abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:47:30 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187379387
*O* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *O*

Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Speciaalbier
o Cocktails
o Boluspannenkoeken eten in Zeeland
o Chocola
o Poepen in de sneeuw



14 juni Eindhoven
Debsterr
C.E.

15 juni Eindhoven
Debsterr
Hosti (in de middag :') )
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:47:47 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187379393
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja klopt. :P
Dus ruim een uur te vroeg weg gegaan? Zo slecht?
pi_187379454
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:51 schreef Samzz het volgende: [..] Als t al 46 is. Vind t meer richting 50/52 gaan zo. En dat is niet gewoon een maatje meer. Die pop erachter is waarschijnlijk XS, taille van 65/70 cm of zo. Die past 2x in die andere pop. Taille van meer dan 100cm. Dat is echt geen maat 46.
Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valt ;( Dat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.

En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.

Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding :')

En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
Tap tap tap
pi_187379489
En als zo'n pop smerig is, dan zijn die graatmagere poppen dat ook. Met je "dit model is 1.70 lang en draagt maat xs" en dat het op de rug nog bij elkaar is gespeld ook. Schei uit hoor. Dat is ook niet gezond.
Tap tap tap
pi_187379491
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik ook. Kwam 8u thuis, ging douchen en daarna naar bed. Werd 18u wakker _O- Nu op npo3 alles checken van Pinkpop wat ik gemist heb :P
Zit nu de set van The Cure te kijken. Die staat in zijn geheel op Youtube :)

Ontzettend sterk
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:50:51 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187379502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valt ;( Dat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.

En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.

Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding :')

En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
Eens. O+
pi_187379667
Omg constantine op tv. Liefde O+
Tap tap tap
  dinsdag 11 juni 2019 @ 23:14:27 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187380157
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valt ;( Dat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.

En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.

Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding :')

En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
Ik zeg nergens dat vrouwen met overgewicht niet mogen sporten :?. Ik zeg nergens dat vrouwen met een maatje meer zich in gewaden moeten hijsen. Ook zeg ik nergens dat obesitas gestimuleerd wordt.

Ik vind t contrast gewoon enorm. Dat zal Nike verder roesten. En mij daarmee ook, want ik sport überhaupt niet.

Snap alleen niet waarom je zo tegen me moet gaan ranten. Ik zat enkel een maat te schatten omdat ik niet denk dat t om slechts een maatje meer gaat, zoals Chia beweerde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 11 juni 2019 @ 23:14:58 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187380175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
En als zo'n pop smerig is, dan zijn die graatmagere poppen dat ook. Met je "dit model is 1.70 lang en draagt maat xs" en dat het op de rug nog bij elkaar is gespeld ook. Schei uit hoor. Dat is ook niet gezond.
Zoals in het vorige topic ook al opgemerkt, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187380246
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat vrouwen met overgewicht niet mogen sporten :?. Ik zeg nergens dat vrouwen met een maatje meer zich in gewaden moeten hijsen. Ook zeg ik nergens dat obesitas gestimuleerd wordt.

Ik vind t contrast gewoon enorm. Dat zal Nike verder roesten. En mij daarmee ook, want ik sport überhaupt niet.

Snap alleen niet waarom je zo tegen me moet gaan ranten. Ik zat enkel een maat te schatten omdat ik niet denk dat t om slechts een maatje meer gaat, zoals Chia beweerde.
Ja schei uit hoor.
Tap tap tap
  dinsdag 11 juni 2019 @ 23:19:15 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187380264
Ja is goed. Ik ben wel een venijnig kreng. Fine.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187380280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zit nu de set van The Cure te kijken. Die staat in zijn geheel op Youtube :)

Ontzettend sterk
The Cure ken ik toch meer nummers van dan ik dacht. Maar ik stond te bbqen toen ze optraden :') Sterke show hadden ze idd. Halestorm ook.
mag het weten
pi_187380499
Schijnbaar hebben vrouwen enorm veel venijn nodig om iets te doen tegen obesitas. Kerels ook trouwens.
Hoe dan ook, je moet je wel een beetje kut voelen als je (veel) te zwaar bent want dat is onaantrekkelijk en kut.
Vakman pur sang
pi_187380539
muggenbult op mijn ooglid }:|
A mind with a heart of it's own
pi_187380640
Snelkookpan, snelkookpan!
pi_187380827
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:35 schreef Faxie het volgende:
Snelkookpan, snelkookpan!
Rip ;(
Vakman pur sang
pi_187380878
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Schijnbaar hebben vrouwen enorm veel venijn nodig om iets te doen tegen obesitas. Kerels ook trouwens.
Hoe dan ook, je moet je wel een beetje kut voelen als je (veel) te zwaar bent want dat is onaantrekkelijk en kut.
En toch houden we van je. Een klein beetje.
Tap tap tap
  dinsdag 11 juni 2019 @ 23:48:41 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_187380896
Billy was erg tof. Vind ik.
For great justice!
  dinsdag 11 juni 2019 @ 23:48:54 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_187380901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En toch houden we van je. Een klein beetje.
Niet teveel hè?
For great justice!
pi_187381017
Op zich vind ik een dik postuur op zo'n pop nog wel mooi staan. Want daarop zie je geen drillend vet.
pi_187381028
Wat nu weer? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187381097
O+
pi_187381109
Oh het is Faxie. Dat verklaart alles O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187381127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Oh het is Faxie. Dat verklaart alles O+
Ik begon niet over dikke wijven
pi_187381162
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik begon niet over dikke wijven
Wie moet ik dan de schuld geven? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187381169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wie moet ik dan de schuld geven? ;(
Die dikke wijven, duh
pi_187381206
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die dikke wijven, duh
Maar ik hou van ronde vormen :@

Ik ga gewoon m'n aardrijkskundeleraar van 30 jaar terug de schuld geven. Dies toch al dood.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187381267
Ik voel me verdomme de hele dag al opgefokt :')
pi_187381351
Niet je katten schoppen :o

Even gamen en het komt goed :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187381695
Zou best wel een poes kunnen schoppen anders
pi_187382635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valt ;( Dat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.

En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.

Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding :')

En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
Ik heb het idee dat jij heel erg boos bent.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 12 juni 2019 @ 05:52:56 #32
186611 Haags
pi_187382704
Goedemorgen
Zonder wrijving geen glans
pi_187382748
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat vrouwen met overgewicht niet mogen sporten :?. Ik zeg nergens dat vrouwen met een maatje meer zich in gewaden moeten hijsen. Ook zeg ik nergens dat obesitas gestimuleerd wordt.

Ik vind t contrast gewoon enorm. Dat zal Nike verder roesten. En mij daarmee ook, want ik sport überhaupt niet.

Snap alleen niet waarom je zo tegen me moet gaan ranten. Ik zat enkel een maat te schatten omdat ik niet denk dat t om slechts een maatje meer gaat, zoals Chia beweerde.
Ik zei alleen dat het beeld bij die pop wellicht wat tekende, omdat ik dacht dat die pop waarschijnlijk de kleinste maat uit de plussize collectie draagt. Maar de plussize collectie begint idd al bij een grotere maat zag ik later.
pi_187382772
Goedemorgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_187382858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:17 schreef Faxie het volgende:
Ik voel me verdomme de hele dag al opgefokt :')
Door Olcay?
pi_187382878
Ik vind echt niks mis met die pop? Behalve dat ie een beetje een kleine boezem heeft voor bij de rest. Is sneu voor haar.
En een goeie post van CL O+
pi_187382885
Oh ik lees nu pas wat olcay heeft gezegd :D lekker wereldvreemd :D dikke mensen liggen niet allemaal aan de zuurstof _O-
pi_187382886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valt ;( Dat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.

En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.

Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding :')

En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
O+ CL
pi_187382893
Paprika heeft trouwens volgens mij geen sportkleding. (En ook geen toffe kleding als je het mij vraagt :P )
Sportkleding vinden als je dik bent is serieus nog niet makkelijk
Vooral niet als iets leuks wil en ook kwaliteit wil

Mijn leggings vallen van mijn reet ondertussen maar ik vind niks wat even fijn zit en een beetje cute is
Die van de Primark zitten na 2x wassen super kut
Ik denk dat ik hiervoor ook maar weer naar het buitenland moet uitwijken. Net als voor een groot deel echt toffe plussize kleding
Olcay met dr marketing oogpunt :N dr is echt wel vraag naar hoor
pi_187382904
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mensen met obesitas die ook willen sporten in mooie en fatsoenlijke kleding van Nike die niet na drie keer wassen uit elkaar valt ;( Dat je eens niet door zo'n winkel loopt en wordt nagestaard "wat doet zo'n fatty nou bij de sportkleding". Stimuleert je echt om ervoor te gaan natuurlijk. Dat je naar kleding op zo'n pop kijkt en denkt "ja hier kan ik niks mee". Ik heb daar met maat 42 al moeite mee.

En daarnaast: laat ze verdomme lekker vreten en sporten. We hadden het vanmiddag over tolerantie, niet roken op het terras. Maar dat geldt hier blijkbaar niet voor. Ga maar in een onhandig gewaad lopen want ik vind je dik.

Maar als je met maatje 50 ook eens sportkleding wilt die niet van Paprika is (heeft die sportkleding?) dan wil je er ook eens bijhoren en je niet buitengesloten voelen. Er wordt nergens gezegd dat ze obesitas stimuleren. Het is verdorie sportkleding :')

En het mafste is nog dat de mannen het probleem niet zien en het de vrouwen zijn die het echt niet vinden kunnen. Wijven zijn venijnige krengen. Schaam je. Vooral degenen die zelf ook lopen te kloten met je gewicht en onzeker zijn. Zo. Nu avondeten.
Ja, het ligt aan de kleding dat mensen met obesitas niet sporten.
pi_187382910
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, het ligt aan de kleding dat mensen met obesitas niet sporten.
dat staat er inderdaad
pi_187382917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, het ligt aan de kleding dat mensen met obesitas niet sporten.
Hoe heeft je dinnetje eigenlijk gereageerd op je ik vertrek emigratie?
pi_187382920
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe heeft je dinnetje eigenlijk gereageerd op je ik vertrek emigratie?
Die ziet het natuurlijk wel zitten om met twee ton per jaar beetje het huishouden te doen
pi_187382923
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die ziet het natuurlijk wel zitten om met twee ton per jaar beetje het huishouden te doen
:')
pi_187382927
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:25 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Afgunst O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:25:48 #46
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187382928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die ziet het natuurlijk wel zitten om met twee ton per jaar beetje het huishouden te doen
Ik houd haar wel gezelschap voor 2k per maand.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187382937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Afgunst O+
Nee hoor, ik zou niet in zo'n zielloos land willen wonen denk ik.
pi_187382945
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, het ligt aan de kleding dat mensen met obesitas niet sporten.
Ja goed gelezen.
Tap tap tap
pi_187382955
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:06 schreef Allures het volgende:
Oh ik lees nu pas wat olcay heeft gezegd :D lekker wereldvreemd :D dikke mensen liggen niet allemaal aan de zuurstof _O-
Alsof mensen met maatje 36 allemaal lekker sportief zouden zijn, want die paspoppen zijn blijkbaar wel oké. Jezus een keertje tegenwind en die liggen op de grond.
En dan zeggen "ja maar ze zijn wel heel groot en het verschil is heel groot". Goedemorgen, mensen zijn er in alle vormen en maten.
Tap tap tap
pi_187382957
Waarom slaap ik zo kut de laatste week.
Tap tap tap
pi_187382960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alsof mensen met maatje 36 allemaal lekker sportief zouden zijn, want die paspoppen zijn blijkbaar wel oké. Jezus een keertje tegenwind en die liggen op de grond.
En dan zeggen "ja maar ze zijn wel heel groot en het verschil is heel groot". Goedemorgen, mensen zijn er in alle vormen en maten.
Obesitas is niet iets wat verkapt moet worden onder “mensen zijn er in alle vormen en maten”
pi_187382971
Die bedrijven geven geen fuck om je “body positivity”. Ze zien een trend in steeds vetter wordende mensen en zien daar een markt in waar geld aan te verdienen is. Dat ze hier ongezonde lichamen mee promoten zal ze echt aan hun kont roesten.
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:36:23 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187382974
Goedemorgen :O.

Fucking slecht geslapen, niet raar ook, 39,4 graden koorts :X.

Zo werk even bellen dat ik toch maar niet kom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187382979
Goeiedag
pi_187382981
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen :O.

Fucking slecht geslapen, niet raar ook, 39,4 graden koorts :X.

Zo werk even bellen dat ik toch maar niet kom.
Beterschap samzzzz
pi_187382984
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:37 schreef 88-4 het volgende:
Goeiedag
Wie ben jij?
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:39:08 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187382986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alsof mensen met maatje 36 allemaal lekker sportief zouden zijn, want die paspoppen zijn blijkbaar wel oké. Jezus een keertje tegenwind en die liggen op de grond.
En dan zeggen "ja maar ze zijn wel heel groot en het verschil is heel groot". Goedemorgen, mensen zijn er in alle vormen en maten.
Ja nee want als je leuke kleding voor dikke mensen verkoopt promoot je dik zijn. Dat is slecht.


:')
pi_187382989
Oeh rel op de action pagina.
Tap tap tap
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:39:34 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187382992
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:38 schreef MCH het volgende:

[..]

Beterschap samzzzz
Thanks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187382995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja nee want als je leuke kleding voor dikke mensen verkoopt promoot je dik zijn. Dat is slecht.


:')
Kijk eens naar die Venus campagne en hoe dat “model” haar obesitas verkoopt als iets wat mooi en goed is.
pi_187382996
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Obesitas is niet iets wat verkapt moet worden onder “mensen zijn er in alle vormen en maten”
Maar ze zijn er wel. Stop ze maar lekker weg.
Tap tap tap
pi_187382999
Normalisatie hiervan past wel echt in de maatschappij, want stel je voor dat je geconfronteerd wordt.

Eng.
pi_187383003
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar ze zijn er wel. Stop ze maar lekker weg.
Goed om te zien dat die hysterie je denkvermogen aantast.
pi_187383004
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alsof mensen met maatje 36 allemaal lekker sportief zouden zijn, want die paspoppen zijn blijkbaar wel oké. Jezus een keertje tegenwind en die liggen op de grond.
En dan zeggen "ja maar ze zijn wel heel groot en het verschil is heel groot". Goedemorgen, mensen zijn er in alle vormen en maten.
die van 36 zijn per definitie heel sportief en beginnen meteen met een marathon als ze maar het juiste pakje aan trekken
pi_187383005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kijk eens naar die Venus campagne en hoe dat “model” haar obesitas verkoopt als iets wat mooi en goed is.
Lekker in je vel zitten, schandalig. Dat mag alleen met maat 36.
Tap tap tap
pi_187383009
Triggered.gif is hier wel op zijn plaats.
pi_187383012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Goed om te zien dat die hysterie je denkvermogen aantast.
Ja, ik ben het probleem hier. Ik ben degene die mensen afzeikt. Heel goed gelezen.
Tap tap tap
pi_187383014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Lekker in je vel zitten, schandalig. Dat mag alleen met maat 36.
Lekker in je vel zitten en diabetes gaan niet zo goed samen.
pi_187383015
Maar als ik dan gezond wil worden en wil sporten waar moet ik dan mijn sportpakje kopen?
pi_187383016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Lekker in je vel zitten en diabetes gaan niet zo goed samen.
Ja alle dikke mensen hebben dat
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:45:28 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:44 schreef Allures het volgende:
Maar als ik dan gezond wil worden en wil sporten waar moet ik dan mijn sportpakje kopen?
Bij Nike. Die al jaren plus size maten heeft. Maar ze nu pas actief gaat promoten met nieuwe poppen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:44 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja alle dikke mensen hebben dat
Geef het een paar jaar bij obesitas.
pi_187383029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Lekker in je vel zitten en diabetes gaan niet zo goed samen.
Je bent wel echt van de stereotypen zie ik.
Tap tap tap
pi_187383030
Sorry hoor, maar de gezondheidsrisico’s bij obesitas zijn echt niet te onderschatten. _O- als ik bij mij in de familie kijk hoe ze er aan toe zijn is het echt niet iets om te bagataliseren.
pi_187383033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:44 schreef Allures het volgende:
Maar als ik dan gezond wil worden en wil sporten waar moet ik dan mijn sportpakje kopen?
Gewoon binnen blijven op de hometrainer met een vleermuizenpakje.
Tap tap tap
pi_187383035
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je bent wel echt van de stereotypen zie ik.
Ik vind het niet kunnen dat he mensen met maat 36 zo afzeikt hoor
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:48:21 #77
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187383039
Is maat 36 dun?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:48:43 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383041
Net gebeld om me ziek te melden, want koorts. OKAY TOT MORGEN!

Nog nooit zo'n reactie gehad op een ziekmelding.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:49:26 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is maat 36 dun?
Slank/normaal, denk ik. Afhankelijk van hoe lang je bent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383045
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik vind het niet kunnen dat he mensen met maat 36 zo afzeikt hoor
Skinny gespot. Walgelijk. Uitblijvende menstruatie, van dat donshaar op je lijf, aangetast glazuur van het kotsen, hartritmestoornissen. Zo ongezond. Maar de kleren hangen zo mooi om die pop heen.
Tap tap tap
pi_187383047
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bij Nike. Die al jaren plus size maten heeft. Maar ze nu pas actief gaat promoten met nieuwe poppen.
actief promoten? Gewoon een pop neer zetten zodat je kunt zien hoe het staat... kom op zeg
pi_187383049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is maat 36 dun?
Als je maat 65 draagt wel
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:50:38 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:49 schreef Allures het volgende:

[..]

actief promoten? Gewoon een pop neer zetten zodat je kunt zien hoe het staat... kom op zeg
Ja, ze zijn van plan die kledinglijn actief te promoten. Die flagstore is om te zien hoe het aanslaat. En als t aanslaat dan zullen die poppen op meer plekken te zien zijn :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383055
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ze zijn van plan die kledinglijn actief te promoten. Die flagstore is om te zien hoe het aanslaat. En als t aanslaat dan zullen die poppen op meer plekken te zien zijn :Y.

En wat houdt dat actief promoten nog meer in dan behalve poppen neer zetten?
pi_187383057
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Slank/normaal, denk ik. Afhankelijk van hoe lang je bent.
Ja en modellen moeten vaak toch minstens 1.70 zijn dacht ik? Voorbeeld: m'n zus is 1.60 en weegt 45 kilo en heeft maat 36. Plak dat beeld eens op iemand die een kop groter is. Jezus toen ik 45 kilo woog op m'n 17e had ik broekmaat 36/38.
Heel normaal.
En tieten mogen ook niet.
Tap tap tap
pi_187383058
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:48 schreef Samzz het volgende:
Net gebeld om me ziek te melden, want koorts. OKAY TOT MORGEN!

Nog nooit zo'n reactie gehad op een ziekmelding.
We wisten al dat je wg kut was
pi_187383062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja en modellen moeten vaak toch minstens 1.70 zijn dacht ik? Voorbeeld: m'n zus is 1.60 en weegt 45 kilo en heeft maat 36. Plak dat beeld eens op iemand die een kop groter is. Jezus toen ik 45 kilo woog op m'n 17e had ik broekmaat 36/38.
Heel normaal.
En tieten mogen ook niet.
45 kilo is wel echt ligt
pi_187383063
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:51 schreef Allures het volgende:

[..]

En wat houdt dat actief promoten nog meer in dan behalve poppen neer zetten?
Die kleding hebben ze al twee jaar. Toch heel vreemd dat ze nu pas bijpassende poppen hebben.
Tap tap tap
pi_187383065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:51 schreef Allures het volgende:

[..]

En wat houdt dat actief promoten nog meer in dan behalve poppen neer zetten?
Reclame campagnes ala Venus
pi_187383066
Maar jongens ga ook eens naar de facebook van de action voor een relletje over plastic.
Tap tap tap
pi_187383068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is maat 36 dun?
Borstomvang (cm) 82 - 85
Taille (cm) 65 - 67
Heupomvang (cm) 92 - 96
pi_187383071
Deze fatty heeft gister 12 km gelopen met de avondvierdaagse en heeft nu spierpijn. Vanavond weer en ik wil niet want de tweede dag is altijd het kutst. En het lijkt me ook niet de bedoeling dat ik elke avond dan afsluit met Italiaans ijs.
Tap tap tap
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:55:25 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187383073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Sorry hoor, maar de gezondheidsrisico’s bij obesitas zijn echt niet te onderschatten. _O- als ik bij mij in de familie kijk hoe ze er aan toe zijn is het echt niet iets om te bagataliseren.
Tuurlijk zijn die er. Maar het is echt niet direct verheerlijken van een lichaamstype als er reclame wordt gemaakt voor grotere kleding of een dikke dame in een scheermesjes reclame.
Er zijn nu eenmaal veel dikke mensen en die spreek je daarmee gewoon meer aan, puur slimme marketing.
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:55:36 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:51 schreef Allures het volgende:

[..]

En wat houdt dat actief promoten nog meer in dan behalve poppen neer zetten?
Ik gok maar zo dat t daar niet bij gaat blijven. Maar ik kan t mis hebben hoor.

Als je graag wil sporten in goede kwaliteit kleding weet je nu iig waar je moet zijn, toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Deze fatty heeft gister 12 km gelopen met de avondvierdaagse en heeft nu spierpijn. Vanavond weer en ik wil niet want de tweede dag is altijd het kutst. En het lijkt me ook niet de bedoeling dat ik elke avond dan afsluit met Italiaans ijs.
Dan ga je toch niet.
pi_187383085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn die er. Maar het is echt niet direct verheerlijken van een lichaamstype als er reclame wordt gemaakt voor grotere kleding of een dikke dame in een scheermesjes reclame.
Er zijn nu eenmaal veel dikke mensen en die spreek je daarmee gewoon meer aan, puur slimme marketing.
Het is de normalisatie van het probleem, daarom zeg ik om eens te kijken naar hoe dat model van Venus zich profileert met de verheerlijking van haar gephotoshopte lijf.
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:57:38 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187383086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:54 schreef rival het volgende:

[..]

Borstomvang (cm) 82 - 85
Taille (cm) 65 - 67
Heupomvang (cm) 92 - 96
Dun toch?
Zulke maten hebben de meeste vrouwen echt niet.
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:57:59 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383087
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja en modellen moeten vaak toch minstens 1.70 zijn dacht ik? Voorbeeld: m'n zus is 1.60 en weegt 45 kilo en heeft maat 36. Plak dat beeld eens op iemand die een kop groter is. Jezus toen ik 45 kilo woog op m'n 17e had ik broekmaat 36/38.
Heel normaal.
En tieten mogen ook niet.
Ja, daarom de toevoeging afhankelijk van hoe lang je bent :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:58:09 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187383088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:54 schreef rival het volgende:

[..]

Borstomvang (cm) 82 - 85
Taille (cm) 65 - 67
Heupomvang (cm) 92 - 96
Dit zegt me niks. Nog nooit met een meetlint een vrouw opgemeten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:58:29 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187383089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is de normalisatie van het probleem, daarom zeg ik om eens te kijken naar hoe dat model van Venus zich profileert met de verheerlijking van haar gephotoshopte lijf.
Tsja ik zie dat probleem niet zo. Slanke dames met ongezond dun lijf zijn ook al jaren verheerlijkt. Wordt ook niemand beter van.
pi_187383091
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik gok maar zo dat t daar niet bij gaat blijven. Maar ik kan t mis hebben hoor.

Als je graag wil sporten in goede kwaliteit kleding weet je nu iig waar je moet zijn, toch?
Ik vind die zwarte maar saai :D Maar dat ben ik

Koop wel wat uit Amerika waar ze al wel hebben geaccepteerd dat er gewoon dikke mensen zijn en waar het wel gewoon een markt is
  woensdag 12 juni 2019 @ 07:58:52 #102
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187383094
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dit zegt me niks. Nog nooit met een meetlint een vrouw opgemeten.
Loka valt daar wel binnen lijkt me.
pi_187383095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Tsja ik zie dat probleem niet zo. Slanke dames met ongezond dun lijf zijn ook al jaren verheerlijkt. Wordt ook niemand beter van.
dit
pi_187383097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn die er. Maar het is echt niet direct verheerlijken van een lichaamstype als er reclame wordt gemaakt voor grotere kleding of een dikke dame in een scheermesjes reclame.
Er zijn nu eenmaal veel dikke mensen en die spreek je daarmee gewoon meer aan, puur slimme marketing.
Zoals ook die Dove-reclames, eens niet een groepje giebelende dunne meisjes. En dan gaat het over douchegel dus boeiend.
Maar qua kleding spreekt het mensen veel meer aan als de kleding ook door andere maten wordt geshowd. Ik zit qua maat precies halverwege maar ik kan echt niks met die gewone paspoppen. Nu verwacht ik niet dat ze poppen met een appeltjesfiguur en een vetschort gaan maken, maar het is leuk om een beetje in te schatten of zo'n shirt ertegen opgewassen is.
Tap tap tap
pi_187383099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Tsja ik zie dat probleem niet zo. Slanke dames met ongezond dun lijf zijn ook al jaren verheerlijkt. Wordt ook niemand beter van.
Vervang dat slanke even met te dunne. Slank is niet ongezond, te dun wel. “Stevig gebouwd” is niet ongezond, te dik wel.
pi_187383100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dun toch?
Zulke maten hebben de meeste vrouwen echt niet.
Die taille is volgens mij mijn heupomtrek.
Tap tap tap
pi_187383101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik vind die zwarte maar saai :D Maar dat ben ik

Koop wel wat uit Amerika waar ze al wel hebben geaccepteerd dat er gewoon dikke mensen zijn en waar het wel gewoon een markt is
Nike is toch Amerikaans
pi_187383103
Ik heb wel een keer de lengte van m'n benen opgemeten. Maar heb nieuwe bh's nodig dus zal de rest ook maar weer eens doen.
Tap tap tap
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:01:25 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187383104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Loka valt daar wel binnen lijkt me.
Heeft wel redelijke brede heupen, maar zou niet weten wat de omtrek is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187383105
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Nike is toch Amerikaans
Ja is ook het enige merk dat ze daar hebben.
Tap tap tap
pi_187383106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die taille is volgens mij mijn heupomtrek.
90-60-90 moet je zijn toch? :+
pi_187383108
Ik wil ook heupen.
Tap tap tap
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:02:09 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:01 schreef rival het volgende:

[..]

90-60-90 moet je zijn toch? :+
Voor wat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383114
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor wat?
"perfecte lijf"

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf12012008_066
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:04:21 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383120
quote:
Oh, dat is wel een mooi lijf ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383137
Die dikke puist op m'n kin he.

ER ZIT ER NU OOK EENTJE NAAST.
Tap tap tap
pi_187383160
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, dat is wel een mooi lijf ja.
lijf ja, maar op die foto lijkt dr hoofd al niet veel soeps en dat is ver af een mini foto
pi_187383162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:08 schreef CherryLips het volgende:
Die dikke puist op m'n kin he.

ER ZIT ER NU OOK EENTJE NAAST.
Ik heb ook super veel pukkels opeens ;(
pi_187383190
quote:
Ken haar vooral van show met Keith Lemon; daar is ze af en toe best wel irritant aangezien ze er vooral voor de mooi zit.
pi_187383206
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:13 schreef Allures het volgende:

[..]

lijf ja, maar op die foto lijkt dr hoofd al niet veel soeps en dat is ver af een mini foto
pi_187383219
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja is ook het enige merk dat ze daar hebben.
Maar wil je serieus iets gaan doen aan je overgewicht?
pi_187383222
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:20 schreef rival het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar make-up!
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:23:30 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:20 schreef rival het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zeker knap, vind ik :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383235
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, maar make-up!
pi_187383245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:23 schreef rival het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zie die pukkel op dr voorhoofd dan :r
pi_187383251
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zie die pukkel op dr voorhoofd dan :r
En dan hebben we het nog niet eens over haar knieën gehad :r
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:27:00 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187383256
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar wil je serieus iets gaan doen aan je overgewicht?
Heeft ze niet eens _O-
pi_187383262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zie die pukkel op dr voorhoofd dan :r
>60kg dus valt al buiten je comfort zone.
pi_187383294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heeft ze niet eens _O-
Waarom zegt haar familie dat dan :{w
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:39:58 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

>60kg dus valt al buiten je comfort zone.
>55 inmiddels toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:40:19 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187383325
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom zegt haar familie dat dan :{w
Als Je familie een ongezonde 45 kilo weegt lijkt het al snel zo.
pi_187383328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb ook super veel pukkels opeens ;(
Nou echt he. Ook op m'n schouders enzo.
Tap tap tap
pi_187383351
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Als Je familie een ongezonde 45 kilo weegt lijkt het al snel zo.
M'n broer heeft hetzelfde figuur als m'n zus ;( Krijg ik grappen over m'n vetschort en dan vraag ik of het leuk was in Auschwitz en dan heb ik het gedaan.
Ik ben op een tante na wel de dikste van de familie.
Maar m'n zus sport sinds ruim een jaar wel dus die is ineens hartstikke fit. En chagrijnig omdat bij sommige kleren de mouwen ineens te strak zitten.
Tap tap tap
pi_187383361
Gmail heeft kuren.
Tap tap tap
pi_187383366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n broer heeft hetzelfde figuur als m'n zus ;( Krijg ik grappen over m'n vetschort en dan vraag ik of het leuk was in Auschwitz en dan heb ik het gedaan.
_O-
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:46:29 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383368
Ik wil een Calathea makoyana.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:49:55 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_187383388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n broer heeft hetzelfde figuur als m'n zus ;( Krijg ik grappen over m'n vetschort en dan vraag ik of het leuk was in Auschwitz en dan heb ik het gedaan.

_O_
For great justice!
  woensdag 12 juni 2019 @ 08:55:06 #138
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187383426
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n broer heeft hetzelfde figuur als m'n zus ;( Krijg ik grappen over m'n vetschort en dan vraag ik of het leuk was in Auschwitz en dan heb ik het gedaan.
Ik ben op een tante na wel de dikste van de familie.
Maar m'n zus sport sinds ruim een jaar wel dus die is ineens hartstikke fit. En chagrijnig omdat bij sommige kleren de mouwen ineens te strak zitten.
Beetje gevoelig die mensen.
Wel uitdelen en niet incasseren
pi_187383454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Sorry hoor, maar de gezondheidsrisico’s bij obesitas zijn echt niet te onderschatten. _O- als ik bij mij in de familie kijk hoe ze er aan toe zijn is het echt niet iets om te bagataliseren.
Maar die hebben ook een te hoge bloeddruk, hoge rusthartslag en verminderde insulinegevoeligheid dan. Ik ben gewoon obees en gezond door te sporten en goed te eten. Alleen dat laatste af en toe dus een beetje teveel. :)
pi_187383726
kill
Tap tap tap
pi_187383765
Sorry, wilde niet zwaar op de hand zijn.
pi_187383771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:36 schreef Chia het volgende:
Sorry, wilde niet zwaar op de hand zijn.
Niet te zwaar aan tillen
pi_187383772
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:36 schreef Chia het volgende:
Sorry, wilde niet zwaar op de hand zijn.
Maak je niet dik.
pi_187383774
Nou ik heb gisteren John Wick gezien en dat was ook leuk. Dus dat. Over luchtig gesproken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187383777
En hier:
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187383797
Dat neerslagtekort is op deze manier snel opgelost volgens mij :{
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:39:47 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383805
Ik heb vandaag geleerd dat een draak met twee poten een wyvern heet. En dat het eigenlijk gewoon een draak is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187383838
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:39 schreef Harmankardon het volgende:
Dat neerslagtekort is op deze manier snel opgelost volgens mij :{
Meh. https://www.buienradar.nl(...)rslagsom/24uur-terug

En mei en april waren ook relatief droog: https://www.knmi.nl/neder(...)ten/archief/maand/rd
pi_187383839
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:39 schreef Harmankardon het volgende:
Dat neerslagtekort is op deze manier snel opgelost volgens mij :{
Valt tegen helaas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187383868
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat een draak met twee poten een wyvern heet. En dat het eigenlijk gewoon een draak is.
Die zijn meer slangig dan draakig dacht ik. Andere naam was dacht ik ook wyrm. Oudste representatie van draken dacht ik.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:46:15 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187383899
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ik heb gisteren John Wick gezien en dat was ook leuk. Dus dat. Over luchtig gesproken.
Nog nooit een John Wick film gezien. Wil ik wel eens doen denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187383919
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nog nooit een John Wick film gezien. Wil ik wel eens doen denk ik.
Zou ik wel doen. Alle drie leuk, no nonsense, recht toe recht aan actie. Neemt zichzelf niet te serieus.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:48:39 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383935
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Die zijn meer slangig dan draakig dacht ik. Andere naam was dacht ik ook wyrm. Oudste representatie van draken dacht ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:48:51 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383941
Nou ;(. En fixed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 09:51:33 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187383976
Er gaat een fantasy-wereld voor me open.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187384026
Ik las lintworm
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_187384085
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou ik wel doen. Alle drie leuk, no nonsense, recht toe recht aan actie. Neemt zichzelf niet te serieus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187384234
Wat een dag jongens. En we zij nog niet eens op de helft
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:18:42 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187384242
Ik vind net 2 chocolaatjes in mijn lunchtrommel <3
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187384246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:17 schreef Allures het volgende:
Wat een dag jongens. En we zij nog niet eens op de helft
Ben net 2 uur wakker man _O-
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_187384253
Ik al 5.5 en dat had ook niet echt gehoeven of zo
pi_187384283
Ik 4,5. Eerst wezen sporten en toen door naar werk en daar zit ik nu rozig te zijn.
pi_187384300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
Ik 4,5. Eerst wezen sporten en toen door naar werk en daar zit ik nu rozig te zijn.
wow dat is wel super goed
Ik moet ook echt weer iets van een sport ritme zien te krijgen. Ik werk zo veel nu dat het gewoon niet lukt

Maar ja, voor wie werk je nou eigenlijk en zo... sporten doe je voor jezelf tenminste
pi_187384348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:17 schreef Allures het volgende:
Wat een dag jongens. En we zij nog niet eens op de helft
Bijna wel.
pi_187384356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:25 schreef Allures het volgende:

[..]

wow dat is wel super goed
Ik moet ook echt weer iets van een sport ritme zien te krijgen. Ik werk zo veel nu dat het gewoon niet lukt

Maar ja, voor wie werk je nou eigenlijk en zo... sporten doe je voor jezelf tenminste
Daarom ben ik blij dat ik tegenwoordig iig 2 werkdagen vroeg kan, zonder dan gelijk heel laat pas te beginnen. Als ik het overdag op werk heel druk heb, dan zeg ik sporten (doe ik altijd direct na werk) nog weleens af, omdat ik vrees dat ik anders in tijdsnood kom.
pi_187384369
Ik ga sowieso dit weekend wel
Afgelopen weekenden waren ze ook een paar keer dicht met de feestdagen en zo

Nou whoeptie feestje ook jonguh, Pinksteren
pi_187384456
Gewoon werken is mijn sport O+

Ik blijf er iig slank op *)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_187384537
Ik heb zo'n spierpijn. Kan amper rechtop staan.
Tap tap tap
pi_187384556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n spierpijn. Kan amper rechtop staan.
Flink geneukt?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187384560
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Flink geneukt?
Een rondje gelopen gisteren.
  woensdag 12 juni 2019 @ 10:55:17 #171
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187384594
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n spierpijn. Kan amper rechtop staan.
Oei. Lekker warm douchen dan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187384642
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oei. Lekker warm douchen dan.
Had ik gisteren al gedaan ;(
Tap tap tap
pi_187384654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Had ik gisteren al gedaan ;(
Douche je maar een keer per week dan?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187384660
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Douche je maar een keer per week dan?
Ja is dat vaak?
Tap tap tap
pi_187384705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Had ik gisteren al gedaan ;(
Veel drinken.
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:04:51 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187384727
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja is dat vaak?
Ja vind ik wel.
Nu snap ik het, je bent niet dik. Je houdt al dat vocht vast.
pi_187384752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 10:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja is dat vaak?
Beetje asociaal vaak zelfs. Weet je hoeveel schoon water je zo verspilt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:08:47 #178
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187384769
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Beetje asociaal vaak zelfs. Weet je hoeveel schoon water je zo verspilt.
En dat met deze droogte.
pi_187384777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En dat met deze droogte.
Woon je al in het oosten ofzo? :D
pi_187384780
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja vind ik wel.
Nu snap ik het, je bent niet dik. Je houdt al dat vocht vast.
Voel me wel een dubbele kameel nu met die twee puisten op m'n kin.
Tap tap tap
pi_187384790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Voel me wel een dubbele kameel nu met die twee puisten op m'n kin.
Hebben ze al namen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187384800
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hebben ze al namen?
Ka en Meel.
Tap tap tap
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:11:53 #183
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187384814
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:09 schreef rival het volgende:

[..]

Woon je al in het oosten ofzo? :D
Nee ik volg het nieuws op de voet.
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:12:12 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187384818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ka en Meel.
_O-
pi_187385017
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee ik volg het nieuws op de voet.
12 km lang?
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:30:51 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187385052
Lekker dutje gedaan O+. Voel me niks beter :').

Zo maar weer douchen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:34:12 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187385092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:27 schreef rival het volgende:

[..]

12 km lang?
Nee Max 5km
pi_187385097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee ik volg het nieuws op de voet.
Aan de buienradar te zien komt er zo een flinke lading water aan. Dus ze mag van mij zonder schuldgevoel onder de douche stappen :P
A mind with a heart of it's own
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:36:46 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187385141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee Max 5km
Het moet wel te doen zijn, idd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:37:28 #190
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385151
*plop
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:39:34 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187385186
He Rex *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:40:22 #192
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385197
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:39 schreef Samzz het volgende:
He Rex *O*.
Samzz O+

Leuk kleurtje heb je :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:41:43 #193
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187385220
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
*plop
:W
Ben je al getrouwd? Zwanger? Iets? :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:43:41 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187385240
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:40 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Samzz O+

Leuk kleurtje heb je :)
Hoe is t :*.

Haha thanks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:44:02 #195
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

:W
Ben je al getrouwd? Zwanger? Iets? :D
:D :D

Nope, niks veranderd :+
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:45:36 #196
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187385276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:44 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

:D :D

Nope, niks veranderd :+
Tegenvaller :D
Wel alles goed?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:45:52 #197
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385282
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe is t :*.

Haha thanks.
Gaat super hier, wel echt mega druk maar allemaal leuke dingen. Net terug van vakantie *O*

Hoe is het daar?
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:46:30 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187385297
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:45 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Gaat super hier, wel echt mega druk maar allemaal leuke dingen. Net terug van vakantie *O*

Hoe is het daar?
Klinkt goed :D.

Over het algemeen prima, nu toevallig ziek.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:46:46 #199
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:45 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Tegenvaller :D
Wel alles goed?
Ja hoor, alleen super druk dus weinig 'online' buiten werk om :P

Hoe is ie daar dan? :D
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:47:23 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187385313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
*plop
Rex! O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:47:43 #201
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385323
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klinkt goed :D.

Over het algemeen prima, nu toevallig ziek.
Bluhhh ;(
Hoor om me heen een hoop gesnotter dus hangt beetje in de lucht denk ik..
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:48:15 #202
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385330
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Rex! O+
Mooooooooo O+
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:51:17 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187385384
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:48 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Mooooooooo O+
Heb je gemist dit weekend hoor ;(
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:51:44 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187385389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:47 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Bluhhh ;(
Hoor om me heen een hoop gesnotter dus hangt beetje in de lucht denk ik..
Zou kunnen. Zit niks anders op dan het eruit te zweten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:52:14 #205
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb je gemist dit weekend hoor ;(
Was je in Nimma? :o

Kwamen zondagavond terug van vakantie, maandag hele dag bezig geweest met opruimen/boodschappen doen/hond ophalen etc dus ging niet meer lukken ;(

Was het leuk? :D
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:52:43 #206
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385409
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zou kunnen. Zit niks anders op dan het eruit te zweten.
Citrosan naar binnen werken :9 Dat spul werkt echt goed _O_
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:53:26 #207
47102 Elvi
miemkwien
pi_187385426
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
*plop
Omg je leeft! :o
pi_187385466
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zou kunnen. Zit niks anders op dan het eruit te zweten.
:9
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:55:32 #209
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omg je leeft! :o
Was je ongerust? :o O+
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:56:31 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_187385490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:55 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Was je ongerust? :o O+
Ja ;(
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:57:25 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187385505
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:52 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Citrosan naar binnen werken :9 Dat spul werkt echt goed _O_
Vanmiddag maar even ophalen. Proberen kan geen kwaad.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:01:06 #212
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja ;(
Nergens voor nodig :* I'm still alive *O*

Hoe is ie met jou dan? :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:01:07 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187385565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:52 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Was je in Nimma? :o

Kwamen zondagavond terug van vakantie, maandag hele dag bezig geweest met opruimen/boodschappen doen/hond ophalen etc dus ging niet meer lukken ;(

Was het leuk? :D
Ja was weer top. Weer was iets minder maar de biertjes goed. :9

Ben je er met de zomerfeesten? Ik ga daar de zondag heen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:02:00 #214
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja was weer top. Weer was iets minder maar de biertjes goed. :9

Ben je er met de zomerfeesten? Ik ga daar de zondag heen.
Ah dus genoeg geproefd? :9

Jazekers! 13 juli eerst Bospop en zondag sowieso naar Nijmegen, dus kunnen dan zeker een biertje doen :D
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_187385607
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:02 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ah dus genoeg geproefd? :9

Jazekers! 13 juli eerst Bospop en zondag sowieso naar Nijmegen, dus kunnen dan zeker een biertje doen :D
Check.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187385615
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die ziet het natuurlijk wel zitten om met twee ton per jaar beetje het huishouden te doen
Waarom lieg je op internet?
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:04:23 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187385617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:02 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ah dus genoeg geproefd? :9

Jazekers! 13 juli eerst Bospop en zondag sowieso naar Nijmegen, dus kunnen dan zeker een biertje doen :D
Ja te veel _O-

Ok top leuk!
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:05:28 #218
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385630
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Check.
Ha ouwe bok! Kom je ook een biertje doen dan *O* Valkhof maar weer doen? :+
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_187385656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:05 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ha ouwe bok! Kom je ook een biertje doen dan *O* Valkhof maar weer doen? :+
Ja sowieso. Komt genoeg leuks had ik begrepen. :Y

En twee dagen NBF was ook wel een aanslag hoor _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187385688
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja sowieso. Komt genoeg leuks had ik begrepen. :Y

En twee dagen NBF was ook wel een aanslag hoor _O-
Zo'n grote aanslag dat je vergeten bent dat je drie dagen bent geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 12-06-2019 12:19:20 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:09:53 #221
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385697
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja sowieso. Komt genoeg leuks had ik begrepen. :Y

En twee dagen NBF was ook wel een aanslag hoor _O-
Ja NBF is altijd wel een dingetje :D Baalde er ook wel van dat ik niet kon dit jaar. Hopelijk hebben ze weer een winter editie :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:14:22 #222
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187385752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:09 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja NBF is altijd wel een dingetje :D Baalde er ook wel van dat ik niet kon dit jaar. Hopelijk hebben ze weer een winter editie :)
Jij plant altijd je vakantie slecht
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:15:42 #223
47102 Elvi
miemkwien
pi_187385765
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:01 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Nergens voor nodig :* I'm still alive *O*

Hoe is ie met jou dan? :)
Prima. Nieuwe baan, nieuwe hobby, maar nog steeds single af ;(
pi_187385771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:04 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Waarom lieg je op internet?
Van wie ben jij nou weer een kloon?
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:18:21 #225
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jij plant altijd je vakantie slecht
Laatste paar jaar altijd tussen Hemelvaart en Pasen :D
Vorig jaar ook maar toen kwamen we zondagochtend al thuis dus op maandag nog geweest :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:21:09 #226
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187385828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Prima. Nieuwe baan, nieuwe hobby, maar nog steeds single af ;(
;(

Geen scharrels opgeduikeld? :D

En nog cavia nieuws? :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:30:16 #227
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187385964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:21 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

;(

Geen scharrels opgeduikeld? :D

En nog cavia nieuws? :)
Clvi ;(
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:36:37 #228
47102 Elvi
miemkwien
pi_187386060
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:21 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

;(

Geen scharrels opgeduikeld? :D

En nog cavia nieuws? :)
CLvi strikes again :o CL is can de cavia's, ik niet :P
pi_187386093
:D
Tap tap tap
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:39:56 #230
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187386113
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

CLvi strikes again :o CL is can de cavia's, ik niet :P
Oh crap, kleinigheidje :D

Is ook al weer lang geleden :+

Maar nu CL er toch is, hoe is het met de cavia's? :D
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:40:22 #231
141482 Q.
JurassiQ
pi_187386124
Zit je net lekker te poepen, wordt er aangebeld. :(
For great justice!
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:44:13 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187386185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

CLvi strikes again :o CL is can de cavia's, ik niet :P
:D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187386192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:39 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Oh crap, kleinigheidje :D

Is ook al weer lang geleden :+

Maar nu CL er toch is, hoe is het met de cavia's? :D
Er leven er nog een paar.
Tap tap tap
pi_187386198
quote:
8s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:40 schreef Q. het volgende:
Zit je net lekker te poepen, wordt er aangebeld. :(
Sorry, was m'n sleutel vergeten.
Tap tap tap
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:47:48 #235
141482 Q.
JurassiQ
pi_187386238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sorry, was m'n sleutel vergeten.
Hoe kan dat nou weer? :{w
For great justice!
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:51:32 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_187386310
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er leven er nog een paar.
Maar wel andere dan toen Rex hier nog kwam.
pi_187386373
quote:
8s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:40 schreef Q. het volgende:
Zit je net lekker te poepen, wordt er aangebeld. :(
Grootste nachtmerrie in deze SC :D
pi_187386552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:04 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Waarom lieg je op internet?
Waarom heb je een kloon nodig?
pi_187386557
Rex, ben je al zwanger?
  woensdag 12 juni 2019 @ 13:16:52 #240
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_187386761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Rex, ben je al zwanger?
Ben je nou aan het fatshamen? :(
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_187386822
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:16 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ben je nou aan het fatshamen? :(
Recent nog in de nike-store geweest?
A mind with a heart of it's own
pi_187387021
:Z val bijna in slaap hier
  woensdag 12 juni 2019 @ 13:46:27 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187387137
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
:Z val bijna in slaap hier
Ik sjok door de polder terwijl mijn honden een plas doen.

Kakweer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 13:47:17 #244
141482 Q.
JurassiQ
pi_187387149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:55 schreef rival het volgende:

[..]

Grootste nachtmerrie in deze SC :D
Echt hè? ;(
For great justice!
  woensdag 12 juni 2019 @ 13:53:54 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187387249
Hallo slettebakjes! :W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 12 juni 2019 @ 13:54:11 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187387258
Zit me inmiddels hardop af te vragen wat een mens met regenlaarzen met sleehak moet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187387303
Hier zijn ze de tent aan het verbouwen, dus grote kans dat er een thuiswerkdagje aan zit te komen voor deze boy.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187387423
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Hier zijn ze de tent aan het verbouwen, dus grote kans dat er een thuiswerkdagje aan zit te komen voor deze boy.
Met een nieuw kantoor op loopafstand zit ik steeds vaker daar in plaats van thuis.
pi_187387544
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
Zit me inmiddels hardop af te vragen wat een mens met regenlaarzen met sleehak moet.
Waarom praat je tegen jezelf?
Tap tap tap
pi_187387572
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
Zit me inmiddels hardop af te vragen wat een mens met regenlaarzen met sleehak moet.
hip voor het festivalseizoen?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:22:38 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187387677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom praat je tegen jezelf?
Doe ik vaker. Geen idee waarom. Omdat t kan denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187387681
Ik weet niet eens wat een fucking sleehak is.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:23:22 #253
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187387687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]

hip voor het festivalseizoen?
Ja, dat was ook mijn conclusie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187387688
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik weet niet eens wat een fucking sleehak is.
dankzij fok weet ik dit :X
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_187387695
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat was ook mijn conclusie.
afgelopen maandag op pinkpop regen genoeg gehad voor rubber laarzen in ieder geval
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:24:41 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187387707
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik weet niet eens wat een fucking sleehak is.
Jeetje Hos,...
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:28:29 #257
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187387776
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]

afgelopen maandag op pinkpop regen genoeg gehad voor rubber laarzen in ieder geval
Ja het nut van regenlaarzen snap ik :P. Alleen de hak was even whut.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jeetje Hos,...
Weet ie heus wel hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187387825
Jezus wat een hoerenweer
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:32:22 #259
141482 Q.
JurassiQ
pi_187387838
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:31 schreef Harmankardon het volgende:
Jezus wat een hoerenweer
Waren het maar hoeren.
For great justice!
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:34:39 #260
47102 Elvi
miemkwien
pi_187387875
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:31 schreef Harmankardon het volgende:
Jezus wat een hoerenweer
Het is inderdaad vies nat ;(
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:35:12 #261
47102 Elvi
miemkwien
pi_187387886
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik weet niet eens wat een fucking sleehak is.
Dat is een blok achter op de slee zodat je kunt remmen
pi_187387942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is een blok achter op de slee zodat je kunt remmen
:D
SPOILER: En dan dit principe bij een slee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187387971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jeetje Hos,...
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]

Weet ie heus wel hoor.
Zo'n blok dus?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187387974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is een blok achter op de slee zodat je kunt remmen
Ooooo
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:55:40 #265
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187388256
Die meet, dit weekend? Gaat dat gebeuren? Of niet?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:05:32 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187388440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:55 schreef TaMieke het volgende:
Die meet, dit weekend? Gaat dat gebeuren? Of niet?
Is niet echt een meet te noemen met 2 mensen denk _O-
pi_187388443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:55 schreef TaMieke het volgende:
Die meet, dit weekend? Gaat dat gebeuren? Of niet?
Zaterdag sowieso niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187388449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Is niet echt een meet te noemen met 2 mensen denk _O-
:{w
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:06:32 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187388462
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:{w
jullie meeten bijna iedere week wel :{w
pi_187388482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

jullie meeten bijna iedere week wel :{w
Hadden wij zaterdag en zondag dan ook een meet?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:09:05 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187388529
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hadden wij zaterdag en zondag dan ook een meet?
zondag is toch wel minstens een mini meet geweest *O*
pi_187388545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:{w
Noemde dat toch heel anders als ik met een Fokdame afsprak.
pi_187388604
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:09 schreef rival het volgende:

[..]

Noemde dat toch heel anders als ik met een Fokdame afsprak.
Ik lok ze in een 1-op-1 meet.
pi_187388617
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik lok ze in een 1-op-1 meet.
Oooooooooo, werkt dat zo. Jezus, zo veel gemiste kansen. :'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187388710
Met wie is CE aan het daten dan?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:18:39 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187388732
Hm ik ga denk ik pizza bestellen.

Loka is er niet vanavond ;)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:19:09 #277
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_187388740
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik lok ze in een 1-op-1 meet.
en dan BAM zit je daar ineens met kaarsjes aan en een roos in je mond?
charmeur!
pi_187388749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

en dan BAM zit je daar ineens met kaarsjes aan en een roos in je mond?
charmeur!
Ik voel met ineens buitengesloten ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:19:53 #279
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187388757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

en dan BAM zit je daar ineens met kaarsjes aan en een roos in je mond?
charmeur!
Nee joh, zorgt gewoon dat zijn hond er is, instant liefde
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187388770
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee joh, zorgt gewoon dat zijn hond er is, instant liefde
Hond kreeg de meeste knuffels anders.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:20:32 #281
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_187388774
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:17 schreef Californium het volgende:
Met wie is CE aan het daten dan?
Allures, Debsterr en jij volgens mijn aantekeningen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:20:55 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187388783
Maarre, ja, nee, vrij weinig animo en zelf ook iets anders tussendoor gekregen op de zaterdag. Dus andere datum maar, ofzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:21:13 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187388787
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hond kreeg de meeste knuffels anders.
Die sprong dan ook gewoon op schoot.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:21:42 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187388800
"Your depth of character can cause someone brain damage if they jumped into it!"

Ik reageerde 4 minuten niet op een Grindr gesprek, omdat m'n koffie pauze over was :')
Je snapt dat ik daarna geen spaan heel heb gelaten van deze knul.
Speelde ie daarna ook nog the race-card _O-

Ja, want we weten allemaal dat ik TOTAAL niet op donkere mannen val! :D

"It wouldn't be the first time someone ghosted me for looks or skin colour"
Ghosting.... 4 min niet reageren :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187388813
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Allures, Debsterr en jij volgens mijn aantekeningen.
Ow! Goed om te weten. Hij heeft vast een bill cosby-tje op mij gedaan dan
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:23:19 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187388844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:21 schreef Ang3l het volgende:
"Your depth of character can cause someone brain damage if they jumped into it!"

Ik reageerde 4 minuten niet op een Grindr gesprek, omdat m'n koffie pauze over was :')
Je snapt dat ik daarna geen spaan heel heb gelaten van deze knul.
Speelde ie daarna ook nog the race-card _O-

Ja, want we weten allemaal dat ik TOTAAL niet op donkere mannen val! :D
Geen spaan heel gelaten als in: je hebt zijn kringspier dusdanig verwoest dat de beste man luiers moet dragen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:23:46 #287
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187388854
Overigens snap ik niet waarom iemand op donkere mannen zou vallen. Echt nog nooit een gezien waarvan ik dacht: damn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:24:12 #288
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_187388872
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:22 schreef Californium het volgende:

[..]

Ow! Goed om te weten. Hij heeft vast een bill cosby-tje op mij gedaan dan
Ik wist niet dat Bill zichzelf uitnodigde voor 'koffie' met als excuus dat hij een excentrieke lamp ging ophalen bij jou in de buurt. :+
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:24:20 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_187388875
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens snap ik niet waarom iemand op donkere mannen zou vallen. Echt nog nooit een gezien waarvan ik dacht: damn.
Grote piemels.
For great justice!
pi_187388883
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

en dan BAM zit je daar ineens met kaarsjes aan en een roos in je mond?
charmeur!
Roos in de mond, dan heb je nog mazzel.
pi_187388889
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Bill zichzelf uitnodigde voor 'koffie' met als excuus dat hij een excentrieke lamp ging ophalen bij jou in de buurt. :+
_O- _O-
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:25:09 #292
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_187388902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:21 schreef Ang3l het volgende:
"Your depth of character can cause someone brain damage if they jumped into it!"

Ik reageerde 4 minuten niet op een Grindr gesprek, omdat m'n koffie pauze over was :')
Je snapt dat ik daarna geen spaan heel heb gelaten van deze knul.
Speelde ie daarna ook nog the race-card _O-

Ja, want we weten allemaal dat ik TOTAAL niet op donkere mannen val! :D

"It wouldn't be the first time someone ghosted me for looks or skin colour"
Ghosting.... 4 min niet reageren :')

Lastig hè, omgaan met afwijzingen?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:25:53 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187388919
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geen spaan heel gelaten als in: je hebt zijn kringspier dusdanig verwoest dat de beste man luiers moet dragen?
Ik. Ben. Bottom.

Leer dat nou toch eens! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187388921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens snap ik niet waarom iemand op donkere mannen zou vallen. Echt nog nooit een gezien waarvan ik dacht: damn.
En donkere vrouwen?
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:26:14 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187388929
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens snap ik niet waarom iemand op donkere mannen zou vallen. Echt nog nooit een gezien waarvan ik dacht: damn.
Ik wel :Y
Vooral in t broekje.
Tja, dans tellen jullie witte mannen toch gemiddeld wel teleur :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:26:59 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187388946
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Lastig hè, omgaan met afwijzingen?
T was nog niet eens een afwijzing :D
Ik reageerde letterlijk 4 minuten niet omdat ik van t koffie automaat richting mij werkplek liep om te werken!

Dat ik daarna een foto kreeg waarop ie er uit zag als een hobbit zonder nek, DAT was wel reden geweest tot afwijzing. Maar toen was ik al afgeknapt op z'n karakter en voorbarige conclusies.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:27:05 #297
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187388948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wel :Y
Vooral in t broekje.
Tja, dans tellen jullie witte mannen toch gemiddeld wel teleur :P
Ben je al zo ver opgerekt dat het zo groot mogelijk moet tegenwoordig?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:27:51 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187388968
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ben je al zo ver opgerekt dat het zo groot mogelijk moet tegenwoordig?
Ik doe mijn oefeningetjes! :{w
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187388982
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Bill zichzelf uitnodigde voor 'koffie' met als excuus dat hij een excentrieke lamp ging ophalen bij jou in de buurt. :+
Hoop niet dat ze bewijs van de aankoop gaat vragen. Of moet van thuis een oude lamp meenemen en claimen dat ik die net bij haar in de buurt heb gekocht.
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:28:53 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187388999
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik doe mijn oefeningetjes! :{w
Kegels voor de bips?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187389000
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die sprong dan ook gewoon op schoot.
Dat is waar ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')