakt ook echtquote:Op zondag 16 juni 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb nog scherpe ogen voor m'n leeftijd
Ik zag 35 staan, ging reageren en in de quote stond opeens 36
Truequote:Op zondag 16 juni 2019 01:34 schreef Guanabana het volgende:
Maarja weet ik het, een foto is ook maar een foto.
Hmm ik hou toch wel van die precisiequote:Op zondag 16 juni 2019 01:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alsof dat ene jaartje het verschil maakt ook echt
'Hm nee, toch 36'.
Kan voor die ogen best veel verschil maken, afhankelijk van de omstandigheden.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alsof dat ene jaartje het verschil maakt ook echt
Na wat alcohol zie je het verschil tussen 35 en 55 ook niet meerquote:Op zondag 16 juni 2019 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan voor die ogen best veel verschil maken, afhankelijk van de omstandigheden.![]()
Ik heb redelijk goede ogen, maar als komend O&N iemand er een vuurpijl in schiet zie ik ook het verschil niet meer tussen 35 en 36.
Maar misschien begrijp je dan de post van @Roger_Epiales weer beterquote:Op zondag 16 juni 2019 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na wat alcohol zie je het verschil tussen 35 en 55 ook niet meer
Goed punt.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na wat alcohol zie je het verschil tussen 35 en 55 ook niet meer
Met wat alcohol ga ik sowieso veel posts in een ander licht zienquote:Op zondag 16 juni 2019 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar misschien begrijp je dan de post van @:Roger_Epiales weer beter
Welterusten.quote:
Interessant idee.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Ik drink zelden en begrijp de posts van Roger bijna altijdquote:Op zondag 16 juni 2019 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verder ook hoor, alleen deze kost me iets langerquote:Op zondag 16 juni 2019 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik drink zelden en begrijp de posts van Roger bijna altijd
En ik vond het zelf nog wel een van de duidelijkste.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verder ook hoor, alleen deze kost me iets langer
Het is ook al laat en ik ben niet meer zo jongquote:Op zondag 16 juni 2019 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik vond het zelf nog wel een van de duidelijkste.
Welterustenquote:Op zondag 16 juni 2019 01:59 schreef Strani het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Een ferme handdruk heren en welterusten!
quote:Op zondag 16 juni 2019 01:59 schreef Strani het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Een ferme handdruk heren en welterusten!
Nog steedsquote:
quote:Daylight is fading away, night silhouettes in the sky
LED lights are flashing on towers
It's Manhattan's magical time
Mja.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:58 schreef Redefine het volgende:
Rockefeller street, Estland 2015?quote:Op zondag 16 juni 2019 06:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de ochtendploeg een raadseltje: uit welke ESF-inzending komt deze tekst?
[..]
Was gewoon terecht van je. Dat is echt een waardeloze user.quote:
Dat lijkt mij van wel.quote:
Ik heb liever niet dat je dat zo zegt.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was gewoon terecht van je. Dat is echt een waardeloze user.
Met de bezoekjes aan vader en schoonvader ben je de hele dag al onder de pannen of niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:40 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Fijne jetlag @:Hawaii_Tim![]()
Mijn plannen zijn koffiedrinken bij schoonvader en vader en verder niets. Lekker luieren en beetje huishouden.
Buhh, over buiten de deur eten, das gevaarlijk. Heb ik gisteren ook gedaan, naar zo'n live cooking buffet met vrienden. En toen heb ik veel teveel gegeten en had ik vannacht telkens last van maagzuur![]()
Beter inderdaad gewoon in mijn eigen huisje een gezonde verse bescheiden maaltijd koken en eten
Mōggequote:
Och, wat naar voor jequote:Op zondag 16 juni 2019 10:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker.....koffie![]()
Vandaag de eerste vaderdag zonder m'n vader.......
Vorig jaar zomer......volgende maand een jaar geledenquote:Op zondag 16 juni 2019 10:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Och, wat naar voor je![]()
Is hij kort geleden overleden?
Was hij ziek?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer......volgende maand een jaar geleden
Het is mijn mening hequote:Op zondag 16 juni 2019 09:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je dat zo zegt.Het ging mij namelijk om de opmerking in perspectief te zetten!
Ja.....half jaar deels thuis deels in het ziekenhuis doorgebracht, leverde nu achteraf wel dierbare momenten op.....Lief van je, dankjewelquote:
Ben nu op weg richting Den Bosch. Verjaardag van mijn broer.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:36 schreef ijs_beer het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag? Ik ga zo effe een trainingsrondje maken op de fiets.
quote:Op zondag 16 juni 2019 06:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de ochtendploeg een raadseltje: uit welke ESF-inzending komt deze tekst?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je zit er 4 jaar naastquote:
Ik was degene die jarig was en ik ben niet normaalquote:Op zondag 16 juni 2019 10:15 schreef Dave het volgende:
Morning gentlepeople!
Dus jarig zijn is niet normaal?
quote:There are 365 days left before your next birthday. You will be 27 years old when that day comes. There have been 9,497 days from the day you were born up to today. If you’ve been sleeping 8 hours daily since birth, then you have slept a total of 3,166 days or 8.67 years. You spent 33% of your life sleeping. Since night and day always follow each other, there were precisely 321 full moons after you were born up to this day. How many of them did you see? The next full moon that you can see will be on June 17 at 08:32:00 GMT – Monday.
Wat leuk voor de doggiesquote:Op zondag 16 juni 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
Moggeh! Vandaag weer een dagje naar m'n ouders. De doggies kunnen niet wachten om daar in de tuin te racen en volgens mij bofkonten we met de hele dag droog en lekker temperatuurtje.
Fijne zondag allemaal!
Oh jawel helaas, die kan helaas na een half jaar nog steeds niet langer dan tien minuutjes rennen zonder dan die avond mank te zijn. Maar daar moeten we samen inmiddels maar mee leren leven denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leuk voor de doggiesGriek heeft geen last meer gehad van zijn poot?
Naar om te horen dat er nog steeds geen oplossing is, of zelfs een diagnosequote:Op zondag 16 juni 2019 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jawel helaas, die kan helaas na een half jaar nog steeds niet langer dan tien minuutjes rennen zonder dan die avond mank te zijn. Maar daar moeten we samen inmiddels maar mee leren leven denk ik.Afgelopen woensdag nog bloed wezen prikken met hem en van alles laten testen en ook daar kwam weer niks uit dus na įlle foto's en CT scan en meningen van verschillende artsen en niet-artsen en bloedprikken etc weet ik het niet meer (en zij allemaal ook niet) en geef ik hem op een dag als vandaag preventief pijnstillers en verder veel gezonde aanvullende natuurlijke druppels enzo en dan maar hopen dat het toch nog ooit ooit ooit over gaat. Dat het toch die pees is en dat kan soms wel een jaar duren ofzo las ik, een pees.
De Griek is echt fotogeniekquote:Op zondag 16 juni 2019 11:02 schreef Greys het volgende:
(Om toch maar even positief te eindigen anders blijf ik in dat gevoel hangen de rest van de dagIk zal een leuke foto van blije Griek maken in de tuin van m'n ouders vandaag.)
Drie op een rij
Edit oh nee toch niet
Ja ik moest de boel weer eens komen verpestenquote:
Ja ze houden het maar op dat beetje verkalking in die aanhechting van z'n elleboog-pees dat ze zagen op de CT scan. Misschien dat ik toch ooit nog eens met de beelden van de CT scan naar een derde arts hol. Zelf heb ik het gevoel dat er meer is, want het was van de ene op de andere dag, maar wie weet kan dat inderdaad zo enorm lang duren, een beetje kalkafzetting. Dus hij krijgt supplementen voor pezen enzo elke dag. Ik blijf duimen.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Naar om te horen dat er nog steeds geen oplossing is, of zelfs een diagnoseDan rest inderdaad niets anders dan er maar het beste van te maken. Hopelijk kan de Griek er nog wel van genieten vandaag.
Ja he. Het zijn zulke lieve blije beestjes. Ik zou ze m'n allerlaatste boterham geven.quote:
Lekker van genieten vandaag!quote:Op zondag 16 juni 2019 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he. Het zijn zulke lieve blije beestjes. Ik zou ze m'n allerlaatste boterham geven.
En ik weet zeker dat de Griek alsnog een topdag heeft vandaag want in de auto vindt ie al prachtig en m'n ouders vindt ie leuk en veel aandacht enzo.Tis het wordt geen tranendag.
En ik doe zo m'n best.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, nee dank je.
Daar hebben wel @:Cyan9 al voor en zelfs van hem wordt ik daar niet blij van.
Sterkte ermeequote:
Ja dat wel op zich hoor, maar ja, sociaal contact ieuwquote:Op zondag 16 juni 2019 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte ermeeKun je wel een beetje met ze opschieten?
Met wie?quote:Op zondag 16 juni 2019 12:46 schreef Guanabana het volgende:
En ik heb echt tot half 4 wakker gelegen doordat ik nog te lang op mijn telefoon gezellig lag te doen denk ik.
Maar hier was het om 2 uur wel gedaanquote:
Of Guana zat nog uitgebreid na te hyperen na afloopquote:Op zondag 16 juni 2019 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hier was het om 2 uur wel gedaan
Of misschien was je alles aan het herlezen omdat het zo leuk was. Dat kan natuurlijk ook.
Het was allemaal ook wel heel enerverend inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2019 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Guana zat nog uitgebreid na te hyperen na afloop
Dan ben je in de buurtquote:Op zondag 16 juni 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
Moggeh! Vandaag weer een dagje naar m'n ouders. De doggies kunnen niet wachten om daar in de tuin te racen en volgens mij bofkonten we met de hele dag droog en lekker temperatuurtje.
Fijne zondag allemaal!
quote:Op zondag 16 juni 2019 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kwam deze tegen
Hadden we vroeger 45 toeren plaatjes van.
Wie dit ook kent is oud...
Jaquote:Op zondag 16 juni 2019 11:02 schreef Greys het volgende:
(Om toch maar even positief te eindigen anders blijf ik in dat gevoel hangen de rest van de dagIk zal een leuke foto van blije Griek maken in de tuin van m'n ouders vandaag.)
Drie op een rij
Edit oh nee toch niet
Het ligt ook niet aan jou, het zijn de spinnen die je tegenwerken.quote:
Die was bewust. Had een zeer zeldzame nachtdienst. Het idee was om na die nachtdienst vanochtend twee uurtjes te slapen en dan weer aan te haken bij de Nederlandse tijd. Dat lijkt toch niet helemaal geluktquote:
Ik ken dit niet, ook al ben ik oud.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kwam deze tegen
Hadden we vroeger 45 toeren plaatjes van.
Wie dit ook kent is oud..
quote:Op zondag 16 juni 2019 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Na maanden nauwelijks drinken tikken die wijntjes wel aanben zometeen stomdronken
Dat gaat nog leuk worden hierquote:Op zondag 16 juni 2019 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Na maanden nauwelijks drinken tikken die wijntjes wel aanben zometeen stomdronken
Verpest het nou niet voor de rest van onsquote:Op zondag 16 juni 2019 15:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip: log preventief even nuit van fok.
Onze @ijs_beer heeft wat dat betreft zelf ook een reputatie hierquote:Op zondag 16 juni 2019 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Verpest het nou niet voor de rest van ons
Ik kan het me voorstellenquote:Op zondag 16 juni 2019 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze @:ijs_beer heeft wat dat betreft zelf ook een reputatie hier
Ja hoor, ik lig lekker in de tuin in de hangmat te relaxenquote:Op zondag 16 juni 2019 15:35 schreef Strani het volgende:
En, al bijgekomen van alle feestelijkheden @:Aoibhin?
Klinkt goedquote:Op zondag 16 juni 2019 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, ik lig lekker in de tuin in de hangmat te relaxen
Ja hoor, maar wel erg rustig, want ik moest nog wel bijkomen van de reisquote:Op zondag 16 juni 2019 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goedMaar heb je een leuke dag gehad, over het algemeen?
Dat scheelt weerquote:Op zondag 16 juni 2019 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wel erg rustig, want ik moest nog wel bijkomen van de reisEn gelukkig is er geen bezoek gekomen
Ja straks trek ik @Strani dit keer achter het matglasquote:Op zondag 16 juni 2019 15:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip: log preventief even nuit van fok.
* Strani zegt al z'n andere verplichtingen en afspraken af voor de rest van de dag.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja straks trek ik Strani dit keer achter het matglas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |