Die is wel lekkerquote:
Waarom boeit ons dit?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:56 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard Erasmus bezit plek 9 in de top 10 beste business universiteiten ter wereld.
Goed voor Nederland tochquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom boeit ons dit?
Ik heb mijn papieren gehaald op de Tilburg University maat.
Überhaupt bedrijfskundequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rotterdam interesseert me geen fuck
@:trein2000
Gewoon Amsterdam maatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom boeit ons dit?
Ik heb mijn papieren gehaald op de Tilburg University maat.
Waar blijven die pics dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:19 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet een salade met geitenkaas. Er zitten bietjes in uit eigen tuin. @:onlogisch kan dit waarderen.
Ik twee jaar voor opleiding, best een grauwe stad, van wat ik er van zag. Keertje of drie naar de 013 geweest.quote:
Misschien een keer iets legaal aanschaffenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... zit seizoen 2 van The Wire te kiekn, op blu-ray schijfje en alles, is episode 2 nergens te vinden en staat episode 3 er tweemaal op
Ik heb de legale blu-ray box in huisquote:Op zondag 16 juni 2019 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien een keer iets legaal aanschaffen
Misschien die eens proberen danquote:Op zondag 16 juni 2019 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de legale blu-ray box in huis
Die zit/zat ik ook te kijken, pikquote:
Ik maakte een grapje hoorquote:Op zondag 16 juni 2019 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit/zat ik ook te kijken, pikBen nu ff aangewezen op putlocker, maar zometeen weer braaf bluray.
Mad.quote:
quote:
quote:
boys, 'sup?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Lays paprika chips en cola de kerk in en bijbeltje lezen. God zag dat het goed was.
Niet geklikt.quote:
Smerige vetzak.quote:
denk al zeker een jaarquote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Saind het volgende:
sinds wanneer doet Sticks hypotheek reclames
quote:Op zondag 16 juni 2019 19:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
doe dan laffe haas of durf je niet SUKKEL
Als marketingstudent begrijp ik deze keuze van Sticks.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Saind het volgende:
sinds wanneer doet Sticks hypotheek reclames
Doe eens lekker gek.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ovenkroketten eigenlijk niet in de frituur kunnen gooien?
Alles in de airfryerquote:Op zondag 16 juni 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ovenkroketten eigenlijk niet in de frituur kunnen gooien?
Ik heb een onkruidverbrander voor 'm gekocht.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:51 schreef KingRoland het volgende:
misschien een leuk cadeau voor je zoontje onlogisch
een philips airfryer
Aparte keuze.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een onkruidverbrander voor 'm gekocht.
Vraag me alleen af waarom ze niet geschikt zijn voor de frituur, zoals op de verpakking staat.quote:
vallen uit elkaar denk ik?quote:Op zondag 16 juni 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen af waarom ze niet geschikt zijn voor de frituur, zoals op de verpakking staat.
Denk dat er per saldo niet zo veel op tegen is. Die fabrikanten flikkeren er tegenwoordig alles op om maar aan kwaliteitsbescherming te doen. Zal wel iets zijn wat @JanCees aangeeft.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen af waarom ze niet geschikt zijn voor de frituur, zoals op de verpakking staat.
wow ga deze kopen denk ikquote:Op zondag 16 juni 2019 19:53 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ] nieuwe unbox therapy [ afbeelding ]
Valt wel mee.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er per saldo niet zo veel op tegen is. Die fabrikanten flikkeren er tegenwoordig alles op om maar aan kwaliteitsbescherming te doen. Zal wel iets zijn wat @:JanCees aangeeft.
FMCG staat voor fast moving consumer goods!quote:Op zondag 16 juni 2019 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik kan het weten, want ik was een tijd verantwoordelijk voor de verpakking en tekst bij een FMCG bedrijf.
@:kingroland
Als het mee valt, wat is dan de reden?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik kan het weten, want ik was een tijd verantwoordelijk voor de verpakking en tekst bij een FMCG bedrijf.
@:kingroland
Geen van die 3. Maar wel een grote jongen.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Nestlé, Coca-Cola, Pepsico
om een paar op te noemen
Geen idee. Ken het product niet. Maar mij interesseerde het geen reet hoe ze het klaarmaken. Als ze het maar kochten.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het mee valt, wat is dan de reden?
walgelijkquote:Op zondag 16 juni 2019 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ken het product niet. Maar mij interesseerde het geen reet hoe ze het klaarmaken. Als ze het maar kochten.
Niet geklikt.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:53 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ] nieuwe unbox therapy [ afbeelding ]
Geklikt.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:08 schreef Caland het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)acks-niet-in-de-oven
Dit is een erg leerzame zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |