Die is wel lekkerquote:
Waarom boeit ons dit?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:56 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard Erasmus bezit plek 9 in de top 10 beste business universiteiten ter wereld.
Goed voor Nederland tochquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom boeit ons dit?
Ik heb mijn papieren gehaald op de Tilburg University maat.
Überhaupt bedrijfskundequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rotterdam interesseert me geen fuck
@:trein2000
Gewoon Amsterdam maatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom boeit ons dit?
Ik heb mijn papieren gehaald op de Tilburg University maat.
Waar blijven die pics dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:19 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet een salade met geitenkaas. Er zitten bietjes in uit eigen tuin. @:onlogisch kan dit waarderen.
Ik twee jaar voor opleiding, best een grauwe stad, van wat ik er van zag. Keertje of drie naar de 013 geweest.quote:
Misschien een keer iets legaal aanschaffenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... zit seizoen 2 van The Wire te kiekn, op blu-ray schijfje en alles, is episode 2 nergens te vinden en staat episode 3 er tweemaal op
Ik heb de legale blu-ray box in huisquote:Op zondag 16 juni 2019 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien een keer iets legaal aanschaffen
Misschien die eens proberen danquote:Op zondag 16 juni 2019 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de legale blu-ray box in huis
Die zit/zat ik ook te kijken, pikquote:
Ik maakte een grapje hoorquote:Op zondag 16 juni 2019 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit/zat ik ook te kijken, pikBen nu ff aangewezen op putlocker, maar zometeen weer braaf bluray.
Mad.quote:
quote:
quote:
boys, 'sup?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Lays paprika chips en cola de kerk in en bijbeltje lezen. God zag dat het goed was.
Niet geklikt.quote:
Smerige vetzak.quote:
denk al zeker een jaarquote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Saind het volgende:
sinds wanneer doet Sticks hypotheek reclames
quote:Op zondag 16 juni 2019 19:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
doe dan laffe haas of durf je niet SUKKEL
Als marketingstudent begrijp ik deze keuze van Sticks.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Saind het volgende:
sinds wanneer doet Sticks hypotheek reclames
Doe eens lekker gek.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ovenkroketten eigenlijk niet in de frituur kunnen gooien?
Alles in de airfryerquote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ovenkroketten eigenlijk niet in de frituur kunnen gooien?
Ik heb een onkruidverbrander voor 'm gekocht.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:51 schreef KingRoland het volgende:
misschien een leuk cadeau voor je zoontje onlogisch
een philips airfryer
Aparte keuze.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een onkruidverbrander voor 'm gekocht.
Vraag me alleen af waarom ze niet geschikt zijn voor de frituur, zoals op de verpakking staat.quote:
vallen uit elkaar denk ik?quote:Op zondag 16 juni 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen af waarom ze niet geschikt zijn voor de frituur, zoals op de verpakking staat.
Denk dat er per saldo niet zo veel op tegen is. Die fabrikanten flikkeren er tegenwoordig alles op om maar aan kwaliteitsbescherming te doen. Zal wel iets zijn wat @JanCees aangeeft.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen af waarom ze niet geschikt zijn voor de frituur, zoals op de verpakking staat.
wow ga deze kopen denk ikquote:Op zondag 16 juni 2019 19:53 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ] nieuwe unbox therapy [ afbeelding ]
Valt wel mee.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er per saldo niet zo veel op tegen is. Die fabrikanten flikkeren er tegenwoordig alles op om maar aan kwaliteitsbescherming te doen. Zal wel iets zijn wat @:JanCees aangeeft.
FMCG staat voor fast moving consumer goods!quote:Op zondag 16 juni 2019 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik kan het weten, want ik was een tijd verantwoordelijk voor de verpakking en tekst bij een FMCG bedrijf.
@:kingroland
Als het mee valt, wat is dan de reden?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik kan het weten, want ik was een tijd verantwoordelijk voor de verpakking en tekst bij een FMCG bedrijf.
@:kingroland
Geen van die 3. Maar wel een grote jongen.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Nestlé, Coca-Cola, Pepsico
om een paar op te noemen
Geen idee. Ken het product niet. Maar mij interesseerde het geen reet hoe ze het klaarmaken. Als ze het maar kochten.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het mee valt, wat is dan de reden?
walgelijkquote:Op zondag 16 juni 2019 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ken het product niet. Maar mij interesseerde het geen reet hoe ze het klaarmaken. Als ze het maar kochten.
Niet geklikt.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:53 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ] nieuwe unbox therapy [ afbeelding ]
Geklikt.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:08 schreef Caland het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)acks-niet-in-de-oven
Dit is een erg leerzame zondag
https://www.ad.nl/rotterd(...)och-bomvol~a2d9a7dc/quote:Op zondag 16 juni 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
CUL / Sicstus' blikvoer en andere k&k zooi
Prima topic dit
Gelachenquote:Op zondag 16 juni 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
Prima topic dit
John van Zwedenquote:Op zondag 16 juni 2019 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)och-bomvol~a2d9a7dc/
Herman speelt de zielig-voor-mijn-personeel-kaart. Ook John van Zweden doet via Twitter een duit in het zakje
Argh ik ben woedend!!quote:Op zondag 16 juni 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
@:GGMM wordt flink zwartgemaakt in dat topic
Gepost.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
Prima topic dit
Terecht lijkt mijquote:Op zondag 16 juni 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
@:GGMM wordt flink zwartgemaakt in dat topic
Geklikt en afgehandeld.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gepost.
Ik hoop op back-up van mijn goede vriend Zipportal.
Genotquote:Op zondag 16 juni 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
Prima topic dit
7 jaar gewoondquote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado ben jij ooit naar Hong Kong geweest?
ze doen het aardig zonder mij, deze mensen hebben natuurlijk ook een k paspoort, British Overseas of zo, daar kan je Engeland niet eens mee inquote:
Oh zoquote:
Goedemorgen vriendje Tjackaquote:
Ik wil in een workbook 2 sheets vergelijken zodat ie verschillen highlight of iets dergelijksquote:
Wat is de error dan?quote:Op maandag 17 juni 2019 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil in een workbook 2 sheets vergelijken zodat ie verschillen highlight of iets dergelijks
google kwam met de formule
=IF(Sheet1!A1<> Sheet2!A1, "Sheet1:"&Sheet1!A1&" vs Sheet2:"&Sheet2!A1, "")
maar die geeft errors en ik ben te dom om zelf een formule te schrijven
quote:Op maandag 17 juni 2019 09:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is de error dan?
https://www.ablebits.com/(...)-excel-files-sheets/ < werkt dit niet onder het kopje "Highlight differences between 2 sheets with conditional formatting"?
GENOTquote:Op maandag 17 juni 2019 09:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is de error dan?
https://www.ablebits.com/(...)-excel-files-sheets/ < werkt dit niet onder het kopje "Highlight differences between 2 sheets with conditional formatting"?
Wat een lullige foutmelding. Een fout in de formule, dus advies om de hele formule maar als tekst te outputten zodat de fout weg isquote:
quote:
Ja daar kon ik dus echt helemaal geen flikker meequote:Op maandag 17 juni 2019 09:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een lullige foutmelding. Een fout in de formule, dus advies om de hele formule maar als tekst te outputten zodat de fout weg is
[..]
Geen dank!
Wat een bazentopic trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
Prima topic dit
Hey lieverd, alles goed?quote:Op maandag 17 juni 2019 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo
Ja ik zal beter m'n best doen. Om het te compenseren zal ik ook een half uurtje langer blijven vandaag.
[..]
Goedemorgen vriendje Tjacka
ja surequote:Op maandag 17 juni 2019 11:21 schreef Adames het volgende:
[..]
niet omdat die zwart is he, maar hoe die danst
het is wel redelijk goedkoop hier maar dat is niet zo vreemd als je de 2e? exporteur van voedsel ter wereld bentquote:Op maandag 17 juni 2019 11:30 schreef Elan het volgende:
NWS / Minister Carola Schouten: ‘Eten is te goedkoop’
Wat een gek joh.
quote:Op maandag 17 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel redelijk goedkoop hier maar dat is niet zo vreemd als je de 2e? exporteur van voedsel ter wereld bent
Ben niet echt fanquote:Op maandag 17 juni 2019 11:42 schreef Adames het volgende:
[..]
hans teeuwen referentie
valt me toch tegen dat je het niet meer herkent
hans teeuwen.tv was al een behoorlijk bedenkelijk niveau, maar het gaat er niet beter mee de laatste jarenquote:Op maandag 17 juni 2019 11:44 schreef GGMM het volgende:
Saind voelt zich sinds dat Instragram-filmpje opeens te goed voor Hans Teeuwen.
En terecht.
Ik vind zijn oude shows ook niet echt leuk meer. Meer als melk dan als wijn gerijpt zeg maarquote:Op maandag 17 juni 2019 11:53 schreef Adames het volgende:
[..]
hans teeuwen.tv was al een behoorlijk bedenkelijk niveau, maar het gaat er niet beter mee de laatste jaren
uiteindelijk is dat ook wel ergens normaal. youp van het hek was ook ooit vernieuwend, als je het nu terug ziet dan is het ook weinig meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind zijn oude shows ook niet echt leuk meer. Meer als melk dan als wijn gerijpt zeg maar
Ja vooral die grofheid is erg gedateerdquote:Op maandag 17 juni 2019 11:55 schreef Adames het volgende:
[..]
uiteindelijk is dat ook wel ergens normaal. youp van het hek was ook ooit vernieuwend, als je het nu terug ziet dan is het ook weinig meer.
al blijf de eerste twee shows van hans wel tof vinden, waarin absurditeit de boventoon voert en niet grofheid. kijk ze nog wel eens terug.
Las net in dat topic dat bijvoorbeeld de tomaten in Spanje goedkoper zijn. Tomaten uit Nederland wel te verstaan.quote:Op maandag 17 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel redelijk goedkoop hier maar dat is niet zo vreemd als je de 2e? exporteur van voedsel ter wereld bent
misschien lagere btw op tomatenquote:Op maandag 17 juni 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Las net in dat topic dat bijvoorbeeld de tomaten in Spanje goedkoper zijn. Tomaten uit Nederland wel te verstaan.
Finkers blijft de bestequote:Op maandag 17 juni 2019 11:55 schreef Adames het volgende:
[..]
uiteindelijk is dat ook wel ergens normaal. youp van het hek was ook ooit vernieuwend, als je het nu terug ziet dan is het ook weinig meer.
al blijf de eerste twee shows van hans wel tof vinden, waarin absurditeit de boventoon voert en niet grofheid. kijk ze nog wel eens terug.
tja, ik kende er eentje wiens bijnaam "mais de mil" was oftewel meer dan duizendquote:
Geen probleem maatquote:Op maandag 17 juni 2019 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een bazentopic trouwens.Bedankt dat je dit topic in mijn leven hebt gebracht.
Je bent ook wel in vorm vandaag.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
@:jancees heeft mij vandaag al 4 likes gegeven
Ik ben hem erg dankbaar.
Finkers > alles.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jekkers > Finkers
@:haags_kwartiertje
4x gelachen ookquote:Op maandag 17 juni 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
@:jancees heeft mij vandaag al 4 likes gegeven
Ik ben hem erg dankbaar.
Jekkers God ja. Ga er binnenkort weer heen.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jekkers > Finkers
@:haags_kwartiertje
Moet jij weten.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jekkers God ja. Ga er binnenkort weer heen.
Ook zonder kut en poep grappen.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Finkers > alles.
Werkelijk waar de enige cabaretier waar ik om kan lachen. Normaal is het niet echt mijn humor, cabaret.
mannen van de radio was wel genotquote:Op maandag 17 juni 2019 11:53 schreef Adames het volgende:
[..]
hans teeuwen.tv was al een behoorlijk bedenkelijk niveau, maar het gaat er niet beter mee de laatste jaren
quote:
Alweer? Of is het nog die show met v. Merwijk?quote:Op maandag 17 juni 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jekkers God ja. Ga er binnenkort weer heen.
Die met van Merwijk ben ik tijdje terug al geweest. Dit is een andere show.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze
[..]
Alweer? Of is het nog die show met v. Merwijk?
Nieuwe show?quote:Op maandag 17 juni 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die met van Merwijk ben ik tijdje terug al geweest. Dit is een andere show.
Doen!quote:Op maandag 17 juni 2019 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nieuwe show?
Genot. Ik zal eens kijken of ie ook in Tilburg nog beschikbaar is.
Volgens mij is het daar weer een vervolg op ja. Dat met klein orkest begon in 2017. Hij heeft ook een solo voorstelling.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
http://bvmooiweer.nl/inde(...)urneelijst-2018-2019
Deze?
Niet in Tilburg
https://www.hnt.nl/voorst(...)inen/Harrie_Jekkers/quote:Op maandag 17 juni 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar weer een vervolg op ja. Dat met klein orkest begon in 2017. Hij heeft ook een solo voorstelling.
Yes.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.hnt.nl/voorst(...)inen/Harrie_Jekkers/
Deze?
Wel alleen in Den Haag. Maargoed, kom ik daar ook nog eens.
Ben daar paar weken geleden geweestquote:Op maandag 17 juni 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar weer een vervolg op ja. Dat met klein orkest begon in 2017. Hij heeft ook een solo voorstelling.
Dat mag ook wel als je zo'n God bent.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben daar paar weken geleden geweest
Wel aardig, maar hij is nogal vol van zichzelf
Kees torn, micha wertheimquote:Op maandag 17 juni 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Finkers > alles.
Werkelijk waar de enige cabaretier waar ik om kan lachen. Normaal is het niet echt mijn humor, cabaret.
Leuk als nostalgie, iets wat ik al minder heb met mijn leeftijdquote:Op maandag 17 juni 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je zo'n God bent.
Kijk jij naar dat soort beeldbuis vervuiling?quote:Op maandag 17 juni 2019 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Ex on The Beach Double Dutch is het beste stukje entertainment ooit.
Ik heb het geprobeerd, maar tegen zo weinig inhoud kan ik zelfs niet op.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap dat je single bent.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:28 schreef onlogisch het volgende:
12 seconden. Godverdomme. Ik ben het nog altijd niet verleerd
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind dit nummer niet zo leuk.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Jojo lijkt me wel het type huisvrouw dat naar zulke bullshit kijkt @:Buitendam
Is gewoon 70% act om een soort van derderangs BN’ertje te worden.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
Ex on the beach kijk ik ookMaar het is wel heel erg plat en die mensen zijn echt superdom. Ik wist niet dat er dat soort mensen bestonden
Hype is 2 jaar na het seizoen wel over en wat moet je dan met je levenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon 70% act om een soort van derderangs BN’ertje te worden.
quote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
Al denk ik wel dat die tweeling echt zo dom zijn.
Maargoed, die komen dan ook uit Brabant.
Maar ze kunnen het toch geen All Stars noemen zonder Brody Bad? Loco loco loco.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
Ex on the beach kijk ik ookMaar het is wel heel erg plat en die mensen zijn echt superdom. Ik wist niet dat er dat soort mensen bestonden
Die Lisa ook, die is echt achterlijk.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
Stiekem hoop ik dat die gast nog komt, die was echt van het padjequote:Op maandag 17 juni 2019 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het toch geen All Stars noemen zonder Brody Bad? Loco loco loco.
Nou ja, ze zijn nou ook weer niet zo slim dat ze aan de lange termijn denkenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hype is 2 jaar na het seizoen wel over en wat moet je dan met je leven
Brainport neefquote:Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
Ja dat hebben ze dan wel weer slim gedaan, mensen van buitenaf aantrekken om het gemiddelde iq vlot te trekken.quote:
Dat antwoord kun je zelf ook wel gevenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor ouders die gasten hebben. En wat de buren en bekenden zeggen: heej ik zag je op tv 6 verschillende gasten neuken
Mjah maar tochquote:Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat antwoord kun je zelf ook wel geven
Ben jij vanwege dit soort praatjes niet laatst in Limburg tot de 100 meter sprint gedwongen?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze dan wel weer slim gedaan, mensen van buitenaf aantrekken om het gemiddelde iq vlot te trekken.
Zover kwam ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben jij vanwege dit soort praatjes niet laatst in Limburg tot de 100 meter sprint gedwongen?
Hadden ze in rotterdam ook moeten doenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze dan wel weer slim gedaan, mensen van buitenaf aantrekken om het gemiddelde iq vlot te trekken.
quote:Op maandag 17 juni 2019 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik denk het ook. Waarschijnlijk lijkt ze ook op De Tweeling.
Is dat nou K-pop?quote:
Dat zei een collega laatst ook. Toen heb ik even moeten overgeven in mijn mond.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Caland heeft wel wat weg van die ene gast van Temptation Island. Alex heet die volgens mij
Ik hoop dat Coco dat wel een leuk lied vind(volgens mij zonder t)quote:Op maandag 17 juni 2019 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou K-pop?
Ik zag zaterdag een of andere rap/hip hop award programma. Dat was slechtsjongejonge.
Nou volgens mij met t hoorquote:Op maandag 17 juni 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Coco dat wel een leuk lied vind(volgens mij zonder t)
Die ene gast van twitter die ik appte was wel sprekend hèquote:Op maandag 17 juni 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei een collega laatst ook. Toen heb ik even moeten overgeven in mijn mond.
Ik schrok daar zelf van.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ene gast van twitter die ik appte was wel sprekend hè
Weet niet eens of dat nu al kan.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:51 schreef Caland het volgende:
Heb je al kaarten geregeld trouwens Rens
Werke voor je kk cheld
Zou zonde zijn. Toch één van de leukere uitwedstrijden in het seizoen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, lees nu pas dat Maaskant naar VVV gaat.
Rip VVV. De eerste club die degradeert is bekend.
Ik vind Maaskant een enorme lul. Hij heeft al veel clubs naar de tering geholpen. Snap niet dat een Eredivisie club hem nog wilquote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Toch één van de leukere uitwedstrijden in het seizoen.
Koelgod.
De Koelquote:Op maandag 17 juni 2019 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, lees nu pas dat Maaskant naar VVV gaat.
Rip VVV. De eerste club die degradeert is bekend.
Er is wel eens een dag dat ik niet met Heerenveen bezig benquote:Op maandag 17 juni 2019 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja godverdomme Rens
Dat hoor jij te weten
Denk niet dat jullie nog welkom zijn na die tokkies afgelopen seizoenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Toch één van de leukere uitwedstrijden in het seizoen.
Koelgod.
Je hoeft ergens ook niet welkom te zijn om binnen te komen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk niet dat jullie nog welkom zijn na die tokkies afgelopen seizoen
Waar gaat die over?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:18 schreef Saind het volgende:
Ik moest net hardop lachen om Chernobyl
geloof niet dat dat helemaal de reactie is waar ze voor gingen
YANNICKEDtwitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 17-06-2019 om 22:34:05Erg jammer dat het erg goede programma de zwakste schakel vanaf deze avond niet meer op tv is. Ik wilde dit jaar meedoen aan dit programma en ik weet zeker dat ik dan uiteindelijk de sterkste schakel zou zijn geweest reageer retweet
Genot, Geen verborgen tweets meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:37 schreef Caland het volgende:
YANNICKEDtwitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 17-06-2019 om 22:34:05Erg jammer dat het erg goede programma de zwakste schakel vanaf deze avond niet meer op tv is. Ik wilde dit jaar meedoen aan dit programma en ik weet zeker dat ik dan uiteindelijk de sterkste schakel zou zijn geweest reageer retweet
@:zipportal
ja of ditquote:Op maandag 17 juni 2019 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou K-pop?
Ik zag zaterdag een of andere rap/hip hop award programma. Dat was slechtsjongejonge.
Ik zou het graag tegen Yannick opnemenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:37 schreef Caland het volgende:
@:zipportal
Omdat je dan minder voor lul staat als je verliest?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou het graag tegen Yannick opnemen
Nee bridget gaat op je gezicht zitten als je verliestquote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je dan minder voor lul staat als je verliest?
YannickGod
Nicequote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee bridget gaat op je gezicht zitten als je verliest
dikke nerd niks beters te doen ofzo sukkelquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was seizoen twee van The Wire.
Sowwww, mad.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
dikke nerd niks beters te doen ofzo sukkel
Hallo maatquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
Kijk @:JanCees eens beesten.
Ik ben zeer benieuwd wat je er van vindt!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was seizoen twee van The Wire.
Hallo makkerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Mocht je deze ochtend tegenslag ondervinden dan adviseer ik je hier nog even naar te kijken![]()
https://streamable.com/o76c1
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat je er van vindt!
Het ziet er ook gewoon zo knullig uitquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:54 schreef onlogisch het volgende:
Ook mooi dat jouw 'HAHAHAHAHAHA' zolang op zich laat wachten omdat het een hele lange was, zo lang dat Messi ondertussen al een rq deed en Scrummie inmiddels joinde![]()
Godver, ik moet wéér lachen. Dit is grappig op zoveel fronten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |