quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:00 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-van-toernooien.html
Ook de NOS heeft een interview met Schippurs gehad.
Zag net dat ze de race won van Europees Kampioen Sprungerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:18 schreef Riofan83 het volgende:
400 meter horden ... sinds wanneer kunnen wij dat?
Wel leuk voor Bol, die nu zeer waarschijnlijk ook wel zeker is van haar plekje in het 4x400 team.
9 pb's bij de eerste 11. Wat een race.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Dibaba en Hassan schroeien, Nederlands record van 3:55.93 voor Hassan
Sow.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:01 schreef Max23 het volgende:
De pas 19 jarige Femke Bol loopt de WK limiet op de 400m horden
55,94
20e en 25e gelopen tijd allertijden, niet verkeerd.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Dibaba en Hassan schroeien, Nederlands record van 3:55.93 voor Hassan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definitief einde tijdperk SCHIPPUUUURSSS als er zo geschroeid wordt, goeie genade.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Thompson wint het NK in Jamaica voor SAFP, beiden in 10.73
Eerste keer ooit dat er twee vrouwen in één race onder de 10.75 lopen, en daar komt nog 10.94 bij van Briana Williams. Ja, die werd in maart pas 17 en ja, dat is de snelste tijd ooit voor een atlete tot 18 jaar
Jammer, ze lag zo te lezen dik op koers voor 's werelds beste resultaat sinds 1988 en de beste ooit van iemand die geen Jackie Joyner(-Kersee) heet.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:42 schreef wimderon het volgende:
En de blessure, de blessure voor Thiam. Van 100+ voor op haar PR naar 100+ achter.
Ja, bijna 100 punten voor op Klüft ook voorafgaand aan speer.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, ze lag zo te lezen dik op koers voor 's werelds beste resultaat sinds 1988 en de beste ooit van iemand die geen Jackie Joyner(-Kersee) heet.
quote:De tweede poging van Eliud Kipchoge om de marathon onder de twee uur te lopen zal in oktober plaatsvinden in het Wiener Prater, een groot park in het midden van de Oostenrijkse hoofdstad Wenen.
De Hauptallee is gekozen als de perfecte plek voor de recordpoging. De marathon zal bestaan uit meerdere omlopen van 9,6 kilometer, waarbij Kipchoge onder meer heen en weer rent over de vlakke en door bomen omzoomde straat die dwars door het park loopt.
De zogenaamde INEOS 1:59 Challenge staat voorlopig gepland voor zaterdag 12 oktober, maar er is een uitloop van acht dagen tot en met 20 oktober zodat er rekening kan worden gehouden met de weersomstandigheden.
De 34-jarige Kipchoge deed twee jaar geleden op het circuit van het Italiaanse Monza al eens een poging om de magische barričre van twee uur te slechten. De Keniaan kwam toen tot een tijd van 2 uur en 25 seconden.
Die tijd werd niet erkend als wereldrecord, omdat de race door onder meer de vele gangmakers niet voldeed aan de regels van de internationale atletiekfederatie (IAAF). Kipchoge is met een tijd van 2.01,39, vorig jaar september gelopen in Berlijn, wel ook de officiėle wereldrecordhouder.
De regerend olympisch kampioen, die zich met een trainingskamp in het Keniaanse Kaptagat voorbereidt op zijn recordpoging, is blij met het parcours. "Ik heb begrepen dat het een snel en vlak parcours is, dat goed wordt beschermd door de bomen. En omdat het parcours in het midden van Wenen ligt, kunnen veel toeschouwers onderdeel zijn van dit historische evenement."
Gedeeld 4e aller tijden, samen met oud-wereldrecordhouder en de helaas enkele jaren geleden overleden Yuriy Dumchev, jawel.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:52 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen nog een schroeisessie voor Stahl gisteren:
[ afbeelding ]
Die loopt de wél voor de DL tellende 200m.quote:
Watje.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:31 schreef heywoodu het volgende:
De twee mijl en (vooral daarom) de Semenya Show nog even kijken, dan is het mooi geweest en gaat de recorder aan. Jammer dat ze zo weinig rekening houden met de Europese kijker
Gigantisch schroeigenot.quote:
Joris van Gool dus, op de 100m, 10.16 seconden.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.bndestem.nl/r(...)WrqOg_9uLxvXtVNfZT7Y
Nederlands record voor neo's gelopen
Dat was redelijk bizar ja.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:46 schreef wimderon het volgende:
Wat is Romani vandaag aan het doen![]()
Ik zal heywoodu niet taggen.
Is het ergens enigszins kosher te zien? Ik kom er nog niet helemaal uit..quote:
Ziggo Sport altijdquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is het ergens enigszins kosher te zien? Ik kom er nog niet helemaal uit..
Wij noemen dat wachten op het positieve plasjequote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Seyni is echt bizar bezig de laatste tijd
Nigerees record werd tijdens Rio 2016 op 54,32 gezet, toen kwam Seyni in 2017 met 53,4 handgeklokt in Mali, gevolgd door 51,17 in Heusden-Zolder en 50,69 in Rovereto vorig jaar. Dit jaar al 50,24 in Rabat en nu tweede, 0,02 achter Naser, in 49,19
Met blijkbaar de snelste laatste 100m ooit op een 400 meter. Bizar.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Seyni is echt bizar bezig de laatste tijd
Nigerees record werd tijdens Rio 2016 op 54,32 gezet, toen kwam Seyni in 2017 met 53,4 handgeklokt in Mali, gevolgd door 51,17 in Heusden-Zolder en 50,69 in Rovereto vorig jaar. Dit jaar al 50,24 in Rabat en nu tweede, 0,02 achter Naser, in 49,19
Jaquote:
Of je loopt sneller dan de rest .. dan zie je ze nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:28 schreef Redefine het volgende:
Geluid was inderdaad niet heel hard. Maar je merkt toch op een gegeven moment wel dat niemand meeloopt.
In de buitenbaan kan ik me voorstellen dat je dat mist.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:28 schreef Redefine het volgende:
Geluid was inderdaad niet heel hard. Maar je merkt toch op een gegeven moment wel dat niemand meeloopt.
in de buitenste banen zie je dat nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:28 schreef Redefine het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Dus Montgomery verneukt de race van drie anderen en loopt dan ook nog eens een ontzettende poeprace. Lekker gewerkt pik.
Klopt. Maar je merkt toch wel dat je niemand achter je hebt lopen en aan het publiek merk je ook een verschil.quote:
nee, je bent in je eigen 'zone'... achter je kijk je sowieso niet in het begin en het publiek is slechts gezoem in de achtergrond waar je niet op letquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar je merkt toch wel dat je niemand achter je hebt lopen en aan het publiek merk je ook een verschil.
Dat was nog wel het ergste ja. Hij is de veroorzaker en dan zo'n waardeloze race lopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Dus Montgomery verneukt de race van drie anderen en loopt dan ook nog eens een ontzettende poeprace. Lekker gewerkt pik.
Twee seconden langzamer dan in Lausanne vorige week waar Cheruiyot 3:28 liepquote:
wat een amateur dan, die commentatorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee seconden langzamer dan in Lausanne vorige week waar Cheruiyot 3:28 liep
Hoe moeilijk is het ook om even de splits van een snelle race erbij te pakken, zeker als dat vorige week was in de DL, waar de splits doodsimpel te vinden zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:43 schreef Redefine het volgende:
Gaat dit wel hard genoeg zegt die nog. Ja daar zit jij juist voor om het in de gaten te houden als commentator
#FreeIvoVanHaarenquote:
Precies ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het ook om even de splits van een snelle race erbij te pakken, zeker als dat vorige week was in de DL, waar de splits doodsimpel te vinden zijn.
Jammer dat die inderdaad vanavond niet beschikbaar is.quote:
Mwah, Braz was wel fantastisch. Het publiek niet, maar hij welquote:
Dat was echt een genotsrace toenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:08 schreef heywoodu het volgende:
15e tijd ooit en 's werelds snelste tijd sinds Rudisa in de olympische finale in Londen het WR liep
Van kop af aan een wereldrecord op de middellange afstand lopen, dan ben je een grote.quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van kop af aan een wereldrecord op de middellange afstand lopen, dan ben je een grote.
Ja, maar er zit wel een stijgende lijn in, dus SB moet wel kunnen.quote:
Lag ook wel een beetje voor de hand.quote:
Eerste in 4.19.56quote:
Ik had echt to-taal gemist dat hij twee weken terug 18,14 meter sprongquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:21 schreef Redefine het volgende:
Mooi om te zien wat Claye gesprongen heeft.
Dat hoorde ik eerder vanavond ook voor het eerst jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had echt to-taal gemist dat hij twee weken terug 18,14 meter sprong
Masterkova's 23 jaar oude record eraan lopen, lekker.quote:
Met een lollerwindvlaag denk ik. Bij de meerderheid van de pogingen bij ver en hinkstap zat de wind boven de +2.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had echt to-taal gemist dat hij twee weken terug 18,14 meter sprong
Het zal mij benieuwen, bij zo'n collegetijden kun je doorgaans dezelfde marge optellen als bij Cheboksary, Brest en co.quote:
Zeker, maar ook voor ik vorige maand tot de ontdekking kwam dat hij college loopt zou ik al gejuicht hebben om hem in de DL te zien, vooral sinds het WK jeugd in 2013quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen, bij zo'n collegetijden kun je doorgaans dezelfde marge optellen als bij Cheboksary, Brest en co.
Ik zei het toch.quote:
10,26 had ik nou ook weer niet verwachtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar ook voor ik vorige maand tot de ontdekking kwam dat hij college loopt zou ik al gejuicht hebben om hem in de DL te zien, vooral sinds het WK jeugd in 2013
Nou nou nouquote:
Het valt me al de hele avond op maar ik ben te lui om even te googelen.quote:
Zelf met googelen kom je nog niet ver. Lijkt me dan gesponsord door de Sloveense VVV of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het valt me al de hele avond op maar ik ben te lui om even te googelen.
Ik heb dus wel gegoogeld maar kan echt niks vinden, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
U zei?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Masterkova's 23 jaar oude record eraan lopen, lekker.
Zekerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Puik potje polsstokhoogspringen voorlopig.
bouwmarkt in Sloveniequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad niks tussen. Een paar kleine Sloveense bedrijfjes daargelaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dus wel gegoogeld maar kan echt niks vinden, vandaar de vraag.
Eerste hit:quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dus wel gegoogeld maar kan echt niks vinden, vandaar de vraag.
in ruil voor die steeplechase balkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Waarom een Sloveense bouwmarkt dan een Diamond League-wedstrijd in Monaco zo prominent sponsort is een tweede vraag, maar goed.
Ik dacht bij die 'dat kan het niet zijn', maar dat logo klopt wel aardig.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste hit:
http://www.slovenijales-trgovina.si/
De Sloveense Gamma ofzo? Dat Jelovica zie ik ook de hele tijd op de reclameborden langs de baan staan.
En een Bo(o)rquote:
Dat was zeker nog van die concurrent van Vroemen?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
NR's voor Ethiopiė en Spanje, die Spaanse was al 17 jaar oud.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:04 schreef heywoodu het volgende:
Helaas, maar dit was een uitmuntend avondje atletiek
Bij die NK indoor in februari liep ze ook al zo goed op de 60mquote:
Me altijd al afgevraagd waarom bij haar niet eerder vraagtekens zijn gezet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Semenya vinden we raar, maar dit is uiteraard wel normaal
Wat heeft ze op haar kerfstok dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:07 schreef superniger het volgende:
Die zien we nooit meer terug.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Madiea_Ghafoor
https://www.nu.nl/sport/5(...)e-atlete-in-cel.htmlquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat heeft ze op haar kerfstok dan?
quote:"Op dit moment reageert de familie ook niet meer op vragen van onze kant, waardoor we niet bevestigd krijgen of de geruchten waar zijn. We moeten nu respecteren dat de familie niets wil zeggen, maar we maken ons uiteraard wel zorgen."
Sorry hoor maar hier kan ik nog steeds niet uit opmaken wat ze gedaan heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport/5(...)e-atlete-in-cel.html
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)oke-en-xtc~a58b0d5b/quote:Een 53-jarige medewerkster van het Openbaar Ministerie in Den Haag zit sinds 18 juni vast in Duitsland op verdenking van de smokkel van twee kilo cocaļne, zes kilo amfetamine en 10.000 xtc-pillen. Dat bevestigt het Duitse Openbaar Ministerie aan deze site.
Het Openbaar Ministerie in Den Haag maakte gisteren zelf bekend dat ‘een medewerker’ is geschorst zolang het Duitse onderzoek duurt. Verder werd niets bekend gemaakt. Welke functie de vrouw bij het OM bekleedt, is niet bekend gemaakt. Ze zou bij slachtofferzaken werken.
De drugs werden aangetroffen in de auto van de vrouw. Dat zou gebeurd zijn in de omgeving van de Duitse stad Bonn. Ook de dochter en de schoonzoon van de vrouw zaten in de auto en zijn aangehouden, aldus de Duitse justitie. Volgens het OM in Duitsland wordt het drietal ervan verdacht de drugs in Duitsland te willen verkopen. De auto was volgens de Duitse justitie speciaal geprepareerd om drugs in te kunnen verbergen.
Familie vanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)oke-en-xtc~a58b0d5b/
Misschien een andere domkop maar grote kans dat het hier om gaat.
WTF. De zus van Michael Reiziger of wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Semenya vinden we raar, maar dit is uiteraard wel normaal
Echt hequote:Op donderdag 18 juli 2019 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Vaag verhaal, wel netjes om haar alleen met haar voornaam te benoemen in de krant, zodat we niet weten welke van de 13 Madiea's in de atletiekwereld het is
Inderdaad, dacht hier ook direct aan. Gek dat de media het verband niet leggen? Hopelijk morgen grote krantenkoppenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)oke-en-xtc~a58b0d5b/
Misschien een andere domkop maar grote kans dat het hier om gaat.
Matig dat Jakob niet kan winnen van Hagos die een paar dagen terug nog een verschroeiende 10 heeft moeten lopen.quote:
Hij hield al wel inquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hughes pwnt even, hoewel 9.96 niet denderend is
Ze zat in een hele sterke heat als ik de resultaten zo even bekijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Visser voor het eerst dit seizoen onder de 13 seconden met 12.95, helaas geen finaleplek, maar goed.
Ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:17 schreef wimderon het volgende:
Matige start voor Skippers. Gaat dit genoeg zijn voor de finale?
quote:Vorm van haar leven of wonderschoenen? Sifan Hassan doet atletiekwereld fronsen
De in Ethiopiė geboren Nederlandse Sifan Hassan is in de vorm van haar leven. Vorige week verbrak de atlete het wereldrecord op de Engelse mijl (ruim 1.600 meter) om enkele dagen later haar persoonlijk record en Europees record aan te scherpen op de vijf kilometer. Alweer haar vijfde record dat ze verbreekt in amper drie maanden tijd. Volgens ingewijden zou dat wellicht aan haar schoeisel kunnen liggen.
Het Olympisch Stadion in Londen leek gisteren het decor te worden van een wereldrecordpoging van Sifan Hassan. De Nederlandse hardloopster nam al vroeg in de wedstrijd de leiding in de massastart en kreeg Hellen Obiri en Agnes Jebet Tirop met zich mee.
Waar Hassan in Monaco moeiteloos op de been bleef op de Engelse mijl, ging het in het atletiekstadion, dat tevens dienst doet als thuishaven van voetbalclub West Ham United, mis. In de laatste bocht verschalkte Obiri de Nederlandse leidster van de wedstrijd, waarna ook Jebet Tirop langs Hassan spurtte. De Nederlandse met Ethiopische roots zette nog aan, maar meer dan een derde plaats zat er niet in.
Toch kon Hassan tevreden terugkijken op de Diamond League-wedstrijd in Londen. Ze was wederom de snelste Europese en scherpte haar eigen continentale record aan die ze vorig jaar geleden had weggezet. Met 0,22 onder haar vorige Europese record kwam Hassan op 14 minuten, 22 seconden en 12 honderdsten als derde binnen.
De oplettende kijker zou hebben kunnen zien dat Hassan nogal bijzondere spierwitte hardloopschoenen aan had. Zo hebben haar schoenen een dikkere zool en verschilt de tong met die van haar concurrenten en op de website van Nike.
Het zorgde direct voor de nodige discussie. Het is een publiek geheim dat Sifan Hassen woont en traint in de Verenigde Staten en een van de spilfiguren is binnen het Nike Oregon Project. Dat project staat bekend vanwege de revolutionaire ontwikkelingen die het teweeg brengt binnen de atletiekwereld.
Denk alleen maar aan de poging van datzelfde Nike Oregon Project in 2017. Marathonloper Eliud Kipchoge zou de eerste atleet moeten worden die de marathon in minder dan twee uur zou lopen. De Keniaan kreeg hulp van een aantal hazen, de slipstream van een elektrische auto en speciaal voor hem gecreėerde schoenen. Op het racecircuit van Monza kwam Kipchoge 25 tellen tekort voor het wereldrecord.
Jos Hermens, manager van Hassan, stuurde de geruchten naar het rijk der fabelen. Ja, Hassan experimenteert waarschijnlijk met nieuwe schoenen, maar “alles is in ontwikkeling, elke dag, elke week”, reageert hij tegen De Volkskrant. “Eerlijk gezegd kunnen wij het niet allemaal bijhouden en ik denk zelfs Sifan niet altijd.”
Nike staat bekend om het experimenteren met schoenen voor middellange en lange afstanden op de weg en de baan. Zo wist Laura Muir indoor een wereldrecord neer te zetten op bijzondere wonderspikes. Het regende klachten vanuit de atletiekwereld, omdat de regels van de IAAF, de internationale atletiekbond, dit soort “oneerlijke schoenen” niet worden toegestaan. Volgens Hermens is het allemaal wat vergezocht. “Straks komt een fabrikant met weer wat anders. Zo gaat dat”, vervolgt hij tegen De Volkskrant.
(lol)quote:vorig jaar geleden
Voorbereidingen op haar toekomstig beroepquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:40 schreef Ericr het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)kilo-drugs~a99ea15b/
Zal vast voor eigen gebruik zijn geweest of was Madiea zich aan het inleven voor een rol?
Lekkere blur op fotoquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:40 schreef Ericr het volgende:
Zal vast voor eigen gebruik zijn geweest of was Madiea zich aan het inleven voor een rol?
Wow wtfquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:40 schreef Ericr het volgende:
quote:
Ja, dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:06 schreef Szura het volgende:
Het sportjournaal maakt er, tenenkrommend genoeg, maar G. van. Nu hebben we onze eigen Djie.
Zijn daar geen regels voor? Was toen ook gedoe over met die zaak rond Jos Brech of B., geloof ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:06 schreef Szura het volgende:
Het sportjournaal maakt er, tenenkrommend genoeg, maar G. van. Nu hebben we onze eigen Djie.
Als ze daar intern al regels over hebben zijn ze niet consequent. Want twee weken terug tikte de NOS op de site Ridouan T toen er een rechtszitting was en vandaag gewoon Ridouan Taghi in dat bericht over Dubai.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn daar geen regels voor? Was toen ook gedoe over met die zaak rond Jos Brech of B., geloof ik
Ja maar Taghi is een zware crimineel die onder meer tientallen kilo's drugs per keer smokkelt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze daar intern al regels over hebben zijn ze niet consequent. Want twee weken terug tikte de NOS op de site Ridouan T toen er een rechtszitting was en vandaag gewoon Ridouan Taghi in dat bericht over Dubai.
Alleen die foto van hem bij alle berichten. Dat wekt toch wel een bepaald gevoel van irritatie opquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar Taghi is een zware crimineel die onder meer tientallen kilo's drugs per keer smokkelt.
Geen Laura de W., flopshowquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:38 schreef Riofan83 het volgende:
Wel lullig voor de andere dames in de 4x400 meterploeg; of zij nu afgevaardigd worden naar het WK is maar de vraag, want G. was samen met Lisanne de W. de motor van de ploeg.
In Amsterdam wonen en dan zeggen in Düsseldorf te gaan trainen, dat wekt inderdaad argwaan bij de Duitse douane.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |